iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
modena 13.09.2009 22:47

scope rakstīja:

modena rakstīja:

par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu

Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."

Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.

ja būtu viņu - tad sen salabotu... re- pat atrada naudu Meirovica prospektu noasfaltēt - kaut pirms tam šiem tur noklājās finansējums pilnvērtīgām remontam...

modena 12.09.2009 20:18

Gachs rakstīja:

Gachs rakstīja: Sarosās disku īpašnieki

Diski nopirkti. tēmu var slēgt

lai varētu slēgt tēmu - tev vajadzēja savu tēmu izveidot... nevis ar tirgus topiku līst tehniskajos jautājumos...

modena 12.09.2009 20:16

seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils

par to variet pateikt milzīgo paldis JL ar Repši priekšgalā... tur jau nu kā 2 gadus vajadzēja būt normālam ceļam... bet bez ceļa fonda aptrūkās nauda jau uzvarētām konkursam līguma noslēgšanai...

modena 12.09.2009 20:15

druknais1 rakstīja: Piemēram ceļu, Talsu- Jūrmalas, Tukuma-Kolkas jaunais aplis pie Ķesterciema. Tas domāts velosipēdistiem un mopēdistiem? Domāju naudas izniekošana.

domāt vari dajebko - bet pirmo sauc par periodisko uzturēšanu, otru par satiksmes drošības uzlabošanu.... jebkura gadījumā tie ir tūrisma maršruti, kurus itin bieži izmanto ārzemnieki.

modena 12.09.2009 20:13

scope rakstīja:

seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils

Tas, starp citu, esot Jūrmalas īpašumā un LVC gar to nekādas daļas.

Zinu, jo reiz jautāju, kad beidzot bedres salabos.

Bet ideja atbalstāma.

par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu

modena 12.09.2009 10:38

Gachs rakstīja: Beidzot dekstera kungs ir uzrakstījis kaut ko sakarīgu!

Atbalstu šo ideju.

Visvairāk mani tracina pavirši ceļu remonti,to izpilde un reizēm "interesantā" satiksmes organizācija. Tādēļ līdzi ir kamera ar ko nofotografēt pavirošos objektus. braucot uz saviem laukiem esmu safočējis pāris "izcilus LV ceļu būvnieku un inžinieru" objektus, darba kūlturu, kvalitāti etc un nosūtijis uz LatvijasValstsCeliem, kur to, cerams, tālāk nodeva atbild. iestādēm, un nezinu vai es tur kaut ko ietekmēju, bet pēc nedeļas viss bija uz labo pusi tajā posmā.

Pats arī esmu apstrīdējis CP piespriestu sodu, kuri pēc normālas sarunas ar cp priekšnieku, ir atcelts. Iespējams, man ir paveicies ar normāliem cp darbiniekiem, noteikumus cenšos ievērot. Uzskatu, ka tik tiešām nav tur ko baidīties, kaut gan par tiesu sistēmu, saskāries neesmu, bet nu var te piekrist rakstītajam, ka tur dažreiz tiek pieņemti ļoti dīvaini lēmumi, kā to mainīt? Nezinu.

Bet nu nav jau tā, ka cilvēki tik burkš internetā, iet jau daudz sūdzību uz LVCeļiem&Uzturētājiem, iespējams vajadzētu ziņot daudz vairāk.Kaut kā tā.

Lai LVC paši kaut ko mainītu - vajag lai to maršrutu ikdiena izmantotu LVC bosi... pietika šiem nogriezt algas, lai šie no Jelgavas sāktu braukt uz Jūrmalu, nevis lidotu uz Grieķīju, kā nepilnu 3 nedēļu laikā salaboja visu herņu kas pirms tam uz veca Kalnciema ceļa bija kopš neatkarības atgūšanas....

modena 12.09.2009 10:36

Es arī par.

modena 10.09.2009 21:34

sarashkins rakstīja: Beidz muldēt, galvenais mērglis šajā situācijā ir un paliek Audi vadītājs - par agresīvu braukšanu pienākas 6 punkti un Ls 200 sods.

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz divsimt latiem.

vispār jau civilizētās valstīs kārtību uz ceļiem uzrauga policija, kura arī nosaka vainīgos + attiecīgi soda...

Volvo un MB - jebkura gadījumā ir bezpreģela cēlāji... neviens viņiem nav devis tiesības nepamatoti traucēt satiksmi un tādā veidā provocēt pārējus uz CSN pārkāpšanu.

Par agresīvo Audi vispār smieklīgi - kas ir drošāk - apbraukt dalbojobus pa brīvo labo pusi - vai raut pretējā joslā, apdraudot nevainīgu cilvēku dzīvības? Tur NEBIJA sastrēgums - bija dažu LV praideru izrādīšanas, ar mērķi nolikt leišus pie vietas "po poņatijam"..

PS. Personīgi es to praideru ar nūju mēģinātu "apturēt" ar auto bamperu, ka arī pēc tam drošvien nolasītu nelielu morāli ar to pašu nūju.... jo normāli cilvēki ar beisbola nūjām apkārt neskraida... vienu reizi viens gribēja izrādīties - studentu kempingā - tikai viņš domāja ka ieraugot to nūju visi aizmuks... tā bija viņa kļūda... esmu pārliecināts ka pēc tā vakara, viņš sev beisbola nūju vairāk nepirks...

modena 10.09.2009 21:19

cap rakstīja: cik lpp atpakaļ ir palikusi pēdējā anekdote?

Kur reds skatās, kāpēc viņš diviem pajoliņiem ļauj pataisīt savu portālu par ateju?

kurā valstī Jūs dzīvojāt?

pēdējo anekdoti nemaz tik tālu nav jāmeklē... ja māk lasīt un ir iemaņas lapu šķirstīšana...

PS> Ja te visi būtu kulturāli inteliģenti, bez spama...., tad viņu klusiņam te atnāktu, apskatītos ka nekā nav un tik pat klusiņām, bez komentāriem aizietu ( aptuveni 98% apmeklētāju tādi ir.. )...

PPS. Tas links uz to jautro video - kur jeks ar nūju skraida apkārt autiņam, kurš ir pilns ar sieviešu dzimtas būtnem ( pretēja gadījumā viņš pirmkārt tā nerīkotos, otrkārt norautos ), praktiski ir pieskaitāms pie humora - līdz ar to par kādu ateju Jūs te nosapņojat?

modena 10.09.2009 19:03

Kaksis rakstīja: Satikās divi *******:

www.orb.lv/...

precīzāk - mb voģila ******* (pats drīkstu pārkāpt, bet neļaušu citam pārkāpt); audi koriši mīkstie, jo pat divatā nespēja iedot mbistam bietē (kaut vai uzbraukt virsū)

interesanti - vai ja tam nujotajam uzbraukt virsu... ka teikt - pašaizsardzības nolūkā.... pofig uz haubi.... gan jau KASKO vai OCTA nosegs... to takš nosauktu par pašaizsardzību? it īpaši Lietuvā...

modena 10.09.2009 18:55

modena rakstīja: tīri tehniski- ja audi nesēdētu mīzeji... to nūju varētu itin labi atņemt... nerunājot jau par to, ka tas varonis paliktu tajā mb bagāžniekā... iespējams ka pat ar nūju....

nez kāpēc izskatās ka tajā audi pilns ar sievietēm? o_O

modena 10.09.2009 18:51

tīri tehniski- ja audi nesēdētu mīzeji... to nūju varētu itin labi atņemt... nerunājot jau par to, ka tas varonis paliktu tajā mb bagāžniekā... iespējams ka pat ar nūju....

modena 08.09.2009 20:12

UUSA rakstīja: Kuras detaļas tad ir japāņu?

klimata temperatūras datčiki

gaisa plūsmas vārstu regulējošas motoriņš

spoguļu / aizmugurēja stikla apsildes slēdzis...

tas pagaidām ar ko nācās saskarties.

PS. Siksnas joprojam vācu, savukārt sveču releja vairs nav vācu - tagad īru... un bremžu uzlikas ir Indijā ražotas...

modena 06.09.2009 19:11

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...

vot tieši Japānā ražotas detaļas iekš šī modeļa parasti visiem gadiem ir vienādi.... savukārt zviedru kosmisko tehnoloģiju sūda ekrāniņš katram auto ir unikāls...

modena 06.09.2009 13:28

modena rakstīja: + jautājums zinātājiem....

vai noslēgtā stāvoklī tam vakuum regulējumam tosola padeves vārstām jābūt pilnība hermētiski noslēgtam?

jautājums radies, jo bija dzirdētas dažādas versijas..... pagaidām nezinu kura speča versija ir ticamāka...

klimatkontrole nestrādāja- jo izbeidzās zaslonku motoriņš... tosola padeves vārstu ieliku atpakaļ - viss pagaidām strādā labi.

PS. Pēc forumiem domāju ka varētu būt vaina temperatūras datčika - taču atšķirībā no 850, tur stāv parastais, bez speciālā ventilatorā (?).

Pie reizes tiku pie temperatūras ekrāniņa maiņas - taču sanāca ka to ko dabūju maiņai - ir pavisam vecs modelis, štekers nederēja... bija pieejams vel viens, it ka tāds pats, ar vienu lielu štekeru no 960, taču par lielu izbrīnu konstatējam, ka tam kaut arī ir liels štekers, bet tomēr atšķiras... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...

modena 03.09.2009 22:16
modena 03.09.2009 19:48

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:

modena rakstīja:

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

rīt pačekošu ka manējam notiek...

palūri apkārt... var uz ietves seguma nekas nepalikt, bet ja disks no iekšpuses eļļā, tad gan meistars jāmeklē...

kopš vakuumsūkni sataisīju - nav nekādu problēmu ar bremzēm... toreiz auto atnāca no Beļģijas ar slikti strādājošo vakuumsūkni - vakuuma pietika vienai normālai bremzēšanas reizei ( nākamreiz pedālis kļuva manāmi cietāks) + ja stāvēja uz vietas ar nospiesto bremzes pedāli - pedālis sākuma bija paciets, un pēc brīža lēnītem gāja uz kādām 2/3 no gājiena..

modena 02.09.2009 22:29

bet jebkura gadījumā derētu pārbaudīt pašu vakuuma sūkni.. ( deksters drīkst iet pārbaudīt savu... )

modena 02.09.2009 22:28

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???

klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?

Šeit, izbāztā pērtiķa ānus

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

klau zoofils... es tur neredzu tekstu kā līdz grīdai... domāts bija ka līdz normālām max izspiestam stāvoklim...

modena 02.09.2009 22:23

modena rakstīja:

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

rīt pačekošu ka manējam notiek...

modena 02.09.2009 22:21

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???

klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?

modena 02.09.2009 22:19

galvenais jautājums- vai tas auto tev vispār bremze....

modena 02.09.2009 22:11

_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...

Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..

praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.

vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.

modena 02.09.2009 12:23

Sretsked rakstīja: kā jau teicu, modena un kaksis aizstāv pārkāpējus, viņi ir anarhijas piekritēji.

kur tu šo izlasīji? 2. klases darbu burtnīcā?

modena 02.09.2009 12:02

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kāda starpība, kāds numurs ?? Pareizi ir, ļoti pareizi, nav caurlaides, ir sods. Punkts.

modena un kaksis paklusē.

tu pats redzēji ka caurlaides nav?

Policija redzēja.

atvaino - bet tu esi atpalicis no reālitātes.... "Rīgas satiksmes" darboņi liek tos "klamburus" un izraksta sodu kvīts... līdz ar to arī razborkas - kā pašvaldības darboņi varēja uzlikt bloķētāju uz vienu no galveniem pašvaldības auto...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti