Laikam vajadzees auto regjistreet Igaunijas Republikaa.
Tur domaa ar galvu. Nu un nodoklji arii aizies uz EE.
Taa laikam labaak.
Alv.
Laikam vajadzees auto regjistreet Igaunijas Republikaa.
Tur domaa ar galvu. Nu un nodoklji arii aizies uz EE.
Taa laikam labaak.
Alv.
Man shkjiet ka varu braukt tikai ar to kas pagadiisies pa rokai.
Chrysler veel nav gatavs,Ram's bez skates.
Plaanu apskatiishos.
Alv.
A cik Tev jau ir to brauceeju?
Man izskataas ka varu braukt, domaajaams buusim 2 gb.
Alv.
Hallo! Kaads ir kaut ko mekleejis un atradis sev tajaa www.pinauto.ru/america ?? Komentu nav?
Alv.
Hallo! Es gan nezinu vai kaadam noderees,bet pirms kaut ko likt varbuut vajag apskatiities linku-http://www.allpar.com/mopar.html#6
Visai interesants Dodge/Chrysler saits.
Kaut ko no taa vareetu arii izmantot.
Alv.