iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ak 26.06.2014 9:19

Ja kompis saka, ka sprauslas jāmaina, tas var nebūt taisnība. Es ar to esmu saskāries, pēc kompja pazinojuma par sprauslām, tās tika izņemtas un pārbaudītas atsevišķi, izrādījās pilnīgi veselas. Kompis uzrāda saistītos paziņojumus, jābūt gudram spečukam, lai pareizi tulkotu tos paziņojumus. Ja auksts raustās, tās var būt kvēlsveces, kpo var viegli pārbaudīt tai pašā diagnostikā

ak 19.06.2014 8:18

Vismaz salona pagaismojumu vari pats sataisīt. Izņem ārā to lapiņu ar visu slēdzi, un nopērc šrotā tādu pašu par 5 Eur.

ak 01.06.2014 18:52

Man ir Foresters, 2,0 atmosfēriskais. 2008. gada. Kūtra mašīna, tikai mierīgi vizināties. Amatieru ralliā nepafrēzēsi. Ja nu tikai kāds no turbo variantiem .

ak 29.05.2014 12:42

Nevis 2-masu spararats, bet 2-masu Marchiks Ar 2 topikiem

ak 28.05.2014 10:37

Pirms es savējās bukses biju iztīrījis, tā arī bija, ka mehānisms tajās buksēs tik grūti griezās, jau ar atvienotu motoriņu, ka pat ar roreni knapi varēja pagriezt. Un tad es vēl nodomāju, ka motoriņš patiesībā ir ļoti spēcīgs, ja tik ilgi vēl bija griezis, un vēl vesels

ak 27.05.2014 10:35

Tur no ārpuses iepilināt nesanāk, ir jāizņem. Jo arī jātīra tie uzkrājusies, ieberzētie netīrumi.

ak 27.05.2014 8:17

Jānoņem nost, ne tikai slotiņas, bet pavisam, no buksēm, jāiztīra bukses un jāsaeļļo. Labs slotiņu motors, ja pie tādas slodzes vēl nav nosvilis. Es pagājušo gadu tieši šādu problēmu atrisināju, bukses labāk eļļot ar mitrum izturīgo balto silikona smēri, bet no buksēm pirms tam ir pilnīgi jānotīra tas biezpiens, kas tur sakrājies.

ak 21.05.2014 10:53

Dažas pārdomas no personīgās pieredzes. Agrāk man nebija parketnieka, bet tagad ir. Un ir arī parasts, bet liels universālis. Pabraukājot ar parketnieku garākus gabalus nākas secināt, ka ar universāli parasto ir vieglāk nobraukt garākus gabalus, komfortablāk, stabilāķ, ar mazāku degvielas patēriņu. Arī dinamika, universālis ar 120 zs iet daudz labāk nekā parketnieks ar 150 zs. Volvo V50 mazs, nedekvāti dārgs un sarežģīts apkopē (8 gadus nobraucu ar analogu S40) un tikai 2 vietīgs ar bagāžnieku. Aizmugurē vietas pat bērnam pamaz. Ja man būtu jāizvēlas no nosauktajiem, tad Tiguāns Bet savādāk-skatītos uz kādu normāla izmēra universāli.

ak 19.05.2014 11:24

Ja lampiņa deg 10-15 min, tad kaut kas jau nestrādā. Es vispirms pārbaudītu, vai pēc iedarbināšanas notiek lādēšana. Visdrīzāk, ka strāvas regulatoram ir nodilušas oglītes, un tas ir jāmaina.

ak 16.05.2014 13:50

Varu, bet Jelgavā. Uz iekšējo pastu uzraksti, aizsūtīšu tel. nr.

ak 16.05.2014 8:14

Manam dīzelim tieši šādi izpaudās gaisa masas mērītāja sabojāšanās. Kā dod virsū, ieslēdzās "check engine", un neiet. Diagnostika vajadzīga

ak 14.05.2014 12:11

Protams, ka visu noteiks žūrija un tauta, bet man personīgi patīk Opel Insignia Country Tourer jau sen esmu kritis uz skaistiem, lieliem universāliem

ak 11.05.2014 22:43

Nu, es piemēram, jau pirms 10 gadiem kaut kur lasīju, ka, ja arī Renault tā nekotējās, bet dzinēji gan esot labi. Tā kā dzinējus vienmēr slavē kāds. Pat 1.formula brauc ar Renault dzinējiem, tas tak ir rādītājs, vai ne Labāk kāds šādas Lagūnas lietotājs būtu personīgo pieredzi uzrakstījis, kā kalpo turbīna, sūknis, sprauslas, vai prasīgs pret degvielas kvalitāti, vai, ja gadās datora kļūda, tā ir noņemama tikai pie dīlera, vai, novēršot bojājumu noņemas pati u.t.t.

ak 11.05.2014 14:24

A-ha. Cik gudri- 2 gadīgam auto dzinējs labs! Interesanti, kuram jaunam auto ir tas sliktais dzinējs, a , ko Gan jau tikai pēc 150 000 - 200 000 km tikai varēs kaut ko reāli pateikt par dzinēju, piekari u.t.t., kad sāksies detaļu maiņa

ak 29.04.2014 15:58

Uz Dīzeļcentru R nav vērts vest. Man tieši tur pārbaudīja, un pateica, ka sistēma hermētiska. Vēlāk atklājās, ka tieši vienīgā problēma arī bija, ka nav hermētiska. Citur kā ir -nezinu, varbūt kādam ir laba pieredze. Man pašam dīleri atklāja, kur sistēma laiž-tai laikā Adam Auto

ak 29.04.2014 9:56

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.

Atgaisošana nav jāveic, ja pareizi izdara filtra noņemšanu un uzlikšanu. Es parasti daru tā: vispirms ar mazo galdnieka spīli aizspiežu "vozvratku", jeb atpakaļgaitas cauruli vietā, kur tā ir no gumijas. Tad ņemu nost uz mainu degvielas filtru, pirms likšanas atpakaļ pieleju pilnu ar degvielu, uzlieku, noņemu spīli, un iedarbinu bez mazākās raustīšanās

ak 04.04.2014 9:32

Tā jau labi, ka fanam ir atrisinājusies šī lieta. Bet vispār, teikšu, ka Karlo Motors pēc šāda gājiena ir zema līmeņa kantoris. Tādu servisu arī saviem draugiem neieteiktu, ja nemāk atrast bojātu motora atbalsta spilvenu, tad tur nav ko braukt. Cik laika jāpaiet, lai Latvijā arī saprastu, ka šāda necieņa pret klientu maksā LIELU naudu uzņēmumam neiegūtajā peļņā nākotnē, un, ka internetam un informācijas apritei no mutes mutē ir liels spēks. Vienīgais izskaidrojums ir tas, ka cilvēki, kas VWfana auto vērtēja, nav ieinteresēti uzņēmuma prestižā un peļņā, līdz ar to arī kādas atsauksmes publiskajā telpā nosmirdēs, viņiem arī ir vienaldzīgi

ak 03.04.2014 16:24

Urāāāā

ak 03.04.2014 11:45

Kāpēc atkal topiks jauns Nepietika, ka vienu reizi pajautāji

ak 02.04.2014 20:45

Man ir tieši tāpat, jau 5 gadus. Tā arī neesmu sapratis. Bija aizdoma, ka sprauslas vainīgas, bet, kamēr labi pielec un iet, neaiztieku.

ak 31.03.2014 21:11

Esmu saskāries ar Dīzeļcentrs R, kā diagnostiķis, vismaz tas, kurš manu Opel diagnosticēja, pilnīgs lundraks. Slēdzienā uzrakstīja, ka sistēma ir hermētiska, bet vēlāk izrādījās, ka tā arī bija vienīgā problēma, jo hermētiska nav Bet noņemtās iekārtas labi restaurējot

ak 28.03.2014 21:09

Ja esi turbīnu atdevis restaurācijai, tad pēc uzlikšanas atpakaļ visam jābūt noregulētam, pirms tam , protams arī iztīrītam. Līdz ar to vairāk nekas ar roku nav jārausta. Tas bija domāts, kad vēl nav skaidrs, tad tā, pašam mēģināt aptuveni izzināt, mēģināt saprast, kas notiek .

ak 28.03.2014 15:28

To, vai viņa tīri mehāniski neķeras, nav aizsērējusi, ar roku ņem un paspaidi to stiepni, kurš iet no apaļā vakuuma regulatora uz turbīnu.

Šo te www.ebay.com/...

ak 28.03.2014 15:10

Tā pati-VNT , ar maināmu ģeometriju .

ak 28.03.2014 12:58

Vai turbīnas ģeometrija kustas brīvi, var vienkārši ar roku pārbaudīt. Vai arī viens uzgāzē, otrs paskatās, vai ģeometrija kustas, vai nē

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti