iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
IkdienasViesis 30.05.2013 11:13

Šaubos gan, ka kāds kādreiz tur nojauks sliedes, kas tur jau atradušās vismaz no pēckara gadiem. Kur tad laidīs 11. maršrutu? Uz centrāltirgu vai zasulauku ? Ja nu kāds kantoris grib "sekrētu" objektu, kur apkārt nerinķo tramvaji un gājēji, tad lai būvē tādu kaut kur rumbulā vai Bolderajā- tur vietas vēl pietiekoši.

IkdienasViesis 29.05.2013 11:41

Nē, tas tramvajs nobrauca no sliedēm iepretim Radioielai, vietā kur nogriežas 11.maršruts. Oficiālā RS versija par notikušo nav dzirdēta, bet varianti iespējami vairāki. Iespējamākais no visiem - vadītājs nav savlaicīgi pamanījis, ka pārmija nav atslēgusies atpakaļ pēc 11.maršruta tramvaja brauciena.

IkdienasViesis 28.05.2013 10:48

Vispār jau itin garš gabals sanāk no auseklenes līdz Juglai. Vēl nekad no gala līdz galam neesmu pa to izbraucis. Varētu būt kādas 45 minūtes vienā virzienā, bez pika. Tramvajniekiem ,šķiet, jābūt cilvēkiem ar labu unn stabilu vēdera darbību. Iedomājos situāciju, kā rīkoties tramvaja vadītājam, ja viņam kaut kur baronenes vidū pēkšņi vēders saiet uz "īso"...? Man pašam nesen TĀ gadījās pie stūres, pašā pika laikā...tik fiksi līdz mājām zoļļukā aizbraucis nekad nebiju.

IkdienasViesis 23.05.2013 11:56

Labāk jau paņem kādu pilnīgi jaunu. Skandimotorā labas akcijas, labi piedāvājumi.

IkdienasViesis 22.05.2013 12:47

Pantografu tehnoloģijas sevi attaisno. Pie Nacionālā teātra paskaitīju sekundes, un atklāju, ka jaunā 4-sekciju škodiņa tam krustojumam tiek pāri daudz fiksāk nekā "divnieks" tatriņa ar štangu....Vispār jau RS varēja vismaz daļu no vecajām tatriņām , kuras kursē pa tehnoloģiski atjaunotajiem maršrutiem,apgādāt ar pantografa strāvas noņēmējiem. Viennozīmīgi, ka braukšanas ātrums pieaugtu. Nesen izbraucu visu maršrutu ar jauno škodiņu - kustības ātrums ir jūtami palielinājies, kas uzskatāms par pozitivu faktoru. Domāju, ka tas tieši pateicoties pantografam.

IkdienasViesis 21.05.2013 10:59

Domāju,ka tas ir saistīts ar laika karstajiem laika apstākļiem un fizikas teoriju. kaut kur nav ievēroti nosacījumi , sakarā ar sliežu termiskās izplešanās spraugām - tādām kaut kur bija jābūt. Iespējams, sliedes tur mainītas, un kaut kas nepareizi salikts. Un pie +30, tās termiski sašķiebās.

IkdienasViesis 20.05.2013 11:27

Atceros , ka 1989.gadā Gagrā(Abhazija), piedalījos PSRS prokuraturas izmeklētāju seminārā. Toreiz, vietējais Gagras prokuraturas šefs uzaicināja mani kā vienīgo Latvijas pārstāvi kopā ar viņu nobildēties pie pilnīgi jauna mikrobusa Latvija, kas nupat bija piešķirts prokuraturai. Piekrītu, ka toreiz arī jutos visai lepns par tml. iespēju. Bildē bija labi redzams melnas plastmasas uzrakstiņš "Latvija" uz mikrobusa prieksējā augšējā paneļa.

IkdienasViesis 20.05.2013 10:20

Čehu tūristi vispār ir sajūsmā par jaunajiem Rīgas tramvajiem. Nupat auseklenes rinķī redzēju, ka čehu skolnieku grupa kolektīvi bildējās pie jaunā čehu tramvaja, pēc tam visi sakāpa tajā, un devās ekskursijā pa 6. maršrutu. Vai tad Prāgā arī nekursē līdzīgi tramvaji ?

IkdienasViesis 17.05.2013 12:35

Vairāk pārsteidz, ka par tml. maršruta izmaiņu iedzīvotāji uzzin tikai no konkrētās situācijas. Medijos par 6.maršruta izmaiņām nekur nekas nav dzirdēts. Vēl vakar cilvēki esot 6.tramvaju gaidījusi radio ielas rinķī. Dažš,labs gulētājs radioielas vietā pamodies tikai Ausekļa ielas rinķī....

IkdienasViesis 16.05.2013 14:45

Nu, šodien jau beidzot jaunais tramvajs pa atjaunoto 6.maršruta pagarinājumu "aizgāja" uz Ausekļa ielas rinķi. Iznācu pusdienlaikā ārā pastaigāties, pavēroju jauno tramvaju kustību pie Nacionālā teātra. Jāsaka, ka viss notiek ļoti fiksi - jaunie tramvaji pavisam veikli izloka tos līkumus, nekādi tramvaju sastrēgumi neveidojas. Pie katra "zaļā" abos virzienos pagūst izbraukt pa vienam tramvaja sastāvam. Kopumā, viss izskatās glīti un smuki. Cilvēki gan vēl pārsteigti skatās uz jaunajiem vagoniem, nav pieraduši, ka 6.maršruts atkal iet gar Nacionalo.

IkdienasViesis 15.05.2013 13:57

Jebkurā gadījumā, mana meita ar jauno JUKE ir apmierināta. Auto ir ļoti ekonomisks, ērts un moderns. Pietiekošs sport packet aprīkojums (tonētie logi, 17-izm.riteņi, labāki krēsli, vēl dažādi nieki.) Melnā krāsā tas auto izskatās lielāks, nekā ir īstenībā. Kā trūkumus viņa vērtē navigacijas un video neesamību, arī būtisko niansi par "kosmetikas" spoguļiem bez apgaismojuma. Kopumā,uzskatu, JUKE stiliņš pilnībā atbilst šodienas progresīvo jauniešu prasībām. Arī pašam tas auto patīk . Autovadītāja vieta ērta pat manam 191 cm augumam - elkoņiem pat vairāk vietas nekā jaunajā 500-tajā bembī... Auto gaita pietiekoši klusa, stūre ļoti precīza, bremzes izcilas, amortizacija gan varēja būt mīkstāka. Aizmugurē iekāpt pat neriskēju - baidījos, ka netikšu laukā. Tur varbūt nākotnē varēs iestellēt bērna sēdeklīti ar visu bebi. Tādam mērķim vietas tur pietiks. BET, kopumā- ikdienas braukšanai vietējos pilsētas un starppilssētu braucienos : ideals auto. Kā būs ar tehnisko izturību un kvalitāti- to rādīs laiks. Garantija 3 gadi. šaubos, vai 100 000km arī nobrauks par šiem gadiem. Lai nu tas auto ripo laimīgi. Man ar jauno Sonatu pa 7 gadiem knapi 65 000km ir izdevies nobraukt,bet ar veco Sonatu pa trim gadiem - tikai 18 000km.

IkdienasViesis 13.05.2013 13:37

Vai 6-stā maršruta līnijas remontupabeigslīdz 1.jūnijam ? Bija jau solīts, ka vēlētāji 1. jūnijā uz iecirkņiem Juglā varēs rullēt pa atjaunoto līniju. Kādas prognozes ?

IkdienasViesis 10.05.2013 12:35

Piebildīšu, ka esmu ievērojis, ka ar JUKE pēdējā braukā ne tikai simpatiskas cacas, bet arī kundzītes labos gados -to starpā, cienījamas advokates, tiesneses un biznesa pārstāves. Kā saka, ne jau vienmēr tas x5 bembis būs tas smalkākais...

IkdienasViesis 10.05.2013 10:34

Bamam; Vai nu man rādās asociacijas vai kas cits, BET, liekas, ka aiz Nacionālā teātra līdz pat auseklenei ir uzlikti jauni tramvaju kontaktvadu stabi....?

IkdienasViesis 09.05.2013 10:25

Priecājos, ka iauto lasītāju vidū manāms progress - vēl gadu atpakaļ vairākums lasītāju būtu ieteikuši man par to naudu iegādāties vecu mersi vai bembi. Pašlaik diskusija norisinās tikai par jauniem auto. Piekrītu domām, ka JUKE nebūt nav tas praktiskākais auto - manā skatījumā tikai nedaudz dārgāks (bet vājāk aprīkots)"kašķajs" jau būtu daudz "taustāmāks",lielāks un praktiskāks auto. BET, no lietotāja puses tas ir vairāk gaumes un stila jautājums. Izpētījusi abus auto, meitai tomēr labāk patika JUKE - melnā krāsā, ar 17 lieluma diskiem, tonētiem logiem, 1,6 CVT automatu (sportpaket). Viņai likās, ka JUKE ir auto ar "odziņu"....

IkdienasViesis 30.04.2013 14:56

Vispār jau iauto redakcija varēja apkopot vismaz pēdējo 5 gadu statistiku par aktīvākajiem lietotājiem un to šeit publicēt.

IkdienasViesis 30.04.2013 14:50

laikam jau jaunās paaudzes busiem,troļļukiem un tramvajiem sarkanā durvju kontrolspuldzīte nodzist nevarētu, ja kāds tajās durvīs iesprūdis....vajadzētu būt papildus aizsardzibas sistemai, ka nav iespējams uzsākt braukšanu, kamēr visas durvis ir pilnīgi aizvērušās. un ja tā sistēma nedarbojas, atbildība par sekām jāuzņemas depo vadībai, nevis vadītājam.

IkdienasViesis 24.04.2013 10:22

Vispār jau no seniem laikiem populārs ir bijis teiciens: "autobuss kā no gumijas"....Tas radies vēl tad, kad fabriku laikā tos rīta stundās pieturvietās sturmēja tūksošiem darbaļaudis, kuriem vajadzēja laikā nokļut darbā. Savulaik (70-to beigās)pats šancēju vefiņā par elektriķi, visu to kopainu labi atceros - tas bija dzīvs pūlis, kas pirms 7 no rīta vienā virzienā"forsēja" galveno ieeju no Brīvībenes puses. Vairākkārt bija gadījumi, kad pūlis fabrikas teritorijā "ienesa" arī nejaušus garāmgājējus...

IkdienasViesis 23.04.2013 13:52

Un kur varētu kvalitatīvi iztīrīt auto salonu ? Kādreiz Olimpijas pagrabā tīrīja itin labi. Kādi varianti ?

IkdienasViesis 19.04.2013 15:24

bet, vispār jau par tām "mikrobu"problēmām vajadzētu diskutēt atsevišķā topikā...

IkdienasViesis 19.04.2013 15:22

Vēl racionālāk būtu, ja mikriņiem pieliktu specialas velosipedistu piekabes - velosipedists piekabē brauciena laikā sēž uz sava veļļuka...

IkdienasViesis 18.04.2013 10:14

Atceros, kaut kad 80-to vidū, Peterburgā parādijās pirmie tramvaji,kas reklamēja colu. Biju tur 3-mēnešu kursos prokuraturas institutā.. Būtiski bija tas, ka tajos vagonos to kolu bundžās arī varēja nopirkt - vagonos bija kastes ar colu un specials bodnieks. Vēl šodien atceros- bundža o,33 maksāja 2rbļ. Vispār jau padārgi.

IkdienasViesis 17.04.2013 10:18

Bamam jautājums: Kad 6. maršrutu palaidīs uz otra gala pagarinājumu - Ausekļa ielu ? Vai tas paredzēts vienlaicīgi ar Juglas gala atklāšanu ? Līdz šim vēl ne reizi neesmu manījis jauno tramvaju Nacionālā teatra krustojumā....

IkdienasViesis 15.04.2013 16:28

Ja runā par rūsu, tad priekš 7 un 9 gadus veciem auto situacija vērtējama vairāk nekā laba. Jaunajai 2006.gada sonatai daži milimetri rūsas manāmi vadītāja durvju sliekšņu augšā,kur tie radušies no apavu nošvīkājumiem . Ja dekoratīvā aluminija uzlika uz sliekšņa būtu bijusi vēl par 5mm platāka, nošvīkājumi un rūsas nebūtu vispār. 2004.gada sonatai nedaudz virspusēji ir aprūsējusi grīdas daļa pie aizmugures arkām. Savukārt uz virsbūves krāsojuma līdz šim nav mānāms pat neviens rūsas "zirneklis".

IkdienasViesis 12.04.2013 11:25

Par hundaju caupe konkrēti neko nezinu, bet man pieder divas Sonatas - 2004 un 2006 gada ražojuma. Līdz šim nevienai no tām īpaši remontdarbi nav bijuši nepieciešami - tikai apkopes. Izņemot sīkumus - lampiņas, kolodkas, āra temperaturas datčiks un kloķenes datčiks vecajai sonatai. Un tas arī viss. Vēl šobrīd abi auto kalpo pavisam labi, ne pēc kādiem tur meršiem vai auģikiem noilgojies neesmu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti