1,5 no divām joslām ir kruta, ir vietas, kur no divām joslām ir 0,5 un satiksme faktiski notiek pa pretējo pusi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1,5 no divām joslām ir kruta, ir vietas, kur no divām joslām ir 0,5 un satiksme faktiski notiek pa pretējo pusi.
speciāli uupim
Slinkais rakstīja: nu ne jau kvalificetu un saliidzinoshi dzivibai nedoshu darbu (Elektrikjis) japieliidzina apkopeejas darbam. kadreiz atceros bij taads miits, ka budzheta iestaades darbs ir zeltaa verteets, jo redz stabils un tt un tie luzeri kas mitinaas komercstrukturaas ir daunji.
![]()
bija tāda lieta.
Es arī (paldies Dievam) esmu visu savā privātbiznesā nopelnījis, neesmu piedalījies tajās izvirtībās ko sauca par valsts darbu / valsts pasūtījumiem, un tagad varu mierīgu sirdsapziņu izmantot visas iespējas, lai nodokļus maksātu iespējami maz.
Sretsked rakstīja: tipiska verga-apspiestā saprašana tev. Tevi ir riktīgi apjājuši,iedzinuši parādos,kāds uz to uzvārījies,sashēmojies,iedzinis problēmās, bet tu viņu apbrīno
Nu varbūt Tevi ir apjājuši un Tu jūties kā verga dvēsele. Es savlaicīgi esmu veidojis uzkrājumus, plānojis savas finanses (izmantojot visus likumā paredzētos instrumentus), neesmu ņēmis neapdomīgus kredītus un par savu patreizējo ikdienu nesūdzos.
Tāpēc pa lielam mani visas šīs glupības ar nodokļiem skar nebūtiski, tracina tikai klajais stulbums, kas nāk no valdības un tādiem kā Tu.
Un par to, ko kurš ir kādreiz nozadzis, nav jēga muldēt, ja netaisās ar pienācīgu spēku vērsties pret šiem nozadzējiem. Spēka struktūras to nedara, un ja to dara viens pats Deksters, tad tā ir tukšplūtīšana
Sretsked rakstīja:
nazurbajev rakstīja: Nu Andža ir miljonārs,
Tur tā ķeza,ka jūsu kasta tādus pielūdz un attaisno...miljonārs..kā tad.
Šādā valstī labāk pielūgt miljonārus, nekā kādu «pareizu» pilsoni ar trijām augstākajām izglītībām, kas knapi velk galus un maksā visu, ko tikai šam paprasa.
Lai nopelnītu naudu biznesā labi ir visi līdzekļi, kas nav aizliegti.
Zaps rakstīja: ... reku ir pareizais variants www.iauto.lv/...
«... Atļauja nebūs vajadzīga gadījumos, kad autovadītājs nomā spēkratu no ārvalstī reģistrēta komersanta, kas nodarbojas ar auto iznomāšanu ... »
Arī mums UR vairs neprasa reģistrēt nodarbošanās veidus, tāpēc jebkurš komersants, kam ir reģistrēts auto, var nodarboties ar «auto iznomāšanu»
Un kā LV CP var zināt ar ko nodarbojas OU KULLEKAKSIMAYA ![]()
Dark_Side rakstīja: un kāpēc tad LV var citu valstu pilsoņi reģistrēt mašīnas? pat bez uzturēšanās atļaujām?
Ja uzrādīsi lokālajam LV ceļu policistam EE tehnisko pasi ar Jāņa Bērziņa vārdu, tad toč norausies pantu un piespiedīs pārreģistrēt (labākajā gadījumā dabūsi bezgalīgi skaidroties dažādās «pretimnākošās» institūcijās).
Cik es zinu, prātīgākais ir uztaisīt EE SIA (vai vienoties ar kādu pazīstamu EE SIA vai EE pilsoni), sareģistrēt auto uz šo EE subjektu, noslēgt nomas līgumu ar šo EE subjektu un braukt LV teritorijā ar šo nomas līgumu padusē.
Sretsked rakstīja: Iesniedzi priekšlikumus RS ? Tiesā? Valdībā?
Operatīvi «vadonis» noreaģēja
uupis rakstīja: www.delfi.lv/...
Vislaik 20 kap uzcenojums tika motivēts ar to ka biļēšu tirgošana novērš vadītāja uzmanību (kas jau ir pretrunā ar CSN). Tagad, kura uzmanību novērš automāti?
Tas ir labticības un godīguma principu pārkāpums no RS.
Tātad bandītisms…
Man patīk kārtējais ideāla superbirokrāta tekstiņš tajā rakstā:
« ...turklāt Rīgas domes normatīvie akti paredzot, ka sabiedriskajā transportā biļete vienam braucienam jātirgo par paaugstinātu maksu - 70 santīmiem ...»
Ja ir mainījušies apstākļi un uzradies tramvajs, kurā tirgo biļetes ne tikai vadītājs, bet arī automāts, tad pamainiet tos RD normatīvos aktus, āksti!
Sretsked rakstīja: Nez kāpēc man Norvēģijas braucienā gan tāda ekonomija ar viņu degvielu neparādījās
Jau iepriekš pieminēju kaut ko pa mazmotoriem.
Iespējams, ka šāds efekts ir tikai tādām benzīna kapsētām, kā manējā.
Sretsked rakstīja: Tāpēc, ka tās degvielas atšķiras, katrs iejauc savas piedevas. Esi bijis Statoil terminālī?
Nē, Statoil terminālī neesmu bijis, bet - ja pieminēji Statoil - kā reiz ikdienā lietoju tikai Statoil.
To darīju arī Norvēģijā. Kā Tu domā, kur patēriņš bija par apm 15% mazāks - braukājot ar tukšu auto pa Latvijas līdzenumiem, vai 7-cilvēki + bagāža (arī uz jumta) Norvēģijas kalnos?
Auto - Chrysler T&C 3.8AWD AT
Rallists neesmu, jo ar šo auto baigi neparaļļosi
Zinu, ka Tu šādas lietas nedzirdi tikai tāpēc, ka man nav sertificēts slēdziens par šo novērojumu...
Gauss rakstīja: Ja degvielas rūpnīca Baltijas reģionam piegādā sliktu degvielu, tad kurš tanks tirgo labo?
Ja pavaicā pašu tanku pārstāvjiem, tad katram ir leģenda, kāpēc viņa beņa ir labāka nekā pārējiem. Un ir daži, kas tam tic ![]()
Sretsked rakstīja: ... vienīgā patiesība ir tā,ka tev kaut kas riebj.
Jā jā, visi šeit jau zin, ka vienīgā patiesība ir tā, ka LV viss ir ļoti labi, neviens neko nezog, visi politiķi domā tikai par tautu un, ja tomēr kaut kas nav Ok, tad ar vienu vēstuli priekšniekam viss momentā sakārtojas
![]()
Sretsked rakstīja: Nu tad ej un pavem ,ja reiz tik ļoti riebj.
Vai ieej mežā un pabļauj. Vai knāb kakā.
Izstiepies,saraujies un sēdi bariņā ar gaudojošam omķenēm-seeni un tamlīdzīgajiem.
Labāk rūgta patiesība, nekā salda ilūzija
Samierinies ...
>MayaSQL
un vēl ietaupīt var, pilnmēness laikā braucot kalnu rajonos - tur zemes centrs tālāk, un gravitācija vēl mazāka...
Riebj tie tirsēji, kas naivi tic tirgotāju godaprātam un mazo banān-valstu ierēdņu neuzpērkamībai.
Ja kaut ko tirgo lielā vairumā un nelielas korekcijas pārdodamās preces izmaksās ļauj papildus nopelnīt uzreiz pāris miljonus, tad PROTAMS, ka katrs to cenšas izmantot.
Sretsked rakstīja: ... Jau zinu tavus stāstus par degvielas patēriņu ar Latvijas un ar Vācijas degvielu...
Mazmotoriem varbūt starpība nekāda, bet tikko ir normāla izmēra motors, tā starpība ir acīmredzama (t.i. vismaz 10%). Tā kā tas nav nekāds «stāsts» ...
Dark_Side rakstīja: eu a kur ir kasksis palicis???
un lūdzu - es jautāju par SIA un MISIA atškirībām nevis par GER un LV īpatnībām - kungi - nenobraucam no tēmas...
Ko vēl gribi dzirdēt? Visa atsķirība ciparos un ierobežojumos.
Vēl - ja gribēsi mainīt statusu no MUSIA uz parastu SIA, jāgaida jauna gada sākums.
Tāpēc jāuzmanās - ja, piemēram, martā nospīd liels pasūtījums uz Ls70t, tad tas vai nu jālaiž caur citu SIA, vai arī pēc šī darījuma jāaptur sava MUSIA darbība, jo atlikušo gadu rēķinās 20% no summas, kas gadā kopā virs Ls70t.
Sretsked rakstīja: Nav lieki ko fantazēt-jādibina SIA.
Atkarībā no mērķa.
Tā kā katram cilvēkam drīkst būt tikai viens MUSIA, pats efektīvākais MUSIA "izmantošanas" veids ir taisīt viena cilvēka MUSIA un kā pakalpojumu nosaukt paša cilvēka personisko darbu.
70'000Ls gadā uz viena deguna ir pat ļoti Ok, katrs darbinieks uzcep MUSIA un sniedz pakalpojumu savam darba devējam (pašnodarbinātiem ar šo ir problēmas, bet MU SIA kā juridiskai personai nav).
Ja darba devēja algas budžets uz cilvēku ir Ls1000 (kas paredz uz rokas apmēram 540), tad darba devējs pārskaita MUSIA tos pašus Ls1000, MUSIA samaksā 9% MUN, paliek Ls910.
Ls500 izņemam kā atļauto algu, pārējos Ls410 laižam uz dividendēm, gada beigās samaksājam 10% kapitāla pieaugumu Ls41, uz rokas saņemam vēl Ls369 kā dividendes.
Kopējais darbinieka labums Ls1000-Ls90-Ls41=Ls869 (vai arī Ls500+Ls369=Ls869), kas ir par Ls329 vai 60% vairāk nekā Ls540 (darba alga pie darba devēja)
Protams ir arī ēnas puse - MUSIA samaksātais sociālais nodoklis šī piemēra gadījumā ir tikai 65%noLs90=Ls58,50 (darba devējs maksāja Ls266), taču katram ir pašam jāizdomā, vai labāk +Ls329 uzreiz, vai daļa no +Ls208 kaut kādā mistiskā un grūti prognozējamā sociālā budžeta nākotnē.
Sretsked rakstīja: Es to reiz atklausījos 2 stundas un man pietika.
Ok, diagnoze skaidra.
Yetti rakstīja: no 10 kilo sākas PVN maksātājs... un tad sākas pilna programma...
Sākas tikai PVN aprēķini, kas arī līdz Ls35'000/gadā notiek tikai reizi trijos mēnešos. Tā nebūt nav pilna programma...
jugasvilli rakstīja: 100% nezinu, pats neesmu pētījis, bet man viens čoms, kurš par to domā, teica, ka apgrozījums gadā nedrīkst pārsniegt 72000 LVL. Ja tā ir, domā, tev apgrozījums būs mazāks par 6000 mēnesī? Par tām pašām octām varbūt būs vairāk?
Jā, gada apgrozījuma "limits" ir 70'000. Virs tā aiziet papildus tarifs.
No 10'000 jāreģistrējas PVN maksātājos (ja dara to, kas apliekas ar PVN)
Yetti rakstīja: kāpēc jūs visi ceriet, ka jūs uz rokām nēsās... dauņi, plje...
???
Ir divas lietas: mikrouzņēmums un SIA ar 1LVL kapitālu.
1LVL SIA ir īslaicīgs pasākums, ko ar laiku ir tāpat jāuzaudzē pamatkapitāls līdz tam vismaz 2000LVL
9% attiecas uz mikrouzņēmumu.
vai tas ir izdevīgi pa lielam ir atkarīgs no:
1) darbinieku skaita (max 5gb);
2) algas katram (max Ls500 uz rokas);
3) sagaidāmās rentabilitātes.
Pa lielam mikrouzņēmums ir nenormāli izdevīgs mazajiem pakalpojumu kantoriem, kam lielākā daļa no apgrozījuma paliek peļņā (nav nekādu būtisku izmaksu).
Mazumtirdzniecības gadījumā tas ir jārēķina, visādi var sanākt.
Saliec nodokļu prognozi vienam un otram uzņēmumam. MU ir tikai MUN 9% no apgrozījuma
Parastai SIA ir:
1) 33.09% sociālais no algām
2) 26% ienākuma nodoklis no algām
3) 15% «peļņas» nodoklis no SIA peļņas
P.S.
1) 10% kapitāla «dividenžu» nodoklis būs jārēķina abiem
2) 9% MUN neietver PVN = tas tāpat jārēķina atsevišķi saskaņā ar likumu
3) ja mikrouzņēmuma darbinieks izmanto dienesta auto privātām vajadzībām, tad dienesta auto labumu rēķina nost no attiecīgā darbinieka Ls500
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
Vēl ir ielas (piemēram - Kronvalda bulvāris), kur virs sliedēm karājas «ķieģelis», un vienīgajā auto joslā sastumts sniegs, atstājot mazāk par pusi no joslas