iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 23.10.2009 17:01

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

Te nu tu lien lauciņā, kurā acīmredzami neorientējies. Ar labām lameļu riepām žopa nav ne uz asfalta, ne uz ledus. Un dzīvo arī ilgāk par vienu gadu. Katrā gadījuma šobrīd manas 2 sezonās brauktās vasarenes izskatās šaubīgāk vēl viena gada izmantošanai, nekā jau tikpat nokalpojušās ziemenes, kurām sezonas nobraukums parasti sanāk lielāks.

nu tas sezonas ir relatīvas... mans nobraukums ir daudz amz vienāds sezonai... līdz ar to, šaubos ka tavs nobraukums ir tik pat liels, līdz ar to jēdzīgās runāt konkrēti par nobrauktiem km... viens nobrauc 5000 km un nevar saprast ka citi var nolietot ziemas riepas, nobraucot pa sezonu piemērām 30 000km...

modena 22.10.2009 23:52

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nekad neesmu braucis ar riepām,kurās radzes un nesaskatu tajās nekādu jēgu. Ir pieejamas labas riepas bez radzēm, Latvija jau nu nav vieta, kur vajag tādas riepas.

Nu lai gan esmu radžu pretinieks, nepiekritīšu tev. Latvija kā reiz ir vieta, kur tās vajag. Pirmkārt radžu riepas ir lētākas un līdz ar to pieejamākas tiem, kam alternatīva ir tikai kaut kādi ķīniešu mēsli vai b/u. Otrkārt - nedomāju ka ir vēl kaut viena valsts Eiropā, kur ir atrodami tik daudz tīra ledus ceļi - t.i. ziemas apstākļi un nekāda kopšana. Protams truli ir braukāt ar naglenēm tikai pa Rīgu. Un, ja ir finansiālas iespējas, nebraukt ar normālam lameļu riepām.

lavijā šipus????? nakui?

lai kāds deksters būtu āzis, bet sitajā razborkā nostājos viņa pusē

aiz viņa?

par tam lameļu riepām... ir divas galējības... vai nu vidējas vai nu skandināvu... universālo nav.... vai nu uz asfalta būs žopa vai uz apledojuša... pie tam šaubos ka tas bezradžu riepas saglabās savas izcilas īpašības ilgāk par gadu... + ar mūsu perfekti frēzējošo līkumu lāpījumiem un manu sezonas nobraukumu, tas nāksies sezonas beigas mest ārā... līdz ar to tīri ekonomiski - nah man katru gadu pirkt jaunas nešipotas, ja pat lietotas Gislaved šipinieces (1-2 gadu vecas) 2 sezonas tur mierīgi?

modena 22.10.2009 21:07

Sretsked rakstīja: Normāls pasākums, ja par 1 autovadītāju tiek saņemti video vai sūdzības no 10 dažādiem cilvēkiem, šis dabū sodiņu. Vai ielūgumu pie inspektora parunāties.

Tas būtu pie normālas policijas...

tas būtu turpinājums seriālam par "regulāro kukuļa saņemšanu"...

modena 22.10.2009 21:06

Jūrmalā viens keks 103. sērijā ierīkoja elektroapkuri... bet viņam bija gali pareizajā kantorī.

modena 22.10.2009 20:59

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

tev uz tava Saaba kādreiz vispār bija pieredze ar šipotām riepām? no malas kaut kā izskatās ka tu knigu tomēr nečitāl.... zato mņenije...

par tiem gadījumiem... nu vispār smieklīgi... ja tu brauc kā atsaldenis ( pēc aculiecinieku uzskatiem un ne jau visiem nāk klāt un stāsta ka tie uz ceļa uzvedās kā idioti ) - tas vel nenozīmē kā tajos apstākļos tieši šipotas riepas, nevis autovadītājs bija par iemeslu zemam pārvietošanas ātrumam..

Uz SAABa ne, jo kopš braukāju ar SAAB, daru to arī ārpus LV. Bet pirms tam studiju gados nevarēju atļauties (un nemaz jau arī nevarēja dabūt) labas jaunas ziemenes un arī pats braukāju ar radzēm. Tā ka zinu pietiekami daudz par to, kā radžotai riepai mainās saķere atkarībā no seguma. Ir sanācis pabraukāt arī ar "modernajām" peldošajām radzēm (ar svešu auto), lai zinātu, ka tās zaudē vecajām uz ledus un ne īpaši veiksmīgi mazina diskomfortu pārējā laikā.

Par to, vai radzes vai tomēr vadītājs ir pie vainas neadekvātam pārvietošanās ātrumam, varētu teikt līdzīgi kā par BMW. Ne jau mašīnā vai radzēs ir vaina, bet gan tajā, ka zināma vadītāju kategorija izvēlas mašīnu (riepas) vadoties no stereotipiem. Un dorši vien jūtas neizsakāmi komfortabli, kad nepārtrauktais troksnis atgādina par lielisko izvēli un iedomāto drošību.

bet pa faktu.....

piemērām bremzēšanas ceļš.....

Gislaved šip / X-Ice nord šip. / X-Ice2 nešip.

ledus 54.0 / 53.4 / 61.8m

sniegs 59.8 / 58.8 / 60.9m

mitrais asfalts 35.7 / 36.7 / 37.2m

pēc būtības.... visur šipotas riepas uzrāda tomēr labākus rezultātus. lai cik arī subjektīvi neliktos citādāk. Par akustisko komfortu... normāliem auto ar normālo skaņas izolāciju pofig uz to radžu skaņu... pie tam parasti skaļi skan bojātas radzes, nevis normālas, tas pēc pieredzes.

modena 20.10.2009 20:07

Pirmais rakstīja: man atrakstīja "īstais" daniels

no ip 87.85.75.226

pieder angļu Easynet

ko tad atrakstīja?

modena 20.10.2009 11:03

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

ziemā traucēt satiksmi... savdabīgs jēdziens...

un no kurienes tev pārliecība ka es traucēšu satiksmi? Tieši otrādi ka tikai izkrīt sniegs - tad visi labo riepu īpašnieki kļūst nez kāpēc lēnie... un noparkoties var kur gribu, nevis kur iztīrīts...

melnais ledus - visi nešipotu riepu īpašnieki uzvedas it ka apmīzas...

tad par ko tu te runa? par to ka ziemas apstākļos ( nevis agra pavasara priekos) es ar šipiniecem traucēšu nešipotu mīzalu īpašniekiem satiksmi?

Ko tad nu pie rupjībām ķēries? pagājušajā ZIEMĀ sanāca braukt uz Lido kalnu pa kārtīgi piesnigušiem ceļiem. Viens šipotais varonis pēc tam uzskatīja par vajadzīgu pienākt klāt un pateikt, ka esmu idiots... Par to, ka man nelikās pieņemami vilkties uz 40km/h aiz viņa. Pirms doties tālāk slēpot, vēl izvilku no pļavas šipotu voyageri, kas savas spējas bija krietni pārvērtējis. Un jā - pilnīgi noteikti uz slapja bruģa vai tramvaja sliedēm tieši šipotie varoņi būs satiksmes bremzētāji.

tev uz tava Saaba kādreiz vispār bija pieredze ar šipotām riepām? no malas kaut kā izskatās ka tu knigu tomēr nečitāl.... zato mņenije...

par tiem gadījumiem... nu vispār smieklīgi... ja tu brauc kā atsaldenis ( pēc aculiecinieku uzskatiem un ne jau visiem nāk klāt un stāsta ka tie uz ceļa uzvedās kā idioti ) - tas vel nenozīmē kā tajos apstākļos tieši šipotas riepas, nevis autovadītājs bija par iemeslu zemam pārvietošanas ātrumam..

modena 19.10.2009 21:43

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

pirmkārt nav ieteicams ieteikt citiem to ko pats sev nevēlies....

otrkārt - ar šipotām riepām jau ceturto ziemu braucu... un ar Kr. Barona ielas tramvaju sliedēm absolūti nekādu problēmu... divus gadus dien dienā pa Vienības gatves bruģīti - arī nekādu problēmu... tāpat nekādu problēmu nebija arī ar Ventspils izcilo bruģīti....

PS. Ja esi l o h s- tad tev nekādas riepas nepaglābs no tramvaja āķa....

1) piekrītu... nokaitināji

2) ja neesi l..., kā pats raksti, protams, ka arī pa sliedēm pabrauksi. Bet satiksmi gan traucēsi un tos, kam ir normālas riepas nepārliecināsi, ka tāds patiešām neesi

ziemā traucēt satiksmi... savdabīgs jēdziens...

un no kurienes tev pārliecība ka es traucēšu satiksmi? Tieši otrādi ka tikai izkrīt sniegs - tad visi labo riepu īpašnieki kļūst nez kāpēc lēnie... un noparkoties var kur gribu, nevis kur iztīrīts...

melnais ledus - visi nešipotu riepu īpašnieki uzvedas it ka apmīzas...

tad par ko tu te runa? par to ka ziemas apstākļos ( nevis agra pavasara priekos) es ar šipiniecem traucēšu nešipotu mīzalu īpašniekiem satiksmi?

modena 19.10.2009 21:29

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

Nu te tu sevi parādīji. Vienīgais tests, kurā radzes pārliecinoši uzvar ir slapjš ledus. Vidējie rādītāji nešaubīgi būs par labu kvalitatīvām lamelēm. Un sakoptu ceļu gadījumā (Vācija) tās drīzāk palielina risku. Varu vienīgi ieteikt pamēģināt radzes uz slapjām tramvaja sliedēm - pēc tramvaja sakabes āķa \"nogaršošanas\" varbūt nāksi pie prāta. Vai vismaz turpmāk vairs neapdraudēsi citus...

interesanti tev testi.....

bet pie somiem gan sanāk savādāk...

www.autoreview.ru/...

pirmie uz ledus, sniega un praktisks milzīgs pārsvars uz slapja asfalta ( viena nešipota izlīda paša augšā).... vienīgi sauss asfalts labāk piemērots nešipotām...

Ok, nemeklēšu savus testus. Pietiks ar citātu no taviem: \"Тут все перевернулось с ног на голову: шины, которые блистали на снегу и льду, ушли в аутсайдеры, а те, что были беспомощны на ледяных треках, показали прекрасные результаты. Так, Nokian Hakkapeliitta 7 на асфальте работают весьма посредственно, а «среднеевропейские» шины Michelin Primacy Alpin обеспечивают минимальный тормозной путь и лучше других держат в поворотах.\"

beidz raudāt.... pat sliktāka šipiniece uz mitra asfaltā ir labāka nekā puse no nešipotam...

tu varētu pameklēt brilles un papētīt kopsavilkuma tabulas... ar datiem... nevis raut ārā to vienīgo nešipotu, kura uz mitra asfalta dabūja daudz maz jēdzīgo rezultātu... toties pārējas 5 palika aiz šipiniecem...

www.autoreview.ru/...

pie tam diez vai labi slavēt nešipotu ZIEMAS riepu, kurai uz ledus un sniega ir dziļā pakaļā...

modena 19.10.2009 21:19

Seene rakstīja:

modena rakstīja: nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

Varu vienīgi ieteikt pamēģināt radzes uz slapjām tramvaja sliedēm - pēc tramvaja sakabes āķa "nogaršošanas" varbūt nāksi pie prāta. Vai vismaz turpmāk vairs neapdraudēsi citus...

pirmkārt nav ieteicams ieteikt citiem to ko pats sev nevēlies....

otrkārt - ar šipotām riepām jau ceturto ziemu braucu... un ar Kr. Barona ielas tramvaju sliedēm absolūti nekādu problēmu... divus gadus dien dienā pa Vienības gatves bruģīti - arī nekādu problēmu... tāpat nekādu problēmu nebija arī ar Ventspils izcilo bruģīti....

PS. Ja esi l o h s- tad tev nekādas riepas nepaglābs no tramvaja āķa....

modena 19.10.2009 21:07

Seene rakstīja:

modena rakstīja: nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

Nu te tu sevi parādīji. Vienīgais tests, kurā radzes pārliecinoši uzvar ir slapjš ledus. Vidējie rādītāji nešaubīgi būs par labu kvalitatīvām lamelēm. Un sakoptu ceļu gadījumā (Vācija) tās drīzāk palielina risku. Varu vienīgi ieteikt pamēģināt radzes uz slapjām tramvaja sliedēm - pēc tramvaja sakabes āķa \"nogaršošanas\" varbūt nāksi pie prāta. Vai vismaz turpmāk vairs neapdraudēsi citus...

interesanti tev testi.....

bet pie somiem gan sanāk savādāk...

www.autoreview.ru/...

pirmie uz ledus, sniega un praktisks milzīgs pārsvars uz slapja asfalta ( viena nešipota izlīda paša augšā).... vienīgi sauss asfalts labāk piemērots nešipotām...

modena 19.10.2009 19:20

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

vari lūdzu daudz maz konkrēti paskaidrot kādā veida sīkas radzes no viegla auto riepam var bojāt segumu pa kuru piemērām pārvietojas smagie, kuriem uz vienas ass ir līdz 10 tonnām?

citādi rodas iespaids - kā partija skazala, značit tā arī ir..... jeb precīzāk - radzes boja segumu... bet kādā veida... kuj zin...

Asfalts (jeb precīzāk sakot asfaltbetons) sastāv no piķa un akmeņiem, kas ir salipuši blīvā ūdensnecaurlaidīgā masā. Viemērīgs spiediens lielā laukumā, ko rada jebkāds svars, šādu masu deformē. Savukārt radzes, aizķeroties ar lielu spēku vienā punktā rada plaisas, kurās satek ūdens un sasalstot pabeidz iesākto. Par citiem segumiem nerunāsim - ar radzēm būtu kategoriski jāaizliedz izmantot bruģētās stāvvietas, kas pēc tam izskatās nožēlojami.

nu vispār klasiskās radzes (3-4 mm) perfekti deldēja betona segumu un tajā veidojās risas... tādēļ vāciešiem sākas panika, kura beidzās ar totālo radžu aizliegumu 1974. gada rudenī...

šobrīd nav vairs tik mežonīgu monstru, vidēji radze iziet 1-1.2 mm ārpus....

tavs apraksts par asfalta bojāšanu... ir tik pat mūsdienīgs, cik inkvizīcija baznīcai... jo šobrīd radzes ir stipri savadākas, tas vienmērīgi dilst kopā ar protektoru, savukārt uz cieta seguma tās praktiski nestrādā... jo pateicoties speciālai konstrukcijai, uz cieta seguma radze tiek iespiesta ligzdā, līdz ar to samazinās troksnis un tiek minimizēta asfalta bojāšana....

līdz ar to bišk ta ka vecmodīgi uzskatīt kā to ko aizliedza 35 gadus atpakaļ ir joprojām tas lielākais ļaunums... nerunājot jau par to, ka šipinieces testos iznes nešipotas praktiski visās disciplīnās...

modena 19.10.2009 18:27

varētu pastāstīt kāds bija atļauts ātrums?

modena 19.10.2009 12:20
modena 19.10.2009 12:19

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

kāda tad veida vieglo auto radzes boja asfaltu?

Radzes bojā jebkura seguma virsmu. Bet seguma deformāciju (rises) rada svars.

vari lūdzu daudz maz konkrēti paskaidrot kādā veida sīkas radzes no viegla auto riepam var bojāt segumu pa kuru piemērām pārvietojas smagie, kuriem uz vienas ass ir līdz 10 tonnām?

citādi rodas iespaids - kā partija skazala, značit tā arī ir..... jeb precīzāk - radzes boja segumu... bet kādā veida... kuj zin...

modena 19.10.2009 11:52

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja: jebkura riepa pēc būtības bojā asfaltu...

vai varbūt gribi pateikt kā uz vācu autobaņiem tas rises ir 35 gadu vecas?

vieglie auto nekādas rises nerada.

neesi pretrunā ar iepriekš teikto?

Nē.

kāda tad veida vieglo auto radzes boja asfaltu?

modena 19.10.2009 10:18

Seene rakstīja:

modena rakstīja: jebkura riepa pēc būtības bojā asfaltu...

vai varbūt gribi pateikt kā uz vācu autobaņiem tas rises ir 35 gadu vecas?

vieglie auto nekādas rises nerada.

neesi pretrunā ar iepriekš teikto?

modena 19.10.2009 10:00
modena 19.10.2009 9:15

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu.

tātad es laikam nepareizi šito frāzi sapratu... plēš - nenozīmē kā bojā?

Protams, ka bojā. Un fakts ka jauno tehnoloģiju radzes to dara MAZĀK, nekādi nenozīmē to, ka tās nebojā vispār.

jebkura riepa pēc būtības bojā asfaltu...

vai varbūt gribi pateikt kā uz vācu autobaņiem tas rises ir 35 gadu vecas?

modena 18.10.2009 19:39

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu.

tātad es laikam nepareizi šito frāzi sapratu... plēš - nenozīmē kā bojā?

modena 18.10.2009 19:25

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

rudens68 rakstīja: _____________Tu vismaz zini cik sen ir viņiem aizliegums uz riepām ar radzēm?_______________

Padalies ar info

tas bija pasen....

nākamgad iespējams varēs svinēt 35 gadu jubileju...

Un tagad pats pastāsti kāds sakars tam, cik SEN Vācijā ir aizliegtas radzes, ja diskusija ir par to, ka modernās radzes esot asfaltu saudzējošas. Un to, ka vācieši, neskatoties uz šo faktu, aizliegumu NAV atcēluši.

nu ja... tagad sāki citu dziesmu dziedāt... modernas... saudzējošas...

tas jau no sērijas - Hitlers bija slikts, taču kāpēc poļi visus viņa izsludinātus likumus vel neatcēla?

no otrās puses vāciešiem ar viņu klimatu, tas riepas nah nav vajadzīgas.... vel viens iemesls - autobaņus labi uztur, līdz ar to pastāv risks kā ar radzem veidosies vairāk apdraudējumu satiksmes drošībai - jo diez vai kāds gribēs ieverot 90 km/h ierobežojumu....

PS. Ne visur Vācijā tas radzes ir aizliegtas...

modena 18.10.2009 16:09

BusDriver rakstīja: Jautājumi Sēnei un pārējiem līdzīgi domājošiem par gaļas ēšanas priekšrocībām:

1. Kādēļ lielākā daļa sportistu ir veģetārieši?

2. Kādēļ visspēcīgākie un visizturīgākie dzīvnieki ir veģetārieši (zilonis, zirgs, ēzelis)? Salīdzinājumam tīģeris vai pantēra spēj attīstīt lielu ātrumu tikai īsu laika sprīdi.

1. Varbūt tāpēc kā visiem ķīniešiem gaļas nepietiek....

2. Tāpēc kā sila jestj uma nenado... vai tad tu pats ar kājām apkārt skraidi vai izmanto pārvietošanai transporta līdzekļus?

modena 18.10.2009 11:19

rudens68 rakstīja: _____________Tu vismaz zini cik sen ir viņiem aizliegums uz riepām ar radzēm?_______________

Padalies ar info

tas bija pasen....

nākamgad iespējams varēs svinēt 35 gadu jubileju...

modena 18.10.2009 5:03

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu. Padomā pats, cik liela ir iespēja nebūt tam aizdomīgākajam, kas tiks apturēts.

vot tikai nevajag.... sen jau ir jauna tipa šipi kuri nav tik kaitīgi asfaltam... savukārt CSDD bremžu stenda barabāni nav rādītājs...

Nešaubīgi ir. Tikai dumjie vācieši to vēl nav sapratuši. Un poļi ar speciālas iekārtas ausīs sabāzuši, lai dzirdētu spokaini klusās riepas.

Jeb vienā vārdā sakot - lohs!

Neviens nav izgudrojis jaunu pamatskolas fiziku - radze var vai nu ieķerties ledū (vai jebkurā citā seguma) vai arī to nedarīt. Ja nu vien tev nav ūberauto ar ceļa seguma detektoru un hidraulisku izbīdīšanās sistēmu katrai radzei.

neesi kārtējo reizi ( nolohojies ) iebraucis auzās ar savu neapdomātu pašpārliecinātu atbildi?

ko tu mans mazais draugs zini par Vācijas ceļiem un radzēm ?

Tu vismaz zini cik sen ir viņiem aizliegums uz riepām ar radzēm?

izskatās ka tu ar savu uzpūsto svarīgumu nikuja nezini... un tava muldēšana balstīta uz emo nevis konkrētiem faktiem... ej labāk nokaunies un papēti attiecīgus materiālus...

modena 16.10.2009 20:58

Seene rakstīja:

Yetti rakstīja:

nomiks rakstīja: tagad gan uz robežas nevienu panu nesastapsi, ja neliksies aizdomīgāks par pārējiem

vasarā divas reizes braucu ar mēneša starplaiku... 3jās robežšķērsošanas reizēs stāvēja zaļi busiņi, tjipa, viņu autotransporta direkcija... stādināja izvēles kārtībā... mani apturēja jo viencipara Nr...

Un to, kā šipi plēš asfaltu var dzirdēt pa LIELU gabalu. Padomā pats, cik liela ir iespēja nebūt tam aizdomīgākajam, kas tiks apturēts.

vot tikai nevajag.... sen jau ir jauna tipa šipi kuri nav tik kaitīgi asfaltam... savukārt CSDD bremžu stenda barabāni nav rādītājs...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti