šķeldā sen jau viss ko var rentabli pārvērst ir pārvērsts..
vairums aģentūru tomēr dara arī derīgu darbu.. kaut vai tos pašus ES SF administrē..
šķeldā sen jau viss ko var rentabli pārvērst ir pārvērsts..
vairums aģentūru tomēr dara arī derīgu darbu.. kaut vai tos pašus ES SF administrē..
budžeta iestādes var lemt mehaniski samazināt vai štatus. tikmēr uzņemēji, ja nevar atļauties, tad arī atlaiž darbiniekus..
izeja, būtu, ka samazinot skaitu, tiktu paredzets arī darba ražīguma pieaugums un augstāka atbildības pakāpe, bet ta ir utopija,,
kamēr, ir liela atšķirība starp inflāciju un ienākumu mehānisku samazināšanu un devalvāciju, jo ir jorpojām gana daudz iedzīvotāju, kuriem ienākumiem ne tikai nav samazinājušīes, bet arī pieaug..
tas būtu vismaz solis uz priekšu.. jo patreizeja jaunā valdība, manuprāt, pilnīgi ne ko nemainīs..
kaut vai kā cerība, ka šī Saeima tiks atlaista pirms termiņa un esošais budžeta deficīts tiks segts no neiegūtajiem nodokļiem..
kamēr neviens pat ar pusplēstu vārdu nemin, ka vajadzetu cīnīties ar tiem kas nekad nav maksājuši nodokļus un netaisās maksāt.. bet tikmēr tik kāš no tiem, kas maksā no pēdejās kapeiciņas..
tam varētu piekrist, bet pakāpeniski cilvēki tomēr sak apjaust savu vietu (vismaz kāds labums no krīzes)..
tas ka darbspēka arguments nav vēra ņemams liecina arī fakts, ka daudzi uznemumi pēdejos gaods sāka pārcelities uz lētākām valstīm, to pasu slaveno Ķīnu..
tur jau tas humors, ka Latvijā vienīgie vērā ņemamie resursi ir lētākais darbspēks.. neskatoties uz ažiotāzu par darba algas pieaugumu, trekanajos gados Latvijas atalgojuma vidējais apjoms ne tuvu nesasniedza vidējo ES.. kas vēl? koksne, kūdra.. viss pārējais tapat ir iepērkams - un pa dārgo, elektrība, gāze utt.. devalvējot pa vēl dārgāko..
msh rakstīja: Apskaidrojiet man, nezinītim, ko tā devalvācija valstij dos. Nu, lats paliks nevērtīgāks, kāds no tā tolks? Tas ka mūsu jaukajā, lielajā galvaspilsētā mītošie penši apmirs?
par to joprojām diskutē lielie ekonomikas rievainie, taču īsumā labums varētu būt tāds, ka rastos starpība starp valūtu vērtībam un mums rastos iespējas konkurēt eksportā ar kaimiņīem, kuriem ir dārgāka valūta..
par vēlu katrā ziņā vienīgais varinats ir laikus piemeklēt ienākumus eiro..
nuu.. DP es domāju, ka ir tāda iestāde, kam nav vajadzīga publicitāte, atšķirībā, piemēram no tāda kā tiesībsaraga,u tml..
droši vien gan tas gan tas..
nu pārnesta nozīme apciemoja.. skaidrs, ka ne jau ar helikopteru un maskā pa virvi naktī ielidojo caur aizvērtu logu bet nu vispār liekas, ka mūsu valsts ir traki lielā drošība, ja DP ar šitādiem sīkumiem jānodarbojas..
starp citu pingvīnu aktīvistus, kas oficiālis sāka prasīt atbildību un informāciju noo dažādām iestādēm un poilitiķiem jau apciemoja DP personīgi
ka kaut kad, par to zināt neviens nevar, arī Rimševics.. taču paredzamā nākotne diezvai.. gadījumā ja neizpildīs eiro ieviešanas kritērijus līdz 12 gadam, tad šī diskusija atkal pacelsies.. līdz tam laikam visas runas populisms un ļaužu musināšana..
Arnijs rakstīja: TP... Ja proti lasīt, tad www.saabnet.ee/... Vari vaicāt vai nu jūzerim "iisak", vai "trionic".
nemāku zviedriski
sportskāru līzingā..
ok, Vikingos, bet ko elkparts laikam sanāk vislētak
salīdzinoši ar maptunes, piemēram..
nu iztēlojies.. brauc pa šoseju piektajā robā.. ieraugi fūri.. ja vietas daudz vienkārši apdzen.. mazak vietas, 4.ajā gāzi līdz galam un apdzen (trešajā ap simtu īsti jēgas nav).. tam kloķis.. kamēr, ja lielāka jauda, lai pat arī ar 4.to pārnesumu ar pilnu gāzi apdzīšana drošāka un pārliecinošāka.. 2. gadi nobraukti un jūtu, ka esoši hp, ir par maz.. drošāka, interesantāka braukšana, bet ne par to topiks..
šis man ceturtais saabs un domāju, ka arī piektais būs tas pats
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
papētot jaudas, nm un apgriezinu līkni, tad jaudas un nmpalielinājumam vajadzetu būt jūtamam jebkurā pārnesumā, īpaši virs 2k apgriezienu.. līdz ar to, jebkurā "sadzīves situācijā" īpaši pie apdzīšanas (ņemot vērā, ka braucu pārsvara ārpus pilsētas), tad domāju, ka jaudīgāka dzinēja priekšrocības sajūtīšu arī līdz 5. roba augstākajiem apgriezieniem
tā jau pavizināties man ar daudziem autiņiem ir bijis interesanti un forši, bet mainīt kaut kā vēl negribas, jāpagaida, kamēr šis apnīk.. tad pamēģināsu nākamo 9-3 un tad jau redzēs..
Arnij, kā Tev šķiet, ta kā man tuvu mājām un arī sekmīga sadarbība ir bijusi ar Kalngali, kā domā, varētu ar viņiem runāt, ka aizdzenu un palūdzu man klāt pie tekošās apkopes pie reizes arī noorganizet to I stadiju..
tomēr, izstrādātas derīgo izrakteņu tilpnes visbiežāk paliek par ūdenskrātuvēm.. karjeru ezeri utt..