Setup rakstīja: www.amelat.lv/...
ne tikai mustangi, bet visi pārējie arī jauni
Ja par USA cenām,tad pieprasi Mustangu par 20K $-tā ir bāzes cena.
Setup rakstīja: www.amelat.lv/...
ne tikai mustangi, bet visi pārējie arī jauni
Ja par USA cenām,tad pieprasi Mustangu par 20K $-tā ir bāzes cena.
DimanC rakstīja:
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
Lieki ~7 km.
viktors1961 rakstīja: Rēzeknē gan Un ko būs darīt, kad piegādes no Krievijas piegriezīs?
Es neesmu pārliecināts, ka pie mums visi dienā spēj nopelnīt kannu degvielas. Lūk tāau ir traģēdija. Bet pensionāram pensija sanāk tikai knapi 7 kannām benzīna!!!
Tikko paskatījos-Rēzeknē 0,812Ls/l.
viktors1961 rakstīja: Nu šorīt aplīkojot Nesti sirds priekā salecās - 81,7 santīmi par litru!
Lai dzīvo ES, lai dzīvo MN, lai dzīvo pasaules naftas ieguves un pārstrādes korporācijas! Aleluja!!!!
Rēzeknē?
tt rakstīja: nopietni - ja tur varētu nokļūt 2-3 stundu laikā, domāju, daudzi no mums tur dzīvotu, nevis Rīgā, pierīgā.
Nebūs tur četru joslu-šoreiz vēl ne,un arī tagad(laikā pirms remonta) līdz Rīgai no Rēzeknes var aizbraukt trijās stundās,ar visu remonta posma apbraukšanu.
Ideots rakstīja: Tengizss, ko nu musini tautu?
Super- 1,495 EUR
Super+ 1,55 EUR
Diesel- 1,38 EUR
Te teikts,ka dīzelis 1,45 eiro,un tas jau sanāk 1,019 Ls www.auto-motor-und-sport.de/...
EdMonton rakstīja:
UUSA rakstīja:
Viktos rakstīja: Nākamnedeļ būs jādodas maršrutā Rēzekne-Rīga-Rēzekne...
Kā tur ar tiem remontdarbiem līdz un pēc Jēkabpils ? (ir dzirdētas baumas ka vispār ceļš slēgts bij, vai tomēr ir tie luksafori un 1 josla ???)
Vajag uz "Imantu", domājams ka Rīgā būšu ap pusdienlaiku, ērtāk būtu Ķegumā pāri daugavai un tad pa A5, vai tomēr caur Rīgu (pa maskaveni un krasta) ??
Tev īsākais(gan laika,gan kilometru izteiksmē būs Rēzekne-Malta-Krāce(Feimaņi)-Preiļi(pa apvedceļu,jo centrs pārrakts)-Līvāni-Ķegums(pāri Daugavai)-Rīgas HES aplis-apvedceļš līdz pašam galam(Babītei)-Imanta.
Takš atspārdies ar savu Krāci! Tos piecus km no Krāces līdz Preiļu rajonam pat ienaidniekam nenovēlētu!
Brauc kā cilvēks Rēzekne-Madona-Pļaviņas, Kegumā pāri HESam un tālāk caur Mārupi Rīgā.
Pats vari atspārdīties-tur bedrains ir ~1km-bieži tur braucu.
Viktos rakstīja: Nākamnedeļ būs jādodas maršrutā Rēzekne-Rīga-Rēzekne...
Kā tur ar tiem remontdarbiem līdz un pēc Jēkabpils ? (ir dzirdētas baumas ka vispār ceļš slēgts bij, vai tomēr ir tie luksafori un 1 josla ???)
Vajag uz "Imantu", domājams ka Rīgā būšu ap pusdienlaiku, ērtāk būtu Ķegumā pāri daugavai un tad pa A5, vai tomēr caur Rīgu (pa maskaveni un krasta) ??
Tev īsākais(gan laika,gan kilometru izteiksmē būs Rēzekne-Malta-Krāce(Feimaņi)-Preiļi(pa apvedceļu,jo centrs pārrakts)-Līvāni-Ķegums(pāri Daugavai)-Rīgas HES aplis-apvedceļš līdz pašam galam(Babītei)-Imanta.
Neizprotu vienu lietu-ja tā balansēšana ir vienkārši veicama,kāpēc "Autokardāns" ir vienīgā(man zināmā) vieta,kur to dara?Nedomāju,ka ir mazs pieprasījums-zinu,ka daudzas firmas(arī mana) uz turieni ved kardānus no visas LV.
Aigarcix rakstīja: Vispār sākumā es skrietu uz šrotu un meklētu pēc flaņča gala atbibilstības,un tad jau notiek pārbūve ar virpotāja un metinātāja palīdzību.Bet auto kadu neiesaku,nagu maucēji un...,pat nav spējīgi krustiņu sēžas vietu pārtaisīt par 0,4 mm lielākā diametrā,nācās pašam pirkt štrumus un taisīt,bet ietaupījums toties uz pāris simts ls.
Kā ar balansēšanu?Arī pats veici?
Guzis rakstīja: Izklausās baisi. Kā pieraduši uz smagajiem kāst tā turpina..
UUSA rakstīja: To firmu sauc "Autokardāns"(Autokada meitasfirma).Man bija vajadzība tur kardānam nomainīt trīs krustiņus un nobalansēt-rezultātā 159Ls.
Cik saprotu,monopolisti-kā grib,tā slauc...
Visiem japāņu BMW E36 ir tāda problēma,un TA varbūt tiksi sveikā,varbūt tikai brīdinās,varbūt izmetīs ārā-atkarīgs no konkrēta darbinieka.
modena rakstīja: .... un kādu dienu amerikāņi atklāja ka pārēja visa pasaule šos neieredz...
Tur jau tas joks,ka īstie amerikāņi,nu tie,kas dzīvo USA,neko nav atklājuši-viņiem TUR,aiz dīķa IR LABI ar saviem auto savā zemē,ja neskaita to,ka japāņu auto markas tomēr diezgan strauji vietējos spiež ārā no tirgus.Kaut gan arī turienes japāņi ir ražoti ar vietējo afroamerikāņu rociņām.
To firmu sauc "Autokardāns"(Autokada meitasfirma).Man bija vajadzība tur kardānam nomainīt trīs krustiņus un nobalansēt-rezultātā 159Ls.
smaidiigais rakstīja: ir firma aizkrauklē kas uzbūvēs jabkādu kardānu
Uzbūvēs,bet....$$$ paņems krietni-varbūt pasūtīt jaunu no USA iznāks lētāk.
Oi,sorry-tas laikam matora tilpums tur iemaisīts.Par 250 nebrīnos,jo TUR ir labi ceļi un darbs tālu no mājas,kā arī benzīns lēts.
Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.
Gregers rakstīja:
Uh_ti rakstīja: Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.
Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.
Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.
Tu drusku nepārspīlē ar to rekordu?Sanāk ~1000jūdzes dienā,ja pieņemam,ka 300M sākts lietot 1999.g.?
Zinu vienu konkrētu nelaimes gadījumu,kad būvlaukumā ar smago auto pārbrauca strādnieka kāju.Tika saukta CP un noformēts kā CSNg.Pālī laikam neviens no iesaistītajiem nebija.
JJJ rakstīja:
Slinkais rakstīja: arii skatos uz kasteem. vai man vieniigajam liekas, ka 300ls ir akuuni liela summa par plastmasas gabalu?
aha, vēl tāpēc arī jautājums - kāda atsķirība starp vizuāli pēc litrāžas diezgan līdzīgu hapro un mb, ja neskaita cenu starpību 150ls
Tās kastes ir tikai vizuāli līdzīgas-īstenībā pielietotie materiāli ir atšķirīgi.Lasīju vācu AutoBild testu-no astoņām kastēm(ar maksimālo svaru iekšā) tikai divas spēja izturēt testu,kas imitēja strauju bremzēšanu,pārējās vai nu vispār izjuka vai sašķiebās,atvērās.
bummerr rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
mx_black rakstīja:
bummerr rakstīja:
DAGERS rakstīja: Precizēju:
Volvo V70,97.G. 2.5 sudraba met., benzīns,TA, centrālā atslēga, el. spoguļi, gaisa spilveni, signalizācija, spoguļu apsilde, stereo iekārta, stūres pastiprinātājs, tonēti logi, kondicionieris, Abs, el. logu pacēlāji, signalizācija, Sony Mp3, ar labu akustiku, bagažn. pārsegs, nomainītas siksnas, veikta apkope, labā tehn. un viz. stāvoklī. Steidzami,tāpēc lētāk kā citur.
foto.inbox.lv/...
amerikashka... maybe shkilts un mipinaats
wot i torgovlja beidzaas
tu ASV versijas no Eiropas versijaam atshkir?? amerikashka vinjam...
Laikam avarejkas cilvēku mulsina
Kaut gan pats saimnieks arī labs - visas bildes tādas
ja butu pulksteni ar judzem- tad 100% usa, bet shiam tie pavarotini dzelt konstantie
nu ja saimnieks gribeja nodemonsteret, kad avarijas sign darbojas- tad ok, bet katreiz uztrapot uz 'takts'
karoce- turings,kas rij lopaa... bet tris eiro arii ir limonaade
USA variantiem visu laiku nedeg tie stāvuguņi,vienkārši lukturu sānos ir dzeltenie sektori iestrādāti,bet pēdējos gados izskatās,ka visiem ir tie sektori.
evalc rakstīja: Par maršrutu Rīga Daugavpils.
Vai kāds ir pamēģinājis braukt Rīga-Vecumnieki, ta pa kreisi pa P87 (gar Lietuvas robežu)? P87 esot izbūts super asfalts gar Lietuvas robežu, tikai nezin, cik tālu - pie D-pils droši vien zemesceļš.
Par Viļāni-Preiļi - taisnība, tas NAV braucams..
NAV TAISNĪBA!!!Viļāni-Preiļi var braukt puslīdz cilvēcīgi-lai arī asfalts ir vecs un vienos ielāpos,bedru praktiski nav.
Pēc idejas,tas ir viņu,t.i.,Tallink,bizness-iekasēt par lielāku dampi papildmaksu saskaņā ar cenrādi,tā ka labāk uz iekšālaidēju maigumu nepaļauties-kad svešā valstī būs pēdējā minūtē ar mazu bērnu jāskraida meklēt kasi,stress var iznākt pamatīgs.
Dzelmes un klidziņa nav vērā ņemami šķēršļi.