Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
2kart, eksiste ari 3litri ar turbinu. 210zs, kas pirmaja mirkli liek domat, ka no turbinas nav nekada ipasa jega. Nezinu, varbut turbo pacel griezes momentu, tapec tur ir
3kart, trislitru 9-5 tipiska gadijuma ir ar nosedusos prieksu. Acimredzot, motors smags, piekare netur. Reti kurs 3l ir ar normala augstuma prieksu, seviski redzams, ja noliek blakus 4cilindru 9-5
1kart, saab 9-5 Griffin eksiste
2kart, eksiste ari 3litri ar turbinu. 210zs, kas pirmaja mirkli liek domat, ka no turbinas nav nekada ipasa jega. Nezinu, varbut turbo pacel griezes momentu, tapec tur ir
3kart, trislitru 9-5 tipiska gadijuma ir ar nosedusos prieksu. Acimredzot, motors smags, piekare netur. Reti kurs 3l ir ar normala augstuma prieksu, seviski redzams, ja noliek blakus 4cilindru 9-5