Volvo manuāļi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Volvo manuāļi
Tas atpakaļgaitas devējs arī bija beigts, nomainīju, tad arī tā oranžā lampiņa pārstāja degt.
Varbūt kāds zinošs cilvēks no Volvistiem var palīdzēt ar padomu?
Dots Volvo 940 2,3i 1991 gada: lieta sekojoša- sāka degt lampiņa panelī oranžā krāsā ar izsaukuma zīmi vidū(no sākuma nospiežot bremžu pedāli pazuda, bet tagad deg visu laiku)-ko viņa mēģina man pateikt?
Un otrais- kā var tikt klāt atpakaļgaitas gaismu devējam(tam kurš kārbā)?
paldies
painteresējies pie draugiem/paziņām - padomju laikos bija diezgan populāra
Hmm..tas man caurums zināšanās...
Pagooglēju, jā vajadzēs painteresēties
Artūrs Heilijs "Riteņi"
Rekomendēju
Cenas/kvalitātes attiecība nav viennozīmīga.
Vairums Latvijas iedzīvotāju vēl nemāk skaitīt naudu. t.i. pērk iedomātu prestižu, piepilda ambīcijas par savu naudu.
Īstu kapitālistu tas, protams,priecē
Uggga rakstīja: Tikko bija gadījums, ka vajadzēja uzlīmes no stikliem plēst nost. Pats biju pārsteigts, cik viegli pārpalikusī līme nonāca nost ar stiklu mazgājamo līdzekli, pat neko berzt nevajadzēja - vienkārši noslaucīju.
Domāju, ka līmlentas pēdas no virsbūves ar to arī varētu dabūt nost bez sāpīgām sekām.
Bet, protams.
Topika autoram- ja mācēji stikla vietu aizlīmēt, gan jau tiksi galā arī ar šo ļoti sarežģīto problēmu.
Radiālās, kas parādījās uz trešā žiguļa bija visai smalki lamelētas un vairāk atsita ziemeni nekā vasaras riepu
i_edgars rakstīja: Nav nekādas jēgas pirkt dārgos akumulatorus (Boš vai Varta) - tik un tā 100% visi viņi ir pakaļdarinājumi! Tikai lieka naudas uzgrūšana. Es regulāri ņemu no lētā gala ... Dienvidslāvs godam nokalpoja 4 gadus (uz dīzeļa), turks 8 gadus uz moča.
P.S. Motorkaft (ar ko vāģis tika atdzīts no Beļģijas norullēja bez problēmām 7 gadus. Vēl neesmu dzirdējis ka slavenie brendi pirkti Latvijā kalpotu vairāk par 4 gadi!
Tā gan laikam ir
Arsmens rakstīja: Kaadu apsveerumu peec taada izveele? Bez uzbrauciena, tiiri interesee. LV neviens celju nodokli nesamazina ja ir hibriids, peerkot pvn nesamazinaas... Vieniigi deelj miilestiibas pret dabu. Bet taa kaa neviens uzskatami nav pieraadiijis, ka akumulatoru razhoshana vai peecaaka utilizaacija rada daudz mazaaku piesaarnjojumu, kaa lieki sadedzinaats litrs nehibriida auto izmeshos, taa ka uzdroshinos apshaubiit ekologjiskumu.
Ja skataas analogu auto bezhibriitu, tad laikam vienas klases buutu corolla (varbuut verso). Tad shai gadiijumaa cenu starpiibu var gadus 3 bendzhaa kurinaat.
tieši tā
Tagad vairāk vai mazāk visi autoražotāji dara visu, la saviem klientiem apgrūtinātu dzīvi- par visādiem sīkumiem spiež griezties autoservisos un maksāt naudu par NEKO- t.i.lampiņas,kļūdu dzēšanas,dizgnostikas u.c.
Renault šajā ziņā ir viens no līderiem, cik dzirdēts un lasīts
LHS sēriju un vojažeri
Mīksta amortizācija nenozīmē komfortu.
Kvalitāte,bija domāts.
BMW ir kvaliāte.
Un tirliņu imidžs.
Nepretendēju uz objektivitāti, jo no amīšiem esmu palietojis tikai Chrysler(ilgāk) un nedaudz Buick. No vāciešiem gan visai padaudz.
1.Vācieši ir labāk nostrādāti sīkumos
2.Amo sedanos gara auguma cilvēkam nav ko darīt.
3.Pa mūsu nelīdzenajiem ceļiem amo sliktāk vadās.
4.Tehniskā izturība ir par labu amo.
5.Arī pretkorozijas apstrāde.
6.Izslavētajam komfortam amo mašīnās nav nekāda pamata.
7.Amīšiem švakas gaismas.
Vis iepriekš minētais ir dziļi subjektīvs un attiecas uz `90 gadu otrās puses auto.
Kāds viņš vwfans, vai kā tur bija, ja brauc ar opel
Bet kāpēc ne Opelfans?
tā jau ir VEIKSME
20 000 km mēnesī?
Labs rādītājs!
smoke rakstīja:
Patēriņu kāreiz ir vērts regulāri pavērot- tas precīzi "parāda" auto tehnisko stāvokli, degvielas, riepu kvalitāti, DUS sūkņi precizitāti u.c.
Vienīgais, ko tas parāda, ir tas , ka Tev nav jēdzīgāku lietu ar ko nodarboties.
Nu, ja būs patēriņš nākamajā reizē par litru lielāks? Iesi kasīties pie Statoila vadības par sūkņiem? Apmeklēsi pārīti diagnostikas autoservisu?'
vmartini rakstīja: Man ...bla,bla,blaa
Jā, tas kekss ar merivu var droši iet pensijā. Jaunajiem pieder tirgus
Ja auto bez slēptajiem defektiem, tad tā cena laba IMHO
Nekas nesanāks, par avāriju dabūsi tādu bonus malus klasi uz nākošajām OCTA, ka par to speciālo grāvi ilgi būs jānožēlo.
Atliek tikai šrots....
Nu, labi tīras nesavtīgas cilvēkmīlestības pēc- 2100Eur un izglābšu Tevi no tās slīkoņa borjas īpašnieka goda!
Plika bāze? Un ar milzīgu noskrējienu?
Šķilts jau ar gan jau kādas pāris reizes ir?
2000 Eur!
arba rakstīja:
vmartini rakstīja: Nez, cik maksā benzīna sūknis un cik to ir viegli nomainīt?
Vai 9-5 griffin ir daudz maz labi? Ja pērk, kam jāpievērš uzmanība?
benzīna sūknim