medusmaize speciāli uupim
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
medusmaize speciāli uupim
uupis rakstīja:
jugasvilli rakstīja: Tu vispār zini, cik naudas tiek iekasēts par noteikumu pārkāpumiem, kāds ir soda naudas procents attiecībā pret pārējo budžetu? .
To neviens nezin, jo daļa sodu nonāk pašvaldības kasē bet citi valsts kasē. CP sodi bija kautkas ap 400 citroniem …
Un vēl vieni 400citroni aiziet privātajās kabatās (ka pieņem, ka katrs otrais sods tiek formēts oficiāli)
Gauss rakstīja:
Skaties divreiz, divreiz!!!
Visiem ir skaidrs, ka šī piesauktās kampaņas message ir nevis «ievēro noteikumus!», bet gan «uzmanies!!!, citi pārkāpj noteikumus».
Dombrovski smejamies ēterā redzu pirmo reizi
jaaanis rakstīja: Pie pārreģistrēšanas nekāda OCTA, jau n-tos gadus, nav vajadzīga. CSDD paši ir teikuši, ka viņiem nav jākontrolē OCTAs, to kontrolē CP, jo pārrēģistrēt drīkst arī mašīnu, kura nepiedalās ceļu satiksmē.
Precizēju - pārreģistrācijas manā gadījumā bija jauna auto reģistrācijas LV, kur pēc reģistrācijas ir jātaisa TA, un visas šīs aprakstītās manipulācijas ar OCTA tiek veiktas TA kasē.
Bazhix rakstīja:
KSI rakstīja: Ar šo jautājumu vispār ir sviests.
...
... ļāva iziet skati bez OCTA ...
Tad Tev kaut kas nebija Ok ar to OCTA, vai nu arī termiņš beidzās nākošā dienā pēc TA vai tml.
Viņiem tagad kompī on-line viss. Ja nav derīga OCTA, tad kompis nemaz neļauj neko tālāk formēt.
Tas vispār ir forši.
Pēdējos autiņus, ko esmu reģistrējis, vispār easy - no CSDD piezvanu brokerim, nosaucu datus, šamējais iedzen savā OCTA sistēmā, pēc 5min eju maksāt par TA. Vēlāk, vakarā, apmaksāju brokera iesūtīto rēķinu un izdrukāju papīrisko OCTA versiju katram gadījumam.
Ar šo jautājumu vispār ir sviests.
Man uz sia ir auto, sia pēdējo 5 gadu laikā jau reizes trīs ir mainījis juridisko adresi, taču arī jaunā KASKO (vai OCTA) polise nāk ar vecum-veco adresi. Brokers saka - adresi dod CSDD automāts. Zvanīju uz CSDD - adresi nomainīt tāpat vien nevar, ir jāiet un jātaisa jauna Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība, tas, ka viņiem ir on-line ar uzņēmumu reģistru, neko nedod.
It kā jau Ls3.23 + visādas drupačas, taču ... ja Latvijas pasts vai kāda taxi kompānija maina adresi, pārdrukāt visiem auto šo apliecību ir cipars ne pa jokam.
Kāds prasīs - pokui, kāda adrese tajā apliecībā.
Atbildu - nav gan. Visa juridiskā korespondence, kas saistīta ar auto, iet uz šo reģistrēto adresi. Piemēram - man k-kad bija plāksteris par stāvēšanu nevietā, kāds bija to "aizņēmies", un vēstule par šo plākstera parādu tika vairākas reizes sūtīta uz šo vecum-veco adresi, kur, protams, šīs vēstules novirzīja uz trash (kas ir saprotams, ja sia jau5-i gadi nav)
Tāpat uz šo adresi sūtīs aicinājumu ierasties uz policiju, ja k-kas gadīsies ar auto, un vienīgā info būs reģistrācijas numurs. Un visiem vienalga, ka īpašnieka (fiziska vai juridiska persona) deklarētā adrese ir citur.
Palaidniex rakstīja: Interesanta lasāmviela
www2.la.lv/...
Stulbākais ir tas, ka Tu visu izdari pareizi, bet Drošības policijas lohi no sākuma pazaudē Subaru, tad ļauj Babajevam mierīgi apēst «kukuli» - vienīgais, ko šie varēja, izskrūvēt riepām ventiļus ... kas traucēja izdauzīt logus tam Subarim?
Karoče - operatīvā darbība PILNĪGI GARĀM.
Tāpēc jau CP un cita draza īsti neraustās, jo ... vienīgie, kas šos var ķert, nav nopietni ņemami.
Palaidniex rakstīja: Interesanta lasāmviela
www2.la.lv/...
Garšīgi ![]()
Pirmais rakstīja: moš viņi vēl tiem nigeriem lidmašīnas biļetēm naudu iedeva????
Neiedeva - šamējie neattapa paprasīt ....
Tagad, kad dažās nozarēs krīze, katrs akli grābj ikvienu naudiņu, kas parādās, un bieži nepamana daudzas it kā acīmredzamas lietas.
Piedāvājums tiešām bija +/- korekti noformēts, leģenda sakarīga (ne šādi muļķīgi spami) - viss kā parasti, kad ārzemnieki brauc uz šejienu filmēt ![]()
scope rakstīja:
Pirmais rakstīja: labāk jamos ir jāaicina ciemos, ķipa te ir brīnumu lauks
Kāreiz nevajag.
Tas starp citu arī viens no viņu darbības veidiem - tjip lai viņus uzaicina uz biznesa pārrunām. Tāds sīkums, ka Tev tikai PMLP jāsagatavo ielūgums, uz kā pamata viņi tiek LV.
Tālāk jau džeki ir tikuši plašajā Šengenas zonā...
Viņi jau zondē arī šejiniešu biznesa veidus, un tad spiež uz to.
Zinu vienu gadījumu, kad LV filmēšanas studijai pieteicās kautkādi keksi no Āfrikas braukt filmēt reklāmu uz Latviju. Pasūtīja visu standarta supportu pēc pilnas programmas - vīzas noformēšana, viesnīcu rezervācija, utt. Avansu man nezināmu iemeslu pēc nesamaksāja, iespējams, solīja iemaksāt pēc atbraukšanas / pirms filmēšanas (kas pa lielam ir Ok).
Katrā ziņā studijas cilvēki visu izdarīja, šamējos lidostā gaidīja ilgi un tā arī nesagaidīja. Pēc tam ilgi cīnījās ar viesnīcu, lai nebūtu jāmaksā par viltus rezervāciju ...
brmbrmm rakstīja: "Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka Latvijas valsts standarts par ceļa zīmēm nepieļauj izvietot darbības laiku norādošo papildzīmi ceļa zīmei, kas apzīmē sabiedriskās transporta joslas sākumu. Tādējādi lasītājas ieteiktais risinājums nav iespējams."
Un kas traucē ierēdņiem nākt ar inciatīvu un mainīt valsts standartu? Viņi tak ir tuvāk tām lietām, varētu labāk zināt kādā veidā tas jākārto?!
TVNet komentāros iesaka kā alternatīvu risinājumu «ķieģeli» virs joslas ar tā darbības laikiem. Šis risinājums, manuprāt, te neder, jo rada problēmas ar iebraukšanu šajā joslā, lai nogrieztos pa labi.
Kārtējais RDSD ierēdņa «šedevrs»
Ļoti izsmeļoši
Tik daudz prāta, lai lieki nezīmētos tam CP acīs ar savu kameru man pietiktu.
Kaut gan par tiesībām filmēt formā tērptu amatpersonu sabiedriskā vietā darba pienākumu izpildes laikā vēl varētu padiskutēt ![]()
Patiesībā tas pats CP iekšējās drošības birojs varētu izveikt šādu akciju, un tad vērsties pa tiešo pie a/m īpašniekiem ar tekstu: tad un tad jūs (vai jūsu šoferis) tikāt apturēts par tādu un tādu pārkāpumu. Informējiet, lūdzu, kāds sods jums tika piemērots... ![]()
Pamatā tas ir viens no easy veidiem, kā cīnīties ar CP korupciju.
Piemēram - Timrots ar Zebru, (vai TautasBalss, vai BezTabu) vienu dienu / pusdienu / vakaru pafilmē kādas ekipāžas «piedzīvojumus», piefiksē apturēto v/n, laiku un pārkāpuma veidu. Pēc tam uz CP biroju ar iesniegumu - tādai un tādai ekipāžai tādi un tādi apturētie par tādu un tādu pārkāpumu. Informējiet lūdzu, cik no šiem apturētiem ir saņēmuši naudas sodu, cik - brīdinājumu. Ja ir bijis pārkāpums - tad trešā varianta nemaz nav...
Varētu jau es privāti arī kādu pusdienu / vakaru noziedot, tikai mani kā parastu pilsoni tas CP birojs sūtīs labi tālu...
Pasākums gan īslaicīgs, jo CP ātri vien izdomātu saformēt brīdinājumus (par attiecīgu samaksu, protams), un tad mums statistikā parādītos ne tikai tūkstoši ar velo-dzērājiem, bet arī ar brīdinātajiem ... ![]()
Par blakus tēmu no sērijas 2-as CP ekipāžās.
CP par pavisam nelielu naudiņu varētu uztaisīt www portālu / upgreidot un publiskot esošo reģistru, kur parādās statistika par galvenajām pārkāpumu vietām, noformēto protokolu skaits pa dienām un k-kāds ekipāžas ID
Piemēram - Brīvības / Bērzaunes krustojums, 27.augusts, ekipāža EHxxxx 5 protokoli, ekipāža HUxxxx 30 protokoli...
Tad tie, kas dzīvo / strādā šī krustojuma rajonā varēs easy pasekot, cik % no «apturētajiem» pārvēršas «protokolos»
![]()
Velomens rakstīja:
scope rakstīja:
HIPPY rakstīja: Tur taču ir apbraucamie ceļi
Pats nebraucu, kolēģis pastāstīja.
Vienk. gribēju uzzināt, vai tas tā uz ilgu laiku vai arī kaut kas pagaidu?
Tā būs vienmēr - veloceliņa dēļ !
Jā, es arī šodien iepētīju. Zīme izskatās permanenta, jo tur veloceliņa vajadzībām ir izbūvēta "nobrauktuve" no augstā tilta trotuāra. Un pa lielam tas labais no tilta tur tāpat bija ne visai, īpaši traucēja mēģinājumi pagriezt 180 zem tilta
Cita lieta ir velo un gājēju attiecības uz šaurā tilta trotuāra - vairākas reizes esmu redzējis velokurjerus lamājam tantukus, kas čāpo pa vidu un nereaģē uz zvaniņu skaņām
1) nevienam nav iebildumi, ka tiek veidotas sab trans joslas tur, kur tas tiešām ir nepieciešams.
2) šīs joslas ir dabā jānoformē saskaņā ar CSN. Stulbi ir iztērēt kaudzi naudas liekām zīmēm, nesazīmēt horizontālo zīmējumu un nosēdināt CP, kas ķer šoferus «uz muļķi».
Ja izpildās abi šie, tad viss Ok.
It sevišķi tas būtu jāsaprot Deksteram, kurš te fano par pareizu valsti ...
Sretsked rakstīja: Tad jau jāpiekasās taviem spriedel'jumiem un jāskaidro,ka šajā gadījumā CP neko ''neiekasē'' , tikai konstatē pārkāpuma faktu. Iekasē banka
Labi CP neiekasē, bet «izraksta rēķinu», gudriniek.
CSN:
«105. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts apturēt transportlīdzekli šajā joslā.
106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu (burts A) un iekārtota brauktuves labajā pusē, un NAV ATDALĪTA no pārējās brauktuves ar NEPĀRTRAUKTU ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.»
Tātad - ja šāda nepārtrauktā līnija nav vispār, tad es varu atgriezties šajā joslā kaut vai 10cm pēc šīs zīmes un «sākt gatavoties veikt labo pagriezienu», jo nekur nav noteikts, cik m vai cm pirms krustojuma es drīkstu sākt gatavoties veikt labo pagriezienu.
Tieši šādas likuma nianses dēļ kādam gan uz Zemitānu tilta, gan uz 13.janvāra ielas, gan citur LOĢISKI ir IENĀCIS PRĀTĀ uzkrāsot nepārtraukto līniju un uzzīmēt A burtu.
(P.S. uz Zemitānu tilta CP «izrakstīja rēķinus» tieši par nepārtrauktās šķēršošanu)
Iespējams, ka ursis jau vienu krustu iepriekš bija ieņēmis šo joslu (pie kam Ropažu iela vienvirziena - tajā iegriezt nevar), un tāpēc izpelnījās 30LVL+1P.
Tātad - CSN saka: nedrīkst braukt pa joslu, lai nogrieztos, ja:
1) ir zīme 505 (ir);
2) UN ir ceļu apzīmējums 940 (nav);
3) UN ir nepārtraukta līnija (nav).
Sanāk, ka jaunajā Brīvības ielas posmā izpildās tikai viens no trim UN.
ursis rakstīja:
KSI rakstīja: ... un nevienu CP neesmu manījis?
es pamanīju 30,-ls un 1 punkts ...
Ok, kāds ir pamanījis
Tie 30LVL+1P nenozīmē, ka biji k-ko pārkāpis, vnk CP izdevās iekasēt.
Bet jautājums paliek atklāts - kādi ir atgriešanās nosacījumi sabtrans joslā, ja nav uzkrāsota nepārtrauktā līnija...
Man jau arī šķiet, ka būtu pieticis ar stāvošo autiņu aizvākšanu - uzliec zīmi «stāvēt aizliegts» un basta.
Jautājums šajā sakarā cits - centrā un uz Zemitānu tilta šī sabtrans josla ir nodalīta ar nepārtraukto līniju (un marķēta ar «A»), kas pāriet pārtrauktā pirms krustiem, ļaujot parastiem mirstīgiem tajā brīdī ieņemt šo joslu lai nogrieztos pa labi.
Uz Brīvības ielas šādas nepārtrauktas līnijas nav - arī jau senāk izveidotajā posmā no Struktoru līdz VEF k/n.
Vai pēc CSN nav tā, ka - ja nav nepārtrauktā līnija, tad 5m pēc zīmes varu atkal iekārtoties šajā joslā ar leģendu, ka kaut kad taisos griezties pa labi?
Varbūt tāpēc arī pa sen izveidoto sabtrans joslu Struktoru>VEF parastie auto brauc bez bēdu un nevienu CP neesmu manījis?
Bams rakstīja: LETA
13. augusts 2010 17:22
Lielgabarīta kravas automašīna aizķērusi trolejbusa vadus pirms Deglava tilta virzienā uz centru, līdz ar to 22. un 11.maršruta trolejbusi bija novirzīti maršrutā pa Zemitānu tiltu, informēja Rīgas domes Satiksmes vadības centrā.
======================================
Nezinu kā kuram, bet man reāli kretinē šis tizlais, ragainais transportlīdzeklis, kuru Rīgā uzmālējuši čut ne par Svēto!
Es būtu pat ar mieru piemaksāt tam kravinieka šoperim, lai tak pa nakti riktīgi izvizinās pa Rīgu un aprauj visas tās trolejbusu drātis!
Ja nav, tad nav! Visur, kur brauc trolejbusi ir korķi! *******! Kad tāds ragainis tiek Valdemārenē pa priekšu, rēķini-visi sarkanie tavējie! @(((
Tūlīt atrausies no uupja
Par Valdemāreni piekrītu.
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Kanibaals rakstīja: uupis drošvien nosapņoja
Aculieciniece atreferēja jo dēļ džimbuļa pačakarēja pusstundu kamēr gar dzelzceļu izstūmās uz Ropažu ielas. Notikā tas pie spirta akadēmijas…
pagaidām no referāta var saprast - uupim paziņa nolika uz acīm kaut kur pie ropažielas, tāpēc pusstundu neatcerās.
Tagad rēbusa jautājums - pri čom te tramvajs?
Man ar liekas, ka uupja komentārā «spirta akadēmija» nav nejauši
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
scope rakstīja: Ja nekļūdos, tiem, kuriem ir arī dīzelis, to motoru ieteica ieslēgt jau vienu pieturu pirms stangu nolaišanas.
Tas tā, cik vienreiz no 2 vadītāju sarunas 27. trolejbusā dzirdēts.
Varbūt pilnīgas muļķības, bet vai nav tā, ka tas dīzelis tikai ražo elektrību (kas darbina trolejbusa elektromotoru), nevis šamējam ir atsevišķs dīzeļa dzinējs.
Ja tā, tad it kā tā arī varētu būt, ka laicīgi jāpalaiž dīzelis pirms pārslēgšanās uz šamējo