Vernon – kā tur palika ar drošības garantēšanu uz ceļa?
Šodien smagā šoferiem vairs nav jāgarantē drošība?
Vernon – kā tur palika ar drošības garantēšanu uz ceļa?
Šodien smagā šoferiem vairs nav jāgarantē drošība?
Mani sabrauca? Nē!
Smagajam kurš neizpildīja 145. punkta prasību sodu izrakstīja? Jā!
Tad kurš ir dalbajobs? Tas kurš sveiks un vesels, vai tas kurš maksā sodu?
darklaights nezina CSN – ko tu dari iauto portālā bez CSN zināšanām?
Vernon – izbeidz dubultmorāli un iemācies lasīt
2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;
Man uz gājēju pārejas ir visas priekšrrokas kopā – tādam kretīnam kā tu ir jāizpilda 145. punkta prasība un ja tu viņu nepildi, tad saņem sodu!!!
Pareizi tika sodīts smagā daunis – tagad zinās kas ir 145. punkts.
Paskaties kā štatos beidzās gājēja nepalaišana: www.youtube.com/watch?v=o91FzDncldw
Tādēļ ka vissvarīgākā ir cilvēka dzīvība!
Tādēļ ka nesamazinot ātrumu šoferis Vernons bļaus ka viņam ir 40 tonnas, un viņš nevar nobremzēt!
Tādēļ ka CSN prasības ir jāizpilda visiem – arī tev!
Šorīt viens kravienieks atrāvās ielūgumu uz banku samaksāt 15 eur par 145. punkta neievērošanu. Nepalaida mani. Policisti sāka izskaidrošanas darbu. Bradypusam vajadzēja dzirdēt tā šoferīša gaudu dziesmas no sērijas — bet kur tad ir tas gājējs, sēdies pie mums un skaties kino. Pēc kino noskatīšanās saprata ka ātrums ir reāli jāsamazina pirms katras zebras.
Ejat uz Likumi LV un ņemiet spēkā esosšos CSN.
Daudz jauna būs.
127. attiecas uz luksoforiem
127. Ja satiksmes regulētāja vai luksofora signāli atļauj braukt vienlaikus tramvajam un bezsliežu transportlīdzekļiem, priekšroka ir tramvajam neatkarīgi no tā braukšanas virziena.
127. punkts Spēkā esošajos CSN nozīmē pavisam ko citu.
Jums ir veci CSN...
Ja ceļš ir gluds, pārkārtoties nav grūti, bet ja es braucu ātrāk pa nezināmu ceļu un man priekšā ir 3. joslas braucējs, es, visticamāk pieņemšu, ka šams iet uz kādu apgriešanos, vai kreiso pagriezienu, jo pēc CSN tas ir atļauts un pārkārtošos uz tukšo joslu un apstiegšu, neiedziļinoties un nepārbaudot, vai tiešām tas MINIs pagriezīsies!
P.S. manuprāt tikai loģiska rīcība, no vadītāja kurš brauc ātrāk nekā MINIs.
Un kur šeit ir pretrunas?
Mans viedoklis ir MANS viedoklis un tu to vari pieņemt un vari nepieņemt! Un kā mans viedoklis ietekmē CSN un to ievērošanu? Vai tad es aģitēju par Sarkano gaismu? Es kaut kur esmu teicis, ka gājējs uz pārejas pats vainīgs? Es kaut kur esmu teicis ka skolas pagalmā drīkst sabraukt skolnieku? Aļļo!!!
Jums ir vai nu demagoģija un propoganda vai nu trešais un nepatīkamākais garīgais stāvoklis, ja nespējat atšķirt viedokli no noteikumiem!
Ir vēl viena lieta kurā Jūs putrojaties pamatīgi — tad, kad pamani trešās joslas braucēju, tad TEV ir jārīkojas saskaņā ar CSN, nevis jāiedomājas no sevis audzinātājs un jāapdzen pēc tam bremzējot tam 3. joslas SĒNEM priekšā!
Morāle: Braukt pašam saskaņā ar CSN, būt pacietīgam, iecietīgam pret citu kļūdām, saprotošam pret lielgabarīta transportu, un, galvenais, necepties par citu pārkāpumu – kā tu zini, vai tam keksam nav kāda IeM vai SAAB pārkāpumu atļauja.
Uj uj uj!
Pirmais ar apvainojumiem sākāt mētāties jūs un tātad neiecietība ir tikai no jūsu puses!
Ja neesat pamanījis, tad nostāja ir – GALVENAIS ir PACIETĪBA!
Bet, sadursmes vai apdraudējuma gadījumā iestājas atbildība kuru tad regulē CSN!
Nu ir kaut kāda tāda sajūta ka kontrole kļuvusi kampaņveidīga, lai gan soda naudu ieņēmumi liecina par pretējo – soda naudas pilda budžeta plānu uz urrā. Vienmēr ir ar 100+%.
Neatbalstu 3 joslas braucējus, bet man viņi netraucē. Iespējams tāpēc ka man bagažniekā ir pāris maisi ar pacietību un nevēlēšanās iedziļinaties kādēļ kāds uz tukša ceļa izdara formālu pārkāpumu.
CSN ir noteikumu kopums, kurš regulē attiecības ceļu satiksmē. Attiecības veidojas tad, kad ir vairāki subjekti ar vienādām vēlmēm. Tad arī ir CSN, kurš regulē, kad, kurš un kā brauks. Un tikai nevajag krist galējībās ka var pa vienvirzienu pucēt pret spalvu — es varu tādu pašu galējību piesaukt — nebūs auto nebūs vienvirziena! Nenolaidīsimies līdz tadam līmenim.
Par jūsu CSN zināšanām man ir šaubas.
Patreiz nav pietiekams laiks pagājis lai spētu atbildēt viennozīmīgi.
Paskatīsimies kā būs nākotnē.
Pats nocitēji CSN punktu un tagad atkal sāc flūdot!
Zini atbildi un prasi? Kāds secinājums? Vai nu esi demagogs vai nu sliktāks variants…
Pirmā rindkopa — NĒ!
Otrā rindkopa — mani netraucē 3. vai 2. rinda, taisni labāk aktīvāka un interesantāka braukšana.
Trešā rindkopa — sorry nevēlos iedziļināties…
Pats labi zini atbildi!
Par šo gadījumu neprasa konkrētu atbildi – tāpēc ir minējumi.
Tev pietiek ar šādu motivāciju?
Linku uz PERU kalnu vēlreiz iedot?
Par iepriekšējo tu prasīji konkrētu vērtējumu IR vai NAV pārkāpējs. Tev nocitēt tavus vārdus?
Lasi:
Tātad tomēr atzīsti, ka Mini izdarīja pārkāpumu?
Tev atbildēja: ka notikuma vietā nebiju un savu vērtējumu nevaru iedot!
Kurš ir demagogs? Ne tas kurš sagroza faktus?
Es izsaku minējumus!
Mani nekad nav traucējuši lēnāk braucošie un tie, kuri rāpo ar 70 pa otro vai trešo joslu. Es nemaz neceņšos viņus skaitīt vai atcerēties! Man, lēnāk braucošie nav problēma. Ja nu galīgi garlaicīgi paliek, tad tiek uztaisīta pasažieriem pīpauze vai pusdienas kafejnīcā, lai izmainās situācija uz ceļa un lēnais aizbrauc kur braucis.
Nu kaut kā tā — es visiem saviem skolniekiem esmu ielāgojis to, ka ja gribi stūrēt, tad nopērc pāris kartupeļu maisus pacietības un tad varēsi braukt cik vien ātri vēlies...
Kā tad ir jāsaprot šis?
lielākie bļāvēji par ātrumu/apdzīšanām, bet slinki visa CSN kompleksā ievērošanā...vienā vārdā īsi sakot - liekuļi
āāāā
Tas kadrs Salaspils mežā man skaidroja ka pēc viņa sētas noteikumiem kreisais pagrieziens ir jāveic no pirmās joslas. Aga – kā tad! Inspektoram viņš ar rādīja ar pirkstu ka es esot pārkāpējs – es negaidīju kad beigs viņam papīrus formēt, tāpēc nezinu par ko viņu uzvilka.
Par sniedziņu piekrītu – bet mani novērojumi ir atšķirīgaki — pietieks ar nelielu lietutiņu lai ātrums būtu —20 km/h. Sausā visi lido ar +10, slapjumā —10 neatkarīgi no atļautā.
Tātad tie, kas bļauj ka lēnie traucē ātrajiem ir liekuļi?
Es pareizi sapratu?
Nezinu – notikuma vietā nebiju – iemeslus nezinu!
Publiskot drīkst — raksta virsraksts ir nepareizs — pirms publiskošanas tev jāaizsmērē pilicista ģīmis, jārediģē.
Nu ja tu nespēj dot ceļu, tad neesi pietiekami samazinājis ātrumu – viss ir tikai loģiski.