iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 05.10.2009 9:30

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Seene rakstīja:

Fofāgens gan sāka mazliet agrāk aizrauties ar elektroniskiem tahometriem.

Tahometrs elektrisks bija jau arī žigulim.

Labrīt, ursi.

ru.wikipedia.org/...

modena 01.10.2009 20:00

kolumbs rakstīja: šie laikam metuši mieru cīņai, nav vairs jaunu rakstu:

www.traffic.lv/...

Bet ideja bija līdzīga.

vai nu iereidņi sāka strādāt labāk... vai nu šie paši zemes aizbrauca lasīt...

modena 28.09.2009 18:08

www.db.lv/...

ka teikt- kurš ātrāks.... menti savukārt laikam paši sev varēs noziņot..

modena 28.09.2009 13:24

www.mapriga.com/...

Kaut kā ar tekstu ka tālāk viss bezmaksas.... rada aizdomas....

modena 25.09.2009 6:01

ģēnijs.... gandrīz svētais sanāca..

fishki.net/...

modena 23.09.2009 22:34

Sretsked rakstīja: Interesanti, kādiem mērķiem VP nomā 2 gab 2006. gada VW Multivan

nav saprotams priekš kam Hyundai Coupe...

vai arī ar ko

Renault ( Mascoot; Kangoo; Megane) 19 2000 - 2008

atšķiras no

Renault (Megane; Laguna; Mascoot; Master; Trafic) 65 1991 – 2005

no 2000 līdz 2005 gadi pārsedzās...

modena 23.09.2009 22:19

kura pilsētā? Jelgavā?

Jelgava paziņam cirks sanāca... to auto sabildēja... atsūtīja pavēsti... šīs aizgāja - šie viņu uz čiriku izģērba... uzrakstija mikro protokola lapiņu... es viņam pirms tam teicu, ka lai sūta šos nah... zeme privāta.... šīs šiem pajautāja... šie saka- protams ka municipāla...

Tālāk iedeva šīm to mikro-protokolu... šīs parakstīja nelasot... protokolā uzradīta pavisam cita pārkāpuma adrese.... nagļakā rīkojas...

modena 23.09.2009 19:59

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

laikam tava domā bija par gsm...

veresk-kras.ru/...

veresk-kras.ru/...

veresk-kras.ru/...

tu davaj runā konkrēti par RĪGU.... vitādi tev tāpat kā dekstreram - nekādus faktus piesaukt nespēj

nekāda vienota centra, no kura varētu regulēt visus luksaforus vienkārši nav....

nav pat tiešā veidā saskaņoti 2 blakus esoši krutojumi....

ņem lāpstu - brauksim pārbaudīt... sinhronizācijas kabeli rakt ārā.... Ģimnanstikas iela - k. Ulmaņa - Telts...

bet vispār tāli nav jāmeklē..... tikai rokas no pakaļas izņemt un googla ierakstīt \"Rīgas satiksmes organizācijas centrs\"... tad sanāks.....

www.rdsd.lv/...

un tur apakša pie sadaļas \"Luksoforu sistēmas modernizācija, attīstība un luksoforu vadības apakšsistēmas izveide\" tu ieraudzīsi to, kas mainīs tavu dzīvi uz visiem laikiem...

PS. Nav tādas valsts, kur VISUS luksoforus regulē un kontrolē.... kontrole tos, kuri ietekme galveno satiksmes plūsmu...

modena 23.09.2009 19:48

vienīgi kaut ka nav ceļu policijas budžeta.... to gan būtu interesanti apskatīt....

iepriekš par valsts policijas budžetu nokļūdījos.... ideja bija par pašu CP.... viņu budžetu būtu interesanti detalizēti apskatīt...

Kopā mums ap 18000 iekšlietas darbinieku... bet šeit ir cits cipars... www.vp.gov.lv/...

8167 darbinieku... tīri policijas darbinieku... un budžets sanāk ap 70 miljoniem... atalgojums 64 miljoni... dabūt proporciju cik CP daļa... un tad jau nebūs tikai 10%...

modena 23.09.2009 19:16

kodi mainījās....

Iekšlietu ministrija - 14. sadaļa.... tālāk visi apakšpunkti pareizi.

modena 23.09.2009 19:07

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Savu valsti jebkura gadījumā jāciena....

savukārt pret sistēmu ir jācīnās.... rietumos ari uzreiz nebija tik labi, ka šobrīd....

CPistiem sodi ir iztikas līdzeklis.... apskaties viņu un valsts budžetu.... ja pareizi atceros 40% viņu budžeta veido sodu nauda... ka teikt pašfinansējums.... un šie vel raksta ka mentiem nav motivācijas kādu sodīt...

Tieši tā,jāciena.

Ne CP, ne tiesneši te nav no Kambodžas vai Argentīnas ievesti, mūsu pašu kaimiņi, radi, radu kaimiņi vai vienkārši Latvijas pilsoņi.

Un pareizi, rietumnieki ar gājuši šim te visam cauri, tik mēs to neredzam, mēs redzam to,kas viņiem tagad ir.

Modena, kur tas ir atrodams par tiem 40% viņu pašu budžetam ?? Man tiesai vajag !

Valsts mājaslapā.....

Te ir ieņēmumi... fm.gov.lv/...

sadaļā pie „Iekšlietu ministrija”, apakšpunktā „Naudas sodi ko uzliek Ceļu policija” IR PLĀNOTS iekasēt gandrīz 6 miljonus latus

, savukārt sadaļā 4. pielikums „Valsts pamatbudžeta ieņēmumu un izdevumu atšifrējuma pa programmām un apakšprogrammām” zem Programmas koda 06.00.00 un zem Funkcijas klasifikācijas koda 03.110 „Valsts policijas darbība” ir apakšpunkts „Ieņēmumi no maksas pakalpojumiem un citi pašu ieņēmumi – kopā”, kurš paredz pašfinansējumu aptuveni 9.3 miljonu latu apmērā

fm.gov.lv/...

Saskaņā ar Valsts budžeta 2. pielikumu Iekšlietu ministrijas ienākumi Valsts budžetā ir ap 13.8 miljoniem latu, no kuriem praktiski puse ir Ceļu policijas iekasēti sodi, tad saskaņā ar iepriekš minēto Valsts budžeta 4. pielikuma Valsts policijas sadaļu, sanāk kā Ceļu policijas sodi ir PLĀNOTA neatņemama daļa no Valsts policijas pašfinansējuma.

modena 23.09.2009 17:33

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

ja kaut kas notiks- menti tev to pašu rakstiski paskaidros .... tikai no viņu puses ar tevi neviens nediskutēs... gribēsi apstrīdēt - nākama instance būs tikai tiesa.... pa ceļam būs standarta atrunas... savukārt par to kā notiek tiesas te nesen bija raksts....

Un Deksters uzkata, ka šāda valsts ir jāciena!

No sākuma, izmantojot CP varu, tiek baltiem diegiem piemeklēts pants (kaut arī pretrunā ar būtību), un tad gadiem gaidi tiesu, kas visticamāk pateiks to pašu...

Vari cīnīties ar vienu Modenu (kas brīžiem gvelž niekus), vari cīnīties ar kādu CP ekipāžu (kas stāv nevietā), vari cīnīties ar to, ka zīmes ir saliktas debili, bet ar tiesu sistēmu ar saprātīgiem līdzekļiem nav iespējams cīnīties

Savu valsti jebkura gadījumā jāciena....

savukārt pret sistēmu ir jācīnās.... rietumos ari uzreiz nebija tik labi, ka šobrīd....

CPistiem sodi ir iztikas līdzeklis.... apskaties viņu un valsts budžetu.... ja pareizi atceros 40% viņu budžeta veido sodu nauda... ka teikt pašfinansējums.... un šie vel raksta ka mentiem nav motivācijas kādu sodīt...

modena 23.09.2009 17:29

KSI rakstīja:

Sāk mirgot zaļais, uzreiz iedomājos šo diskusiju, nezin kāpēc automātiski piebremzēju .... labi vien bija, jo, Volvo, protams , nometa pa «mēmajiem», zaļais turpināja mirgot vēl reizi 1 vismaz.

nu re... sāki domāt un izvērtēt satiksmes procesu....

starp citu Jūrmalā cp itin labi piekopj praksi ķert tos, kuri brauc pie aizliedzošiem signāliem.... ērtāk nekā uz ātrumu ķert.. un radaru nevajag

"zaļais turpināja mirgot"... apstājies par nieka 2 sekundēm, ieskaitot reakciju?

modena 23.09.2009 17:16

KSI rakstīja:

Ir tiešām jābūt Zvērinātam DEMAGOGAM, lai šo sasaistītu ar zaļo mirgojošo luksaforra signālu

ja kaut kas notiks- menti tev to pašu rakstiski paskaidros.... tikai no viņu puses ar tevi neviens nediskutēs... gribēsi apstrīdēt - nākama instance būs tikai tiesa.... pa ceļam būs standarta atrunas... savukārt par to kā notiek tiesas te nesen bija raksts....

modena 23.09.2009 0:10

Pirmais rakstīja: eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

laikam tava domā bija par gsm...

veresk-kras.ru/...

veresk-kras.ru/...

veresk-kras.ru/...

modena 22.09.2009 23:35

modena rakstīja:

Pirmais rakstīja: eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

mk.semico.ru/...

tur pielikumā ir luksofora darbības plāns... ir variants ar elektronisko kontroli un ar mehānisko...

modena 22.09.2009 23:34

Pirmais rakstīja: eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

vot priekš kam pēc tavām domām luksoforam GPS?

modena 22.09.2009 23:30

Pirmais rakstīja: eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

mk.semico.ru/...

modena 22.09.2009 23:27

izlaidei... jo īstenībā pēc jaaanis teikta tas nemaz neeksistē...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

modena 22.09.2009 23:11

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja:

1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...

2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?

3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?

4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....

Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...

5. tā ka esi \"kārtējais gudrais\"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda \"aita\" spēj ātrāk par tevi apstāties...

1. Tas, ka tev ir darbs saistīts ar signālu iestatīšanu, nebūt nenozīmē, ka tu esi baigais guru . Nezinu kāds tev sakaras ir ar RTU, bet pēc taviem tekstiem var noprast, ka labākajā gadījumā tu tai iestādei vienu reizi garām esi gājis un neko vairāk. Ja cilvēks ir pabeidzis augstskolu tad tam būtu jāspēj saprast, ka procesu nevar izrēķināt. Paskaties vārdnīcā ko nozīmē vārds – “process” un ko nozīmē –“izrēķināt”.

2. Tu apgalvo, ka luksafors “parasti” mirgo 3.5s. Pēc kādām pazīmēm paskatoties uz luksaforu iespējams noteikt vai tas ir parastais (mirgos 3.5s) vai neparastais (mirgos 2s)? (uz šo jautājumu man vari neatbildēt, jo neko sakarīgu tu nespēj atbildēt, tāpat kā vairums ierēdņu)

3. Apgalvojot, ka bremzēšanas ceļš atkarīgs no autovadītāja reakcijas kārtējo reizi pierāda, ka tu nezini CSN un auns esi tu, nevis visi pārējie.

4. Par cik tu nezini CSN, es tev varu pateikt priekšā, ka zaļais un zaļais mirgojošais luksafora signāls atļauj kustību (tātad nav jābremzē), bet dzeltenais un sarkanais aizliedz kustību (tātad ieraugot šos signālus ir jābremzē).

5. Izlasi vienreiz CSN - esmu pārliecināts, tie mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja bremzējot “parastos apstākļos” nostrādā ABS es teiktu, ka tā ir ekstrēma bremzēšana, bet strauji var nobremzēt arī nenostrādājot ABS. Kad paaugsies un iespējams tev būs bērni, iespējams tu tos arī vedīsi ar automašīnu. Un kad katru reizi pie tavas nestraujās bremzēšanas bērnam no rokām izkritīs pudele, vai knupis, vai rotaļlieta, vai pie katras nestraujās bremzēšanas tava bērna galva atrausies no krēsliņa un beidzot bremzēt atkal atsitīsies pret krēsliņu iespējams tavi uzskati mainīsies. Bet, protams, pastāv iespēja, ka bērnībā tevi vizināja mašīnā un nestrauji bremzēja, kā rezultātā tavas smadzenes jau ir apdauzītas un tu to vairs nekad nespēsi saprast.

1. jā humanitāriem tādas lietas nestāsta...... re kur ir mācību kurss tam, par ko tu notirsis ka neeksistē... fupm.fizteh.ru/...

un te darbībā.... www.agat.by/...

2. www.keldysh.ru/...

te ka teikt ir īsi.... vel vari aiziet Torņu ielā.... uz LVC.... tur paprasi bet nu tādiem šiziem ka tu diez vai ko stāstīs... bet vari pamēģināt... vari uz RTU aiziet... pie Transportbūvju institūta direktora... viņš gan ir atsaucīgs...

PS. Pie atļautā 20km/h ātruma tas signāls noteikti 4 sekundes nedegs... viss ir pakārtots atļautām ātrumam.. bet nu kurš skatās uz ātrumu ierobežojumiem... =)))))))

3. varbūt ātruma rakstot neprecīzi izteicos par apstāšanas ceļu... bet tik un tā vari iet ieskriet sienā.... iekš spēka esošā CSN nav bremzēšanas ceļa definīcijas... ja ir - nosauc punktu, citādi tu losi pats nezini CSN....

4. iepriekšēja punkta ir konstatēts fakts, ka tu pats nezini par ko raksti... visticamāk ka neesi lasījis spēkā esošos CSN...

iekš viņiem nav definīcijas \"ieraugot dzelteno signālu - jābremzē\", savukart ir skaidri norādīt pie kādiem signāliem ir atļauta kustība / iebraukšana krustojumā.

ātruma samazinājums pie mirgojoša zaļa luksofora signāla atbilst csn 113. punktam - kad lai neapdraudēt citus satiksmes dalībniekus, ātrums tiek savlaicīgi samazināts, lai neiebraukt krustojumā pie aizliedzoša signālā, par ko autovadītājs tiek brīdināts ar mirgojošo zaļo.

5. Izskatās ka tu vari savu 2004. gada CSN grāmatiņu nolikt plauktā un iet iegadāties jaunu... tā noteikti mainīs tavu dzīves uztveri... =))))))))))))

6. un ja bērns ir nosēdināts pret kustības virzienu?

www.babyinsane.com/...

pie tam ir aizdomas ka tie krēslu leņķi ir daudz maz saudzējoši pie bremzēšanas ( citādi gandrīz apraudājos lasot tavus emo bremzēšanas pārdzīvojumus)... protams ja tev nav ekonomiskā ķīniešu vertikāla koka bērnu auto-taburetes...

PPS. Kā pie nestraujas bremzēšanas var apdauzīties? Tu šo šedevru no savas dzīves pieredzes pasmēli?

modena 22.09.2009 22:01

Sretsked rakstīja: Smagi

tev?

modena 22.09.2009 18:38
modena 21.09.2009 15:03

UUSA rakstīja: Hm,jocīgi-kaisītājam tāpat vajag krustojumu,lai varētu apgriezties-varbūt sāls beidzās

tur pirms krustojuma stāvlaukums malā..... pa tumsu braucu... uzsāku savlaicīgi bremzēt un pēkšņi dzirdu ABS dziesmu... foršs melns ledus...

modena 21.09.2009 12:12

windy rakstīja:

modena rakstīja: tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja...

Nu ņefigase pa lēto...

firmas SIA "Tursons" izstrādātā projekta izmaksas bijušas 190 000 latu un to realizēja SIA "SZMA Rīga".

par diviem jauniem luksaforiem...

Tursons ir pionieris limonādos.....

viens luksofora objekts maksā ap 50 000 Ls....

pie tam tie luksofori nav vienā projektā....

------------

24-jan-2008

Paredzēts slēgt līgumu par būvniecības tehniskā projekta izstrādi luksoforu objektam Tēriņu un Cēres ielu krustojumā. Paredzamā līgumcena bez PVN līdz 6200,00 LVL.

29-feb-2008

Līgums noslēgts 25-feb-2008 ar SIA "Tursons" par līguma cenu bez PVN 6200,00 LVL.

------------

otru pasūtīja vēlāk.... jo datu par konkursu nav.... savukārt Būvvaldē dati ir ar vairāk nekā mēnesis starpību...

modena 21.09.2009 9:33

vilko rakstīja: Nospēra man darba auto Honda Accord 2.2 CDTI. Paņēmu O2 ar 2.0 dīzeli+DSG automātu ar praktiski visām pieejamām ekstrām. Zinu, ka mani tulīt sāks zākāt un saukt par idiotu, bet tīri subjektīvi pēc salona apdares materiāliem un gaitas īpašībām O2 ir labāka par Accordu. Iepriekš biju braucis ar O2 ar 15collu riepām un 1.9TDI, tad Accords likās nedaudz labāks, bet ar vienādiem ripuļiem un līdzvērtīgiem bīdeļiem, skoda tomēr šķiet labāka. Baigi labā fīča ir adaptīvie lukturi. Baigi labi noder braukājot pa kalnainiem meža ceļiem.

kaut ka tas Hondas zog pēdējā laikā.....

tu šeit meklē mierinājumu pēc izdarītas izvēlas?

vai vēlies pastāstīt ka Golfa bāzes auto ir labāks par pakāpi augstāku klases auto?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti