iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
KSI 11.03.2009 14:51

Diemžēl tajā Pērnavas/Čaka krustā pamatā notiek kustība 3>3 un 2>2. Ja mēģināsi 3>2, tad 90% garantija, ka dabūsi ja ne sānos, tad dusmīgus žestus noteikti.

Kas attiecas uz Brīvības/Pērnavas zīmējumu, tad tas tur ir tikai tāpēc, lai legalizētu joslu nobīdi. Taisni uz VEF tiltu braucošiem jābrauc 2>1 un 3>2. Ja nebūtu zīmējuma, pirmā josla aiz krusta paliktu tukša, otriem pēc CSN būtu jābrauc 2 joslā, un trešā josla atdurtos pretim braucošajos, kas gaida kreiso pagriezienu.

KSI 09.03.2009 13:56

Nevaru apgalvot 100% (nezinu attiecīgus CSN punktus), taču manuprāt, šādā kontekstā krustojumā balstīties uz joslām nav pareizi. Tobiš - braukt pa kreiso malējo joslu un iedomāties, ka par šo "joslu" var braukt līdz krustojuma beigām un griezt pēdējā (labējā) joslā.

No otras puses - ir liegums krustojumā "mainīt joslas" => kaut kāda definīcija par joslām krustā tomēr ir...

KSI 09.03.2009 9:48

... Bet lieta tāda ka – ja nav marķēta nogriešanās trajektorija, tad JEBKURŠ no galējā labā stāvokļa var braukt taisni līdz otrai vai trešai joslai un tad pa 90 grādiem viekt pagriezienu pa labi. Pārējie no vidējā stāvokļa gaida. ....

Te uupim taisnība

... Tas pats princips ir Citadeles ielas uzbrauktuve uz Vanšu tilta. Auto no 1. joslas var braukt taisni līdz tilta 2. joslai un tad griezties virsū uz otrās. Tie, kuri no Catedeles ielas 2. joslas griežas uz tilta – tiem jāskatās abos virzienos – gan uz tiem kas nāk pa Valdemāra ielu gan uz tiem kas griežas uz tilta no 1. joslas. ....

Te arī

... Tas pats ir pagriezienam no Pērnavas ielas uz Zemitānu tiltu. Tie kas galējā kreisā joslā var braukt taisni līdz 1. joslai un tad pa 90 veikt nogriešanos uz 1. joslu. Vidējā josla gaida. ...

Te nu gan nav taisnība.

Tāpēc mans posts sanāca tāds divdomīgs

KSI 06.03.2009 18:35

uupis saka taisnību.

Ja krustojumā nav marķētas trajektorijas, tad darbojas labās rokas princips.

Galvenā fiška te ir - CSN nenosaka, kurā joslā ir "jātrāpa", veicot kreiso pagriezienu - man ir brīva izvēle, kurā joslā trāpīt - 1., 2. vai 3.

Ja griežas divas joslas un no abām braucošie ir nolēmuši trāpīt vienā un tajā pašā target joslā - darbojas labās rokas princips.

Muļķības te bija sarakstītas par giešanos no Pērnavas uz LatvijasBalzamu. Ja Tu esi trešajā (kreisā galējā) joslā un gribi trāpīt pirmajā joslā uz balzamu, tad ir jāgaida, kamēr izbrauc visi otrā (pa labi esošajā) joslā braucošie. Ir pat jāpalaiž tādi kretīni, kas no otrās joslas gribēs izcelties un trāpīt "tavējā" trešajā joslā....

KSI 26.01.2009 23:09

Ak tad Teika....

Manam T&C arī novembra sākumā kā reiz Teikā mēģināja noskrūvēt ripuļus. Sidzene nostrādāja, aizstiepa tik' vienu

Par sekretkām.

Ir veikalos pieejamas riteņatslēgas, kas sastāv no daudzām atsperīgām adatiņām un pielāgojas jebkuras standarta sekretkas formai.

Kā man kaimiņš apgaismoja, visdrošākais variants ir savs virpotājs, kas izstaisa specsekretku - nevis ar caurumiem (kā parasti), bet ar krustu / šķērsu iezāģējumiem. Tas arī nedod 100%, ka kāds neatnāk ar megaurbi, taču zināma drošība ir.

KSI 31.10.2008 8:44

DeaDMoroZZZ rakstīja: šodien paziņa stāsta, ka esot redzējis sapni par šo CSNg- bembi vienkārši nokaitināja tas mersis, kurš uz 90 vilkās pa salenieka kreiso joslu, bembis apdzina šo un nometa pa mēmajiem

Šitas ir ļoti ticams sapnis

KSI 30.10.2008 8:45

Man ar vasarā bija ķibele ar kondišku un aizsērējušu drenāžu. Karstā vasarā bez lietus varianti nav daudz...

Pārbaudi to zupu uz garšu / ožu. Ja ūdens parastais, tad nav traki - meklē tik avotu...

KSI 28.10.2008 12:44

Velomens rakstīja:

schizo rakstīja:

Velomens rakstīja:

schizo rakstīja: Kāds šodien izpētija kas tur notiek?

Tak rakstīju,ka ir gājēju pāreja uz apli,kuru regulēs luksofors.

Biju domājis vai tas luksofors jau strādā šodien vai vel ne!

Mirgo mirgo mirgo mirgo......

Vakar vakarā bija tāds jocīgs - dzeltenais dega, negeda, dega, nedega...

Ja nopietni - dīvaini, ka gājēju pārejas zīme bija aizklāta

KSI 09.10.2008 12:49

cap rakstīja:

boliks rakstīja: Varbūt kāds ir redzējis pārdošanā esot tāda fiška tjipa radio uztvērējs ar USB pieslēguma vietu, kas barojas no piepīpētāja. Sarakstot USB mp3 failus un piekonektējot to, tā raida radio signālu tevis izvēlētajā frekvencē, līdz ar to ar minimāliem līdzekļiem tiek atrisinātas problēmas ar ASV frekvencēm cena esot aptuveni 18 ls.

Kaut ka neiebraucu, kā ar mp3 atskaņošanu tiek atrisināts jautājums ar pāreju uz EU frekvencēm...? Jo minētais divaiss ir raidītais, nevis uztvērējs, kas nevar nodrošināt amerikānim iztrūkstošo radiostaciju klausīšanos...

Tas frekvenču problēmu neatrisina.

Šie devices pamatā ir domātas tiem, kam ir problēmas panākt MP3 atskaņošanu esošajā audiosistēmā. Parasti kā problēma kalpo iebūvēts oriģināls vai otrādi - ja pagalmā atstāšanai labu maģi likt negribas, tad šāds device + jebkurš strādājošs radio ir labs risinājums.

Pats šādu devidi lietojis neesmu, taču dodu 95% varbūtību, ka skan briesmīgi.

Man uz šāda principa strādā pie griestiem iebūvētais DVD, kas skaņu dzen caur FM uz radio... multenes skatīties var, taču kādu koncertu - brrrrr

KSI 22.09.2008 11:12

Uz Ausekļa un Elizabetes stūra kādu laiku atpakaļ bija viens sarkans kautkas, kas katru dienu saplīsa - viss pēc likuma: avareikas, trijstūris. Dīvaini, ka tā ķibele to auto piemeklēja tikai no rītiem un tā vairākas dienas pēc kārtas ...

KSI 22.09.2008 11:09

Pirmais rakstīja:

Ideots rakstīja: ...neviens nezin, kas notiek ar tām operētajām acīm pēc gadiem 50 teiksim...

toties visi zina, kas notiek ar acu īpašnieka rokām, ja neoperē.... pēc 50 gadiem viņas ļoti labi ir satrennējušās operēt ar baltu spieķīti....

Nepārspīlē - tad mums katrs trešais pensionārs būtu ar baltu spieķi

KSI 20.09.2008 21:20

Šī ķibele ir arī manam Town&Country, taču civila risinājuma nav. Paša radio kodēšanu neviens neņemas darīt. Radio nomaiņa un/vai FM transmittera izmantošana maina situāciju daļēji, jo nevar tikt izmantotas multistūres iespējas (scan, volume, preset)

KSI 05.09.2008 15:59

diezgan cieti

KSI 05.09.2008 15:59

standarta jautājums - kur bildes?

Sory, par cinismu

KSI 05.09.2008 15:57

2 seene

Bija domāts video, kas pretrunā ar autora versiju. Jebkurs cits video vai video neesamība ir Ok.

KSI 05.09.2008 15:43

Protams, ka katrs gadījums ir atsevišķs, taču vienmēr ir VIENA SEKUNDE, kad tas gaismas signāls sāk darboties. Nav obligāti jābūt sastrēgumam aiz pārbrauktuves, vai citiem 15. nodaļā minētajiem apstākļiem - braucu naktī pa tukšu šoseju, apstājos pie STOP zīmes, turpināju kustību un braucot garām luksaforam, tas sāka mirgot - pa mēmajiem tak nemetīs un atpakaļ nebrauks.

Tāpēc autoram izsaku līdzjūtību, un novēlu veiksmi cīņā ar CP. Ja viņiem nav video, tad lieta ir cerīga.

P.S. Ozz - Tevis pieminētajā 15.nodaļā nav nekas teikts par skaņas signālu (izlasīju trīs reizes) - iespējams, ka kaut kur tas zvans pilda savu misiju, taču 95% gadījumos tas zvans ir tik tizls, ka jebkurā auto ar daudzmaz sakarīgu salona izolāciju tas vispār nav dzirdams.

KSI 30.07.2008 8:28

Nu šeit vietā ir vecs krievu teiciens: «Dai ur@ku" target="_new">dur@ku hu1 xrustaljnij - i hu1 razabjot, i ruki porezhet»

Tautas tiesības atlaist Saeimu ir laba lieta, tikai mums PAGAIDĀM lielākā daļa no vēlētājiem ir nestabili savā politiskajā viedoklī (pareizāk sakot, neviedoklī) - viena neliela reklāmas kampaņa un viedoklis mainās par 180.

Tāpēc piekrītu tiem, kas saka - ir jāiet un jābalso NĒ

KSI 20.06.2008 12:46

dusmīgi paskatījās

KSI 20.06.2008 12:45

Magistrs rakstīja:

smart235 rakstīja: ēmm, laikam vajag sākt ieviest lietošanā tos videorakstītājus, tā kā Krievijā dara...

pasākums īpaši dārgi neizmaksā, visādā ziņā lētāk nekā viens krašs.

Un ko tas dos? Avāriju ta izraisīja kurš? Kurš ieskrēja smagajā?

Piekrītu.

Iespējams, ja nebūtu raustījies, gan BMV būtu nogriezies, gan pats būtu aizbraucis savu ceļu neskarts.

Šādos gadījumos, kad kāds ir «sabijies» un izveidojis crash bez «vainīgā» dalības, bez video nav iespējams izvērtēt draudu pakāpi un vai tie bija pietiekoši šāda manevra (uzbraukšana smagajam) veikšanai.

Ja runājam par galējībām - tik pat labi kāds var te uzcept sekojošu topiku: «tauta, palīdziet sameklēt aizdomīga izskata vīreli tumšās brillēs un saplēstos džinsos. Viņš pie Maskavas ielas 333 mana uz mani tik dusmīgi, ka es sabijos, pagriezu stūri un ietriecos stāvošā tramvajā»

KSI 20.06.2008 12:30

Nu situācija neviennozīmīga, un domāju, ka nav vērts meklēt BMW - tas neko nedos, jo diez vai tā vadītājs teiks - jā, griezu priekšā. Drīzāk atbilde labākajā gadījumā būs - griezu, vietas manevram bija daudz, tas, ka tas otrs tāds nervozs un ieraugot mani rāva smagajam apakšā - pats vainīgs.

Vairāk jāmēģina tikt vaļā ar maksimāli mazu sodu. Šeit noteikti būtu līdzējusi savas joslas ieturēšana un kontakts ar BMW - tad vismaz juridiski viss būtu skaidrs.

P.S. teksts par to, ka kolēģis nevar būt liecinieks, tāds dīvains. Radinieks, sieva - iespējams (kaut arī apšaubāms), bet juridiski nesaistīts cilvēks - manuprāt CP batonu sprauž

KSI 30.04.2008 9:05

Pēdējais links ir īpaši noderīgs

KSI 30.04.2008 8:56

Chrysler TC var braukt ar 0km. Spriežot pēc tā, cik tādā 0km brīdī saiet bākā, var secināt, ka tur kādi 5-10L vēl bija palikuši.

Amerikāņi laikam to kompi saregulējuši kā brīdinošu ierīci, nevis fakta konstatāciju (0km=0L). Man lampa iedegās, kad palicis ~60km, taču ir pāris reizes gadījies braukt arī ar 0km.

KSI 06.03.2008 10:45

Viņiem pilnīgi NOTEIKTI ir vienošanās ar apdrošinātāju ekspertiem. Vismaz pirms gadiem 4 bija. Man ar šamējiem bija ļoti rūgta pieredze:

pirmajā reizē - apdrošinātāju eksperts (šķiet, Parex) mēģināja uzspiest šamējos, bet tā kā šos pirmo reizi dzirdēju, paņēmu apstiprināto tāmi, un aizgāju uz savu servisu (ne kaktenieku, bet arī pietiekami zināmu). Kaut kā sanāca tā, ka auto tika sataisīts par to ciparu, bet tas eksperts pēkšņi bija «saslimis», kaut ko nebija parakstījis, un viņa kolēģis šo remonta ciparu samazināja uz pusi... Bija kašķis ...

Otrajā reizē - skāde nebija liela, parakstījos uz šamējiem. Bet tad bija jāgaida rindā. Ok. Kaut kā jau bija sataisīts, bet pavirši ar stulbām kļūdām (piemēram - nomainīts pagrieziena rādītājs, taču ieskrūvēta atpakaļ vecā spuldzīte, kas fiziski bija vesela, bet, trieciena rezultātā, protams, beigusi savu dzīvi).

Kad biju servisā runāties (neatceros par ko), redzēju, ka pret mana auto sānu ir atstutēts jauns spārns, kas paredzēts blakus auto. Pēc pirmās mazgāšanas konstatēju, ka tieši tajā vietā ir 30cm švīka - skaidrs, ka spārns bija kritis, un slīdot noskrāpējis manu auto...

KSI 25.01.2008 10:01

Nu vellos !!!

Smieklīgi lasīt, kā te daži cenšas apgāzt sen pasaulē pierādītu patiesību ar kaut kādiem konkrētu lokālu apstākļu aprobežotiem argumentiem.

Elektriskais sliežu transports bija, ir un būs vislabākais sabiedriskā transporta risinājums. Drīzāk varētu izmirt trolejbusi, jo tie jau tagad daudzās ES valstīs vispār nav.

Cits jautājums ir cik pārdomāti tiek organizēta sabtrans kustība, cik ērta tā ir klientiem (pasažieriem). Un klausoties mūsu pašvaldības vīreļu muldēšanā man personīgi ir skaidrs, ka es savā mūžā nesagaidīšu tādu situāciju, kad Rīgas pieturvietās būs tablo ar tuvāko transportu sarakstu (kā tas ir Berlīnē, Londonā, utt).

Piemēram, pieturā «Rīgas Modes» ir tablo, kur es redzu:

21 autobuss ... 1min

14 trolejbuss ... 3min

1 autobuss ... 3min

40 autobuss ... 10min

Ja pareizi saprotu, lai šo nodrošinātu šādu fišku, nav nepieciešams baisi precīzs kustības grafiks un citas lietas, kas mūsu situācijā ir grūti realizējamas. Jo tablo rāda REĀLO, nevis PLĀNOTO gaidīšanas laiku - iekš transporta ir GPS, kantorī ir elementārs softs, kas atkarībā no transporta atrašanās vietas un faktsikā kustības ātruma nosūta infu uz pieturu...

KSI 03.01.2008 16:49

Personas kods ir vienīgais unikālais personas identifikators.

Personas kodi nevar sakrist, tāpat maza ir varbūtība, ka nepareizajam kodam vispār atbilst kāda persona.

It kā jau šoferīts var tēlot, ka nezin, kas par protokolu un ka nav adresāts, rokraksta ekspertīzi diez vai taisīs, CP diez vai būs nofotogrāfējis protokola saņēmēju ar protokolu rokā (kā dažās filmās, izniedzot tiesas pavēstes), taču ir diezgan daudz netiešās norādes (vārds, uzvārds, auto reģistrācija): reāli ņemot - grūti būs pierādīt, ka neesi akta saņēmējs un ka akts ir nepareizs pēc būtības.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti