pareizie fotoradari...
tādus gan varētu pāris simts iepirkt...
turbopiile rakstīja: Bērnu jociņi
englishrussia.com/...
tu tam tici?
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja: ... bla bla bla...
Tak kompis bla bla bla...
temats bija par KOMPRESSIJU... un ECU lomu tajā...
Nu ja- ECU pārziņā ir šo "KOMPRESSIJU" samazināt, jeb citiem vārdiem- samazināt degmaisījuma spiedienu kompresijas takts laikā/beigās.
priekš kam samazināt kompresiju? jēga?
Dark_Side rakstīja:
Fridrihs rakstīja: , gājēju luksafori, kas naktīs paši prot ieslēgties u.c. lietas.
viens taads ir Mangaljos pretim maximai un IKI... neviena cilveka 500m radiusaa, bet nee sarkans.... 2. "nakts hiits" ir Meža Prospekta un ielas kur Krematorijs luksafors, kur normaalaa valstii no 22-06 butu dzeltenais. 3. hiits labais pagrieziens no Gaujas ielas jaunaa paarvada sakuma sarkandaugavaa uz krematorija ielu (taa rakstu jo nezinu kaa iisti sauc tas ielas) ir nevis 90gradi bet kadi 140, jo normali nogriezties NEIEBRAUCOT preteja josla pat vieglais nevar - nerunajot par smagajiem vai nedo dies furai ar pricepu
Slesers - kurs gan cits...
tu zini kurš Rīgā par luksoforiem atbild?
un kurš par ielu infrastruktūru?
Šlesers tur pat tuvuma nav bijis... kaut visticamāk tulīt savedīs kārtību... trīs vienības nodarbojas ar ielu jautājumiem un bieži vien neko nezin par otrās struktūras darbību...
Kanibaals rakstīja: Nepietiek jau ar to, ka tur ir debīls pagrieziens/krustojums ar vēl debīlākām sliedēm uz kuģu rūpnīcu, pa kuru neesmu NEKAD redzējis braucam sastāvu, ne naktī ne dienā. Sliedes jau vien ir ko vērtas, ka lai pārbrauktu ir jābrauc vai nu uz 40km/h vai superlēni, jo citādi bez zobiem var palikt. Tā ka bez visa luksofora sastrēgumi rodas katru dienu. Nez Bolderājā pārbrauktuve ir smuki ar gumijas segumu un problēmu nav. Apnikušas jau tās sliedes būs jāizlej pa kluso ar betonu, lai miers..
sastāvu vari iekš google earth aplūkot...
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja: ... bla bla bla...
Tak kompis bla bla bla...
temats bija par KOMPRESSIJU... un ECU lomu tajā...
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....
Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"
Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?
Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!
www.autoinform.com.ua/...
www.r744.com/...
www.autoreview.ru/...
ec.europa.eu/...
www.cfit.gov.uk/...
Nu, un ko es teicu - pie optimāla ātruma 90km/h starpība 0,2l - 5,8 un 6,0 - www.autoinform.com.ua/...
reālo patēriņu tomēr nosaka vidējais patēriņš.... nevis īslaicīgie prieka mirkļi...
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....
Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā "būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu"! "links ir vai tikai tantes stāstījumi?"
Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?
Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!
vidējais uz 400km... 1,9 dīzelis.. parasti sanāk 5,0 -5,5... ar kondicionieri 5.7- 6.3 l/100km...
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....
Kur izraki tos 0,5 - 1,0 litrus? Te būtu vietā \"būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu\"! \"links ir vai tikai tantes stāstījumi?\"
Varbūt, skatījies, kā mainās cipariņi uz kompja tukšgaitā?
Pie maziem apgriezieniem tak nav nekādas griezes, nav brīnums, ka tad 3 zirgi strebj tik daudz. Pamēģini uz tukšgaitas pabraukt ar augstāko pārnesumu un salīdzini, ko kompis rāda, ja brauc ar optimāliem apgriezieniem!
Gachs rakstīja:
modena rakstīja: eu... rekur jūsu mersis....
suchen.mobile.de/...
es ticu ka ziedonim ir ticams izskaidrojums
protams.... sāksim ar Vācijas numuriem... x2 lielāku noskrejienu.... un apkopēm Domeniksā....
PS. Izskatās pēc vietējo mentu podstavas.... gaidīs auto masas kuras iebrauks ( pa atsevišķo maksu) kāpa zonā un zem zīmem parkosies.... ka teikt- lāpa budžetu ka māk...
Gachs rakstīja:
modena rakstīja: eu... rekur jūsu mersis....
suchen.mobile.de/...
es ticu ka ziedonim ir ticams izskaidrojums
ja ja ja.... aizdzina uz apkopi....
laikam to vārstu jauno neviens nav redzējis.....
eu... rekur jūsu mersis....
izklausās pēc kārtējas Eiropas naudas apgūšanās....
PS. jebkura gadījumā tuvojas visas pazīmes.... drīz lapas kļūs dzeltenas... un bērni atgriezisies no laukiem...
mana objektā vieni frukti arī rīko dolgostroju... pa lēto paķēra nopietnu objektu... bet naudas materiāliem nav.... jo Eiropa maksā 60 dienu laikā no pieteikuma... bet uz kredītu vairs neviens materiālus nedod.. tikai pēc 100% priekšapmaksas....
msh rakstīja:
modena rakstīja:
turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...
sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....
---------
Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara
---------
kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...
Nezinu, kur tu skaties un ko tu redzi, tur ir apakšsadaļa "control" un tai apakšsadaļa "pneiumatic" Protams, ja motorus konstruētu modenas, tad pūtienu kontrolētu nevis kompis ar vārsteli kontrolējot weistgeita vakuumu bet gan ar trubeli līdz vadītājam, kurā pie ruļļiem esošā modena iepūstu vai izsūktu gaisu
P.N. Angļu valoda gan tev smagi klibo, ja jau reiz tu "sequential" tulko kā "simetrisks"
par ne to variantu saits man patrāpījies... tur bija nopietnāks agregāts...
PS. Vari neiespringt par manu angļu valodu... man tā Supra ir ////
PPS. Esi kādreiz turbīnu dzīvē redzējis? Tur ir tīra mehānika- jo ja elektronika nogļukos... to auto piemeklēs resna polāra lapsiņa...
msh rakstīja:
modena rakstīja:
un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?
Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara lai saprastu ka pats no sevis tas nenotiek. Nē nu var jau būt ka pāris elektromagnētisku vārsteļu vieta tur ir kaut kāds mehānisks mehānisms kas virina wastegeitus atkarībā no kaut kādiem centrifugāliem atsvariem un spiedieniem
turbīnas +/- strādā simetriski... turbīnas apgriezienus nekas elektroniski neregulē... tīri mehāniski bremzē pie noteiktiem apgriezieniem.... en.wikipedia.org/... - ka var redzēt sen vairs elektrisko vārstu nav...
sistēmai dziļi pofig ko dara turbīnas - nav TEC turbīna, kurai sekas smagākas....
---------
Pietiek ar aprakstu, ko pie kādiem abarotiem kura ļurba dara
---------
kas tas par brīnumu? pie dažādiem apgriezieniem katra turbīna dara kaut ko savu? Aprakstā gan teikts ka tur simetriskas divas turbīnas... un vairs ne vārda par kaut ko unikālu.... parasta shēma- neka izcila...
msh rakstīja: Sauc piemērus.
Protams ka ir kas iet citu ceļu - piemēram, koijota supra, kur ir secīgais biļurbo kur kompim ir vēl lielāka kontrole pār pūšanas procesu un piedevām pār veselu divu ļurbu pūšanas procesiem Nemaz nerunājot par maināmās ģeometrijas ļurbīnām, es bik šaubos, ka tur tā ģeometrija mainās pati no sevis.
Man domāt ka laiki, kad ļurba tikai mazliet paaugstināja jaudu pašās augšās un līdz ar to tika uzstādīta maza, aprēķināta ļurba, kuru vadīt nevajadzēja ir palikuši vismaz 20 gadu senā pagātnē
un ko tas kompis kontrole? un kā kontrole? links ir vai tikai tantes stāstījumi?
nevajag aizmirst arī par to, kā palielinot turbīnas spiedienu, compression ratio tiek samazināts...
turbīnas lāpstiņu ģeometriju koriģe ( ar vakuumu iekš BMW ) lai efektīvāk izmantot turbīnu pie dažādiem apgriezieniem... taču diez vai turbīnas spiedien sērijveida auto būs lielāks par 1.6-1.8 bar...
ja pareizi atceros - t5 turbīna dod 1.6bar... taču compression ratio kaut kur 8.5:1... salīdzinājuma standarta 2.4 bija 10.5:1
+ jautājums zinātājiem....
vai noslēgtā stāvoklī tam vakuum regulējumam tosola padeves vārstām jābūt pilnība hermētiski noslēgtam?
jautājums radies, jo bija dzirdētas dažādas versijas..... pagaidām nezinu kura speča versija ir ticamāka...
Sveiki!
Jautājums tiem, kuri zin kas par zvēru Volvo 940 + klimatkontrole....
Pirms TA nomazgāju dzinēju, pēc tam apskatot motortelpu, konstatēju kā no vākuma krāna ar ūdens strūklaku nosita vakuuma trubiņu, ieliku vieta, taču pēc kādas nedēļas iekš salona sākas "Taškenta".. sāka mirgot kondiškas pogas diode.. pirmās aizdomas uz ar vakuumu regulējamo vārstu.... tā kā vajadzēja braukt uz kāzām, ātri nopirku santehnisko krānu un iemontēju to, noslēdzot karsta tosola piekļuvi salona radiatoram... salonā kļuva vēsi, taču diode joprojām mirgo...
No viena cilvēka dzirdēju, ka ir kaut kādas klimatkontrole diagnosticēšanas iespējas.... varbūt kāds ir lietas kursā?
PS. Iepriekšēja reize kondiškas pogas diode netieši norādīja uz problēmām ar ģeneratoru... izbeidzās "tablete"...
PPS. Ar freonu kondiškā nekāda sakara tai diodei nav...
PPPS. Ir neliels aizdoms ka varētu kāda trosīte pārtrūka, līdz ar to nefunkcionē kāds no gaisa plūsmas regulējošiem vārstiem....
nja... ja pareizi sarēķināju.... pēc šīs formulas.. en.wikipedia.org/...
tad D5 dīzelim ir kaut kādi 57 bari.... vel plašāks diapazons regulējumiem...
PS. Žēl ka uz mana monstra nav ECU... citādi mehāniska kompresija... 31.... turbīna dod 0,7 bar...
Plašs lauks regulējumiem....
Seene rakstīja:
Yetti rakstīja: tas SPIEDIENS rodas mehāniski... un ja tam transporta līdzeklim tiek uzlikts kaut kāds kits, tas nenozīmē, ka mainās kompresija ( tb cilindra un virzuļa attiecība
kā bija 10,1 tā arī būs...
Velreiz - PN ar savu kompresijas PAKAPI. Ta patiesam nemainas, bet ari nav butiska degvielas sadegsanai. Tai ir butiska KOMPRESIJA - jeb maksimalais spiediens saspiesanas takts beigas, kas ir tiesi atkarigs no kompresijas pakapes UN iepludes spiediena! Un otro parametru jau ECU spej mainit, lidz ar to ari mainot KOMPRESIJU.
Bet kompresijas pakapi vari iet un mainit savam zaporozecam slipejot galvu vai uzliekot papildus blivi.
njaaa..... Seene rullē....
kādu laiciņu atpakaļ stāstīja ka kondi6ka 3 zs paņem.... nez kāpēc neviens nepajautāja kāpēc dažiem auto tie 3 zs papildus 0,5 - 1,0 litru degvielas norij....
tagad te mēģina iestāstīt kā kompresija ir mega zvērs- par ko mēs neko nezinām... un to kontrolē ECU pavēlnieks...
tikai vot nekādus literatūras avotus nedod- tikai pretī dod "PN"...
pie tam lieto mistiskus apzimējumus, par kuriem viņam ir visai nosacītas zināšanas....
1. Tā piemērām Seenei varētu paprasīt - cik liels ir turbīnas spiediens - ar kura palīdzību viņš taisās labot KOMPRESSIJU... zema spiediena un augstspiediena....
2. Cik liela ir kompresijas pakāpe dzinējam? Labākiem rezultātiem varētu saildzināt parasto, zema spiediena turbo un augstspiediena turbo dzinēja
3. Nu un būtu baigi labi redzēt daudz maz uzticāmo avotu, no kura
Seene iespaidojas- man piemērām būtu interesanti redzēt apgalvojumu, kurā būtu teikt ka turbīna var iepūst vairāk nekā tā spēj ( pēc manām subjektīvam domam ) lai būtiski ietekmēt kompressiju.... kaut es sava naivuma esmu pārliecināts ak kuj viņa daudz ko spēj uzlabot... jo dzinēja kompresiju mēra mehāniski, un ja jau Seene lieto mega apzīmējumu KOMPRESIJU - butu baigi labi zināt anglisko apzīmējumu... jo Wiki nez kāpēc dod āra tikai compression ratio...
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
modena rakstīja: ... bla bla bla...
Tak kompis bla bla bla...
temats bija par KOMPRESSIJU... un ECU lomu tajā...
Nu ja- ECU pārziņā ir šo "KOMPRESSIJU" samazināt, jeb citiem vārdiem- samazināt degmaisījuma spiedienu kompresijas takts laikā/beigās.
kompis pats neko nespēj izdomāt.... ir noteikti varianti un viss...
priekš kam samazināt kompresiju? jēga?
Man slinkums meklēt, vakar pagoglēju - kaut kādā sakarā ar visu citu n-to datčiku rādījumiem kompis var izdomāt kādam jābūt pareizajam spiedienam, saistībā ar ekoloģiju, dzinēja, degvielas taupīšanu. Tāpēc jau turbo motori tik labi "čipojas".