iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Pirmais 18.07.2012 11:27

DekstersFF rakstīja:

Lieki teikt,ka tā programma nedarbojās un Pirmais tā arī neko tur paveikt nespēja.

programma darbojās un dara to joprojām.... jā toreiz mums vienā dopā nestrādāja gps antena.... un programma to arī paziņoja (ja atceries, tad ekrāns palika violēts un tu prasīji, ko tas nozīmē )

tā programma tika rakstīta speciāli īauto rallijam... laikā, kad tā tika rakstīta, īauto regularitātē maksimālā pieļaujamā kļūda bija 2 sekundes... un īauto regularitātē bija 2 braucieni, kuru laikā pirmais brauciens bija ar noteiktu ātrumu, otrais brauciens pēc pirmā brauciena rezultātiem.... tātad vajadzēja atcerēties pirmo braucienu lai veiksmīgi nobrauktu otro...un to visu tā programma veiksmīgi dara...

tad īauto pārgāja uz mērījumiem ar sekundes precizitāti.... tiem mērķiem īauto konkurencē tas vēl bija ok....

minirallijā laiks tiek uzskaitīts precīzāk - tāpēc lai cīnītos par pirmo vietu, tā konkrētā pieeja neder vairāku iemeslu dēļ

1) laika uzskaites precizitāte - GPS dod datoram precīzu laiku (palasi par gps $GPRM teikumu, varbūt sapratīsi mehānismu, kā strādā parasta gps antena) un aptuvenas koordinātes, bet dara to tikai vienu reizi sekundē.... līdz ar to iespējamā kļūda tomēr priekš minirallija ir par lielu, protams var izmantot datora iekšējo taimeri, bet koordinātes tiek padotas reizi sekundē, pārējais ir jārēķina

2) kā jau teicu koordinātes ko dod gps ir aptuvenas. dažu metru robežās, bet ar to pietiek lai kļūda būtu par lielu...

un tas ir tikai ar X un Y koordinātēm.. sākotnēji es gribēju izmantot arī Z (augstumu), bet tas no antenas bieži nāk ļoooti neprecīzs....

3) gps nestabilitāte (labi, toreiz mums bija tehniska problēma ar gps antenas vadu, es pēc tam atradu vadā pušumu... antena normāli strādāja līdz brīdim, kad vads tika konkrēti salocīts, atlokot atpakaļ strādāja tālāk) bet gps antenai ir jāredz pavadoņi.... noteiktos apstākļos, piemēram, tuneļos, zem tiltiem tas vienkārši nav iespējams

risinājums ir elementārs un tas jau sen tiek lietots - teratrips, pa lielam tas ir advancēts odometrs....

priekš viss elementāri, mašīnai uzliek datčikus, kas fiksē riteņu apgriezienus, to drāti iesprauž kompī un katrā signālā no riteņu datčika pārrēķina datus... uzliekot vairāk datčikus iegūst lielāku precizitāti.... patreizējās skaitļošanas jaudas atļauj sakrāmēt uz tačkas daaaaaaaaudzus datčikus (kautvai 100 gabalus uz katra riteņa, vai vienkārši 1 sensoru uz riteņa un daudzus atskaites punktus) un zināt savu nobraukto attālumu un laiku sekundes tūkštošdaļās (minirallijā tika skaitītas desmitdaļas)

bet jāņem vērā, ka arī organizatori var kļūdīties.... piemēram īauto rallijs tika ierakstīts ar GPS un bieži bija situācijas, ka attālumi staro orientieriem nesakrita, īpaši bieži tas bija no starta līdz pirmajam orientierim..... ja tu pamācīsies kā strādā gps, tad sapratīsi kāpēc tas ir tā....

zilajam fordam tas viss jau tika gatavots, bet nosprāga īauto rallijs

kompis ar monitoru un klaviatūru stūrmanim, sensori uz riteņiem un vienkāršs displejs vadītājam, kas rāda kavējuma/apsteiguma laiku

ja tu vēlies, tad vari uztaisīt tehnisko daļu

riteņu sensori no www.autonics.com/...

displejs vadītājam - sākotnēji bija paredzēts likt šitādu www.midi-hardware.com/...

bet braucot to nav īsti viegli skatīties, tāpēc tika paredzēts pievienot arī šādu embedded-lab.com/...

argusā tādi ciparsegmentu displeji ir pieejami uz vietas pēc patikas lieli....

sakarā ar to, ka pirms braukšanas trasē ir iespējams \"iepazīšanās\" brauciens, tu vari ierakstīt trasi

un papildus ierakstīt balsi un noteiktā trases vietā tev kompis to atskaņos austiņā

Pirmais 18.07.2012 9:51

vienkārša faktu konstatācija...

viss bazars ir faktā, ka pēc patreizējās sistēmas sodīts tiek vadītājs, bet neviens nespēj tiesā pierādīt, ka pie manas mašīnas stūres pārkāpuma brīdī bija sēne.... rezultātā man nācās samaksāt sodu un sēnei mašīnu turpmāk nedošu....

Pirmais 18.07.2012 9:50

FastKiller rakstīja: Lai topiks vēl padzīvotu kādu laiciņu ierakstīšu savu redzējumu.

Ātri pārskrienot pāri topikam, es piekrītu Dekteram par to, ka tev pašam jāsaprot, ka ja ir 90km/h tad ir 90km/h nevis 105, 110 vai vairāk un, ja uzraujies tad tā nav FR, Vitroniks, Zivtiņa vai CP vai kāda cita vaina, bet tieši tava vaina un tu arī atbildi par to. Un ir pilnīgi pie kājas, kur FR atrodas, uz Jūrmalas šosejas, krustojumā, vai piebraucamajā ceļā, kur zīme ir 30km.

Otrs jautājums, kuram piesūtīt soda kvīti, manuprāt, pilnīgi vienalga, jo tu savu auto nedod uz ielas sastaptam, nepazīstamam Pēterim, bet zināmiem cilvēkiem, kuriem tu uzticies, nu tad piedzen no viņiem. Personiski pats esmu pāris reizes samaksājis pie TA brāļa sodus, kurus pēc tam man viņš ir atgriezis, neredzu te nekādas problēmas.

sēne takš jau rakstīja.... tev nav nekādu LIKUMĪGU tiesību piedzīt tos sodus no brāļa... tu vari mīļi palūgt lai šis tev to kāpostu atdot, bet ja jams pasūta tevi drist, tad maksā pats un nečīksti....

Pirmais 18.07.2012 9:47

DekstersFF rakstīja: .....

Katram no mums ir tiesības prasīt,lai līdzcilvēki ievēro Likumu.

.....seene.....

sēne tak tieši par to arī cīnas, ja neesi sapratis

jams cīnās lai par fotoradaru fiksētiem pārkāpumiem tie pārkāpēji sodīti tiktu ievērojot LIKUMUS....

vai nu jāmaina procedūra, vai likums....

man pašam ir kvīts, tur rakstīts, ka sods tiek uzlikts vadītājam..... bet atsūtīts tas protokols nez kāpēc tika man, nevis sēnei

Pirmais 17.07.2012 16:53

Bumbulīc ar vadoni pie stūres pirmo vietu ROAD klasē dabūja daudzas reizes....

katrs interesents var internetā atrast ko nozīmē minirallija road klase

tai nav nekāda sakara ar tā saucamo klasisko "braukt" mācēšanu, kaut vai kartinga trasē

kam slinkums meklēt - īsimā varu pastāstīt....

vidējie ātrumi, ar kuriem ir jābrauc minirallija road klasē tiek noteikti apmēram 60-70% apmērā no tā ar kādu ātrumu trasi brauc "īstie" rallisti

katrā gadījumā precīzā laikā finišā nokļūt nav īpašu problēmu arī ar nokautu dīzeļgolfu

pamatā regularitātes braucienam (tas ir minrallija road) ir spēja izrēķināt cikos tev jābūt konkrētā trases punktā un atbilstoši mērījumi (pulkstenis, trases orientieri, odometrs vai dažāda veida "teratripi")

Pirmais 17.07.2012 15:55

tas (vadoņmedaļas) rallijs nav TAS rallijs, ķipa kuro domā šīris....

tā ir "road" klase latvijas minirallijā.... tajā klasē piedalās līdz kādām 10 mašīnām..... parasti tie ir rallija iesācēji, kuriem ir obligāti jāpabrauc road klasē lai tiktu pie iespējas kādreiz maukt to trasi "uz laiku"

bieži vien tie iesācēji pat nesaprot kas no šiem tiek prasīts un brauc por ātru (kā rezultātā jamos diskvalificē jau pirmajā dopā )

tajā rallijā nav jāmauc pilnā ručkā, bet rallija laikā ir jāveic tā pati rallistu (slēgtā) trase ar organizatoru doto vidējo ātrumu (+- kautkādi %ti, kurus pārsniedzot diskvlificē).... laiku ņem finišā, dažos posmos var būt arī starpmērījumi. ir ierobežojumi - dopa laikā nevar apstāties un nedrīkst pārsniegt ātrumu. par abiem šiem pārkāpumiem var diskvalificēt, ja pamana.....

parbraucieni starp dopiem tāpat kā visiem - noteiktā laikā jāierodas nākamajā vietā...

tātad tas vadoņrallijs ir nobraukt (piemēram) 6.3 kilometrus ar vidējo ātrumu 84km/h

iesācējiem īpaši viegli tas nav... bet pa lielam tam nav nekāda tieša sakara ar WRC rallijiem

Pirmais 17.07.2012 9:37

Gauss rakstīja: Pilnīgi atbalstu taaneko!!!

Ir jābūt stipri sistam galvā, lai dzīti tādu *******u kā deksters. Jādzīvo ir skaisti un tur, kur ir skaisti! Pie kājas patriotisms un dzimtenes mīlestība - tie ir tikai skaļi saukļi. Dzīve ir pārāk īsa, lai to pavadītu darot lietas, no kurām nav sausā atlikuma. Tieši tāpēc ir jāiet pa mazākās pretestības ceļu!

Mans princips - kur ir labi, tur esmu es!!!

p.s. starp citu, dekster, mums te viens kūdras un grants magnāts nupat iesēdās jaunā panamerā. Tā kā tu ar savu pašrocīgo stūres pārlikšanu un strādāšanu ar mazajām lāpstām esi un paliksi tikai tāds puskoka lēcējs, ar lielu muti.

p.p.s. starp citu, viena cita magnāta uzdevumā esmu ieradies nocelt dzimtenei dažus spējīgus programmētājus. Negribi pieteikties, dekster, dod dienesta dzīvokli, pilnpiedziņas inomarku pēc izvēles, mednieku/makškernieku namiņu taigā.

Tā kā, nesēžiet mēslu bedrēs, brauciet tur, kur ir labi, kur var darīt to, kas patīk un nenoliedzami, kur ir daudz $$$$, kas dzīvē ir galvenais!

Viss, jāiet ieraut kādu krievu aliņu ar voblu!

A jūs rukājat, rukājat, mēs nāksim...

Apmēram 40 programētājus ņemsi.... Bet visus

Pirmais 16.07.2012 22:29

Shiirs rakstīja:

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Toties tu īdi un tādu īdētāju dēļ tā bedre ir, kuriem viss visu laiku slikti. Negācijas pa visiem galiem nāk no tādiem un neko labu nav ko sagaidīt..

Pilnīgi pretēji! No tiem kam viss ir OK (narkomānus ieskaitot) pat cerēt nevar, ka šie kaut ko gribēs mainīt vai mainīs!

Līdz šim tikai slinkums un neapmierinātība ir bijusi par progresa bīdītāju.

kur tad ir tavs progress? kautkaa nejuutaas

Iņčirers tak nav slinks....

Pirmais 16.07.2012 19:08

hei vadon, davaj labāk braucam uz āfriku nirt.... Izbraukšana 31 augustā no varšavas.....

P.N. Ar bērniem....

Pirmais 16.07.2012 19:03

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Shiirs rakstīja:

Yetti rakstīja: šīri, bet tu tokš esi vienkārši pretīgs ...

tev nav vienalga? nejau tu mani preceesi

Es varētu... Te tak es visus precu

Nu, visus gan ne, bet Habim riktējies klāt (viņa man vēl teica-nu kā es tādu varu savam tēvam atrādīt, jo viņš tak man prasīs 'vai šis normāls' , ko lai es saku?) , Jlo aicināji uz randiņiem. Viss nāk atpakaļ un izskatījies riktīgi pēc pamuļķa.

'Precinieks atradies'

(c) Limuzīns Jāņu nakts krāsā.

Ahaaaa.... Un neaizmirsti pieminēt vēl neziniiti un mieli

Pirmais 16.07.2012 16:54

Shiirs rakstīja:

Yetti rakstīja: šīri, bet tu tokš esi vienkārši pretīgs ...

tev nav vienalga? nejau tu mani preceesi

Es varētu... Te tak es visus precu

Pirmais 16.07.2012 16:53

vadonim tak esot pulka bērnu.... Kā to saprast kontekstā ar zilumu vai mīkstumu????

Piselīgi kaimiņi??? Man vienam pazīstamam meita piedzima, kad šis bija slovākijā un pēc tam puika, kamēr jams strādāja zviedrijā

Pirmais 16.07.2012 9:03

DekstersFF rakstīja: Bet patiesībā te jau,kā Pirmais pats saka, visi zin, kāpēc Pirmajam tik ļoti Deksters netīk- Deksters izdrāza Pirmā līgavu, lai gan D nezināja, ka tā ir P līgava tajā mirklī.

Nu kaut kā šitā, un kopš tā laika P uz D ir gana niknis un sarkanu seju.

Un tagad pie RR

Par kādām ligavām tu vislaik murgo? Es tak tev jau sen prasīju paskaidrot... Savādāk izklausās, ka esmu ko palaidis garām.

Pirmais 15.07.2012 22:27

šoperdurvju spogulis ir? Sildāmais...

Būs man arī ekskluzīva detaļa....

Pirmais 15.07.2012 22:22

DekstersFF rakstīja:

Pirmais rakstīja: muhahāāā, vadons braucējs auhennais... Jāskatās kuru vietu jamais dabūs nākamajā posmā...

F1

Vienīgi ar mutīti tas šim padodas....

P.P.N.

Hei, āzi... Tak šamajā portālē tevi visi sen pazīst... Man pat liekas, ka es šeit neesmu vienīgais, kuram tu esi provējis līst biksēs pa pjaņi... Ņekui korčīt no sevis supermenu...

Tas ir fakts, ka es braucu labāk par tevi, samierinies,ākst.

Tak sūkā tu arī labāk

Vopļā arī "vadoņa paša veikals" izrādās piederēja firmai, kur vadons bija doļā....

Direktoriņš.... Rīkotājs...

Pirmais 15.07.2012 21:15

muhahāāā, vadons braucējs auhennais... Jāskatās kuru vietu jamais dabūs nākamajā posmā...

F1

Vienīgi ar mutīti tas šim padodas....

P.P.N.

Hei, āzi... Tak šamajā portālē tevi visi sen pazīst... Man pat liekas, ka es šeit neesmu vienīgais, kuram tu esi provējis līst biksēs pa pjaņi... Ņekui korčīt no sevis supermenu...

Pirmais 15.07.2012 18:42

DekstersFF rakstīja: rakstīja:

.... Pirmais,kurš ,noskatījies no manis, nopirka Quattro... tiesa gan, 2,6 ar V6 dzinēju ....

2.8

Pirms tam man bija vairājas eclipses... Tajā skaitā zilā bija pilnpiedziņas....

Eclipse iet un vadās daudz labāk par 2.8 b4....

Mīnuss - detaļu pieejamība un cenas - no parastās eclipses tur praktiski nekas neder.....

Pirmais 14.07.2012 20:20

vadonc kautkā baigi pareizais palicis... Tautas ticējums vēsta, ka tas uz kodienu...

P.N. Punkti jau anulējas pēc laika, bet vēl nesen vadonc pac taisīja topikus par pleskavas šosejas lēnajiem braucējiem.... Tad paprasīja redaktoram izdzēst visus viņa postus, restartējās un tagad ir "pareizais"...

Bet ja labi paskatās, tad vadoņposti ir palikuši

citātos...

Pirmais 13.07.2012 22:10

pašā pirmajā fotomedību dienā kaste bija sauriešos..... Jamie nav padomājuši, ka tur nav kur nolikt bulkuvāģi, tas bija noparkots uz sānceļa, pa kuru brauc iekšā viss pieknaufa sauriešu ciemats.... Pieparkots tā, ka garām nobraukt nevarēja....

Tālāk... Vālodzes... Labi, tur ir skola, ņekui skriet... Tur fotokasti neesu redzējis ne reizi....

Toties tec2 kase nav mentu kartē, bet pat es piecīti nomaksāju....

Tut smagais atkalas laikā pārbrauca bojā gājēju.... Es redzēju kā tas izskatījās.... Neticu, ka tas smagais brauca ātrāk par 70.... Vienkārši tur ir autobusa pietura....

Pirmais 13.07.2012 22:02

DekstersFF rakstīja: Man ir mans objektīvais skats uz šīm lietām un , cik esmu redzējis FR izvietošanas vietas, spēcīgi lielākā to daļa izvietota atbilstošās vietās.

muhahā... Ahujeķ cik daudz avāriju ātruma pārsnuegšanas dēļ notiek manā ceļa galā....

Radaru jamie iekrāmē mežā (aiz grāvja, man ir fotka, kurā uzreiz ir grūti saskatīt to kasti....), paši iebrauc (noslēpjas) uz mana ceļa iekšā kokos

Jā, tur ir bijušas avārijas... Apgāzās betonvedējs griežoties iekšā.... Drošvien brauca uz galvu reibinošiem 112km/h Nokrita buldozers no treilera griežoties āra.... Un tamlīdzīgi...

Tur ir zīme "apstāties aizliegts", jo ceļš nav īpaši plats, bet grāvji ir dziļi....

Pirmais 13.07.2012 9:48

DekstersFF rakstīja:

Crankshaft rakstīja: DekstersFF

Es saprotu,ka lekcijas lasīt ir gari un sarežģīti un laiks ir dārgs, bet vai Crankshaft nevarētu mazu komentāru par mana motocikla 2 cilindru dzinēju? Tam leņķis starp cilindriem kāreiz ir 60 grādi , tilpums 998 cm3.

Japāņiem pārsvarā r4, manam V2 .

=====================

Nezinu, kas par konstrukciju tava moča motoram, bet dažādās V-2 konfigurācijās ar dažādiem leņķiem starp

cilindriem lieto dažādas metodes, sākot ar minimāliem

iespējamiem virzuļu un klaņu svariem, turpinot ar dažādiem klaņu kaklu savstarpējiem leņķiem un kloķvārpstu svariem / masām, un beidzot ar balansa vārpstām. Gan jau arī tavam dzelzim konstruktori izdarījuši visu iespējamo, lai "stūre rokas nekutinātu"

Kaut ko jau ir uzlikuši Engine: V60 Magnesium four stroke longitudinal 60° V twin. Liquid cooling with three way pressurised circuit. Double overhead camshaft with mixed gear/chain drive; four valves per cylinder. Patented AVDC (Anti Vibration Double Countershaft).

Šodien trasē izjutu vibrāciju pie nepareiziem apgriezieniem, citādi viss labi.

es gribētu redzēt patentēto counteršaftu iekš msh PIECKARTenieka

Pirmais 13.07.2012 9:44

incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?

Pirmais 13.07.2012 9:43

analoga čehu trambūzim nemaz nevar būt.... grozāmie riteņi, cik zinu, ir tikai viņiem....

bet ir jau ļoti grūti pāriet uz "citu marku" - viens no galvenajiem argumentiem - mums nav izdevīgi izturēt 2 apkopju un remonta bāzes

Pirmais 12.07.2012 22:41

latvijā ir pārāk daudz skauģu un "konkurentu" lai uzblieztu tādu miljonu projektu visu acu priekšā....

Vai ir kāds normāls konkurss, kas netiek pārsūdzēts??? Un ja baigi pavecas, tad latvijai nav jāmaksā dažādas soda naudas....

Ar to pieeju mēs jau daudz esam padirsuši un vēldaujā padirsīsim....

Pirmais 12.07.2012 15:15

DekstersFF rakstīja: Šodien pusdienojot Playbo-jā izlasīju

Vīrs tā piemāvies, ka draugi šo nešus atnes mājās un ienes guļamistabā,ieliek gultā un paši dodas prom.

Sieva ,izģērbjot vīru,ierauga, ka šim uz locekļa izlietots prezervatīvs palicis. Š"i pikta, norauj nost un iestumj to vīram pakaļā.

No rīta sieva pamostas, dzird,ka vīrs dušā. Pieiet pie durvīm un ar ironiju jautā

' Nu kā, vakar ar draugiem atpūties' ??

Vīrs skumji žēlā balsī atbild

' Nu nav man vairs draugu, nav'

kāpēc anekdošu tēmā jāklāsta sava pieredze?

(c) recluse

Lasītākie raksti

Jaunie raksti