iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 21.09.2009 9:12

UUSA rakstīja: Te www.celugids.lv/... var reāli pastāstīt par ceļu nebūšanām.Vienreiz pavasarī kādā piektdienas vakarā zvanīju par dziļu avārijas bedri uz ceļa,un tavu brīnumu-sestdien ap pusdienlaiku bedri aizlāpīja.

pa ziemu zvans šiem palīdzēja novērst kaisītāju slinkumu.... nekaisīt uz ceļa rajona robežas... 100 metri pirms krustojuma....

modena 21.09.2009 9:07

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

neesi naivs.... jebkuram luksoforam jāprogrammē signāli... citādi uz līdzenas vietas būs totāla pakaļa... piemērs ir Melnsila ielas luksofors.... no rīta viņš perfekti dozē transporta plūsmu uz Vanša tiltu... savukārt vakarā no vienas puses bezjēdzīgi bremze plūsmu no centra, no otrās puses ļauj vismaz tālāk cilvēkiem kaut kā uzbraukt uz to ielu.... un tagad neviens drošvien neatcerēsies to laiku, kad bez jēgā stāvēja uz Kalnciema ielas pārvadā virzienā uz Spici...

Rīgā esmu sūtījis luksofora objektus, un visos gadījumos signāli tika pieskaņoti transporta plūsmai un tuvāko luksoforu signāliem, kas bija atspoguļots atsevišķa projekta sadaļā, kuru pirms tam rūpīgi pētīja atbildīgie dienesti.

kā lielu noslēpumu varu pačukstēt, ka rīgā katru luksoforu programmē atsevišķi..... pieskaņot varbūt mēģina, bet vai pieskaņo?

tobiš tas ir uz brīdi, jo tur pat nav iekšā gps vai kas cits lai tas luksofors zinātu cik ir pulkstenis

jā, bija padomju laikā ļeņina ielā mēģinājums ieviest "zaļo vilni" ar vienotu centru....

protams... un uz dzelteno mirgojošo luksofors pēc brīvas izvēles pārslēdzas.... nezinot cik ir laiks...

modena 21.09.2009 9:05

windy rakstīja:

modena rakstīja: tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

citāts no Tvneta par luksaforiem Tēriņu un Bramberģes krustā:

[i]"Tomēr, kā TVNET atklāja tā pārstāvis Mareks Ivans, automašīnu pārvietošanās intensitātes uzskaite nav veikta: "Izstrādājot šā krustojuma rekonstrukcijas tehnisko projektu, netika dots uzdevums veikt satiksmes intensitātes mērījumus.""[/i]

kā tad īsti ir, mēra to satiksmi pirms uzstādīšanas vai nē?

tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja... jo līgumi SD ir standarta un tur iekšā ir daudz kas salikts... te visdrīzāk izskatās, kā pēc vietējo iniciatīvas... ka rezultātā paņēma un izprojektēja atsevišķo luksoforu apejot noteikumus...

modena 21.09.2009 8:58

KSI rakstīja: Ja par luksoforiem - tā arī ir, ka no rīta plūsma iet vienā virzienā, vakarā pretējā. Matemātiski nav iespējams izveidot universālu nemanīgu režīmu. Ideāli būtu, ja līdz pusdienai tiem būtu viens režīms, un tad restarts uz pretējo. Nezinu, vai tas ir reāli īstenojams un vai kaut kur citur tā ir.

ir sinhronizācijas caur kabeļiem ( Vienības ielu krustojumu ar Telšu - K. Ulmaņa- Ģimanstikas ielas luksofori)... ir dzirdēts par bezvadu.... bet nav bijusi saskarsme...

par to restartu.... liela daļa luksoforu kontrolētāju ir mehāniskie.... kā kādreiz bija ar mehānisku taimeru rozetes...

modena 19.09.2009 12:31

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

neesi naivs.... jebkuram luksoforam jāprogrammē signāli... citādi uz līdzenas vietas būs totāla pakaļa... piemērs ir Melnsila ielas luksofors.... no rīta viņš perfekti dozē transporta plūsmu uz Vanša tiltu... savukārt vakarā no vienas puses bezjēdzīgi bremze plūsmu no centra, no otrās puses ļauj vismaz tālāk cilvēkiem kaut kā uzbraukt uz to ielu.... un tagad neviens drošvien neatcerēsies to laiku, kad bez jēgā stāvēja uz Kalnciema ielas pārvadā virzienā uz Spici...

Rīgā esmu sūtījis luksofora objektus, un visos gadījumos signāli tika pieskaņoti transporta plūsmai un tuvāko luksoforu signāliem, kas bija atspoguļots atsevišķa projekta sadaļā, kuru pirms tam rūpīgi pētīja atbildīgie dienesti.

modena 17.09.2009 17:52

KSI rakstīja: Maijai:

MAYA ir viena lieta, CSN cita.

Sarakstīts te ir daudz, izlasi vēlreiz, pirms uzbrauc manam IQ (IQ, starp citu, pēc būtības nav nekāda sakara ar CSN pārzināšanu - tas nav tik primitīvi - pārbaudi savējo labāk ).

Nevar atrast CSN to, kā tur nav.

Par distanci.

Patreiz, neskatoties uz auto skaita samazinājumu, vēl joprojām ieturēt distanci intensīvā satiksmē ir problēma.

Braucot ar mazlitrāžas auto viss Ok.

Braucot ar lieliem auto ... divi varianti:

1) turēt mazu distanci - tad rodas problēmas gadījumos, kad jau šeit pieminēti kadri pēkšņi bremzē pie mirgojoša zaļā;

2) turēt it kā pietiekoši lielu distanci, bet tad sarodas «viesi» no kaimiņu joslām, kas atkal automātiski noved pie punkta 1)

Tāpēc pārvietošanās pa ielām brīžiem ir laimes spēle - var censties braukt perfekti, taču var gadīties atrasties nepareizā vietā un nepareizā laikā, un nekāda piesardzība nepalīdzēs paglābties no uzbraukšanas priekšējam.

P.S. tas no pieredzes ar Chrysler T&C - mīksta piekare, liela masa. Bet noteikti ir daudzi auto, kuru šoferi pavisam objektīvi šo nesaprot.

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Un tā kā ar domāšanu tev pašvaki un savu personīgu aprobežotu neuzmanību vēlies uzkārt pārējiem, jo cik noprotu zaļais mirgojošais, pēc tavas teorijas sanāk ka brīdina tikai pirmo braucēju.... uz tevi kā otru vai trešo tas galīgi neattiecas... jo dzeltenais ka vienmēr iedegsies PĒKŠŅI un NEGAIDĪTI.....

PS. Visa dzīve sanāk ka liela laimes spēle... jo kāds var uz sarkanā tev ienesties sānā.... un nejaušības rezultātā sanāks ka tev pie zaļas gaismas, uz luksofora virsu stāv zīme dodiet ceļu... pārkāpējam varētu sanākt miesas bojājumi.... kas nozīmes kā šie skatīsies uz ceļa zīmēm, nevis luksofora signāliem.. jo par tiem šiem konkrētu datu nav... it īpaši ja otrā puse vel apgalvos ka tu brauci pats pie sarkanā... tu sanāksi ka esi vainīgs + vel krimināla lietas....

modena 17.09.2009 17:41

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja: (atzīšos - pārbaudījis neesmu, taču pēc loģikas nevajadzētu būt)

Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?

Es tak jau laicīgi atzinos, ka par mirgojošo zaļā (ne)esamību noteikumos neesmu drošs. Tagad atzīstu - Ok, ir pieminēts. Bija slinkums meklēt, zināju, ka kāds noteikti atradīs

Bet pamata doma bija par to, ka noteikumi neparedz dažādu dzeltenā interpretāciju gadījumos ar mirgojošu un nemirgojošu zaļo.

Neatkarīgi no tā, vai zaļais mirgo vai nemirgo, dzeltenais ir aizliedzošs AR IZŅĒMUMIEM.

Moneda bija versija - ja pirms dzeltenā ir mirgojošs zaļais, tad izņēmumi braukšanai pie dzeltenā atceļas.

Mani arī tracina tie, kas bremzē pie mirgojoša zaļā, un tieši tāpēc sāku šo jautājumu korektā stilā iztirzāt

jūtams ka trūkst normālo CPistu, kuri jūs drāztu ka mazus ezīšus un pie reizes atkārtotu elementāro matemātiku...

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

saskaņā ar CSN grāmatiņu, lai no 50 km/h apturēt auto vajag 30 metri, ieskaitot reakciju. Līdz ar to par kādu straujo bremzēšanu pie mirgojoša zaļa iet tukš bazars? Ir IZRĒĶINĀTS process un tam pielāgots konkrēts luksofora signāls.

ja esi jau pie nepārtrauktas līnijas ( 20 metri )- tad droši var braukt.... ja esi pie garas raustītas ( kura iet pirms nepārtrauktas 50 metri + 20 metri nepārtraukta līdz krustojumam) - tad vari sākt bremzēt. Viss ir elementāri.

Kārtējais gudrais atradies.

1. Ko nozīmē "parasti" mirgo? Tas ir kādā standartā, likumā, noteikumos, direktīvā ierakstīts lielums?

2. Vai tuvojoties regulējamam krustojumam vadītājiem nepārtraukti jāskatās uz luksaforu (neskatoties kas notiek uz ceļa), lai tikai nenokavētu to brīdi, kad sāks mirgot zaļais.

3.Kur ir teikts, ka pie zaļā (mirgojoša zaļā) man jāsāk bremzēt?

4. CSN nav norādīts bremzēšanas ceļa garums metros, jo bremzēšanas ceļa garums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem:

– ceļa virsmas (piemēram, asfaltēts, bruģis vai grunts ceļš),

– ceļa stāvokļa (sauss, slapjš, silts, auksts, smilšains, ar lapām piebiris, apsnidzis, apledojis, nelīdzens, bedrains, jebkura bedre liek riepām zaudēt saķeri ar ceļa virsmu),

– automašīnas tehniskais stāvokļa un svara (piekrauta, ar piekabi)

– bremzēšanas sistēmas (ar ABS vai bez tās),

– riepām (ziemas, vasaras, vissezonas, gumijas kvalitāte (t.sk. vecums), spiediens riepās),

– kā arī braukšanas ātruma.

5. Bet acīmredzot Tu esi tas gudrinieks, kurš ir "IZRĒĶINĀJIS PROCESU" , ka jebkurā gadījumā apstāšanās ceļš no 50km/h nevar pārsniegt 20m un tieši tāpēc nepārtrauktās līnijas garums ir tikai 20 metri nevis trīsdesmit vai vairāk.

6. Ko darīt uz ceļiem, kur nav uzkrāsoti ceļu horizontālie apzīmējumi? Pirms bremzēšanas izkāpt un nomērīt, kur ir 20m līdz luksaforam

P.S. CSN 65.punktā minētais "tikai strauji bremzējot" ir katra vadītāja subjektīvais viedoklis. Es piemēram uzskatu, ka sausā laikā braucot ar vieglo ja apstāšanās ceļš ir mazāks par 50m tad tā ir "strauja bremzēšana"

P.S.S. Ir personīga pieredze, kad priekšā braucoša "aita" nolēma pie mirgojoša zaļā likt pa "mēmajiem" . Kā rezultātā viņa apstājās tikai aiz stop līnijas un man par nodarītajiem lielajiem zaudējumiem (107Ls) tagad Bonus malus ir tikai 13.

1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...

2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?

3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?

4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....

Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...

5. tā ka esi "kārtējais gudrais"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda "aita" spēj ātrāk par tevi apstāties...

modena 17.09.2009 14:53

labs melnais humors....

www.youtube.com/...

modena 16.09.2009 9:32

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

Nu jau biški sāk apnikt.

Uz konkrētiem jautājumiem pēc būtības neatbildi, bet dzen savu demagoģiju ar kaut kādiem mistiskiem aprēķiniem (kuru juridiskais un fizikālais pamatojums ir zināms tikai Tev). Nedod Dievs ar šādu "ekspertu" sastapties uz ielas CP formā.

Neiedziļinoties aprēķinu bezjēdzības pamatošanā, uzvaicāšu tikai vienu, manuprāt, elementāru lietu: pēc Taviem aprēķiniem sanāk, ka piekrauts KAMAZ un tukšs Opel Corsa no 50km/h apstājas vienādi. Tiesa?

tiešām tu saki apnikt - jo cik smagi iedomāties, ka ja tevi BRĪDINA ar mirgojošu zaļu luksofora signālu - tad dzeltenais NEVAR PĒKŠŅI ieslēgties... un CSN izņēmuma punkts attiecas uz gadījumiem, kad NAV zaļā brīdinoša, līdz ar to brīdinoša signāla funkciju nodod dzeltenajām...

Savukārt ir cita problēma- mūsu degradējoša tauta ne tikai nezin pienācīgi noteikumus, bet arī negrib domāt... gaida ka visu citi izdarīs vai no gaisa nokritīs.. tas pats uz CP izmeklētājiem... visi negrib domāt.... savukārt CSN tika rakstīti laikos kad cilvēkiem bija sava galva uz pleciem, kā rezultātā nevajadzēja visu sīki aprakstīt...

Starp citu nekā mistiskā tajos aprēķinos nav... elementāras lietas.

modena 16.09.2009 9:21

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

Nu jau biški sāk apnikt.

Uz konkrētiem jautājumiem pēc būtības neatbildi, bet dzen savu demagoģiju ar kaut kādiem mistiskiem aprēķiniem (kuru juridiskais un fizikālais pamatojums ir zināms tikai Tev). Nedod Dievs ar šādu "ekspertu" sastapties uz ielas CP formā.

Neiedziļinoties aprēķinu bezjēdzības pamatošanā, uzvaicāšu tikai vienu, manuprāt, elementāru lietu: pēc Taviem aprēķiniem sanāk, ka piekrauts KAMAZ un tukšs Opel Corsa no 50km/h apstājas vienādi. Tiesa?

aprēķins ir eksperta, kurš izmeklēja vienu lietu kādu laiku atpakaļ... pie tam viņam bobiks un Audi 90 bremzēja vienādi...

smagi piekrauts KAMAZ ātri pabraukt nespēj.. .. un kas tev liek domāt ka viņam tas bremzēšanas ceļš drīkst būt mega liels? no 60 km/h vidēji Kamazam bremzēšanas ceļš ir 36-40 metri atkarībā no modeļa.

modena 15.09.2009 21:09

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja: (atzīšos - pārbaudījis neesmu, taču pēc loģikas nevajadzētu būt)

Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?

Es tak jau laicīgi atzinos, ka par mirgojošo zaļā (ne)esamību noteikumos neesmu drošs. Tagad atzīstu - Ok, ir pieminēts. Bija slinkums meklēt, zināju, ka kāds noteikti atradīs

Bet pamata doma bija par to, ka noteikumi neparedz dažādu dzeltenā interpretāciju gadījumos ar mirgojošu un nemirgojošu zaļo.

Neatkarīgi no tā, vai zaļais mirgo vai nemirgo, dzeltenais ir aizliedzošs AR IZŅĒMUMIEM.

Moneda bija versija - ja pirms dzeltenā ir mirgojošs zaļais, tad izņēmumi braukšanai pie dzeltenā atceļas.

Mani arī tracina tie, kas bremzē pie mirgojoša zaļā, un tieši tāpēc sāku šo jautājumu korektā stilā iztirzāt

jūtams ka trūkst normālo CPistu, kuri jūs drāztu ka mazus ezīšus un pie reizes atkārtotu elementāro matemātiku...

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

saskaņā ar CSN grāmatiņu, lai no 50 km/h apturēt auto vajag 30 metri, ieskaitot reakciju. Līdz ar to par kādu straujo bremzēšanu pie mirgojoša zaļa iet tukš bazars? Ir IZRĒĶINĀTS process un tam pielāgots konkrēts luksofora signāls.

ja esi jau pie nepārtrauktas līnijas ( 20 metri )- tad droši var braukt.... ja esi pie garas raustītas ( kura iet pirms nepārtrauktas 50 metri + 20 metri nepārtraukta līdz krustojumam) - tad vari sākt bremzēt. Viss ir elementāri.

modena 15.09.2009 20:55

Ideots rakstīja: ir gadījies vākties uz sadalošo joslu tad, kad viens asprātis strauji liek pa mēmajiem pie mirgojošā Zaļā- nav patīkami.

vel vairāk ir nepatikāmāk, kad pedrilla gribot uz dzeltenā pārbraukt pāri krustojumam, uz sarkano iebrauc tevī...

modena 15.09.2009 20:47

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja: .....savukārt lielie varēs ņemt objektu par daudz maz sakarīgu cenu, kuru regulēs valsts.

.....

kas ir šī VALSTS, kas regulēs cenu? Šlesers?

varbūt tomēr ir vērts aizdomāties kāpēc 10% no summas dara tādus brīnumus ar sākotnējiem cipariem

Ventspilī itin mierīgi regulē cenas... ja nesaskartos praksē - tad te nerakstītu.

modena 15.09.2009 20:44

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja: sākas atkal....

, kamēr neizmirs liela daļa mazo uzņēmumu, savukārt lielie varēs ņemt objektu par daudz maz sakarīgu cenu, kuru regulēs valsts.

Tu takš esi dīvains. Ja izmirs mazie, un paliks tikai pāris lielie, kuri dalīs objektus 5dienas vakarā pirtī pie konjaka pudeles,tad mēs atkal atgriezīsimies pie izmaksas 1milj par 1km asfalta ceļa.(par viduvēji sūdīgas kvalitātes ceļu kā piem. Jēkabpils-Varakļāni)

Tev nauda kabatu spiež, ka gribas to dot visādiem shēmotājiem?

Jeb tomēr labāk būtu ja uzvar zemākā cena.Un attīstās mazie vietējie uzņēmumi.

Starp citu arī mazie spēj būvēt kvalitatīvi. Ja ir labs projekts un būvuzraugs nav uzpikrts, problēmu nekad nav. Patiesībā tie paši lielie kā ACB un SC dara arī daudz brāķa.

Vismaz konkurence ir novedusi pie tā, ka nu mēs mākam buvēt ceļus lētāk kā vācijā . piem. Kolkas-V-pils grants ceļš tiks pārvērsts par asfalta šoseju par 100+ štukām uz 1km, kaut kāds kalnains līkumains grants ceļa pie Dagdas pārbūve par asfalta ceļu sarežģītības dēļ maksās veselus 200 tk uz 1km. Šada lietu kaºtība mani apmioerina un ticu ka arī kvalitāte būs laba.

Eh kur tie laiki, kad esošo šoseju ceļa virskārtas un nesošos slāņus mainīja par 1milj/km ;D

šobrīd uzraugu no malas epopēju Ventspilī... sīkie paķēra vairāk nekā var... naudas materiāliem šiem nav... ja izbūve 10 metrus dienā - ir jau rekords... algas strādniekiem jau uz Līgo nevarēja izmaksāt...

Pretstatā VIA darboņi sapirka visu materiālu un atnāca par tādām cenām, ka pat sīkus izēda... pie tam atšķirība no tiem nemēģina uz katra sīkuma iegūt mega peļņu... bet reāli strādā... uzsākot objektu 3 mēnešus ātrāk šiem ir reāla iespēja to arī ātrāk pabeigt...

Par ACB gan neteikšu... šie ir unikāli savā elementā... bet domāju ka uz objektu bez naudas šie toč neies..

modena 15.09.2009 0:49

sākas atkal....

tagad daži umniki smilts tirgo pa 5 saņiem kubā.... savukārt ir arī talanti, kuriem šķembas maksā tādu ciparu, ka lētāk pirkt zviedru.... savukārt Ventspilī joprojām izdevīgāk pirkt Zviedru granīta šķembas, nekā vest no Plaviņām...

pēdējās tendences būvniecībā nav labas - būvniekiem fiziski nav līdzekļu, bet uz kredīta šiem neko nedod... ES maksā 64 dienu laika par paveikto.... Valsts Kase - to li vienu, to li divas reizes mēnesī... kas kopumā lietu padara vel "jautrāku", līdz ar to šobrīd neredzu pamatu runām par kvalitāti, kamēr neizmirs liela daļa mazo uzņēmumu, savukārt lielie varēs ņemt objektu par daudz maz sakarīgu cenu, kuru regulēs valsts.

cita problēma, ka valsts ne vienmēr izmanto savas tiesības... lai dabūt sakarīgu cenu...

PS. Nezinu kurš bija tas gudrais, kurš izdomāja ka neparedzētiem darbiem pietiks ar 600-1200 Ls - pusmiljona vērtajām objektam... un tā tipo varēs vareni baigi ietaupīt valsts līdzekļus...

modena 14.09.2009 22:26

KSI rakstīja:

Klāt nebiju, neņemos spriest, cik strauji un cik savlaicīgi kāds bremzēja un cik ātri kāds brauca.

Tāpat arī nevienā brīdī neveicu nekādus aizskarošus uzbraucienus nedz Tev, nedz Tavam braukšanas stilam.

Ja izlasīsi rūpīgāk manis rakstīto, sapratīsi, ka jau postā izteicu viennozīmīgu apgalvojumu Audi vainai crash gadījumā. Tā kā ar 10 lieciniekiem draudēt nevajag

Un interesanti, kurā Tevis paša piesaukto CSN punktā Tu izlasīji, ka «... Brīdinošs mirgojošais zaļais ...» atceļ 56.2. punktā minētā noteiktos 65.punkta izņēmuma gadījumus?

Tāpēc vēlreiz atkārtoju - pavisam sausi un formāli - kamēr nav dzeltens, bremzēt nav pamata.

Mirgojošs zaļais emocionāli varbūt palīdz nojaust signālu maiņu, bet formāli NAV vairs tāda termina "mirgojošs zaļais".

Varbūt manas definīcijas nebija ideāli precīzas, taču mēģināju paskaidrot, ka signāli ir trīs: zaļš, dzeltens, sarkans. Ja nedeg nekas, tad luksofors nesrādā.

Tāpat nekur nav teikts, ka man luksafors jāvēro 0.5, 1 vai 2 sekundes - uzmetu acis, tumšs - tātad nestrādā.

Bet ja nopietni - tieši tāpēc luksaforos tiek atceltas zaļi mirgojošās sekcijas, jo sanāk, ka kādu brīdi nedeg neviena gaisma. Un ja tā Audi šoferis būtu kāds varen biezs, lecīgs un zinošs jurists, viņš tiesā teiktu - tajā brīdī, kad uzmetu aci luksoforam, nedega neviena gaisma - tātad - tas bija sabojājies. Tā kā mums bija galvenais ceļš, nesāku bremzēšanu, un tas "modena" nepamatoti strauji nobremzēja.

Protams, ka distances neievērošanu šis dabūtu 100%, taču Tev noteikti nāktos zināmu laiku pastresot, kamēr tas process beigtos.

Pieņemu, ka līdzīgos gadījumos Eiropā tiesa lemj, ka vainīga ir pilsēta, kas pieļauj tādu situāciju, kad luksoforā nedeg neviena gaisma. Un tāpēc (iespējams) arī ir pieņemts standarts, ka zaļais mirgojošais vienkārši jālikvidē.

Man arī labāk patīka zaļais mirgojošais, taču ... life is life.

zaļais mirgo 3 sekundes.... dafiga vietas lai apstātos...

csn neviens nav atcēlis - dzeltens ( nemirgojošs ) jebkura gadījumā pēc būtības aizliedz kustību. Brīdina viņš tikai tad kad nav mirgojoša zaļā... pretēja gadījumā jau informē.

par to redzēšanu neredzēšanu... sorry... tev jākontrolē situāciju uz ceļa... un ja tev ir aizdomas ka luksofora kaut kas nedeg - tad tev jāpārliecinās par drošu iespēju šķērsot krustojumu... jo ja nedeg tikai viens signāls... sarkanais piemērām - tas vel nenozīmē, ka luksofors nestrādā, un kādām tobrīd nedeg zaļais...

Mirgojošu zaļo neviens neaizliedza - nevajag komunistiskā stilā propagandēt ES ieteikumus....

modena 14.09.2009 16:17

KSI rakstīja: Eh...

Noveicās, ka Allroads neiemauca aizmugurē.

Tad dabūtu skaidroties, kāpēc pie kustību atļaujošā signāla strauji bremzēji. Zinu, ka jebkurš iemesls ir pietiekošs bremzēšanai, bet smadzeņu čakarēšana būtu gara (atkarībā no Audi kontaktu un juristu skaita)

Pie mirgojoša zaļā ir jābrauc pāri.

Mirgojošam zaļajam vispār nav oficiāla statusa. Skatoties jo juridiskā viedokļa, mirgojošs luksofors - kā tajā aņukā - ir luksofors, kas strādā - nestrādā - strādā - nestrādā.

Tāpēc ir paredzēta dzeltenā gaisma, lai bez ekstremālas bremzēšanas utml varētu paspēt šķērsot krustojumu pirms sarkanā, kas ir vienīgais aizliedzošais signāls.

1. strauji nebremzēju......

2. uzsāku samazināt ātrumu, kad novērtēju ka pie zaļa pāri krustojumam netikšu...

3. Dzeltenais signāls AIZLIEDZ kustību ( lasi uzmanīgi noteikumus, kuri nāca kopā ar pirktām tiesībām ).... tikai ar vienu izņēmumu, kuru pēc būtības atceļ BRĪDINOŠS mirgojušais zaļais...

4. Ja allroads brauktu ar atļauto ātrumu, šīm nerastos problēmas ar likumu

5. par to ieskriešanu - vari iet ieskrieties, jo pat ar 10 lieciniekiem aizmugurē esošais būs vainīgs...

6. par oficiāliem statusiem - kas tie par tādiem priekš luksofora?

7. pizģit tādus luksoforu signālu pazinējus vajag.... lai nesanāktu tāds paskaidrojums: tuvojoties krustojumam dega mirgojušais zaļais... gribēju uz dzelteno... tas kādos 30 metros pirms krustojuma... iepisa uz sarkano ar sekām...

no SPĒKĀ esošiem CSN:

56. Luksoforu signāliem ir šāda nozīme:

56.1. zaļš signāls atļauj kustību. Lai ceļu satiksmes dalībniekus informētu par to, ka zaļā signāla darbības laiks beidzas un drīz iedegsies aizlieguma signāls, var lietot zaļu mirgojošu signālu. Lai ceļu satiksmes dalībniekus informētu par laiku (sekundēs), kas atlicis līdz zaļā signāla darbības laika beigām, var lietot informācijas tablo;

56.2. dzeltens signāls aizliedz kustību, izņemot šo noteikumu 65.punktā minētos gadījumus, un brīdina par gaidāmo signālu maiņu;

avots: csdd.lv/...

modena 14.09.2009 16:05

MAD_DOG rakstīja: nu jaaatjauno topiks varbuut kaads , kaut ko jaunu ir maniijis

PS. it kaa esot jpilii viens redzeets - varbuut kaads vieteejais zin?

Kauguros šiem vel viens parādījās.... jau toreiz...

modena 14.09.2009 16:03

Ideots rakstīja:

modena rakstīja: +1

nu ko +1 Tavuprāt tas ir normāli ? Efektīgi? Prakstiski ?

Tāpēc jau nav nekādas kārtības, ka vienmēr var vainu vai atbildību jeb pienākumus uzvelt otram!

ko pīpe?

kur rakstīts ka normāli?

tu esi pret demokrātiju?

modena 14.09.2009 12:25

PODAVAAX rakstīja:

Sretsked rakstīja: Arī bardaks par to lietu. Sistēma radīta tāda,lai varētu atrunāties viena pašvaldība uz otru, viena instance vainot nākamo.

Kāpēc nav vienots ceļu pārvaldītājs, kas zin,kā jālabo ceļi ? Pārvalda visu LVC ( kur vēl skaidrāk pateikts- Latvijas Valsts ceļi, kas, Rīga vai Cēsis nav Latvijā ??? ) , bet sadarbībā ar konkrētu pašvaldību, kura arī finansē šo pasākumu savā teritorijā.

Logjiski jau sanaaktu, bet...

Bet - nauda finanseejumam parasti ir tieshi pashvaldiibas ala Domes riiciibaa. LVC pashi naudu neizsniedz, taapeec atbildeet par to iisti nevar.

Ko var dariit - cep augshaa privaataas partneriibas firmu un ceri, ka Dombrovskis tev kaadreiz iedos naudu

ja pareizi atceros LVC to naudu iedala kopā ar Satiksmes ministriju, un pēc tam reiz gadā brauc kontrolēt kas un kā notiek...

modena 14.09.2009 12:24

PODAVAAX rakstīja:

PODAVAAX rakstīja:

scope rakstīja:

modena rakstīja:

scope rakstīja:

modena rakstīja:

par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu

Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."

Viena lieta viiri:

LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.

Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.

Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.

ja nav grūti - vari linku te iemest ?

Nav grūti.

Kolēģis bij prasījis par bedrīšu remontu www.lvceli.lv/... meklē "Oskars [18.05.2009. 23:03:30]"

Viena lieta viiri:

LVC - atbild par celjiem, kas ir aarpus Riigas teritorijas. Par celjiem Riigaa atbild dome.

Otra lieta - bedru laapiishana ir - pagasta, rajona utt. kompetencee. LVC nenodarbojas ar ikdienas celju uztureeshanu! Taapeec par bedru laapiishanu jaaprasa Rajona Domee.

+1

modena 14.09.2009 12:19

kaut kā pēdējā laikā ceļu policistu darbība bija patīkami pozitīva.... spilgtākais piemērs - braucu pa K. Ulmaņa gatvi, Liepājas ielas krustojumā luksoforam sāka mirgot zaļš signāls - nu es ka pienākas apstājos.. aizmugurē jauns Allroad slalomā no joslas uz joslu izbrauca krustojumu jau pie sarkanās gaismas... nepaguvu ar līdzbraucēju nobrīnīties par kārtējo nedēļas nogales atsaldētu pilsoņu izbraukumiem, jo darba dienā uz šosejas ir miers, kā no Liepājas ielas, ar ieslēgtām bākugunīm, izbrauca CP auto, kurš devas pakaļ Audi un pie Vienības gatves jau apturēja.

Teorētiski tā arī nesapratu - vai CP beidzot sāka strādāt tur kur vajag ne tikai ātrumu kontrolēt, vai arī šī bija apstākļu sakritība...

modena 13.09.2009 22:54
modena 13.09.2009 22:52

i_edgars rakstīja: Crankshaft, tad apskaidro kādi ir faktiskie dažādo dīzeļdegvielu parametri! Vasaras, ziemas, arktiskajām un pertolejai...

Mani personīgi interesē faktiskie: Cetanskaitlis, viskozitāte pie vienas temperatūras, eļļošanas spējas (eļļojošo komponenšu daudzums), sadegšanas siltums, utt uz 1 litru.

Mans auto ļoti negribīgi ņem pretī arktisko dīzeli (karsts motors ilgi jāgriež līdz iedarbojas)... auksts pielec momentā, ar arktisko krītas tukšgaitas apgriezieni un ir nedaudz jāpaceļ ar regulēšanu. Bet dēlam ir identiska mašīna un tur tādu problēmu nav kā tādu, pat ja pielej petroleju 1 : 100 ar 2-T eļļu eļļošanai (mans peroleju vispār neņem pretī). pagaidām neviens man nevar sniegt kaut kādu domu graudu kur meklēt.

P.s. dīzeļa augspiediena sūkņa remonts un regulēšana man grūtības nesastāda - veicu pats.

www.autoreview.ru/...

modena 13.09.2009 22:48

scope rakstīja:

modena rakstīja:

par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu

Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."

Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.

ja nav grūti - vari linku te iemest ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti