iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
UUSA 14.01.2007 14:07

Tiešām savādi.Varbūt var kādu garantijas gadījumu realizēt(gadās taču brāķis arī izcilajiem zīmoliem).Pirki Freibi?

UUSA 11.01.2007 15:11

Ja neskaita zirgus,labāks ir griezes moments,piedevām D5 ir commonrail,bet 2,5 "parastais" dīzelis.Vēl var remontēt "Signāls" Madonā(aut. dīleris),Rīgā vēl specializējas "AutoStils" Ventspils ielā.

UUSA 04.01.2007 14:02

Par to gaudošanu-pats saklausīji kreiso priekšējo gultni vai meistars?Man ir bijis tā,ka dzirdu gultni gaudojam no viena stūra,bet īstenībā,kad servī paceļ ratu gaisā un meistars paklausās,beigts ir cits.

UUSA 02.01.2007 18:46

To filmiņu es manīju pirms kāda mēneša,tomēr tur bija stāsts par USA.Jā,gribās gan pa sniegu skaidu noņemt....

UUSA 02.01.2007 18:22

Kindzulis rakstīja: Iveco papeeti... bet domaajams ka stapiibu ar MB izliksi remontos...

un jautaajins: un kas gan slikts paarbuuvee?

www.universal1.lv/...

vieniigais ka jamie taisot liidz 22aam vietaam...

Pārbūvē slikts ir tas,ka kravas busam ir krietni cietāks atsperojums un amortizatori,arī trokšņu un vibrāciju izolācija ir minimāla,līdz ar to garākos gabalos tādā busā cilvēki vienkārši mocās(pat pa ļoti labiem ceļiem).Mums darbavietā ir viens tāds MB Sprinteris vecais.Ne velti kvalitatīvi pasažieru busi ir mežonīgi dārgi,jo komforts=$$$$.

UUSA 02.01.2007 17:18

maxxim rakstīja: Gribu savai iestādei busu, jaunu, komfortablu, ar kondicionētāju - taču nevis neoplānu, bet gan vidēja izmēra aparātiņu

Tas arī viss !

Neoplāni (vismaz kādreiz) bija dabonami ļoti dažādos izmēros,paskaties kā ir tagad.

UUSA 27.12.2006 17:09

pacem rakstīja: vai varat ieteikt servisu, kur noreguleet saveersumu 850 Volvo?

Dalans,Krustpils 60.

UUSA 27.12.2006 17:08

pacem rakstīja: vai varat ieteikt servisu, kur noreguleet saveersumu 850 Volvo?

UUSA 22.12.2006 13:13

Zoo rakstīja: Manam 240 arii deg....

Ir aizdoma, ka taapeec, ka ir sabirzusi priekseejo durvju kontakti, kas salonaa gaismu dedzina...

Vai arii taapeec, ka nav piesleegtas miglas...

Stopsignālu skatījies?240-jam ir tā,ka izdegušās lampas signāls nodziest,kad pirmo reizi nospiež bremzi pēc iedarbināšanas.

UUSA 05.12.2006 17:52

Koordinātes?

UUSA 30.10.2006 17:53

Te var sasmelties info,arī par attiecīgajiem sertifikātiem,testiem utt.(vāciski diemžēl)www.autobild.de/...

UUSA 27.10.2006 9:59

Ozz rakstīja: Ja tas ir isuzu diizelis, tad iespeejams, ka tajos gados jau visaadi triperi vinjam jau bija

nevaru neko citu iedomaaties, kas netiiriits vareetu sabeigt motoru...

P.S ne pa teemu-

kur tie reflektoru strunti, kuraas bodees vinji ir

Skantech katalogaa nemaz taadus nemaniiju, tikai veselas lampas

Autogross(Raudas 3),PregoVKS(Gogoļa ielā no stacijas puses pirms Puškina ielas),MM.

UUSA 26.10.2006 16:38

Ozz rakstīja:

UUSA rakstīja: Kas šim tur jātīra?

Laikam tur tas smalkais kveepu filtrs un katalizators..Kaa volvo truckiem...

Tajos gados...Aizmirsti-filtri tikai tagad sāk parādīties masveidā.

UUSA 26.10.2006 16:29

Kas šim tur jātīra?

UUSA 26.10.2006 16:09

Jā,ja gadījumā blakussēdētāja sēdeklis ir ideālā stāvoklī,bet aizmugurējais krietni palietots,tad tas V70 ir bijis Taxi(klientam nav pieņemts priekšējā beņķī sēdēt).

UUSA 26.10.2006 12:07

Yonas rakstīja: tak visiem sen zināms, ka Volvo labāks par Sābu.

Gaumes lieta.Kad es izbraucu ar 9-5,kad tikko tas parādījās,ļoti patika.

UUSA 26.10.2006 11:47

Ja nemaldos,tad Saab 3.0 motors ir 6-cil.,līdz ar to krietni smagāks purns,bet savukārt volvo tajos gados vēl savu D5 nebija sācis lietot,līdz ar to tā gada V70 ir ar Audi 2,5tdi 5-cil. motoru.

UUSA 27.09.2006 11:11

Protams,ka nē.Viss ir no S70!

UUSA 01.09.2006 10:12

Tos truliķus paši menti jau arī piesedz-citādi viņi nevarētu uzvesties tik atklāti bezkaunīgi attiecībā pret parastiem braucējiem.

UUSA 24.08.2006 12:28

Šeit,Snow,laikam tikai teorētiķi XC90 sastopami būs,tā ka meklē rakstos!

UUSA 07.07.2006 13:41

Īsti neatceros,bet man laikam tādā reizē kaut kur nebija masas.

UUSA 07.07.2006 12:59

morningrise rakstīja: Esmu veiksmīgi (vai otrādāk) nomainījis savu740 turbo universālu uz 940 bez turbo universālu (nedaudz nožēloju, jo,turbo tas tomēr ir SPĒKS).Jaunajam gribu nomainīt pakaļas amīšus.Jutos nedaudz nelāgi uzzinājis,ka man stāv kautkādi pašregulējošie ūberkrutie amīši pa 280 Ls gabalā.Ja gribot likt parastos- jāmaina atsperes arī , jo tās esot tievākasCik zinu ir parastās atsperes(kuras teorētiski man vajadzētu) un CARGO atsperes.Kādas atsperes tad ir man?Mīkstinātās?Lūdzu zinošus kadrus apgaismot!

Uzliku 200-jam universālam Cargo-kraut var nemērā,bet tukšā pakaļa gandrīz lec pa gaisu(ieliku tērauda plāksni ~60kg bagāžā,tad ir OK).

P.S.Amīši Koni sarkanie.

UUSA 16.06.2006 17:37

Jaunie nāk S40(sedans) un V50(vagons)(nevis V40),laikam no 2004.g.Tas ir pilnīgi cits auto,kas būvēts uz Ford Focus platformas,vecais bija uz Mitsubishi Carisma platformas.Ražoja laikam vēl mazu brīdi paralēli ar jauno modeli.

UUSA 13.06.2006 10:28

Tur jau laikam tikai stikliņus vajag,Autogross(Raudas 3).

UUSA 06.06.2006 16:42

Tas jau ir tas sliktākais-ja stabili zinātu,ka mēsls,neņemtu ,bet ,ja ir bijusi pozitīva pieredze,tad tā vien gribās to santīmu ietaupīt!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti