kas to gaisu rāva?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kas to gaisu rāva?
Seene rakstīja: ...
Vai nav pēdējais laiks definēt gudrību?
Es jau savu definīcijas piedāvājumu izteicu - "gudrība = zināšanas + prasmes"
Kādi citiem varianti?
+ tālredzība, radošā dzirksts, talants, adekvātums galu galā? Šis apvienojums gan laikam velk uz ģenialitāti. Kur beidzas gudrība un sākas ģenialitāte?
anonimikis rakstīja: teorija par slēgtu sistēmu ir pilnīgs murgs.
pēc tās visgudrākie bija senie cilvēki. jo viss kopējais gudrības daudzums sadalījās uz ļoti nelielu tās nesēju kopu. kopai pieaugot (cilvēku skaitam palielinoties), katrs nākamais indivīds kļuva arvien tupāks un tupāks.
līdz beidzot cikla galā (uz šo brīdi), radās Pirmais, kuram nebija palicis vairs nekas.
Vai nav pēdējais laiks definēt gudrību?
ValdisM rakstīja:
Tu gadījumā neesi Slesers?
Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:
"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".
(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)
Arī tā nodomāju, dikti līdzīgs domu gājiens...bet visticamāk, ka nē, tikai slesera fans
ValdisM rakstīja: ...
Tu gadījumā neesi Slesers?
Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:
"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".
(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)
ooPIS rakstīja:
...
termins -a, v.
Definīcijai nevajag obligāti būt īsai, līdz ar to Tava definīcijas definīcija nevar būt pareiza, jo satur nepatiesu apgalvojumu.
Ko nozīmā "-a,v"?
ooPIS rakstīja: definīcija -as, s.
1. Jēdziena satura, priekšmeta būtisko pazīmju īss formulējums.
tas ir termins
Definīcija ir aprakstošs jēdziena izpratnes formulējums, kas šo jēdzienu atšķir no blakusjēdzieniem.
Viena lieta ir pieciest sistēmu un aiz bezizejas darboties tajā, pavisam cita- slavēt kā vislabāko.
Alkatība aizmiglo acis.
No delfiem-
w, 04.03.2009 15:05
izskatās ka ir bijuši divi respondenti,
Zatlers ar kundzi.
Sūds par sleseri, lai vins ar saviem līdzskrējējiem aizrijas ar nozagto, toties patiess prieks par TP. Vismaz to āža kāju ļaudis saskatījuši
Igauņiem tranzīts mazāks tāpēc ceļi labāki? Hmm..
Pēc tās loģikas Balvu rajona Kupravas pagastā vajadzētu būt autobāņu tīklam.
Atkal salīdzinājums ar lembergu- viņu kvēli aizstāv kundzes un kungi gados ar puķēm, glīti, bet sleseru aizstāv ar demagoģiju.
Atvainojos datorgrafiķiem.
(biju iedomājies to kā procesu kurā nejēgā tiek zīmētas visādas shēmas, bet galā putra)
Aiz kokiem mežs pazudis!
Ir taču skaidri redzams, ka slesera bizness ir atņemt mazajiem un atdot lielajiem, kas no biznesa viedokļa ir pareizi, tikai valsts jau nav bizness un sociālās sekas ir briesmīgas.
Viens gadījums- pasažieru pārvadājumi- bija daudz mazo pārvadātāju, bija zemas cenas biļetēm, miljonus nepelnīja, bet dzīvoja, prasīja dotācijas nerentablajiem maršrutiem, bija algas reģionos šoferiem, apkalpojošajam personālam u.c.
Iejaucās slesera ministrija, uzrīkoja "konkursu", tagad lielie pārvadātāji brauc tos reisus daudz retāk, cenas biļetēm daudzreiz lielākas, jā dotācijas uz tiem maršutiem viņi neprasa. Nozare sakārtota? Nenoliedzami. Bet uz kā rēķina?
Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.
(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)
Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.
Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.
japcar rakstīja: Džeks visticamāk $$$ ir notriecis.
Janav līguma- tad oficiāli neko nepadarīsi. Tu vinjam to naudu Ibankā varēji pārskaitīt arī sazin kapēc. Izdruka no Ibankas bez līguma nav nekas šajā gadījumā.
Es tavā vietā aizbrauktu pie čala kulturāli izrunāties- kapēc bremzē (nav materiāla, nodzēries, nav instrumentu, kādi parādi, materiālus citam pasūtījumam izmantojis...) Ja jau džeks šancējis normāli citiem radiem/paziņām- tadskaidrs ka pasūtījuma neizpildei ir kāds objektīvs un cilvēcisks iemesls.
Nu ja tas nepalīdz tad:
Variants 1) Jāpalūdz ļoļikus treniņbiksēs meistaru pabaidīt.
Variants 2) aizmirsti par piķi, esi rižais un vāc piķi jaunām trepēm.
Bet sāc ar normālu izrunāšanos
+1
Izņemot ļoļiku variantu
Nav tam pasātam krāna
Kad atkal sāk lēkāt temperatūra, noslāpē un pāc dažām minūtēm lēnām(uzmanīgi!) taisi vaļā izplešanās bačoku. Ja ārā tikai gaiss(mazliet tosola var izspļaut), tad ir normāli. Ja gāžas ārā tosols ar joni, tad gaiss sistēmā- visticamāk galvas blīve.
Tā ir VAG bieža vaina.
Un vēl.
Cik var noprast no iepriekš uzrakstītā, to motoru pārkarsējis nēesi(nu tā ka temp.līdz galam),tad neklausi visādus gudriniekus par galvas slīpēšanām, pārbaudēm uz mikroplaisām u.c. Ja noņemot galvu, var redzēt blīves defektu, bet galvai tajā vietā defekta nav, lai vienkārši nomaina blīvi un būs viss o.k.
Arnijs rakstīja:
Viss jau atkarīgs, cik mēs uzskatām par vajadzīgu un varam atļauties tērēties
Par to jau arī runa, ka bieži izlietojam naudas resursu pērkot "oriģinālos" gaisa filtrus par pieckāršu cenu pie dīlera un superduper amortiņus- kuri ielas braukšanai 100 gadus nav vajadzīgi, tai pašā laikā pērkot lietotas riepas ar frēzētu protektoru.
Nobloķēties nevar.
vari vispār stūres pastiprinātāja sūkni noņemt ar visiem bačokiem, trubas amputēt un braukt kā ar parasto, tikai stūre grozīsies smagi...
Argentīna, Zimbabve- palasi netā
Slinkais rakstīja: te var no sirds nosmieties par fantastiskajaam kluchu dilshanu teoriju un suuknju mainjaam, Originalaam daljaam un dilerservisu. stipri ozh peec balto apkakliishu naivisma, kas nekad nav skruvejushi ko vairaak par rezerves ratu.
viens nabaga students kraaj prieksh Koni, kurus vinja lamatai simts gadus nevajag, otrs nejeedz no bremzhu darbiibas neko, un atceraas ka vinja beernu dienas divritenim bremzeejas tik aizmugure. koroch, cilveeki, kopsh kriize saakusi graut pasaules ekonomiku, un balto apkakliishu eera uz kadu laiku ir norauta podaa, pamazaam atgriezhas tie laiki, kad izdzivos cilveeks, kas stradaa ar rokaam, saprot apkart esoshu lietu darbiibas principus, un speej tos noveerst bez mistiskaa Dilera iejaukshanaas. beidzot nebutiibaa aizies debilais apgalvojums, ka redz iists viirs, labaak nopelniis ar papiira smereshanu naudu un samaksaas servisam, santehnikjim un elektrikim.
es jums pachuksteeshu vienu lietu, iists viirs, prot visu pats, un ko neprot, iemacaas.
Pilnīgi piekrītu.
Kādreiz Žvaneckim bija jociņš- kas labāk mazs tomāts pa 3 rubļiem vai liels pa 5 rubļiem(īsti neatceros, bet doma bija tāda). Mūsu cilvēki reklāmas apžilbināti un mārketinga iedvesmoti uzskata, ka tikai visdārgākajai precei ir laba kvalitāte, lai gan ir daudz ražotāju, kas ražo normālas preces par normālām cenām.(ja te bija runa par amortizatoriem- būtu paņēmis nevis Koni, bet kaut vai Boge gāzi un brauktu bēdu nezinādams, vēl pāri paliktu nauda powerflex buksēm- vadāmība un drošība būtu pat labāka nekā ar koni un gumijas buksēm)
Centis_Nuudele rakstīja: Pie tam jāatceras, ka toreiz fričos autombīli kurš saviem spēkiem spēj atbraukt līdz Latvijai varēja nopirkt par 200 - 300 reihsmarkām.
Nemaz neizlikās, ka jau tik stipri gados esi...
ValdisM rakstīja:
Nezinu kā tev, bet ņemot vērā ka Latvija ir ziemeļvalsts, neko pretīgāku priekš manis kā dzīvošnu pie jūras , es nevaru iedomāties.
Tie kas nav izbaudījuši ko nozīmē dzīvot pie jūras un cik daudz patīkamāk no klimata viedokļa ir dzīvot piem. austrumlatvijā vai vismaz vidzemes augstienē, tie nesapratīs....
+1
VWfans rakstīja: Manai Merivai šodien beidzies trešais ekspluatācijas gads. Nobraukums 65 tūkstoši km, ar auto esmu apmierināts.
Kāpēc ši informācija būtu jāliek topikā ar nosaukumu "megalohatrons"?
Vai mēģini ar to kaut ko pateikt?