iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 04.12.2013 14:59

Palaidniex rakstīja: Pats dzīvojamā, zonā, pārvietojies ar striktiem ne vairāk kā 20 km/h un bremzē visu gājēju priekšā…

Tas neattiecas uz apskatāmo jautājumu…

uupis 04.12.2013 14:07

Palaidniex rakstīja: Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?

Tramvajvadoņi jau neievēro.

Viņi nedod priekšroku Ūpim tad kad šams iet no autoostas uz Tirdzniecības centru vai Tirgu un ir spiests šķērsot tramvaja sledes. Ūpja virzienā notiek kulaku vicināšana un tramvajloga apsiekalošana no iekšpuses.

Nevis kā tam jābūt saskaņā ar CSN – bremžu pedāļa nospiešana un gājēju palaišana.

No šejienes arī secinājums, ka Ūpis ievēro CSN bet tramvajvadītājs NĒ!

uupis 04.12.2013 13:50

Tagad reklāmas pauze – kam beidzies popkorns var skriet pakaļ…

uupis 04.12.2013 13:49

Atgādinājums klikšķinātājiem:

TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.

(ja kāds to nav pamanījis )

Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.

Un pilnīgi vietā ir jautājums:

Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?

Atbildes var iesniegt kā rakstiski tā mutiski…

uupis 04.12.2013 13:45

Palaidniex rakstīja: Ūpi, redz', kur drošais un CSN ievērojošais NEtramvajs...

m.delfi.lv/aculiecinieks/article.php?id=43870206

Nenodarbojamie ar OFFTOPIC.

Šis ir Tramvajtopiks un runa te iet par tramvajiem.

Ja tavs NEtramvajs brauktu pa sliedēm ar dzelzs riteņiem un viņam būtu ilkss pie stīgas tad jā – citādāk Topikam neatbilstošs posts…

uupis 04.12.2013 12:55

Un tā kā iekš RS strādā CSN guru. Tad man kā pilsonim ar aktīvu pilsonisko nostāju ir ierosinājums Rīgas satiksmei efektīvi izmantot pieejamos resursus savas darbības uzlabošanai un izaugsmei, kas izpaužas kā semināri, sapulces (sauciet kā gribiet), kurās izglīto vadītājus Satiksmes noteikumos un iztirzā un apskata jau reālus krustojumus vai ielu posmus un paskaidro par juridiski pareizu rīcību dažādās situācijās.

Tā teikt – darbam neredz ne gala ne malas…

uupis 04.12.2013 12:32

Bams rakstīja: p.s. man nav problēmu dienas laikā dabūt kaudzi ar foto, kā no šoferu puses tiek pārkāpti CSNoteikumi. Gribi?

Man to nevajaga…

Mana prasība ir lai tramvaju vadītāji DZĪVOJAMĀ ZONĀ ievērotu CSN 154. komplektā ar 1.37; 4; 6; 10.

Bet ja šo priekšroku tulko kā Nepamatotu traucēšanu tad jauki skan sekojoši punkti kuros vārdiņš priekšroka tiek lietots…

281.1. 201.zīme "Galvenais ceļš". Ceļš, pa kuru braucot sanāk NEPAMATOTA TRAUCĒŠANA neregulējamiem krustojumiem;

Skaisti? Turpināt?

uupis 04.12.2013 12:15

Palaidniex rakstīja: ūpi autobusu un trolejbusu vadītāji tieši tāpat pārkāpj noteikumus iebraukšana pie mirgojošā zaļā krustojumā ar pēcāku krusta nosprostošanu visas perpendikulārās ielas zaļās luksofora gaismas garumā ir regulāri novērojama parādība tieši tāpat kā dažiem vieglo automašīnu stūrētājiem.

Un tas ir attaisnojums lai tramvaju vadītāji drīkstētu pārkāpt CSN?

Tas ir attaisnojums visiem vadītājiem neievērot CSN?

Jeb kā tas ir jāsaprot?

Tātad, ja viens vai vairāki ielec no tilta Daugavā, tad uzreiz visiem tas jādara?

Jebšu ja ir citas problēmas, tad izcelt vienu (kura ir ļoti bīstama) problēmu uz kopējā fona nedrīkst?

Jā un vēl: parādi man kura maršruta trolejbus un autobus brauc cauri DZĪVOJAMAI ZONAI??? Vai tādi ir?

uupis 04.12.2013 11:43

IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - vai Rīgā ir kāds tramvaja vadītājs, kurš par tramvaja vadīšanas pārkāpumiem ir nopelnījis kādu soda punktu?

Jā interesanti vai īpašā kasta, tramvajvadītāji, vispābā saņem kādu sodu, izņemot reālu krašungu?

Domāju ka nē – tādēļ jau viņiem ir pajāt uz CSN.

Galvenais ievērot trīs lietas – Sarkans, Dodiet ceļu un Pietura. Viss – vairāk nekas nav vajadzīgs – turamies pie ručkas, raļļojam un tirkšķinam zvaniņu.

uupis 04.12.2013 9:47

Tramvaju vadītāji nav nekāda izredzētā kasta un viņiem ir jāievēro CSN tieši tāpat kā visiem citiem satiksmes dalībniekiem.

Un ja Gājējam Dzīvojamā zonā IR PRIEKŠROKA, tad viņa IR.

Tad kad 154. CSN punktu pārrakstīs ka Dzīvojamā zonā Tramvajam ir priekšroka, tad arī varēs dzindzināt un nelaist gājējus. Kamēr nav izmainīti CSN tikmēr RS vadībai ir jādara viss, lai tramvaju vadītāji NEPĀRKĀPTU CSN!!!

uupis 04.12.2013 9:42

seaman rakstīja: oooo!

uupis is back!

eju pēc aliņa un popcorna

uupis 04.12.2013 9:31

Jā un soda punkti.

18. Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka — 2

Tātad pirms nesties dzīvojamā zonā padomā – vai gribās soda punktus?

Nezināšana neatbrīvo no atbildības – jebkurš tramvaja vadītājs, kurš nedod ceļu gājējam Dzīvojamā zonā ir apzadzis valsti par vismaz 10 latiem un nopelnījis 2 soda punktus…

P.S. Nekā personīga – tikai informēju CSN zinātājus…

uupis 04.12.2013 9:17

Un tagad APK

149.6 pants. Braukšanas sākšanas un braukšanas virziena maiņas noteikumu pārkāpšana

Par ceļa nedošanu gājējiem vai transportlīdzekļu vadītājiem, kuriem ir priekšroka, —

uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no pieciem līdz divdesmit latiem,

bet cita transportlīdzekļa vadītājam — no desmit līdz piecdesmit latiem.

Dzīvojamā zona priekš CP ir īsta klondaika – spēj tik rakstīt. Noliec fotoradaru un spēj tik bildēt un sūtīt fotosesijas laimīgajiem NEPĀRKĀPĒJIEM…

uupis 04.12.2013 9:13

Bams rakstīja:

1. Jautājums adresējams CSDD.

2. C/zīmes uzstāda RDSD. Jautājums adresējams viņiem.

Nekā nebija – akmentiņi lido atpakaļ.

1. Viss kas saistīts ar vadītāju apmācībām, kvalifikācijas celšanu un konkrēto situāciju skaidrošanu un izprašanu ir kāreiz RS kompetence. CSDD kompetence ir atļaut vai neatļaut ar trolejbusa tiesībām vadīt autobusu pa Rīgu. "SIA" CSDD nenodarbojas ar apmācību.

2. Links [www.tvnet.lv/... ] . Ar ko CSN guru tur nodarbojas? Kas viņam ir prioritāte???

Citāts: «Nodarbojos ar jautājumiem, kas saistās ar sabiedriskā transporta joslu izveidošanu un tamlīdzīgiem projektiem. Tas ir aktuāls jautājums. Es esmu uzskatījis, ka vienmēr prioritāte ir sabiedriskajam transportam, gājējiem un velosipēdistiem. Šis piedāvājums bija ļoti labs, un satiksmes organizācija ir viena no patīkamajām lietām, kuru es māku darīt un zinu.»

Kam adresējams 2. jautājums?

uupis 03.12.2013 13:36

Bams rakstīja: ps. jā, formāli tev ir taisnība. Nu nogaidi brīdi un brien pāri, kad nāk trambūzis. Notiks CSNg. Jā formāli tu būsi nevainīgs. Vadītājs vainīgs. Tomēr iespēja palikt bez pedāļiem vai citiem orgāniem gājējam ir ļoti liela. Vadītājs saņems sodu. Viņam iespējama arī smaga psiholoģiska trauma. Varbūt nevarēs vispār vairs strādāt. Būsi apmierināts?

Vai tad tik grūti ir UZRĪKOT vadītājiem kvalifikācijas paaugstināšanas leckiju, itsevišķi, ja RS strādā CSN guru, kurš tad var izstāstīt ne tikai Dzīvojamās zonas nianses, bet arī braukšanu krustojumos, kad ir joslas sazīmētas un, kad nav, un vēl veselu kaudzi ar jautājumiem, kas lielai daļai vadītāju sagādā problēmas, jo ieradumam lielāks spēks…

Ko es ar šo gribu panākt?

Es gribu panākt lai neliek idiotiskas zīmēs vietās, kur viņas tāpat nestrādā. Kādreiz pie centrāltirgus bija gājēju pārēja un visiem viss bija skaidrs. Tagad uzlika zīmi dzīvojamā zona un nozāģēja gājēju pāreju un tramvaju vadītājiem uzreiz iestājās pofigisms. Vai nu iemāciet tramvajniekiem braukt pēc csn vai nu novāciet zīmi, bet netaisiet dubultmorāli, kur priekšroka (1.37. vairs nav priekšroka)…

P.S. CSN guru var vai nu atstāt vai novākt šo zīmi – un vēlreiz, ja kādam ir neskaidrībvas ar tramavaju vadītāju uzvedību dzīvojamā zonā tad lūdzu griezieties pie CSN guru…

uupis 03.12.2013 12:49

Nu un ja jau priekšroka gājējam nav priekšroka bet gājējs ir nepamatotais traucētājs, tad jau viss sagriežas otrādāk. Ceļu satiksmes dalībnieki arī nedrīkst viens otram traucēt. Bet labā roka ir traucēklis, visi kas brauc pa galveno ceļu traucē braukt tiem, kas stāv uz dodiet ceļu un šo sarakstu var turpināt dikti garu.

Tā kā nevajag te dubultmorāli bīdīt.

Ja CSN ir tekts ka priekšroka gājējam Dzīvojamā zonā tad tā arī ir. Un tramvaja vadītājam jāiemācās no galvas vieta kur atrodas bremžu pedālis.

Vēlrez atkārtošu – ja jums nav skaidrs 154. punkts tad droši jautājiet paskaidrojumus jebkuram CP un prasiet, kurš pirmais drīkst turpināt kustību dzīvojamā zonā gājējs vai auto!

uupis 03.12.2013 12:42

Bams rakstīja: Uzskatīsim, ka ar šo viņi izvairās no avārijas situācijas, kad gājēji nepilda 154.punkta prasības.

Bet kāpēc es nevaru iet pirmais pāri sliedēm Dzīvojamā zonā.

Ko es pārkāpju ja es eju virzienā no autoostas uz Tirdzniecības centru?

Ja tajā pašā laikā brauc tramvajs un mūsu trajektorijas krustojas TAD GĒJĒJAM IR TIESĪBAS IET PIRMAJAM un tramvaja vadītājam ir jāspiež bremžu pedālis nevis zvaneklis.

Šo jautājumu var noskaidrot pie jekura Ceļu policista.

Bet tā kā RS strādā CSN guru, tad visas iespējas uzrīkot semināru par šo tēmu. Jo tāds skats ka Bams arī priekšrokas došanu gājējam uzskata par nepamatotu traucēšanu – un lielais vairums vadītāju tā domā.

P.S. Lai kautkas sakustētos šajā jomā vai tad vajaga kādu nelaimi pie autoostas, lai beidzot pareizi izlasītu CSN???

uupis 03.12.2013 12:25

Bams rakstīja: Ja iela tiek šķērsota nevis tiek slāts pa ielas vidu braukšanas virzienā, tad domāju nevienam problēmu nav. Problēmas rada paši gājēji.

Tur jau tā lieta ka tramvaja vadītājs šajā zonā neuzskata gājējus par satiksmes dalībniekiem un nedod viņiem priekšroku bet nospiež zvanekli, kas pieprasa dot priekšroku tramvajam.

Tas ir tas pats kas braukt krustojumā no otršķirīga ceļa ar nospiestu skaņas signālu.

uupis 03.12.2013 12:22

CSN 1.37. priekšroka — tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem;

Kā ar šo punktu??? Kur mēs viņu liksim???

Tātad ja es eju no autoostas uz Tirdzniecības centru, es nepamatoti traucēju? Tātad dubultmorāle? Labai rokai ir priekšroka, bet gājējam priekšroka skaitās nepamatota traucēšana?

Tādēļ es vēlrez atgādinu – jums ir CSN guru (paši zinat kuru es domāju). Tātad palūdziet viņam izstāstīt par Dzīvojamo zonu un kā jārīkojas tramvaja vadītājam saskaņā ar CSN ja gājējs iet no autoostas virzienā uz tirdzniecības centru un vēlas šķērsot sliedes. Kurš iet vai brauc pirmais saskaņā ar CSN?

uupis 03.12.2013 12:05

Bams rakstīja: Vispirms sāksim ar to, lai gājēji tur sāk ievērot šī punkta prasības (154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.)

Tātad mana vēlme šķērsot ielu ir nepamatota traucēšana?

Jūs gribat teikt ka Priekšroka ir nepamatota traucēšana?

uupis 03.12.2013 11:41

Bams rakstīja: Kā rīkotos tu?

Es braucot cauri Dzīvojamai zonai rīkojos saskaņā ar CSN.

uupis 03.12.2013 11:36

Bams rakstīja: A, ja intūristi un vietējie gurķi slāj pāri tieši deguna priekšā - ko darīt? Kā rīkotos tu?

CSN skaidri un gaiši nosaka, ka Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdistiem ir PRIEKŠROKA (tiesības pirmajam iet). Tātad tramvaja vadītāja algoritms iebraucot šajā zonā ir sekojošs: Izvēlas ātrumu, kurš nav lielāks par 20 km/h, bet ir tāds, lai var laicīgi apstāties un dot priekšroku gājējam jebkurā vietā šīs zīmes darbības zonā.

Un ja gājējs iet no autoostas uz pretējā ielas pusē esošo tirdzniecības centru, tad tramvaja vadītājs apstājas un laiž gājēju.

Ja kaut kas nepatīk, tad visas iespējas Zivtiņa kungam ir ierosināt šo zīmi likvidēt un ierīkot gājēju pārejas. Citādāk esiet tik laipni un izpildiet CSN prasības.

uupis 03.12.2013 9:51

Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN un paraugdemonstrējumiem pie Centrāltirgus, kā pereiz šķērsot tramvaja sliedes tā, lai neviens satiksmes dalībnieks nepārkāptu CSN un nedod dies vēl lietotu skaņas signālu?

uupis 03.12.2013 9:35

Hmmm. Varbūt uzaicināt uz Centrāltirgu lielo Ceļu satiksmes noteikumu zinātāju kurš tagad strādā Rīgas satiksmē, lai nodemonstrē kā šķērsot tramvaja sliedes dzīvojamā zonā tā, lai neviens satiksmes dalībnieks nepārkāptu CSN?

uupis 03.12.2013 9:31

Palaidniex rakstīja: spi2.itvnet.lv/...

Kas tas par velniņu no kārbiņas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti