Gachs rakstīja:
Gachs rakstīja: Sarosās disku īpašnieki
Diski nopirkti. tēmu var slēgt
lai varētu slēgt tēmu - tev vajadzēja savu tēmu izveidot... nevis ar tirgus topiku līst tehniskajos jautājumos...
Gachs rakstīja:
Gachs rakstīja: Sarosās disku īpašnieki
Diski nopirkti. tēmu var slēgt
lai varētu slēgt tēmu - tev vajadzēja savu tēmu izveidot... nevis ar tirgus topiku līst tehniskajos jautājumos...
seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
par to variet pateikt milzīgo paldis JL ar Repši priekšgalā... tur jau nu kā 2 gadus vajadzēja būt normālam ceļam... bet bez ceļa fonda aptrūkās nauda jau uzvarētām konkursam līguma noslēgšanai...
druknais1 rakstīja: Piemēram ceļu, Talsu- Jūrmalas, Tukuma-Kolkas jaunais aplis pie Ķesterciema. Tas domāts velosipēdistiem un mopēdistiem? Domāju naudas izniekošana.
domāt vari dajebko - bet pirmo sauc par periodisko uzturēšanu, otru par satiksmes drošības uzlabošanu.... jebkura gadījumā tie ir tūrisma maršruti, kurus itin bieži izmanto ārzemnieki.
scope rakstīja:
seller rakstīja: tad veel - kaapeec gadiem neuzlabo, nepaplasina Riigas - ventspils soseju iisajaa posmaa no juurmalas apvedcela beigaam (kursi) liidz pagriezienam uz kalnciemu, tur ir tikai kaadi 3-4 km, tas posms ir izcils
Tas, starp citu, esot Jūrmalas īpašumā un LVC gar to nekādas daļas.
Zinu, jo reiz jautāju, kad beidzot bedres salabos.
Bet ideja atbalstāma.
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Gachs rakstīja: Beidzot dekstera kungs ir uzrakstījis kaut ko sakarīgu!
Atbalstu šo ideju.
Visvairāk mani tracina pavirši ceļu remonti,to izpilde un reizēm "interesantā" satiksmes organizācija. Tādēļ līdzi ir kamera ar ko nofotografēt pavirošos objektus. braucot uz saviem laukiem esmu safočējis pāris "izcilus LV ceļu būvnieku un inžinieru" objektus, darba kūlturu, kvalitāti etc un nosūtijis uz LatvijasValstsCeliem, kur to, cerams, tālāk nodeva atbild. iestādēm, un nezinu vai es tur kaut ko ietekmēju, bet pēc nedeļas viss bija uz labo pusi tajā posmā.
Pats arī esmu apstrīdējis CP piespriestu sodu, kuri pēc normālas sarunas ar cp priekšnieku, ir atcelts. Iespējams, man ir paveicies ar normāliem cp darbiniekiem, noteikumus cenšos ievērot. Uzskatu, ka tik tiešām nav tur ko baidīties, kaut gan par tiesu sistēmu, saskāries neesmu, bet nu var te piekrist rakstītajam, ka tur dažreiz tiek pieņemti ļoti dīvaini lēmumi, kā to mainīt? Nezinu.
Bet nu nav jau tā, ka cilvēki tik burkš internetā, iet jau daudz sūdzību uz LVCeļiem&Uzturētājiem, iespējams vajadzētu ziņot daudz vairāk.Kaut kā tā.
Lai LVC paši kaut ko mainītu - vajag lai to maršrutu ikdiena izmantotu LVC bosi... pietika šiem nogriezt algas, lai šie no Jelgavas sāktu braukt uz Jūrmalu, nevis lidotu uz Grieķīju, kā nepilnu 3 nedēļu laikā salaboja visu herņu kas pirms tam uz veca Kalnciema ceļa bija kopš neatkarības atgūšanas....
sarashkins rakstīja: Beidz muldēt, galvenais mērglis šajā situācijā ir un paliek Audi vadītājs - par agresīvu braukšanu pienākas 6 punkti un Ls 200 sods.
Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:
1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;
2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz divsimt latiem.
vispār jau civilizētās valstīs kārtību uz ceļiem uzrauga policija, kura arī nosaka vainīgos + attiecīgi soda...
Volvo un MB - jebkura gadījumā ir bezpreģela cēlāji... neviens viņiem nav devis tiesības nepamatoti traucēt satiksmi un tādā veidā provocēt pārējus uz CSN pārkāpšanu.
Par agresīvo Audi vispār smieklīgi - kas ir drošāk - apbraukt dalbojobus pa brīvo labo pusi - vai raut pretējā joslā, apdraudot nevainīgu cilvēku dzīvības? Tur NEBIJA sastrēgums - bija dažu LV praideru izrādīšanas, ar mērķi nolikt leišus pie vietas "po poņatijam"..
PS. Personīgi es to praideru ar nūju mēģinātu "apturēt" ar auto bamperu, ka arī pēc tam drošvien nolasītu nelielu morāli ar to pašu nūju.... jo normāli cilvēki ar beisbola nūjām apkārt neskraida... vienu reizi viens gribēja izrādīties - studentu kempingā - tikai viņš domāja ka ieraugot to nūju visi aizmuks... tā bija viņa kļūda... esmu pārliecināts ka pēc tā vakara, viņš sev beisbola nūju vairāk nepirks...
cap rakstīja: cik lpp atpakaļ ir palikusi pēdējā anekdote?
Kur reds skatās, kāpēc viņš diviem pajoliņiem ļauj pataisīt savu portālu par ateju?
kurā valstī Jūs dzīvojāt?
pēdējo anekdoti nemaz tik tālu nav jāmeklē... ja māk lasīt un ir iemaņas lapu šķirstīšana...
PS> Ja te visi būtu kulturāli inteliģenti, bez spama...., tad viņu klusiņam te atnāktu, apskatītos ka nekā nav un tik pat klusiņām, bez komentāriem aizietu ( aptuveni 98% apmeklētāju tādi ir.. )...
PPS. Tas links uz to jautro video - kur jeks ar nūju skraida apkārt autiņam, kurš ir pilns ar sieviešu dzimtas būtnem ( pretēja gadījumā viņš pirmkārt tā nerīkotos, otrkārt norautos ), praktiski ir pieskaitāms pie humora - līdz ar to par kādu ateju Jūs te nosapņojat?
Kaksis rakstīja: Satikās divi *******:
www.orb.lv/...
precīzāk - mb voģila ******* (pats drīkstu pārkāpt, bet neļaušu citam pārkāpt); audi koriši mīkstie, jo pat divatā nespēja iedot mbistam bietē (kaut vai uzbraukt virsū)
interesanti - vai ja tam nujotajam uzbraukt virsu... ka teikt - pašaizsardzības nolūkā.... pofig uz haubi.... gan jau KASKO vai OCTA nosegs... to takš nosauktu par pašaizsardzību? it īpaši Lietuvā...
modena rakstīja: tīri tehniski- ja audi nesēdētu mīzeji... to nūju varētu itin labi atņemt... nerunājot jau par to, ka tas varonis paliktu tajā mb bagāžniekā... iespējams ka pat ar nūju....
nez kāpēc izskatās ka tajā audi pilns ar sievietēm? o_O
tīri tehniski- ja audi nesēdētu mīzeji... to nūju varētu itin labi atņemt... nerunājot jau par to, ka tas varonis paliktu tajā mb bagāžniekā... iespējams ka pat ar nūju....
UUSA rakstīja: Kuras detaļas tad ir japāņu?
klimata temperatūras datčiki
gaisa plūsmas vārstu regulējošas motoriņš
spoguļu / aizmugurēja stikla apsildes slēdzis...
tas pagaidām ar ko nācās saskarties.
PS. Siksnas joprojam vācu, savukārt sveču releja vairs nav vācu - tagad īru... un bremžu uzlikas ir Indijā ražotas...
Yetti rakstīja:
modena rakstīja:... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...
nopērc japāni, tur pa mēnešiem mainās...
vot tieši Japānā ražotas detaļas iekš šī modeļa parasti visiem gadiem ir vienādi.... savukārt zviedru kosmisko tehnoloģiju sūda ekrāniņš katram auto ir unikāls...
modena rakstīja: + jautājums zinātājiem....
vai noslēgtā stāvoklī tam vakuum regulējumam tosola padeves vārstām jābūt pilnība hermētiski noslēgtam?
jautājums radies, jo bija dzirdētas dažādas versijas..... pagaidām nezinu kura speča versija ir ticamāka...
klimatkontrole nestrādāja- jo izbeidzās zaslonku motoriņš... tosola padeves vārstu ieliku atpakaļ - viss pagaidām strādā labi.
PS. Pēc forumiem domāju ka varētu būt vaina temperatūras datčika - taču atšķirībā no 850, tur stāv parastais, bez speciālā ventilatorā (?).
Pie reizes tiku pie temperatūras ekrāniņa maiņas - taču sanāca ka to ko dabūju maiņai - ir pavisam vecs modelis, štekers nederēja... bija pieejams vel viens, it ka tāds pats, ar vienu lielu štekeru no 960, taču par lielu izbrīnu konstatējam, ka tam kaut arī ir liels štekers, bet tomēr atšķiras... sanāk ka Volvo neoptimizēja detaļu... trīs dažādi veidi - nepilnu trīs gadu laikā...
Yetti rakstīja:
modena rakstīja:
modena rakstīja:
_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...
Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.
rīt pačekošu ka manējam notiek...
palūri apkārt... var uz ietves seguma nekas nepalikt, bet ja disks no iekšpuses eļļā, tad gan meistars jāmeklē...
kopš vakuumsūkni sataisīju - nav nekādu problēmu ar bremzēm... toreiz auto atnāca no Beļģijas ar slikti strādājošo vakuumsūkni - vakuuma pietika vienai normālai bremzēšanas reizei ( nākamreiz pedālis kļuva manāmi cietāks) + ja stāvēja uz vietas ar nospiesto bremzes pedāli - pedālis sākuma bija paciets, un pēc brīža lēnītem gāja uz kādām 2/3 no gājiena..
bet jebkura gadījumā derētu pārbaudīt pašu vakuuma sūkni.. ( deksters drīkst iet pārbaudīt savu... )
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???
klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?
Šeit, izbāztā pērtiķa ānus
modena rakstīja:
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
klau zoofils... es tur neredzu tekstu kā līdz grīdai... domāts bija ka līdz normālām max izspiestam stāvoklim...
modena rakstīja:
_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...
Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.
rīt pačekošu ka manējam notiek...
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
Tev ko, skudras galvā ieperinājušās ?? Kas ir normāli, pajoli, ka pedālis grīdā ieiet ???
klau ibli - kur es uzrakstīju ka ieiet grīdā?
galvenais jautājums- vai tas auto tev vispār bremze....
_Mix_ rakstīja: Nu man arī nestrādājošam auto, bremžu pedālis ir uzreiz ciets, tikai iedarbinot aiziet gandrīz līdz lejai..gaisoju kārtīgi divas reizes...
Ja jau galvenais cilindrs laiž garām, tad jau arī bez vakuma vajadzētu tam pedālim slīdēt? Izbraucu ar cauru to trubu, liku pa ķīli tā, ka ABS sāka sist pa pedāli, bet pedalis nekur neslīdēja...A kā vakums tā pirmais miniens mīksts, katrs nākamais cietāks, un kad pedālis ciets, turot ar spēku, labi var just kā slīd lejā...Un tas pirmais, mīkstais pedālis slīd lejā krietni lēnāk, nekā kad uzkačāts, iespējams tāpēc, ka jau aizgājis gandrīz līdz lejai..
praktiski pēc vairākkārtējas spiešanas, bremžu pedālim jābūt cietākam un turot, pamazam tas aiziet līdz galam... tas ir normāli.
vel vari pamēģināt pie kāda frukta nomērīt cik tad sistēma ir vākums... ir divvirzienu kaut kādi mērītāji. Vienu reizi volviķim mērīju Mārupē, teica ka it ka OK - taču varētu būt arī labāks. pieteicos vakumnika remontam - pēc remkomplekta uzlikšanas mērinstruments uzrādīja uz pusi lielāku lielumu un bremzes sāka strādāt perfekti.
Sretsked rakstīja: kā jau teicu, modena un kaksis aizstāv pārkāpējus, viņi ir anarhijas piekritēji.
kur tu šo izlasīji? 2. klases darbu burtnīcā?
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kāda starpība, kāds numurs ?? Pareizi ir, ļoti pareizi, nav caurlaides, ir sods. Punkts.
modena un kaksis paklusē.
tu pats redzēji ka caurlaides nav?
Policija redzēja.
atvaino - bet tu esi atpalicis no reālitātes.... "Rīgas satiksmes" darboņi liek tos "klamburus" un izraksta sodu kvīts... līdz ar to arī razborkas - kā pašvaldības darboņi varēja uzlikt bloķētāju uz vienu no galveniem pašvaldības auto...
scope rakstīja:
modena rakstīja:
par to LVC gan smagi kļūdies- valsts nozīmes ceļš pieder tikai valstij un LVC... ka pieradījums- tieši LVC jau divas reizes sūtīja ta posma rekonstrukcijas projektu
Nu nezinu, tad LVC daļa darbinieku paši nezin, kā īsti ir, jo uz jautājumu "kad salabos bedres", atbildēja, citēju: "Autoceļa A10 Rīga-Ventspils posms no Slokas līdz krustojumam ar P101 ir Jūrmalas pilsētas domes pārziņā."
Tas ir no viņu jautājumu un atbilžu sadaļas.
ja būtu viņu - tad sen salabotu... re- pat atrada naudu Meirovica prospektu noasfaltēt - kaut pirms tam šiem tur noklājās finansējums pilnvērtīgām remontam...