iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 03.12.2013 7:35

Krotow rakstīja: Kāds te 100 ir kaut ko labu sapīpējies un tas neesmu es. Kur tev dzīvojamā zonā tramvajs?

Kāds laikam braucot neredz ceļa zīmes. Nezinu vai dēļ pulverīšiem vai pīpē kaut ko pie stūres. Aizbrauc uz centrāltirgu un pavēro ceļazīmes.

uupis 02.12.2013 18:26

Palaidniex rakstīja: Tipa tos nerada arī kravinieki, kuri, atšķirībā, no džimbuļa var iebraukt dzīvojamā zonā...

A džimbulis nevizinās pa Dzīvojamo zonu?

Brauc, un kā vēl. Tarkšķ, pārsniedz ātrumu un vēl vadītāji no iekšpuses sprauslā par to ka cilvēki pārvietojas Dzīvojamā zonā.

uupis 02.12.2013 7:03

Palaidniex rakstīja: Un kur tajā murgā par amuriku bija dzīvojamā zonā iemaldījies tramvajs, kas ar tarkšķi dzīvojamā zonā pieprasa priekšroku gājējiem?

Tramvajs ir liels. Aizņem daudz vietas. Taisa vibrācijas un putekļus. Un liek no 9 stāva uz CSN. Ja noplīst tramvajs tad trafiks apstājas. Nu ja nevar izstrīpot tramvaju tad vismaz pedāļu spaidītājiem RS vadība varētu CSN iemācīt, lai nav blamāža intūristu priekšā.

uupis 01.12.2013 13:09

briedisunrepshe rakstija: Apsveicu! Bet kā tieši tas ir saistīts ar tramvajiem?

Tā ka mūsu tramvajvadītāji nezina CSN.

Viens no 25 zina kas ir dzīvojamā zona un ka tur gājējam un riteņbraucējam ir priekšroka. Un ka skaņas signāla lietošana šajā zonā ir pārkāpums.

Zivtiņa kungs varētu tramvajniekiem uzrīkot kursus par dzīvojamo zonu.

uupis 05.11.2013 15:17

www.apollo.lv/...

Kā tramvajs nost no sliedēm tā satiksme paralizēta.

uupis 16.07.2013 13:45

Khmm – incanti cik jevrikus maksās brauciens pēc jaunā gada? Un cik maksās biļets pie vadītāja?

uupis 09.07.2013 17:41

Vai nu arī kāds knibucis kādu kanālu nosprostē – uzsilst – izsplešas un kanāla nav…

Tādas lietas parādās pēc motora skalošanas no vecajām eļļām…

uupis 09.07.2013 17:31

Kam jums vairāki aDmini?

Vai tad ar vienu par maz?

uupis 09.07.2013 17:30

anonimikis rakstīja:

Shiirs rakstīja: aa bet tu esi informeets, ka shitais viss pasaakums driiz nograbees. jo deksters ir pametis grimstosho kugji.

parasti zhurkas ir pirmaas kas pamet grimstoshus kugji

es ar notinos. sākumā līdz rudenim. tad skatīsies kas tālāk.

Šitā gan nevar…

Tā nav smuki…

uupis 09.07.2013 17:28

IkdienasViesis rakstīja: Pavēroju, ka dziesmu svētku dalībniekiem no lauku rajoniem, arī iepatikušies jaunie tramvaji - daudzi fotografējas uz to fona.

Nu laukos jau dzelzceļš ir diezgan eksotisks pasākums…

uupis 29.05.2013 14:01

Kāds var pateikt no kāda materiāla jaunajiem, augsto griestu, tramvajiem ir izgatavots strāvas noņēmējs uz puspanta?

uupis 29.05.2013 13:56

Nortel rakstīja: Tramvajs un cilvēku kustība ap radiomāju padara šo vietu nepievilcīgu potenciālajam investoram. Nu tā runā vienā kantorī... Jo objekts jau gandrīz ideāls - "cietokšņa" tipa ēka pašā centrā.

Kāds grib kanālmalu prihvatizēt?

No Barona un Aspazijas tāpat dzelzceļu neiznīcinās, tātad vibrācijas būs iepriekšējā līmenī. Tautu masas tāpat tur stiepsies uz Vecrīgu, patīk tas kādam vai nepatīk.

Vērmanes parkam jau pieredze ir – izdomāja privatizēt, bet nācās vien atvērt vārtus vaļā…

uupis 10.05.2013 19:06

Redaktors rakstīja: Radīt plūsmu?

- Redzu vienu kaut cik nopietnu argumentu par labu limitiem. Tas ir mēģinājums radīt plūsmu, kurā pietiekami droši justos pat visvājākie, kurā nebūtu apdzīšanu, stresa…

Par labu limitiem runā statistika.

Limiti ir tāpēc ka tehnika ir dažāda, uzvedības modeļi ir dažādi, reakcijas ātrumi dažādi un arī ķibeles ir dažādas. Kāpēc tas vai cits auto brauc ar 40, tur kur atļauts ar 50 nav zināms nevienam izņemot pašu stūrētāju. Aizliegt braukt ar 40 nevar. Tam auto kas brauc ar 40 arī nav jāinformē pārējie – kāpēc viņš tā brauc. Nu nav viņam jāliek uz jumta LCD monitors ar skrejošo rindu «PIDODIET, BET MAN IZBEIDZĀS 3. ĀTRUMS UN ES BRAUCU UZ SERVISU» vai «VEDU PLĪSTOŠU KRAVU».

Tam, kurš brauc ātrāk ir jādomā un jāmāk braukt un jāmāk apdzīt. Ja to nemāk, tad sēdi malā un nebuksē uz lēnāk braucošiem, jo pats esi nepraša, ka viņi tev traucē…

uupis 09.05.2013 10:50

Piedodiet, bet esmu piemirsis, no kāda materiāla pantam ir veidots strāvas noņēmējs, tak ne jau no grafīta?

uupis 09.05.2013 10:46

Bucefals rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Nevajag par mani padomāt, ka uz tiem 70 km/h es lidoju gar māju durvīm pagalmos, skolām, vai pa Vecrīgu.

Tomēr Lokomatīves ielas posms starp agrāko Slāvu tiltu un Lukoil automātu (tur mani paņēma), kur nekad nav neviena kājāmgājēja, jo vienā puse ir Keramikas betona sēta, bet otrā pusē sēta pie dzelzceļa un grāvis - šeit jau nu laikam man grūti ir pārmest neapdomību.

Tur 70 zīmi izdzēsa pēc 3 krašungiem, kad šmigaini pacani trennuškās sastādija behas un mērces stabos…

uupis 17.04.2013 14:34

Kurš par to lai jaunajiem RS maršruta busiņiem ar velobagažniekiem numerācija sāktos no «1»?

uupis 17.04.2013 14:32

Bams rakstīja: Hwz. Man par šo jautājumu nekas nav zināms. Vien dzirdēju, ka maršruti un to numuri iesākumā paliks kā ir.

Tas bija sarkasms…

Bet manuprāt loģiski būtu tā, ka katram maršrutam ir savs numurs (atskaites punkts – maršrutu daudzums pilsētā). Un kāds transporta līdzeklis iet pa šo maršrutu, tam ir otršķirīga nozīme. Bet tagad ir tā ka tūrists parastais, lai nokļūtu galamērķī, met zaķa cilpas pa pilsētu (arī krievu laikos iebraucējiem bija problēmas). Laucinieks jau nevar zināt ar kuru kasti jābrauc – to kas ar divām ilksīm vai vienu?

Izveido maršrutu – piešķir numuru un lieta darīta. Bet nē 11. trolejbuss, 11. autobuss un 11. tramvajs.

Tāpēc jau uzsmēju ka maršrutniekiem arī vajaga numerāciju no 1. Uzreiz visiem vieglāk būs…

uupis 16.04.2013 16:23

Ahā – tagad mēģinam ieviest mikriņus?

Diez kā ar numerāciju?

Jaunajiem mikroautobusiem maršrutu numerācija sāksies no viens?

uupis 16.04.2013 16:21

Cik tad tālu esam tikuši ar jaunajiem tramvajiem?

uupis 16.04.2013 16:20

Miezis_69 rakstīja: day after tomorrow

Uupi, kur tu esi?

transphoto.ru/...

Es te bet tev tajā linkā –> 404 Not Found

uupis 19.12.2012 16:01

Miezis_69 rakstīja: Tu kkā vienreiz opreģeļis, kā tad ir jābūt, lai būtu ok. Hutorjānis

Nevis Hutorjānis bet ziņotājs. Paceļ tēmu, atrod aktīvistu un noziņo kur vajaga.

Kāpēc daudzi aktīvie iAuto rakstnieki ir pazuduši bez pēdām, bet Deksters dzīvs?

P.S. Nekā personīga – tikai fakti…

uupis 19.12.2012 13:54

anonimikis rakstīja: kādā veidā bruģis lauž transmisiju?

lv.wikipedia.org/...

"Transmisija ir mehāniska ierīce vai sistēma enerģijas pārnešanai no dzinēja uz darbmašīnu[1], jeb automobilim uz dzenošajiem riteņiem. Ar transmisijas palīdzību pārnesot enerģiju jeb spēku uz iekārtu ir iespējams mainīt vilkmes momentu, ātrumu un virzienu."

Izlasi uzmanīgi ko pats uzrakstīji…

Ja nu vienīgi ar virzienu tu saproti taisnvirzienu uz priekšu un atpakaļ, un pie tā visa vēl ignorē pusasis, granātas, gultņus, un visus pārējos metāllūžņus un dempferus…

Paspīdēja stārs…

uupis 14.11.2012 11:00

Viss ir atkarīgs no Redaktora un kamēr viņš neuzstāsies ar iedvesmojošu runu – tikām mājās nesasaukt.

Redaktors, kā zināms ir līderis un vadonis ar lielo «L» un lielo «V» nu vai arī «D» (nav svarīgi kāds burts, galvenais ka liels).

uupis 14.11.2012 10:55

robotbarbers rakstīja: Mani ieinteresēja tāda lieta: Uz kāda punkta pamata, vispār aizsākās šis tofiks?

Ar to ka tramvaji ir agresīvi (uzbrūk miermīlīgām automašīnām), aizņem daudz vietas, taisa putekļus un noēd daudz elektrības un citas naudas.

uupis 09.11.2012 9:34

Vobščem lv.wikipedia.org/wiki/ Līvāni_(stacija)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti