iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 11.12.2013 17:33

GB12 rakstīja: Kā tad! Tur visi, kas velkas pa kreiso joslu, gatavojas tūlīt griezties pa kreisi...

Nu jā. Es tak saku, ka bija viens mamuts, kurš Dārziņos, kur ir kreisais pagrieziens uz Salaspils memoriālu, man mēģināja iestāstīt savus sētas CSN, ka ja viņš brauc, tad pārējiem kreisais pagrieziens jāveic no pirmās joslas…

uupis 11.12.2013 17:30

GB12 rakstīja: Līdzīgi kā ūpis mēģina iestāstīt, ka kreisajā joslā sēņotājs sēž, jo ir savlaicīgi iekārtojies, lai kaut kad grieztos pa kreisi?

Punkts viens – es nevienam neko nemēģinu iestāstīt!

Punkts divi – es piedāvāju citādus variantus, kādi var būt un kuri netiek ņemti vērā situāciju izvērtēšanā.

Ja Jūs domājat ka es mēģinu kādam ko iestāstīt tad vai tas nevelk uz Šizofrēnijas definīciju? (Nekā personīga, tikai definīcija: Šizofrēnija ir slimība, kad slimniekam zūd apkārtējās pasaules realitātes uztvere. Tā bieži izpaužas kā paranoja, dīvainu uzskatu paušana un neskaidra runāšana.)

uupis 11.12.2013 17:26

Ja konkrēta vieta – tad konkrēti apskatam – ja nav konkrētas vietas tad filozofejām vispārīgi.

Ne tā????

uupis 11.12.2013 17:21

GB12 rakstīja: Kā tad!!! Tu tagad sāksi apgalvot, ka visi, kas velkas pa kreiso joslu, ir to ieņēmuši, lai tūlīt grieztos pa kreisi? Apgaismosi, kurā vietā, piemēram, uz jūrmalenes kreiso manevru vai apgriešanos gatavojas veikt tie, kas ņem vērā motora jaudu un kravas īpatnības, teiksim, pie pie Liepājas viadukta?

Nu sākās – no sākuma teoretizējam vispārīgi un pēc tam sākam konkretizēt un apvainojamies uz apgalvojumiem, kurus paši izvirzam konkrētā vietā…

Es varbūt domāju Pleskavas piķi un Daugavpils šosi līdz Salaspilij – tur kriesajam pagriezienam vietas ir pietiekoši.

Un satiksmes intensitāte arī laba.

uupis 11.12.2013 15:40

GB12 rakstīja: Izlasi vēlreiz 98. punktu. Tu tur drīksti atrasties tikai tad, ja labējās ir aizņemtas vai arī gatavojies griezties. Normālu cilvēku gadījumā to var redzēt pēc ieslēgta pagrieziena signāla.

Praktiski nekad, ja pārkārtošanās priekš kreisā pagrieziena notiek savlaicīgi, ņemot vērā plūsmas intensitāti, motora jaudu un kravas īpatnības…

uupis 11.12.2013 14:58

GB12 rakstīja: Un vēlreiz - vai tiešām tevi tik ļoti uztrauc tā lidošana, satiksmes plūsma vai drošība uz ceļa? Vai tomēr aizskartais pašlepnums?

Lēnāka braukšana vienmēr ir drošāka.

Tādēļ tas kurš brauc ātrāk automātiski rūpējas par drošību un brauc tā, lai varētu gan apsteigt, gan apdzīt, gan piebremzēt, gan paātrināties un neradīt draudus citiem satiksmes dalībniekiem.

uupis 11.12.2013 14:54

GB12 rakstīja: Vilkšanās pa kreiso joslu bez iemesla nav attaisnojuma meklēšana sava svarīguma sajūtas attaisnošanai?

hmm… bet kā GB12 noskaidros, vai braucējam pa kreiso joslu ir iemesls vai nav iemesla? Pieprasīs uzstādīt uz jumta displeju ar skrejošo tekstu? Vai apturēs šo transportlīdzekli un paprasīs rakstisku iesniegumu par iemesliem?

Tas tāpat kā ar Dzīvojamām zonām. Gājējam ir priekšroka, bet nedrīkst nepamatoti traucēt!

Vēlme šķērsot ielu jau ir pietiekoši liels pamatojums, lai auto bremzētu un dotu priekšroku gājējam, Jebšu GB12 vēlas lai gājējam būtu uzkārts plakāts Dzīvojamā zonā ar pamatojumu, kāpēc gājējam ir priekšroka.

uupis 10.12.2013 18:51

anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai

Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…

uupis 10.12.2013 16:54

Visi tālākie punkti, kur ir runa par tramvaja sliežu ceļa klātni attiecas uz citiem transportlīdzekļiem, kas reglamentē viņu attiecības celu satiksmē.

Dzīvojamās zonās atitiecības starp gājēju un transportlīdzekli reglamentē vārdiņi priekšroka un nepamatota traucēšana, bet nekas vairāk.

Ja jums ir priekšlikumi atsevišķi izdalīt tramvaju un gājēju attiecības dzīvojamā zonā – rakstiet priekšlikumus uz SM, CSDD un MK, jo vairāk vēstuļu uzrakstīsiet, jo ātrāk dabūsiet spamera statusu…

uupis 10.12.2013 16:48

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: pēc noteikumiem, ja tā paredzēta transportlīdzekļu braukšanai, tad ir brauktuve.

nocitē lūdzu to punktu

un tad paskaidro kā divu brauktuvju krustojums var tomēr nebūt krustojums...

CSL

22) tramvajs — transportlīdzeklis, kas…

uupis 10.12.2013 16:47

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: pēc noteikumiem, ja tā paredzēta transportlīdzekļu braukšanai, tad ir brauktuve.

nocitē lūdzu to punktu

un tad paskaidro kā divu brauktuvju krustojums var tomēr nebūt krustojums...

1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai.

uupis 10.12.2013 15:21

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: tas vienalga nepadara legālu tramvaju zvērīgo attieksmi pret mierīgajiem iedzīvotājiem dzīvojamās zonās.

nu izskaidro man to 82. punktu - kā var divas brauktuves krustoties neradot krustojumu...

manā skatījumā viena no tām nav brauktuve, ja jau krustojums tur neizveidojas...

A kāds sakars priekšrokai dzīvojamā zonā ar krostojumu?

Kuras pakāpes radniecību tagad gribam piešūt 82. punktam?

uupis 10.12.2013 13:42

Palaidniex rakstīja: nu ja tā - tad ir visai rēcīgs precedents, ka pašvaldības lēmums ar csdd štempeli ir spēcīgāks par MK noteikumiem...

Tad jau Ņils vēl nav apjēdzis savas varas iespējamo apmēru - jebkurš lēmums ar kādas citas organizācijas štempeli ļauj atcelt/ignorēt/apiet MK noteikumus...

Tā vienu brīdi bija.

Tagad viss ir likumīgi.

Neko nepadarīsi…

uupis 10.12.2013 13:41

Palaidniex rakstīja: Par šito biju dzirdējis, bet te toč jautājumi:

tas ir pašvaldības lēmums?

ja jā - kā pašvaldības lēmums var būt augstāks par MK noteikumiem?

ja tas ir MK lēmums - tad kur var to palasīties...

Atradu – jau iestrādāts likumā.

Ceļu satiksmes likums

23. pants

(3) Transportlīdzekļu vadītājam, kuram ir tiesības vadīt trolejbusu un vadītāja apliecībā izdarīta attiecīga atzīme, apdzīvotās vietās atļauts vadīt arī D1 un D kategorijai atbilstošu pasažieru sabiedrisko transportlīdzekli.

uupis 10.12.2013 13:36

Palaidniex rakstīja: Par šito biju dzirdējis, bet te toč jautājumi:

tas ir pašvaldības lēmums?

ja jā - kā pašvaldības lēmums var būt augstāks par MK noteikumiem?

ja tas ir MK lēmums - tad kur var to palasīties...

Jāpameklē, man liekas ka viņi mētājās RD noteikumu arhīvos.

Jā tie bija saistošie noteikumi, kuriem CSDD uzspeida savu atbilstības zieģeli…

Ir ir – viens likums – viena taisnība…

uupis 10.12.2013 13:34

Palaidniex rakstīja: Tu muļķis vai izliecies???

Nu kad sāk trūkt argumenti, tad talkā sāk iet lamuvārdi un apvainojumi…

Jā un atbildiet lūdzu uz manu jautājumu, kur ir nocitēts jūsu noliegums un pēc tam diametrāli pretējs viedoklis?

Īssavienojums neveidojas no diametrāli pretējām interpretācijām?

uupis 10.12.2013 13:31

anonimikis rakstīja: "156. Dzīvojamā zonā aizliegts:

156.3. iebraukt kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 5 t ... "

tramvajs tak ir vēl lielāks un smagāks!

Jā un Autobusu stūrēt bez «D» kategorijas Latvijā ir aizliegts, bet Rīgā drīkst stūrēt «D» kategoriju ja tiesībās ir tikai «Trol.»

uupis 10.12.2013 13:29

Palaidniex rakstīja: Kā tu vari dzīvojamā zonā uzkāpt kokā, ka koks nav dzīojamās zonas definīcijā ietverts???

Labi – apnikās.

Ja esi tik kautrīgs un nevari šo jautājumu noskaidrot pie jurista vai vismaz ierindas ceļu policista, tad nav vērts turpināt diskusiju.

uupis 10.12.2013 13:24

Un kuram tad šis teksts pieder????

Palaidniex rakstīja: Kas te nav skaidrs? Dzīvojamā zonā ne pedestrāņi ne velosipēdisti saskaņā ar CSN nedrīkst pārvietotiesne pa dobēm, ne pa krūmiem, ne pa māju sienām, ne pa stabiem, ne pa barjerām, ne pa sliežu ceļu klātni utt...

TIKAI PA BRAUKTUVI UN IETVĒM!

Vienā vietā jūs kategoriski noliedzat, bet citā atkal dziedat citu dziesmu:

Palaidniex rakstīja: No kurienes nepareizas sētas interpretācijas par tēmu. Es nemaz nemēģinu apgalvot, ka pedestrānis nedrīkst atrasties uz vai šķērost tramvaja sliežu klātni. Neviens to viņam neaizliedz. Brīva subjekta tiesības!

Tev pašam īssavienojums neveidojas?

uupis 10.12.2013 13:20

Palaidniex rakstīja: Kas te nav skaidrs? Dzīvojamā zonā ne pedestrāņi ne velosipēdisti saskaņā ar CSN nedrīkst pārvietotiesne pa dobēm, ne pa krūmiem, ne pa māju sienām, ne pa stabiem, ne pa barjerām, ne pa sliežu ceļu klātni utt... TIKAI PA BRAUKTUVI UN IETVĒM!

Tātad kāpelēt pa sniega kupenām bērneļi nevar?

Tātad pa slidkalniņiem nevar?

Tātad pa smilškastēm spēlēties nevar???

Nu Palaidnieks revolūciju taisa…

Tu pats padzīvo pēc savas teorijas kaut nedēļu…

uupis 10.12.2013 13:13

Palaidniex rakstīja: Kas te nav skaidrs? Dzīvojamā zonā ne pedestrāņi ne velosipēdisti saskaņā ar CSN nedrīkst pārvietotiesne pa dobēm, ne pa krūmiem, ne pa māju sienām, ne pa stabiem, ne pa barjerām, ne pa sliežu ceļu klātni utt...

TIKAI PA BRAUKTUVI UN IETVĒM!

tas nozīmē, ka priekšroka attiecās tikai uz tām vietām, pa kurām tas drīkst pārvietoties!

Tātad pēc jūsu domām Subjekts parastais drīkst darīt tikai to kas atļauts???

Jūs neesat sajaukuši subjektu ar amatpersonu???

Amatpersona – drīkst darīt to ko atļauj likums.

Subjekts parastais – visu, kas nav aizliegts…

Jūs kautkur redzat ka ir aizliegums?

Marš lasīt grāmatas uz bibliotēku un nefantazēt!

uupis 10.12.2013 13:05

Ja 154. skanētu tā:

Dzīvojamā zonā, Gājējam ir priekšroka 153. punktā minētajās vietās…

tad vēl varētu interpretēt.

Bet ir pateikts vienkārši priekšroka un viss

savukārt 1.37. tev pastāsta kas ir priekšroka.

Un tālāk vari lipināt cik gribi savas sētas interpretācijas…

uupis 10.12.2013 13:01

Palaidniex rakstīja: savukārt dzīvojamās zonas priekšrocība attiecas tikai uz divām vietām - brauktuvi un trotuāru

Kur tu to izrāvi??? Kur tas rakstīts???

154. punktā ir viens vārdiņš priekšroka, kura skaidrojums ir grāmatas sākumā 1.37. un viss…

Jūs te iepināt 82. CSN punktu, tātad kāpēc viņu, pēc jūsu loģikas nevar piesiet pie 161.?

uupis 10.12.2013 12:59

aansis rakstīja: Tālāk jau jautājums par otrās kategorijas līkročiem vai principiālajiem, kas negrib ievērot (un izmantot) spēkā esošos CSN.

Vai tu esi tas tiesnesis, kurš zin patieso iemeslu, kāpēc lēnākais brauc pa ceļu? Vai tu esi tas tiesniesis, kurš tiesīgs teikt, ka vainīgs ir lēnāk braucošais?

Cik noturīga ir psihe tam, kuram kāds cits auto izsauc nervozitāti vai agresivitāti?

Cik liels ir intelekts tādam vadītājam, kurš nemāk pat 2 gājienus uz priekšu izskaitīt?

Man atbildes uz šiem jautājumiem nevajag – neinteresē…

uupis 10.12.2013 12:52

Palaidniex rakstīja: ja nav pirmais - tad ir balts spieķis un tam čibim VISUR ir priekšroka.

Paga paga paga…

Tu kautko jauc – tur nekas nav teikts ka tam čibim uz tramvaja sliežu klātnes ir priekšroka. Palasi pats savu 82. punktu, kuru mēģini iepīt dzīvojamā zonā, sapiņķerējot ar brauktuvi…

Jūsu pašu argumenti jūsu dārziņā – saņemiet.

Un tagad atspēkojiet kāpēc tramvajam ir jālaiž balts spieķis?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti