Pirmais rakstīja:
vot tas ir trakākais, ka [ JEBKURŠ LATVIJAS IEDZĪVOTĀJS ] iedomājas,ka viņamniuhjā nemaksā, tāpēc vajadzētu bišķi piesipģīt klāt
tā laikam būs precīzāk...
Pirmais rakstīja:
vot tas ir trakākais, ka [ JEBKURŠ LATVIJAS IEDZĪVOTĀJS ] iedomājas,ka viņamniuhjā nemaksā, tāpēc vajadzētu bišķi piesipģīt klāt
tā laikam būs precīzāk...
WALA rakstīja:
modena rakstīja:
ja ja ja... noņemsi tu plombētu kārbiņu... es jau nerunāju par atslēgšanu...
vienīgi ir interesanti, kādu principu atļautu... vai ar speciālas flash izņemšanu, vai vajadzēs īrēt GSM kanālu....
pieļauju riebīgu domu... ka ja nav signāla.... nav arī maršruta... un ja nav maršruta, bet ir km - tad automātiski saņem papildus bonusu 81Ls apmērā...
Pamosties tak - GPS neslēdzas pei imobilaizera vai motora elektronikas, tā kā atslegt jmo ir razpljunutj !!!
Kilimetrus piereģīstrēs - kas tev speedo/odometrs ir kaut kāds uber nepieejams devaiss kurš māk attālumu/ātrumu noteikt pēc G-spēka izmaiņām ?!?!? Šā kā tā vienā galā ir sensors pie ātrumkārbas un otrā glā ir elektronisks impulss. Protams ka ziepīgi ir auto siem kuriem ir garantija, ar visiem pāºējiem - problēmu nekādu.
ja tev kaut ko vajadzēs VIDam pierādīt... tam man ir pārliecība ka tev vismazāk gribēsies kaut ko slēgt nost vai slāpēt....
no otras puses ne jau lohi izdomāja tas kārbiņas - šaubos ka tik vienkārši varēs atslēgt... vismaz lietotāju atsauksmju par kaut kādu apiešanu pagaidām nav... visi godīgi turpina braukt.
Savukārt kārbiņā paredzēt datu uzskaites un uzkrāšanas ierīci nekādu problēmu...
WALA rakstīja: GPS kontrole nav panaceja !!! GPS ir atsledzams, noņemams, signālu var vājinat utml. Būs vajadzība cilvēki izdomās kā apjāt likumus utml. Tādēļ tas vienmēr ir jautājums par to kas ir lētāk- maksāt vai mēģināt apiet !!! Apšaubu ka šim likumam būs dajebkāda jēga, jo kā vienmeº idejas varbūt ir pat labas, bet lai to realizētu dzīvē - kurš tasd būs tas kurš katru otro dienu kādu "ņems priekšā", lai citiem dzīve salda neliktos.
ja ja ja... noņemsi tu plombētu kārbiņu... es jau nerunāju par atslēgšanu...
vienīgi ir interesanti, kādu principu atļautu... vai ar speciālas flash izņemšanu, vai vajadzēs īrēt GSM kanālu....
pieļauju riebīgu domu... ka ja nav signāla.... nav arī maršruta... un ja nav maršruta, bet ir km - tad automātiski saņem papildus bonusu 81Ls apmērā...
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja: Nu i ļoti pareizi! vismaz haļavu izskaudīs! Es tikai par! Vizinies darba laikā pa darba jautājumiem cik uziet, kartigi pildi celazimes. loti ceru ka VIDs kartigi parbaudis sho nodokli. ja gribi vakarā pie beibes pakniebties braukt, njem taxi vai gaidi autobusu! basta!
Redzi - tavā loģikā ir viens liels caurums. Arī VID nemāk pateikt, kā pareizi būtu jādala izdevumi, ja es pa ceļam no darba tikšanās Ventspilī vakarpusē apciemoju vecākus Tukumā. Pec viņu domām man vajadzētu braukt atpakaļ līdz Rīgai, pabeidzot darba braucienu. Un tad braukt atpakaļ privātrā kārtā. Tas gan būtu pareizi, gan no ekonomiskā, gan ekoloģiskā viedokļa. Vai ne?
Tukumā var iebraukt nopirkt degvielu..
Pļē - atkal jau māci kā APIET likumu, par kuru pats priecājies. Vai tiešām ir tik grūti aptvert, ka tas ir pirmais pierādījums likuma bezjēdžibai, ja pat tā aizstāvji iesaka to neievērot!
Pasaki kā šāda situācija būtu jārisina likumīgi, maksājot visus paredžetos nodokļus!
likums patīk.... bet patīk tikai no tāda viedokļa, ka man ar viņu "pa ceļam"... ja man darba auto būtu kaut vai BMW 530d - man tas galīgi nepatiktu
bet piekriti - tādu likumu mums jau sen vajadzēja. Vienīgi "nulles" principu derētu mīkstināt ar pieļaujamām +/- 50-100 km mēnesī pielaidēm.
windy rakstīja:
modena rakstīja:
windy rakstīja: ....bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.
vai tad mums vajag tik daudz to auto pārdēvēju?
Vai mums vajag tieši šobrīd iedzīt bankrotā tos, kas vēl kautkā ķepurojas? Ekonomikas sildīšana latviešu gaumē?
pēc manam domām tu akurāt gribi atbalstīt tos, kuri mūs dzen lielākos parādos... jo ražotāji viņi točno nav...
Seene rakstīja:
Dark_Side rakstīja: Nu i ļoti pareizi! vismaz haļavu izskaudīs! Es tikai par! Vizinies darba laikā pa darba jautājumiem cik uziet, kartigi pildi celazimes. loti ceru ka VIDs kartigi parbaudis sho nodokli. ja gribi vakarā pie beibes pakniebties braukt, njem taxi vai gaidi autobusu! basta!
Redzi - tavā loģikā ir viens liels caurums. Arī VID nemāk pateikt, kā pareizi būtu jādala izdevumi, ja es pa ceļam no darba tikšanās Ventspilī vakarpusē apciemoju vecākus Tukumā. Pec viņu domām man vajadzētu braukt atpakaļ līdz Rīgai, pabeidzot darba braucienu. Un tad braukt atpakaļ privātrā kārtā. Tas gan būtu pareizi, gan no ekonomiskā, gan ekoloģiskā viedokļa. Vai ne?
Tukumā var iebraukt nopirkt degvielu..
windy rakstīja: ....bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.
vai tad mums vajag tik daudz to auto pārdēvēju?
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
auzās ir otrais punkts... tas opelis nemaksā ne tuvu X5, līdz ar to izpirksi un iznomāsi savai firmai darba braucieniem..
"Pareizo" aizstāvis iesaka shēmot? Pats aptver, ko uzrakstīji - nodoklis pašos pamatos ir vērsts uz lielāka bardaka veidošanu un MVU vēl lielāku problēmu radīšanu.
man darba auto ( izņēmums ja pats tādu neizvēlējos) nepatīk ka suga. Ja vel autoparks ir pietiekoši paliels- tad vispār neko labu neredzu... to riepas maina pēc grafika, nevis apstākļiem, to slotiņas jāgaida kuj zin cik ilgi... + vienmēr kāds apšaubīs to, vai kādu detaļu pēc maniem uzskatiem ir jāsamaina.
Līdz ar to darba vajadzības lietoju personīgu auto, kurš tiek iznomāts firmai uz līguma pamata. No vienas puses protams daži čīkstēs ka auto tiek nodzīts... taču reāli auto tiek regulāri ekspluatēts un uzturēts tehniskā kārtībā.
Milzīgs pluss- nep**u valstij smadzenes, nebaroju bankas ar līzingiem.... dzīvoju bez parādiem.
KSI rakstīja: Kaut kā auzās tā patreizējā redakcija.
Ir šķirba, vai privātā SIA īpašnieks izmanto par savu naudu pirktu auto, vai valsts ierēdnis. Labi, privātam varētu būt korekcijas amortizācijā un PVN priekšnodoklī, taču tas ir nebūtiski salīdzinot ar ierēdņiem, kas privātam vajadzībām izmanto VALSTS īpašumu.
Otra lieta - ir liela šķirba, vai es ar SIA piederošu 20-gadīgu opelšrotu aizbraucu no biroja Teikā līdz mājām Juglā (max 5km dienā), vai arī ar jaunu X5 ikdienā braukāju no biroja Rīgā uz mājām, piemēram, Kolkā. Nodoklis abiem vienāds!
Rupji sakot - valsts jau by default piespiež taisīt «pareizus» maršruta uzskaitījumus vai shēmot daudz citos veidos.
auzās ir otrais punkts... tas opelis nemaksā ne tuvu X5, līdz ar to izpirksi un iznomāsi savai firmai darba braucieniem..
kolumbs rakstīja: Nez kā to kotrolēs?
Ja ments apturēs svētdienā un mašīna reģistrēta uz SIA, prasīs kāds tev darba laiks?
Atbilde - mans tāds darbs, braukt svētdienās.
Tas, ka mašīna stāv pie mājas nevis SIA pagalmā arī neko nepierāda, jo darbiniekam varbūt noteikts darbs no mājām.
Atliek tik sacerēt normālas maršruta lapas....
Īpaši viegli šo varēs apiet mazās SIA. Lielajiem uzņēmumiem, kur rakstveidā atrunāta mašīnas izmantošana privātiem braucieniem nedaudz grūtāk, jo tie negribēs arī palikt bez rakstiski atrunāta apraksta.
drāzīs tik ilgi, kamēr pats neuzliksi kastīti ar GPS... kā tas jau ir Lattelekoma... pie tam sistēma automatizēta... pielaidi dzinēju sestdien ( bez braukšanas) - pirmdien jau jāraksta paskaidrojums kāpēc tu tā rīkojies... jo sistēma automātiski tevi nostučis...
Pie tam pieļauju ka var noteikt to GPS kontroli kā obligāto pasākumu firmas auto.. līdzīgi kā laika uzskaites sistēmas smagajiem... un stučīs sistēma automātiski... līdz ar to atvieglojot darbu VIDam...
STALINS rakstīja:
modena rakstīja:
STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?
Privātie- paši pērk, paši lieto, paši noraksta.
Valsts- valsts pērk, privāti lieto, valsts noraksta.
Ir starpība?
Un tā summa? Tik lielu privātu labumu, lai par to būtu jāmaksā nodokļos 1 kilo Ls gadā var gūt tikai ar limuzīniem vizinoties.
nu ja.... un katru otru nedēļu brauc uz D-pili vai V-pili... norakstot degvielu X, nevis maksā par privāto - 2.05X (X+ien.nod+soc nod.+PVN). Ja kāds par degvielu privātiem braucieniem tērē firmas 200Ls - tad rupji rēķinot valsts tiek "uzmesta" pa 210 Ls mēnesī... jo no savas kabatas uz to visu vajadzētu iztērēt ap 410 LS ( ar visiem nodokļiem)
*aprēķins ortientējošs
normislabs rakstīja: Vienkārši darba lietās brauks ilgāk....caur mājām
ka tik virs 8 stundām nebūs tev klāt x2 Ls virsstundas jāapmaksā...
anonimikis rakstīja: nu tagad būs max-81Ls.
nē.. izskatās ka tagad nebūs vairs degvielas bez PVN.. + apkopes bez PVN... ka tikai parādīsies privātie braucieni, tad sāks rēķināt klāst visus PVN ( degviela, apkope, auto cena) + pa virsu 81Ls ( lai VID darbiniekiem apmaksāt pārbaudes, kad auto tika izmantots un kad netika izmantots)
STALINS rakstīja: Vēl shēmot pāragri.
Vispār, ja būtu valsts iestādēs, es saprastu, bet privātajās..?
un ko tad - privātie nav tie kuri pa max uz darba auto visu noraksta?
nomā pats no sevis...
glābsim Āfriku un ķīnu!
Vel var pamēģināt Graudu ielā 58.
Cenas adekvātas, smadzenes nečakarē.... ko var to izdara, ko nevar-uzreiz pasaka. Ja ir aizdomas uz kaut ko konkrēti, piemērām sūkni, ir praktiskāk pie viņiem noņemt un aizvest uz to pašu DizR, vismaz nevajadzēs rindā gaidīt ( kādu laiciņu atpakaļ bija vismaz 2 nedēļas, kad noņemto sūkni vedu uz diagnostiku - nākamā dienā jau bija nočekots.)
Kanibaals rakstīja: Radzes mīkstā gumijā neturās, tas arī ir radžu lielākais mīnuss. Bezledus apstākļos tas ir tikpat kā braukt ar vissezonas. Ne velti labas ziemenes ar mīkstu gumiju sit pušu radžotās, kas nav nekāds brīnums.
Brīnums ir tāds, kā riepu testu rezultāti pierāda pretējo..
Un ja pareizi atceros - tad šipinieces ar mīkstu gumiju vairs nav brīnums, jo šipi turas cietākā pamatnes gumijā .... www.michelin.pl/...
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...
Tev laikam arī ne. Radzes, tāpat kā lameles palīdz uz LEDUS. Iesēsties var ar jebkādām riepām un sniegā noderēs tikai pēc iespējas rupjāks protektors.
atkal pasteidzies....
runa iet par to, kā bieži vien netīrītos pagalmos apstākļi ir līdzvērtīgi dziļiem laukiem..
par protektoru - piekrītu, tādēļ patīk Gislaved.
Nu tikai nevajag zin muldēt. Radzes tiešām dod efektu bremzējot uz ledus un neļauj saslīdēt, tātad , stabilitāti uz ceļa, BRAUCOT.
Nevis mēģinot izkarpīties no piesniguša pagalma. Ja vien tu nedzīvo ezerā.
protams... pagalmos var būt tikai sniegs... ledus aizliegts ar likumu...
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...
Tev laikam arī ne. Radzes, tāpat kā lameles palīdz uz LEDUS. Iesēsties var ar jebkādām riepām un sniegā noderēs tikai pēc iespējas rupjāks protektors.
atkal pasteidzies....
runa iet par to, kā bieži vien netīrītos pagalmos apstākļi ir līdzvērtīgi dziļiem laukiem..
par protektoru - piekrītu, tādēļ patīk Gislaved.
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
modena rakstīja:
par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?
Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.
nu tas sezonas ir relatīvas... mans nobraukums ir daudz amz vienāds sezonai... līdz ar to, šaubos ka tavs nobraukums ir tik pat liels, līdz ar to jēdzīgās runāt konkrēti par nobrauktiem km... viens nobrauc 5000 km un nevar saprast ka citi var nolietot ziemas riepas, nobraucot pa sezonu piemērām 30 000km...
Absolūtais nobraukums nekādi nemaina dilšanas ātruma attiecību radžotai vai neradžotai riepai. Ja brauksi daudz, nobrauksi vienā ziemā jebkuru. Man gada nobraukums ir ap 20 000, ja tas tev ko vairāk izsaka - auto svars un braukšanas stils spēj ievērojami mainīt riepu nodilumu.
radžotam riepām gumija parasti ir cietāka, līdz ar to tas dilst lēnāk.
Man pa ziemas sezonu vien sanāk vismaz 20 000 km... līdz ar to, praktiski tavas divas sezonas - ir ka man viena... par auto svaru.. tavs ir smagāks par manējo...
Sretsked rakstīja:
JJJ rakstīja:
Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.
tas, ka neredzi jēgu, nenozīmē, ka citiem tas nav vajadzīgs. Ja neesi izbraucis no Rīgas ziemā, tad piekrītu, bet, ja atkušņu laikā jāizbrauc uz lauku ceļu slidotavām, tad šipi ir ļoooti noderīga lieta. Droši vien, ka bez šipiem 95% gadījumos arī izbrauc cilvēki, taču reiz man gadījās uz kaut kāda apbraucamā ceļa pie SIguldas, ka nu nekādi kalnā augšā tikt nevarēja - kur ieskrieties nebija, taču kalns, lai arī neliels, darīja savu. Vot i varēju iepūst savām bezradžu riepām un vairākas reizes vienkārši slīdēt no kalna atpakaļ gaitā, kad līdz paugura augšai kādi metri 2 bija palikuši. Nebiju arī tāds vienīgais.. Kaut kā jau uzkārpijos beigās, bet ekstrēms bišku bija, kad atpakaļgaitā nāc no kalna lejā un aiz muguras nākošais autiņš izdomā forsēt kalnu... Tāpat man ir laukos, kur uz viensētu jāuzbrauc pa pietiekoši stāvu kalnu. Vot i vadāju līdzi smilšu maisiņu. Dzīvotu pastāvīgi laukos, obligāti būtu šipoti ripuļi. Tā kā katram savs, principā šipotiem ripuļiem redzu vairāk + nekā mīnusus, taču manā gadījumā attur tas, ka arī ziemā gribas izbraukt ārpus LR dažkārt.
Pagājušajā ziemā minivens ar pabrauktām ziemenēm, bezšipu, pakaļā 2 asu treileris, tajā muca. Kalnains lauku ceļš Cēsu rajonā. Bija jautri. Viosmaz nav iespēju atrofēties kā braucējam. Un vienas reizes dēļ šipus ???
Ja kāds grib,lai liek, bet man nevajag. Un nevajag domāt, ka uzliekam šipus un nu visas problēmas aiz muguras.
Nu jā, nu ja tas cilvēks dzīvo tajos Cēsu mežos,tad tie šipi noderēs, bet ne jau ārpus mežiem tos vajag.
tev nesaprast... vari necensties.... daži dzīvo daudzdzīvokļu mājas, kur katru rītu, pagalms ir tā meža ceļa miniatūra... pie tam arī vairāk izbrauc ārpus Rīgas... un kaut kādā čuhņā iesēsties uz trim stundām, kaut arī vienu reizi pa ziemu, galīgi negribās...
Foley rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā
Attaisi V70 kapotu un apskaties.
Un tu domā ka viņi rakstīs AUDI? Tas pa virsu uzlikts ir tikai plastmasa vāks.
Un tas pats SAAB 2.2 TDI nav rakstīts OPEL .
Kad pirku VOLVO, speci teica neņemt 2.5TDI kuri gaja līdz 2002 gada beigām, jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.
nu gan tev kāds sastāstīja.... tici man- labāk vairs tiem "spečiem" neuzticies.... iekš V70 bija labākais Audi dīzelis, salīdzinot ar kuru D5 ekspluatācija ir kosmosa cenās...