Nevaru apgalvot 100% (nezinu attiecīgus CSN punktus), taču manuprāt, šādā kontekstā krustojumā balstīties uz joslām nav pareizi. Tobiš - braukt pa kreiso malējo joslu un iedomāties, ka par šo "joslu" var braukt līdz krustojuma beigām un griezt pēdējā (labējā) joslā.
No otras puses - ir liegums krustojumā "mainīt joslas" => kaut kāda definīcija par joslām krustā tomēr ir...






















Diemžēl tajā Pērnavas/Čaka krustā pamatā notiek kustība 3>3 un 2>2. Ja mēģināsi 3>2, tad 90% garantija, ka dabūsi ja ne sānos, tad dusmīgus žestus noteikti.
Kas attiecas uz Brīvības/Pērnavas zīmējumu, tad tas tur ir tikai tāpēc, lai legalizētu joslu nobīdi. Taisni uz VEF tiltu braucošiem jābrauc 2>1 un 3>2. Ja nebūtu zīmējuma, pirmā josla aiz krusta paliktu tukša, otriem pēc CSN būtu jābrauc 2 joslā, un trešā josla atdurtos pretim braucošajos, kas gaida kreiso pagriezienu.