Iedod, lūdzu, paziņas koordinātes, varbūt varam kaut ko sarunāt.
Informācijai - Cēsīs Peugeot dīleris tirgo Partnerus `03 un `04 gada pa 2100-2500 Ls
Iedod, lūdzu, paziņas koordinātes, varbūt varam kaut ko sarunāt.
Informācijai - Cēsīs Peugeot dīleris tirgo Partnerus `03 un `04 gada pa 2100-2500 Ls
batka rakstīja: bļins un es nopirku mercedesu kas tere 15 litriLabak nemaz nesakt reķinat
Tādus ciparus postēt šajā topikā ir vismaz bezkaunība
Labprāt ticu
Ja uzskati, ka viņu notigotās kafijas apjomi ir samērojami ar degvielas, tad Tev taisnība
Seene rakstīja:
STALINS rakstīja: uz kafju
Ā, forši... Kad aizvedīsi ekskursijā uz Statoil kafijas plantācijam? Bet nu pat tad, ja nav iepirkuma cenas, tomēr ir līdzvērtīgs rādītājs - ražošanas pašizmaksa.
Ir tāds izteiksmes veids- ironiska replika, ar to gribēju norādīt uz nesamērīgi augstu pievienoto vērtību konkrētajam produktam.
Līdzvērtīgs rādītājs tas ir tikai grāmatvedībā, reāli tās ir dažādas lietas.
Vispār cilvēkiem, kas nedarbojas tirdzniecībā- ražošanas pašizmaksai vai iepirkuma cenai nav noteicošā nozīme gala cenas veidošanā, to nosaka tirgus konjunktūra un preces mārketings, Latvijas gadījumā vidējais patērētājs ir visai pastulbs(tas vēl maigi teikts) un bieži pārmaksā par neadekvātas kvalitātes pakalpojumu (piem. viduvēja kafija plastmasas turzā dārgāka par labu kafiju labā kafejnīcā).
Ekonomiskā krīze šajā aspektā pat nāk par labu, jo vairāk cilvēkus pispiež domāt un rēķināt.
Medella rakstīja: Bet es esmu sieviete.Nesapratu viena komentētāja teicienu par tām mātītēm, kuras būšot manas....
ValdisM rakstīja:.....
Man uzņēmuma strādā cilvēki, kas pašlaik uz pusslodzi cērt guļ'būves (ļoti augstā kvalitātē), tāpat šis cilvēks var uzvcelt māju no 0 līdz atslēgai izņemot špaktelēšanu (ir uzcēlis vairākas mājas), var strādāt mežā, prot strādāt ar ceļamkrānu, visa veida traktortehniku (šis cilvēks pēc būtības ir lauksaimnieks), visu tehniku, arī vieglos auto remontē pats. Cilvēks iet medībās un zvejā, prot pagatavot no nozvejotā un nomedītā garšīgus ēdienus . Prot arī papīru lietas- var rasēt (tiesa uz papīra ne ar datoru), kārto pats visas ar zemnieku saimniecību saistītās finanšu un VID lietas. prot rīkoties ar visa veida ieročiem u.t.t. Var 3 fāzu elektrību savilkt mājās un elektrības skapjus salikt.....
Nekas nav absolūts-dzīve pierāda, ka parasti tādiem cilvēkiem ir jārāda ceļš, t.i viņi jāvada, un viņu dzīve ir pilnībā atkarīga no kāda cita.
izņēmumi tikai apstiprina likumus
Ja tie darījumi notiek....
Piemērot brīvā tirgus ekonomikas pamatprincipus un jēdzienus Latvijas torgašu apjājēju un nekompetentu kredītvergu spekulatīvajiem darījumiem ir vismaz liekulība.
Paskaidroju- sakrāj cilvēciņš 1500 Ls, ievērtē reklama.lv, ka sludinājumos labu Mondeo var nopirkt pa to naudu, brauc uz auto tirgu iepirkt auto, iekrīt acīs tāds pats pats, tikai pa 1990Ls, cilvēks iet uz līzinga kompāniju, tur laipni noformē dokumentus, kā rezultātā cilvis laimīgs laiž uz mājām ar Mondeo, atdevis savus 1500 un vēl dokumenti kabatā par parādiņu uz trīs gadiem kopsummā 1000 Ls.
Pēc laiciņa nevarēdams to kredītiņu pavilkt ieliek sludinājumu, ka pārdod to fordu pa 1800, 1700,1600....nu jau bankas zvana sabiedēts 1400,1300, tiesu izpildītāja iejaukšanās...1200, beigās, kāds labs cilvēks pa tūkstoti nopērk ar. Kredīts atdots, problēmu nav.Pēc laiciņa atkal auto uzpulēts stāv placī ar cenu logā 1990.
Kāda ir forda tirgus vērtība un cena?
Tagadējos apstākļos parādās cerības pārdot auto ,ja cena ir apm.puse no tirgus vērtības, vispār šķiet, ka tirgus apstājies
kursants rakstīja: akūta problēma, vajag 240tā pakaļejo reduktoru.!!
tas ko atradu vairāk nav
Ir no 740 2,3 benzīns turbo- 35Ls
Seene rakstīja:
Pēc tavas loģikas jau arī dīzelis no benzīna neatšķiras - "viss ir viena nafta, tikai citā burciņā ielieta un citādi nosaukta". "Amatieru" un "profesionālās" eļļas nav mīts, bet gan ražotāja izdomāts tirgus pozicionējums. Es arī tam neredzu jēgu, bet tādu probēmu, kā eļļas papildināšanu tas rada - jo veikalā nevar nopirkt to pašu eļļu, ko servisā lej no mucas.
pats raksti, ka tikai tirgus pozicionējums, tālāk uzreiz, ka reāli ir dažādas eļļas ;D
Eļļām ir specifikācijas un automašīnu ražotājiem ir prasības pēc noteiktas specifikācijas eļļām, lej kaut servisā no mucas(nu nav man ticības, ka tiesi tas, ko saka ir ieliets -gadījumos ar dārgākajām eļļām) vai pats garāžā, domām, ka dažādu brendu vienas specifikācijas eļļas nav savienojamas nav ne vismazākā pamata.
Tas, ka VW, piemēram rekomendē Castrol ir vistīrākās raudzes mārketings un nekas vairāk, vēlreiz atkārtoju, nozīme ir specifikācijai.
Pareizi ir, bet iepirkt jaunākus auto prestižs spiež 90% Latvijas iedzīvotājus
Nepārspīlēsim- godaprāts tirdzniecībā nozīmē neapkrāpt partneri nevis apkrāpt sevi.
Kārtībā tehnikai jābūt, tur nav runas, bet bizness ir pārdot auto 1km pirms pienāk lielā apkope nevis 1km.pēc tam(Lai gan Latvijas apstākļos tas varētu būt 10tkm. pēc neveiktas apkopes, sakot, ka tā ir veikta.)
Kā tas ir - "šobrīd pārdot auto nav izdevīgi"? Tie laiki, kad nopirki auto pa 1000 ieliki 200 un pārdevi pa 2500 ir aizgājuši uz neatgriešanos, tagad, ja gribi lēti pārvietoties, tad jāupurē prestižs, ja gribi izcelties ar jaunākajiem modeļiem, tad par to jāmaksā.
Pārdot auto un pirkt labāku vietā vienmēr būs finansiāli neizdevīgi.(nav runa par šrota apgreidu uz normālu auto)
Tāpēc jau sīki rēķinošie vācieši neiet Dorfmann apkopes krietnu laiku pirms pārdošanas
Tik ilgi nevajadzēs, jau pēc 5 tur rūsas čupa tikai būs
Mja
E28, jau ar el. šprici
Es kaut kādā .... 2002 gadā laikam noliku pie sētas 520 BMW 1982 gada izlaiduma(rūpīgi nomazgāju, šur tur samērēju, ik pa laikam iedarbināju un paripināju) ar domu, ka ar laiku tikai vērtīgāks būs.
Tagad viņu šroti neņem, lūžnu savācēji dod 70 Ls., detaļās neko nevar pārdot(pat par simboliskām cenām nevienam nevajag neko), pabraukt arī nevar, jo šoziem kaut kur sajūgs pazuda
Un rūsē nu jau triecientempā.
Varbūt mana pieredz kādam kolekcionāram noder
Atvainojos par offtopiku.
Ja kaut ko grib ātri pārdot, bet neizdodas, tad cena neatbilst subjektīvai preces vērtībai (ābeces patiesība vairumtirdzniecībā)
Izskatās visai labi...vai cena ar PVN?
Tomēr padārgi priekš 96 gada tranzīta.
smoke rakstīja: Lai vidējo paceltu par 20 km/h, brīvajos posmos būtu jāspiež krietni vairāk kā 20 virs ierastā un jāapdzen diezgan atsaldētā manierē, jo uz ceļa neesi viens- "sēnes" un citi ceļa apstākļi krietni deldētu tavu vidējo.
Kas sapratis dzīvi, tas nesteidzas
Viedi vārdi.
Jautājums zinošajiem:
Vai kāds pats ir mainījis 940 vai 740 aizmugurējo riteņa gultni? Vai vajadzīgi kaut kādi spec. instrumenti? Cik varētu maksāt tas gultnis? Varbūt kaut kādi knifiņi?
paldies
Kad te varēs labot postus?
Piedāvājumus var sūtīt arī uz aivis72@inbox.lv