Nazurbajev, kaapeec Tu domaa, ka man par Merivu veel ir krediits??? Nee, taa nav, jo liizingu beidzu maksaat jau 2007.gada novembrii.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nazurbajev, kaapeec Tu domaa, ka man par Merivu veel ir krediits??? Nee, taa nav, jo liizingu beidzu maksaat jau 2007.gada novembrii.
Bet Lietuvas provincee tautai ir tendence braukt ar galiigiem shrotiem. Viens piemeers - braucu pa lielisko Palangas - Shaulju shoseju ar 87 km/h, pamazaam man pietuvojaas 90.gadu vidus Passats. Pavirziijos peec iespeejas pa labi, lai shis tiek garaam. Pasaats piedeva gaazi, un no izpuuteeja naaca laukaa TAADI DUUMI. Laikam motors prasaas uz kapitaalo remontu.
Mums gan nebuutu ko chiiksteet par augstaam degvielas cenaam. 22.04.2011. ar savu Merivu (nobraukums 123790 km) biju Lietuvaa un konstateeju, ka benziins maksaa 95 santiimus, bet diizeljdegviela 89 santiimus par litru.
Piektdien biju Lietuvā, nobraucu pa dažādiem kaimiņvalsts ceļiem 270 km maršrutā Vītiņu robežpāreja - Naujoji Akmene - Akmene - Mažeikiai - Seda - Plunge - Paukštakiai - Lieplauke - Telšiai - Kuršenai - Šauļu apvedceļš - Valdomai - Gataučiai - Jonišķu apvedceļš - Elejas robežpāreja. Jāsaka tā, ka Lietuvā lielākā daļa ceļu ir ar teicamu segumu, bet mazākā daļa salāpīti, taču lāpījumi ir ļoti akurāti, taisnstūrveidīgi, tur redzams, ka ir kārtīgi izgrebta bedres vieta un aizpildīta tā vieta, teicami nolīdzinot. Tādu bedru, kuros draudētu diska vai riepas sabojāšana, nekur nebija. Sliktākais segums bija dažviet grants ceļa posmā Gruzdžiai - Meškuičiai, kur bija sadilis grants segums un ceļa pamats kļuvis smilšains. Bet Latvijā līdzīgā grants ceļa posmā Vītiņi - Lietuvas robeža ceļš vietām bija tā izbojāts, ka uz ceļa bija sakaltušu dubļu joslas ar pat 30-40 centimetrus dziļām risēm, kurām par laimi varēja gar vienu pusi, otru pusi vai abām pusēm tikt garām. Sanāk tā, ka uz šī grants ceļa grants segums vietām bija praktiski pazaudēts.
Shodien benziina un diizeljdegvielas cenu attieciiba kljuvusi patiikamaaka - benziins tagad 0,912 lati, bet diizeljdegviela 0,897 lati.
Shobriid fanoju par jaunaa modelja Toyota-Verso. Ja buutu jaapeerk auto, iekljaujoties 18 tuukst. latu cenaa, tad njemtu septinjvietiigo Verso ar 126 zirgspeeku diizeljmotoru.
Seene, atshkjiriiba ir neliela. Atteikties no kondicioniera lietoshanas neveelos.
Pateerinju ar kondicionieri un bez taa varu saliidzinaat, braucot taalaakus marshrutus karstaa laikaa un citreiz, kad aaraa ir +5 +10 graadi un kondicionieri nevajag.
Esmu noveerojis, ka kondicioniera lietoshana degvielas pateerinju kaut cik buutiski palielina tikai tad, ja ir karsts un prasaas ventilaacijai likt otro aatrumu. Bet manam auto pieaugums nav liels - tikai 0,3-0,4 litri degvielas uz 100 km jeb apmeeram 6-8%.
Man taa plastmasa nav jaalaiza, taapeec taas miikstums, cietums vai citas iipashiibas nav buutiskas.
Man Fordos taa peleekaa plastmasa netraucee. Man svariigi, lai buutu eerta seedeshanas poziicija pie stuures, ko parasti nodroshina plashi stuures un seedeklju reguleeshanas diapazoni. Un veel obligaats ir kondicionieris, bet paareejaas ekstras nav svariigas. Kruiizkontrole man pat driizaak nepatiik.
Seene, Ford S-MAX ir padaargs, jo ar benziina motoru maksaa, saakot no 16650 latiem, bet ar diizeljmotoru - saakot no 19220 latiem. Tad jau labaak pirkt Toyota-Verso!
TDIOTS, mani tomeer valdzina jauni auto. Patiik lietot auto ilgi un no nulliites. Manai Merivai tagad nobraukums 123062 km, tai skaitaa shogad 6713 km.
TDIOTS, tam Roomsteram, pateicoties turbiinai, griezes moments ir labs, niikulis tas auto nav un ir nopeerkams par ljoti draudziigu cenu.
Ja vajadziigs liels bagaazhnieks beernu ratu paarvadaashanai un Honda-Jazz ir par mazu, tad iistaa izveele buus Skoda-Roomster 1,2 TSI ar lielisko 85 zirgspeeku turbomotoru par 9400 latiem.
Pie shaadaam riiciibaa esoshaam naudinjaam es izveeleetos shaadus jaunus auto: liidz 9 tuukst.latu - Skoda Fabia Combi benziinnieku, liidz 10,5 tuukst. latu Honda Jazz, liidz 12 tuukst. latu jaunaa modelja Opel Meriva 1,4 Turbo, liidz 14 tuukst. latu Opel Meriva 1,7 CDTI.
Recluse
Nepiekrītu. Honda-Jazz lieliski der arī ģimenei. Pārdomātā telpas izmantošana kompaktos izmēros ir devusi šai Hondiņai neticami plašu salonu, bet bagāžas izvietošanu atvieglo izcilās salona transformācijas iespējas.
Apskatiijos, ka automobili Honda-Jazz Japaanaa razho Suzukas pilseetaa, kas taisnaa liinijaa atrodas ap 450 km no Fukushimas.
Pareekjinaaju, kaadas buutu benziina izmaksas, ar lielisko Honda-Jazz braucot no Riigas uz Ludzas novada Vecslabadu. Attaalums turp un atpakalj 636 km. Benziina pateerinsh 5 litri uz 100 km. Nepiecieshams 31,8 litri benziina, kas izmaksaatu 29 latus.
Vai tas noziimee, ka tagad radiaacijas deelj buus riskanti pirkt lielisko Honda-Jazz?
Burvīgs auto ir arī Honda-Jazz. Labprāt tādu nopirktu:
Tad jau mana Meriva arii izturees 350 tuukst.km, ja jau Getz to speej.
Piekriitu. KIA Ceed SW universaalam cenas shobriid ir iekaarojamas. 1,4 litru 90 zirgu benziinniekam 9762 lati, 1,6 litru 126 zirgu benziinniekam 10184 lati, bet 1,6 litru 90 zirgu diizelim 11168 lati. 1,4 litru benziinniekam videejais pateerinsh 6,1 litrs, bet 1,6 litru diizelim 4,5 litri uz 100 km. Degvielas izmaksas uz 100 km benziinniekam 5,59 lati, diizelim 4,10 lati. Diizeljauto iegaade atmaksaasies peec 94 tuukst. km nobraukshanas.
Papildinaajums - ieprieksheejaa postaa biju domaajis ar nobraukumiem virs 50 tuukstoshiem kilometru GADAA.
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
PAPILDINĀTS ar Valsts policijas atbildi; Balķvedējs ar iekrāvēju Jūrmalā nogāž visas caurlaižu kontroles kameras (+ VIDEO)
27
Duumi bija gaishi peleeki, smilshu kraasaa. Nedomaaju, ka Pasaats bija chipots, jo leishi nav taa kjerti uz paarmeeriigu jaudu kaa latvieshi.