keda rakstīja: izskatās ka roverīts atradis saimnieku pa 2300 eiro, taga ir viens jautājums "spečukiem", ir padomā iegādāties universāli (ap 99-2000) gadu, iepatikās saab 95(2.3) un volvo v40 2.0t, vot jautājums sekojošs, vai uzturēšanas izmaksas ir daudz augstkas kā peimēram mitsubishi galant 99-2001.g , ja gadā tiek norullēts ne vairāk par 10000 km?
V40 ir krietni mazāks par 9-5,tad jau labāk ņem V70 99.g.,ja Volvo gribi.
ValdisM rakstīja:
UUSA rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Viktos rakstīja: Tas vēl nekas, izmēgināt ceļa posmu no Jēkabpils līdz Rēzeknei
Tur ir kādi 20 luksafori, kur deg pa 10 min sarkanais
Oj, nekāp uz varžacīm
Šodien biju Rēzeknē. Ogrē vēl figņa, vot tur tiešām ir, ko redzēt un stāvēt. A nu nah, laikam ar vilcienu ātrāk būtu
Uz Rēzekni iesaku braukt caur Līvāniem-Preiļiem-Viļāniem,neviena remontposma,attāluma starpība ~+30km(~20min.).
Tu debīls esi - tu esi braucis tos 40km no preiļiem uz viļāniem-- tas ceļš kopš pirmreizējās asfalta izbūves 1973.gadā ir lāpīts un tikai lāpīts. Pa grunteni ir labāka braukšana nekā pa to ceļu.
Ja jātiek uz rēzekni ieteicams braukt Jēkapbils-Līvāni-Preiļi-Krāce9feimaņi)-Rēzekne.
Salīdzinājumā ar "taisno" maršrutu šim ir kādi +15km, vienīgi pirms krāces ir 3km garš posms ar sabrukušu asfaltu (jābrauc uz 30-50km/h), savukārt pārējais ceļš ir kvalitātes ziņā ir krietni virs vidējā Latvijas ceļu stāvokļa.
Tu,vecīt, pirms ver savas žaunas vaļā -aizbrauc un apskaties,ka tur asfalts nav pirmā svaiguma,bet ar 110-120km/h var braukt,bedru praktiski nav,un nav arī 40km,bet tikai 36.