iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 22.02.2013 13:21

Imka rakstīja: Izlasīju visus komentus par savērptām galvām un zilām šālēm...garīgais uz nulles .......tagad stipri ceru uz to ka vainīga būs tikai sapuvusī caurule vai aizsērējis korķis

Es šobrīd esmu šādās pašās pārdomās un cerībās...

VWfans 22.02.2013 13:16

Ko Iauto lasītāji saka par jauno Toyota-Yaris ar 1,0 litra benzīna motoru. Tam līdz marta beigām ir apmēram tūkstoš latu atlaide...

VWfans 22.02.2013 13:10

GB12 rakstīja:

VWfans rakstīja: Jāpērk jaunu Toyota-Yaris. tas esot uzticams. Merivu jāatstāj priekam un tāliem braucieniem.

A meriva nav uzticama?

Bija uzticama tad, kad bija jaunāka. Līdz 150 tūkst.km bija OK. Tagad tomēr paveca, gandrīz septiņus gadus jāta pa pārsvarā pa Latviju. Ceļi mums slikti, nav jau brīnums, ka nemitīgi pakļaujot auto pastiprinātām vibrācijām, auto tiek pastiprināti nojāts.

Vai piekrītat, ka 171 tūkst.km pa Latvijas ceļiem varētu būt līdzvērtīgi 300 tūkst.km pa Francijas ceļiem?

VWfans 22.02.2013 11:27

Jāpērk jaunu Toyota-Yaris. tas esot uzticams. Merivu jāatstāj priekam un tāliem braucieniem.

VWfans 22.02.2013 11:19

Pirmais, tā laikam būs. Tad jau rīt servisā redzēs.

VWfans 22.02.2013 10:45

Nav jēgas liet, viss iztek kā caur cauru maisu. Prasīšu kaimiņam-taksistam, lai aizvelk. Viņam ir jaudīgs un baudāms Audi-A6 2,5 TDI.

VWfans 22.02.2013 9:58

Tātad problēma tāda, ka Merivai ar dīzeļmotoru, šķiet, sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma. Vai drīkstu pats savā gaitā aizbraukt 6 km (10 minūtes) līdz autoservisam, rūpīgi uzmanot, lai nepārkarst motors? Ja kāps virs 80 grādiem, momentā stāšos malā. Ziemas sala apstākļos dīzeļmotors silst ļoti lēni, domāju, ka varētu ar īsti neiesilušu dzinēju līdz servisam tikt. Apkures trūkumu varētu pieciest. Vai šādi braucot, es varu kaut ko sabojāt?

Radās vēl viena doma. Ja man sistēmā vispār nav dzesēšanas šķidruma, tad jau temperatūras rādītājs varētu nestrādāt, vai ne tā? Tad jau es varētu nepamanīt dzinēja pārkaršanu, vai ne?

Lai gan trešdienas vakarā, kad vēl braucu, bija tā - apkure pazuda, skatos, kapj dzesēšanas šķidruma temperatūra - 80, 82, 85, 88... Stājos malā un dzesēju motoru. Labi, ka bija sals stiprs. Pēc 10 minūtēm bija padzisis, un tad atlikušo kilometru līdz mājām aizbraucu, lai gan beigās temperatūra sasniedza 90 grādus.

Man šķiet, ka sistēmā ir konkrēts caurums. Vakar pielēju litru un vēroju, kas notiek zem auto. Zem motora viss smuki iztecēja ārā, izveidojās peļķe. Tieši pa kuru vietu iztecēja, nezinu, jo tur ir aizsargpanna, nav bedres un klīrenss ir mazs.

Vispār 1,3 CDTI motors iesilst ļoti lēni. Kad auto ir kārtībā, tad pie āra temperatūras mīnus 5 - mīnus 10 grādi dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 70 grādus tikai pēc kādām 15 minūtēm, par ko es auto lietošanas pirmajā laikā brīnījos.

VWfans 02.02.2013 21:07

Man trešais auto bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar klimatkontroli un automātu. Tas man piederēja no 2003.gada augusta līdz 2006.gada janvārim.

VWfans 01.02.2013 19:43

Nomika Hondai CR-V viss kārtībā. Šorīt redzēju viņu braucam Rīgas centrā.

VWfans 30.01.2013 22:43

Man Merivai degvielas filtru jāmaina ik pēc 60 tūkst.km, bet tas ir salīdzinoši dārgs.

VWfans 30.01.2013 18:51

Cik bieži degvielas filtru jāmaina?

VWfans 25.01.2013 22:52

DekstersFF rakstīja: Un nestāsti, ka nekad nekur Latvijā neesi pabraucis uz 130

Es tiešām neesmu... Retos brīžos ir bijis 120... Lietuvā gan ir bijis 130... Vācijā un Austrijā 145...

VWfans 24.01.2013 20:16

smaidiigais rakstīja:

servisa intervāls kvēpu filtra pārbaudei ir 150000, ja pareizi atceros. Ko tad darīs, to nezinu. Paneļa apgaismojums neregulējas, a varbūt regulējas automātiski, nezinu. Apgriezienu tādu problēmu neesmu novērojis.

Manai Merivai arī pie 170 tūkst.km nobraukuma kvēpu filtrs funkcionē un pats attīrās. Laikam viņam patīk, ka regulāri atvelku uz Ziemeļvidzemi vai Viļņu.

VWfans 24.01.2013 11:37

Nomik, otrādi - vispirms bija viens burts, tad četri cipari, tad divi burti. Piemēram, mūsu Moskvičam bija ж 9059 ЛТ, radiniekiem Žigulim а 2042 ЛТ.

VWfans 24.01.2013 6:24

Un vēl bija 2004.gada Opel-Astra 1,7 DTI un 2005.gada Opel-Meriva benzīns.

VWfans 23.01.2013 22:39

Vēl atcerējos - esmu braucis arī ar 1989.gada Mazda-626 Coupe un apmēram 1995.gada Mazda-323 hečbeku (abas benzīnnieces)

VWfans 23.01.2013 22:38

Bobcat, vai Tavam darba Skoda-Yeti kvēpu filtrs tīrās?

VWfans 23.01.2013 22:35

Es vismaz 50 kilometrus esmu braucis ar šādiem auto:

1. 2005.gada Opel-Vectra Caravan 1,9 CDTI automāts

2. 2012.gada Lexus-CT200h

3. 2008.gada Skoda-Fabia Combi 1,6 benzīns automāts

4. 2010.gada Ford-Focus benzīns (laikam 1,6)

5. 1998.gada Opel-Astra Caravan 1,7 DTL

6. Apmēram 1989.gada VAZ-2105

7. 1997.gada Volkswagen-Golf III 1,6 benzīns

8. 1996.gada Volkswagen-Passat Variant 2,0 benzīns

9. 2007.gada Mercedes-C200K automāts (baudāmākais no visiem)

10. 2006.gada Chevrolet-Aveo sedans 1,4 benzīns

11. Apmēram 2007.gada Chevrolet-Lacetti 2,0 CDTI

12. 2001.gada Ford-focus universāls 1,6 benzīns

13. 2003.gada Peugeot-307

14. Apmēram 2000.gada Mercedes-200 SLK

15. Apmēram 2005.gada Peugeot-607 2,2 HDi

16. 2005.gada Citroen-C5 2,0 benzīns automāts

17. 1983.gada Moskvič-2140D

VWfans 23.01.2013 17:26

Mani auto hronoloģiskā secībā:

1. 02.1996.-04.2002., 1988.gada Volkswagen-Golf 1,6 benzīns, nobraukti 98 tūkst.km.

2. 02.2002.-10.2003., 1992.gada Volkswagen-Vento 1,8 benzīns, nobraukti 30 tūkst.km.

3. 08.2003.-01.2006., 1993.gada Volkswagen-Vento VR-6, nobraukti 42 tūkst.km.

4. Kopš 03.2006. - jauns pirkts Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraukti 170 tūkst.km.

VWfans 23.01.2013 15:09

Pirmais rakstīja: a ķēde kā tam opelim ir jāmaina?

Ķēde esot jāmaina tad, kad to sāk dzirdēt. Parasti tā kalpojot vismaz 250 tūkst.km.

VWfans 23.01.2013 14:34

Man Opelim savādāk: jāmaina tad, kad nosprāgst. Par to brīdina lampiņa ,,Check Engine,, . Manas Merivas nobraukums jau ir cienījami 170460 km, bet viena no sākotnējām kvēlsvecēm vēl kalpo. Mainītas ir pārējās trīs.

VWfans 23.01.2013 13:01

Mana pieredze ar kvēlsvecēm ir tāda, ka vienreiz nosprāga viena, otrreiz - divas citas. Dega lampiņa, taču pāris dienas, kamēr tiek klāt servisā, braukt varēja. Un kvēlsveces nav dārgas!

VWfans 23.01.2013 12:59

Pirmais, es tanī lapā spritmonitor.de aizvien esmu un reģistrēju tur datus par degvielas uzpildēm. Tas ir interesanti!

VWfans 22.01.2013 9:26

Nē, fana Meriva nav nozagta. Fana Meriva it 2006.gada izlaidums, un tai nobraukums ir 170 tūkst.km.

VWfans 05.01.2013 12:34

Viena lieta, kas man 2006.gada Pasātā nepatīk - zilās mērinstrumentu ciparnīcas...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti