turbopiile rakstīja: nes par kuro te varētu būt runa
some.not.named.spamer.from.iautolv.wasarrested.com/...
Lēts joks.
turbopiile rakstīja: nes par kuro te varētu būt runa
some.not.named.spamer.from.iautolv.wasarrested.com/...
Lēts joks.
WALA rakstīja:
316i rakstīja: vakar bija aņuks, kad Ščerbatiha kungs lasīja to deputāta zvērestu tas cilvēciņš pat lasīt nemāk..
Nevajag jau njirgt par cilveeku taadeelj:
1-kaart vinsh nav Latvietis
2 - vinsh ir beidzis Dobeles vakara vsk. kura vinjam arii sevishkji saldi negaaja
Bet visaadi citaadi ljoti labsirdiigs utt. buuda. Vismaz taa vinju raxturoja mans sencis kas bija Fizikas skolotaajs tajaa v-vsk.
Suudiiga ir tikai tendence par valdiibu kopumaa - ka liek vienkaarshi ieliktenjus, kas iipashi daudz nekaadu pievienoto vertiibu tur neienes tik vien kaa lieku balsi kaadaa "vajadziigajaa" virzienaa.
Bet ir arii otra ne tik sliktaa puse, sportistiem pie mums principaa nefiga nemaksaa, nu tad tagad vinjam vismaz ir nodroshinaata normaala alga. Citaak taa taapat aizietu kaadam kas nefiga nedara un nav dariijis Latvijas labaa. Scherbatihs vismazir sho to speejis paraadiit pasaulee, OK nav jau vinjam viss arii tik spozji bijis bet tomeer.
Ščerbatihu labāk nekaitināt. Šis ja uzsitīs kulaku pa kanceli tā bez kapremonta krastā netiks.
Bet vispār visus tos 100 vaidzētu šitādus - no tautas vidus. Vismaz kāda cerība ka vismaz sākumā būs normāli lēmumi...
A nuka izbeigt spamu! Te aņuku topiks ne spamotava!
ibio rakstīja:
gan jau ka katru mēnesi 1/2 savas aldziņas atliks un tā kādu gadu-divus
Tu domā ka viņi tai kaktu servisā tik daudz pelna?
KM rakstīja:
Storms rakstīja: Jau iepriekš atvainojos ja piesperšu eļļu ugunij, bet mans viedoklis par BMW nebūt nav tāds kā varētu padomāt...
Vienkārši šī topika nosaukums ļoti labi atbilst šitam te notikumam - auto.delfi.lv/...
P.S. - Idioti ir jāatšauj kemēr vēl maziņi. :
tas bija mans bmw
Čo?! V nature??? 8| Bāc... Un cik ilgi tagad tas jampampiņš vergos lai samaksātu savu izklaidi?
F323F rakstīja:
Storms rakstīja: Jau iepriekš atvainojos ja piesperšu eļļu ugunij, bet mans viedoklis par BMW nebūt nav tāds kā varētu padomāt...
Vienkārši šī topika nosaukums ļoti labi atbilst šitam te notikumam - auto.delfi.lv/...
P.S. - Idioti ir jāatšauj kemēr vēl maziņi. :
Šitā eļļa jau bija iepriekšējā lappusē..
Ē... man šodien ruokas salīkušas. :/
Jau iepriekš atvainojos ja piesperšu eļļu ugunij, bet mans viedoklis par BMW nebūt nav tāds kā varētu padomāt...
Vienkārši šī topika nosaukums ļoti labi atbilst šitam te notikumam - auto.delfi.lv/...
P.S. - Idioti ir jāatšauj kemēr vēl maziņi. :\\
SteelRat rakstīja: nesapratu kapec maldinoshi
Tāpēc ka ja autiņam priekšas nebija tad tas nozīmē ka 18 no 318 atradās kautkur mežā, nevis autiņā. A 300/2 tāpēc ka autiņš bez priekšās ir jau puse no autiņa... Nu tas tā - nepieleca, nu i pofig, nekā svarīga.
Par BMW labumu sliktumu - tas ka iaži idioti brauc ar BMW un lauž sev sprandas nebūt nenozīmē ka autiņš ir slikts. Ir tāds vecs sakāmvārds "Iedod muļķim blumīzeri un tas sačakarēs visu mašīnballi" - perfekti piestāv šim gadījumam. Tik pat labi idiots nolauzīs sev sprandu ar invalīdratiņiem.
Par reputāciju piekrītu - BMW tā bija diezgan sačakarēta. Pēdējā laikā gan iet uz labo pusi un tas notiktu daudz straujāk, ja dažas šaurās pierītes būtu dabūjušas pa seju pirms ar BMW vārīt mēslus. Profilaktiski derētu pa seju katram puišelim uzreiz pēc tiesību nolikšanas... Lai neienāk prātā vipendrosus uz ceļa taisīt.
SteelRat rakstīja: redzeeju to 318 kas tur meetaajaas purns vairs nebja
Tobiš cipari 318 uz bagažnieka vāka bija maldinoši, tur tajā brīdī bija jābūt 300/2.
dakteris rakstīja: www.apollo.lv/...
Šitiem diviem derētu atbrīvošanu no galvas... 8E
Ģenerāl mēģinājums pirms lapkriša un pirmā sniega. Lai nejuktu rezultāti un varētu precīzāk plānot rezerves daļu piegādes servisiem, testi tiek sadalīti pa dienām un pa markām. Tajā dienā bija BMW kārta. Kuri būs nākamie?
Nja, ko tur lai remontē un garantē ja tā ir konkrētās automašīnas uzbūves īpatnība?
90. gada Pasāts - ūdens veļas pāri haubei. Nekādu problēmu. Izmirka sajūgs, norāva Nr no priekšējā bampera un aizsvīda fāras. Sajūgs pēc dažiem luksoforiem atgriezās normā, Nr nākamajā dienā man atdeva maršrutkas šoferis par saldējumu, fārām izņēmu spuldzes un līdz rītam tās bija tīras un sausas.
Kuģojot garām "nogrimušam" džipam tā īpašnieka sejā bija manāmas niknuma pazīmes... A ko es varu darīt ja man patīk vecs vāciešu auto?! Kļūt par modernas elektronikas ķīlnieku kautkā nevelk...
Laimīgu ceļavēju un 7 pēdas zem ķīļa!
Crankshaft rakstīja: Neredzu nekādas problēmas - biodīzelis un spirts ir labu labie motoriem, tikai arābu lobiji nepieļauj tādus tagad ražot.'
==============
Raikins tevii iet bojaa, humorist Ko vinji var pieljaut vai nepieljaut, razhos (un jau razho) to ko vajag un ko peerk
Domāju, ka visa pasaules autobūve pieder arābiem, kā citādi izskaidrot,
-ka degvielas cenas kāpj, bet visi tik ražo ar vien lielākus auto ar lielākām jaudām (lielākiem degvielas patēriņiem)
----------------------------
Aha, araabiem ))))))) Jaaareec!!! Vispaar vieniigais iisti zinaamais lielais autobuuves akcionaars ir Kuveitas Banka - firmai Mercedes, kuras auto tie kuveitieshi un citas sheihu valstis tik labpraat peerk ...
----------------------------
Kungi, neaizmirsīsim ka vieni no lielākajiem naftas ieguvējiem ir arī ASV un Krievija. Un jautrākais visā šinī jezgā ir tas ka daļa no "arābu" naftas iegulām arī pieder ASV pilsoņiem. Un vēl lielākai jautrībai - ASV ir lielākais naftas patērētājs.
Naftas cenas var iesālīties. Lielie naftas magnāti jau sākuši saost sviluma smaku - arvien populārāka kļūst degvielas ekonomija un alternatīvu izmantošana. Tāda Eiropa godīgi sakot ir tikai kaķa pirdiens, bet ASV naftas patēriņš ir sācis sarukt. Arī Eiropas naftas patēriņš neceļas vairs tik strauji kā gribētos. Rezultātā naftas magnāti sāk satraukties ka ja šitā turpināsies tad drīzumā viņi varēs to savu naftu sev matos smērēt - piedāvājums būs lielāks par noietu. Tādēļ naftas cenas sāka samazināties lai apstādinātu naftas patēriņa kritumu.
Vispirms par sarkano krāsu: Sarkanās krāsas kautkādu tur nedabīgi dabīgu apstākļu dēļ (īsāk sakot kautkas baigi umnijs tur bija) ir visvairāk pakļautas balēšanai. Tāpēc sarkanajai krāsai ir jābūt ļoti labas kvalitātes lai būtu noturīga. Bet pienāk laiks kad arī zavoda sarkanā krāsa sāk palikt raiba. Ja ir bijis pārkrāsots - tad vispār pāris gadu laikā izbalē. Pārbaudīts līdzeklis - pulēšana. Pat iesmērēšana ar turtlevax ievārījumiem palīdz uz kādu brīdi.
Otrkārt par to pulēšanu kas tiek piedāvāta. Dīvaini šķiet ka 2-3 stundu laikā var dabūt nopulēt visu autiņu un tas izmaksā tikai 30Ls. Tas ka tas tiek darīts Ikšķilē neko nenozīmē - materiāli vien ap latiem 25-30 aiziet, a materiālu cenas nav atkarīgas no tā kur pircējs dzīvo. Nu labi, pieļauju domu ka vairumā... skidoni... etc. nu, labi, pa 20Ls materiāli un 10Ls par darbu. Pieņemami, ja materiālu kvalitāte ir OK. Bet kā to paspēt fiziski izdarīt tik īsā laikā - galvā kaut kā nelien. 8-|
Trešā lieta: Plastmasas detaļu un gumiju atjaunošana? Pastāsti tuvāk kas ar to ir domāts? Iespējams ka pēc kāda laiciņa būs nopietna interese par šito.
Arsmens rakstīja: RX7: suutiiju reiz Tev mailu ar paaris jaut., bet nav atbildes, taadeelj uzjautaashu te:
*3 city and highway... ir jeega no 3 city rezhiimiem vai pietiek city/highway.
*digitaalais kompass meedz nodereet, vai taads vipendrons tik vien ir?
*Setting Saver? Tur ir kas taads iestaadaams, ko buutu skaadiigi pazaudeet?
Skatoties ko tie City režīmi dara. Katrā ziņā tiem būtu jāsamazina falšu trauksmju skaitu. Parasti City režīmi neiespaido VG2 un Laser detektēšanu - auro kā dulns. Manējam piemēram City1 samazina trobeli un jūtību visiem radara diapazoniem (Laser un Vg2 paliek vienmēr uz max), City2 samazina tikai X joslas jūtību, City3 X joslu vispār neuztver.
Digitālais kompass? Man tāda nau, domāju ka tikai vipendrons.
Setting saver: Jauka fīča! Tu vari regulēt skaļumus, indikatora gaišumu, "uzbāzīgumu", pilsētas/šosejas režīmus. Izslēdzot viss paliks kā būsi noregulējis. Pēc ieslēgšanas tev nebūs jāķimerējas kamēr akal saregulēsi kā vajag. Būtiskākais - defaultā Vg2 ir IZSLĒGTS un ir ieslēgts Highway režīms kas pilsētā tev ātri vien pieauros visas ausis un šitādu aptaurētu tevi CP paņems ciet ar detektoru detektoru (VG2)...
P.S. - "Spēlējos" Whistler 1734. Lietojis to vēl neesmu...
VWfans rakstīja:Kāpēc tad, kad degvielas cenas strauji cēlās, bija baigā brēka, bet tagad, kad cenas jau sesto nedēļu krītas, cilvēki negavilē? Galu galā 95.benzīns maksā tikai 57,3 santīmus, bet dīzeļdegviela - 58,3 santīmus. Piemēram, ar Opel-Meriva 1,3 CDTI degvielas izmaksas braucienam no Rīgas līdz Gaujienai un atpakaļ ir tikai 326 km x 0,042 litri x 0,583 lati = Ls 7,98 !!! Mazāk par 8 latiem !
Gavilēšu kad pa cēneri bāku varēšu pieliet.
Links noplīsa. Ejam šite www.tantrix.hotmail.ru/ un kļikājam uz "Protesta akcija, latv.val.".
Briest protesta akcija - www.tantrix.hotmail.ru/Protesta%20akcija,%20latv.val .
Ņemot vērā to ka tas neprasa nekādus papildus tēriņus, neprasa laiku un nekādā veidā neierobežo akcijas dalībniekus IMHO nav iemeslu nepiedalīties.
Par to apstāšanos 1. joslā man grūti spriest. Uz 15min tas varbūt nebūs katastrofa. Es gan šo punktu neizpildīšu jo tajā laikā mans auto būs noparkots un pats ofisā dirnēšu.
BET, autiņš būs pieparkots ar melnu lentīti un izprintētu akcijas aprakstu logā.
Tas lab, tas lab... Lab ka Statoili tukši. Mošk beidzot šiem sāks pielekt ka tā vairs nevar turpināt.
I vēl viens jancīgs jautājiens - Visi ņaud ka Mažeiķi ir monopols. A kāpēc tad lielie degvielas tirgotāji paši nesāk importēt degvielu? Piemēram Statoils un Neste? Abiem šiem kantoriem aiz dīķa visas lietas notiek - atliek iepildīt kuģī un pāris dienu laikā tankera saturs būs jau mūsu bākās.
Otra dīvaina lieta: Vai tiešām Krievijā neviens naftas pārstrādes uzņēmums nespēj saražot ES standartiem atbilstošu degvielu?
Trešā - visdīvainākā: "Pudeles kakls" ir naftas pārstrādes rūpnīcu trūkums. Tieši dēļ tām nav iespējams pilnībā apmierināt pieprasījumu un visi plēš kā traki pa jebkuru cenu. Tai pat laikā ne Statoilam, ne Nestei nebūtu ne mazāko problēmu uzbūvēt naftas pārstrādes rūpnīcu kaut vai te pat Latvijā. Piemēram Ventspilī ir visi priekšnosacījumi šādas rūpnīcas būvēšanai. Un nav jau obligāti būvēt megarūpnīcu kas pusi eiropas apgādās. Pietiek ar nelielu rūpnīcu kas spētu nodrošināt ar degvielu Latvijas tirgu un vēl nedaudz.
Gnoms rakstīja:
ir
Čeko kasti.
316i rakstīja:
kuka rakstīja:Man slkjiet ka tas bija kaut kad 90-gadu saakumaa kad aktiivi pa naktiim tikai uzlauztas mashiinaam baakas un nopumpeets benziins.
Vai tikai tagad nedraud ka atkal shie laiki un 'tikumi' naaks atpakalj modee ?!
kameer keksi seezj ieksh iauto,kaut kaadi kikeriishi suuknee no sho mopeediem benju aaraa...
Es savu "mopēdu" turu garažā atšķirībā no dažu labu ūberaparātiem.
edzulis rakstīja:
Gribiet zināt ar ko tas beigsies? ar to, ka bendžas nebūs vispār Latvijā...
IMHO tas pat būtu labāk nekā tagad. Tad vismaz būtu skaidrs ka neviens mums batonus nesprauž ausīs un neviens negrib no maka pēdējo santīmu izvilkt.
Par ieekonomēto naudiņu iepirkšu bērīti, dažus vezumus ar bērzu malciņu un gan jau ziemu izvilkšu...
Pļerkt. Otro bonusiņu ierubīja.
Ē, a pēc cik ilga laika bonusiņi iekš iAuto dzēšas? Citādi baidos ka vēl pēc gada mani nobanos... :\