Vismaz salona pagaismojumu vari pats sataisīt. Izņem ārā to lapiņu ar visu slēdzi, un nopērc šrotā tādu pašu par 5 Eur.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vismaz salona pagaismojumu vari pats sataisīt. Izņem ārā to lapiņu ar visu slēdzi, un nopērc šrotā tādu pašu par 5 Eur.
Man ir Foresters, 2,0 atmosfēriskais. 2008. gada. Kūtra mašīna, tikai mierīgi vizināties. Amatieru ralliā nepafrēzēsi. Ja nu tikai kāds no turbo variantiem .
Nevis 2-masu spararats, bet 2-masu Marchiks Ar 2 topikiem
Pirms es savējās bukses biju iztīrījis, tā arī bija, ka mehānisms tajās buksēs tik grūti griezās, jau ar atvienotu motoriņu, ka pat ar roreni knapi varēja pagriezt. Un tad es vēl nodomāju, ka motoriņš patiesībā ir ļoti spēcīgs, ja tik ilgi vēl bija griezis, un vēl vesels
Tur no ārpuses iepilināt nesanāk, ir jāizņem. Jo arī jātīra tie uzkrājusies, ieberzētie netīrumi.
Jānoņem nost, ne tikai slotiņas, bet pavisam, no buksēm, jāiztīra bukses un jāsaeļļo. Labs slotiņu motors, ja pie tādas slodzes vēl nav nosvilis. Es pagājušo gadu tieši šādu problēmu atrisināju, bukses labāk eļļot ar mitrum izturīgo balto silikona smēri, bet no buksēm pirms tam ir pilnīgi jānotīra tas biezpiens, kas tur sakrājies.
Dažas pārdomas no personīgās pieredzes. Agrāk man nebija parketnieka, bet tagad ir. Un ir arī parasts, bet liels universālis. Pabraukājot ar parketnieku garākus gabalus nākas secināt, ka ar universāli parasto ir vieglāk nobraukt garākus gabalus, komfortablāk, stabilāķ, ar mazāku degvielas patēriņu. Arī dinamika, universālis ar 120 zs iet daudz labāk nekā parketnieks ar 150 zs. Volvo V50 mazs, nedekvāti dārgs un sarežģīts apkopē (8 gadus nobraucu ar analogu S40) un tikai 2 vietīgs ar bagāžnieku. Aizmugurē vietas pat bērnam pamaz. Ja man būtu jāizvēlas no nosauktajiem, tad Tiguāns Bet savādāk-skatītos uz kādu normāla izmēra universāli.
Ja lampiņa deg 10-15 min, tad kaut kas jau nestrādā. Es vispirms pārbaudītu, vai pēc iedarbināšanas notiek lādēšana. Visdrīzāk, ka strāvas regulatoram ir nodilušas oglītes, un tas ir jāmaina.
Varu, bet Jelgavā. Uz iekšējo pastu uzraksti, aizsūtīšu tel. nr.
Manam dīzelim tieši šādi izpaudās gaisa masas mērītāja sabojāšanās. Kā dod virsū, ieslēdzās "check engine", un neiet. Diagnostika vajadzīga
Protams, ka visu noteiks žūrija un tauta, bet man personīgi patīk Opel Insignia Country Tourer jau sen esmu kritis uz skaistiem, lieliem universāliem
Nu, es piemēram, jau pirms 10 gadiem kaut kur lasīju, ka, ja arī Renault tā nekotējās, bet dzinēji gan esot labi. Tā kā dzinējus vienmēr slavē kāds. Pat 1.formula brauc ar Renault dzinējiem, tas tak ir rādītājs, vai ne Labāk kāds šādas Lagūnas lietotājs būtu personīgo pieredzi uzrakstījis, kā kalpo turbīna, sūknis, sprauslas, vai prasīgs pret degvielas kvalitāti, vai, ja gadās datora kļūda, tā ir noņemama tikai pie dīlera, vai, novēršot bojājumu noņemas pati u.t.t.
A-ha. Cik gudri- 2 gadīgam auto dzinējs labs! Interesanti, kuram jaunam auto ir tas sliktais dzinējs, a , ko Gan jau tikai pēc 150 000 - 200 000 km tikai varēs kaut ko reāli pateikt par dzinēju, piekari u.t.t., kad sāksies detaļu maiņa
Uz Dīzeļcentru R nav vērts vest. Man tieši tur pārbaudīja, un pateica, ka sistēma hermētiska. Vēlāk atklājās, ka tieši vienīgā problēma arī bija, ka nav hermētiska. Citur kā ir -nezinu, varbūt kādam ir laba pieredze. Man pašam dīleri atklāja, kur sistēma laiž-tai laikā Adam Auto
M77 rakstīja:
bobcat rakstīja: Sveiks M77!
skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?
Nekā jauna, turu ar purnu uz leju un ir OK, no tālākām darbībām attur tas, ka, pirmkārt, garāža jāsaved kārtībā (atkal tur viss kas pa ziemu sakrājies), otrkārt jātiek skaidrībā, kā tad īsti pareizi ir jāveic atgaisošana, jo pagājušo reizi, kad atvienoju to filtra korpusu, bija kāds laiciņš jāzāģē līdz pieleca, gribētos no tā izvairīties. Nu un plus vēl otram auto šādi tādi sīkumi vispirms būs jāpaskrūvē. Tā ka, ja kāds pavērsiens notiks, tad arī te iekomentēšu.
Atgaisošana nav jāveic, ja pareizi izdara filtra noņemšanu un uzlikšanu. Es parasti daru tā: vispirms ar mazo galdnieka spīli aizspiežu "vozvratku", jeb atpakaļgaitas cauruli vietā, kur tā ir no gumijas. Tad ņemu nost uz mainu degvielas filtru, pirms likšanas atpakaļ pieleju pilnu ar degvielu, uzlieku, noņemu spīli, un iedarbinu bez mazākās raustīšanās
Tā jau labi, ka fanam ir atrisinājusies šī lieta. Bet vispār, teikšu, ka Karlo Motors pēc šāda gājiena ir zema līmeņa kantoris. Tādu servisu arī saviem draugiem neieteiktu, ja nemāk atrast bojātu motora atbalsta spilvenu, tad tur nav ko braukt. Cik laika jāpaiet, lai Latvijā arī saprastu, ka šāda necieņa pret klientu maksā LIELU naudu uzņēmumam neiegūtajā peļņā nākotnē, un, ka internetam un informācijas apritei no mutes mutē ir liels spēks. Vienīgais izskaidrojums ir tas, ka cilvēki, kas VWfana auto vērtēja, nav ieinteresēti uzņēmuma prestižā un peļņā, līdz ar to arī kādas atsauksmes publiskajā telpā nosmirdēs, viņiem arī ir vienaldzīgi
Kāpēc atkal topiks jauns Nepietika, ka vienu reizi pajautāji
Man ir tieši tāpat, jau 5 gadus. Tā arī neesmu sapratis. Bija aizdoma, ka sprauslas vainīgas, bet, kamēr labi pielec un iet, neaiztieku.
Esmu saskāries ar Dīzeļcentrs R, kā diagnostiķis, vismaz tas, kurš manu Opel diagnosticēja, pilnīgs lundraks. Slēdzienā uzrakstīja, ka sistēma ir hermētiska, bet vēlāk izrādījās, ka tā arī bija vienīgā problēma, jo hermētiska nav Bet noņemtās iekārtas labi restaurējot
Ja esi turbīnu atdevis restaurācijai, tad pēc uzlikšanas atpakaļ visam jābūt noregulētam, pirms tam , protams arī iztīrītam. Līdz ar to vairāk nekas ar roku nav jārausta. Tas bija domāts, kad vēl nav skaidrs, tad tā, pašam mēģināt aptuveni izzināt, mēģināt saprast, kas notiek .
To, vai viņa tīri mehāniski neķeras, nav aizsērējusi, ar roku ņem un paspaidi to stiepni, kurš iet no apaļā vakuuma regulatora uz turbīnu.
Šo te www.ebay.com/...
Tā pati-VNT , ar maināmu ģeometriju .
Vai turbīnas ģeometrija kustas brīvi, var vienkārši ar roku pārbaudīt. Vai arī viens uzgāzē, otrs paskatās, vai ģeometrija kustas, vai nē
Ja kompis saka, ka sprauslas jāmaina, tas var nebūt taisnība. Es ar to esmu saskāries, pēc kompja pazinojuma par sprauslām, tās tika izņemtas un pārbaudītas atsevišķi, izrādījās pilnīgi veselas. Kompis uzrāda saistītos paziņojumus, jābūt gudram spečukam, lai pareizi tulkotu tos paziņojumus. Ja auksts raustās, tās var būt kvēlsveces, kpo var viegli pārbaudīt tai pašā diagnostikā