iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 13.04.2011 7:39

Ja paskataas lapu spritmonitor.de, tad Vaacijaa mashiinas ar izteikti lieliem nobraukumiem (virs 50 tuukst.km) tomeer ir krietnaa mazaakumaa, bet, taa kaa taas ir leetaakas, tad biezhaak tiek vestas shurp.

VWfans 12.04.2011 21:17

Tagad ar labu atlaidi dabuujams lieliskais KIA-Ceed SW universaals. Ar 1,4 litru benziina motoru pat leetaak par 10 tuukstoshiem latu. Es taadu auto iekaaroju...

VWfans 11.04.2011 21:51

WALA rakstīja:

Tu pabrauc pa Vāciju, Austriju, Čehiju utml. un tad pastāsti kā vācieši mīl vilcienu. Starp diviem bāņa blakusesošiem exitiem 150km/h - nav vērts spiest.

Bet kāpēc gan vidējam vācietim būtu ikdienā jābraukā vairāk nekā vidējam latvietim? Man, piemēram, Jelgavā darba nav, tāpēc esmu spiests braukt strādāt uz Rīgu un daru to ar vilcienu. Vācijā gan, cik saprotu, nav tik nevienmērīga reģionālā attīstība kā pie mums.

VWfans 11.04.2011 21:39

WALA rakstīja: viņiem jau ari attālumi - ir starpība maukt uz 200km/h 500 km vai čunčināt uz 110 km/h.

Un kāpēc Tu domā, ka vācieši pie tiem viņu zemē esošajiem attālumiem to tik vien alkst, kā pārvietoties lielos attālumos ar auto? Ir taču arī vilcieni, lidmašīnas. Turklāt Vācijā kā valstī ar lielu darbavietu skaitu un biezu apdzīvotību ir labas iespējas atrast darbu tuvu dzīvesvietai.

VWfans 10.04.2011 23:18

Bet kaa tad es ar savu Merivu 1,3 CDTI lai iisti braucu - dazhi saka, ka, lai neaizseereetu DPF kveepu filtrs, vajagot riktiigi mochiit, bet Tu te staasti, ka nevajag griezt motoru lielos apgriezienos??? Nobraukums tagad 122839 km.

VWfans 10.04.2011 21:55

Golfam 1,4 pie 120 km/h ir tālu pāri 3000 apgriezieniem.

VWfans 10.04.2011 21:37

WALA rakstīja:

Tiešs sakars, bet ne gluži ar \"motora resursu\"kā tādu- kā to esi ieņēmis galvā, ir tieši tāda pat situācija kā tu aprakstīji par močiem.

Majaudīgākam motoram bieži vien ir īsāka kārba - tā paša ātruma uzturēšanai (teiksim 110 km/h) kāds 3 litru dzinējs griežas ar ~ 1500 -2000 apg./min., 1,6 coyots - 3000 apg./min., 1,6 škoda ja atmiņa neviļ bija 3500 (mazjaudīgāks motors) utt.

Tad nu lūk braucot teiksim lielāko dzīves daļu ar līdzīgu vidējo ātrumu - 3 litrīga dzinēja virzuļi būs nostaigājuši 1,5 līdz 2 reizes īsāku ceļu \"turp-atpakaļ\" nekā 1,6 coyotam pie tā paša odometra rādijuma !!!

Lietotāja vulgaris acīs tas būš coyotam - \"pļec gribēju zirnekļus izdzīt, bet mans motors nosprāga pēc 300\'000 km, kamēr Ford V6 3.0 īpašnieks -a man pie 600\'000 km tā kā moš taisīt kapitālo, ai nu labi pofig - novilks līdz ļimonam un tad domās.

Bet nu kā jau teicu - mūsdienās ir maz cilvēku kas uztur kārtīgi mašīnas, lielākā daļa tikai mauc, un uztur serviss, a ja serviss p...., tad mašīnai nav resursa neatkarīgi no litrāžas, kaut vienalga lielākam motoram ir labāka varbūtība izdzīvot.

Bet, ja skatās šādi, tad dīzeļiem ir garāks mūžs paredzams. Manai Merivai, kaut arī motors neliels, pie 90 km/h ir 2300 apgriezieni, bet 90.gadu Volkswagen-Pasātam vai Vento ar lielāku 1,8 litru benzīna motoru ir jau 2700 apgriezieni. Turklāt drusku lielākiem dīzeļiem ar 6.pārnesumu pie 90 km/h ir zem 2000 apgriezienu. Tā lieliskajai Ford-Kuga 2,0 TDCi, kuru testēju Jelgavā trekno gadu norietā, bija tikai 1800 apgriezieni.

Kā Jums šķiet, vai šis Ford-Focus ir jauks?

www.labsauto.lv/...

VWfans 10.04.2011 9:12

Nee, tikai paseedeeju salonaa un izlozhnjaaju bagaazhnieku.

VWfans 09.04.2011 22:30

Šodien Toyotas salonā ievērtēju jauno Toyota-Verso-S. Man patīk šāds auto Linea Sol komplektācijā ar 1,4 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un 6 pakāpju mehānisko ātrumkārbu. Tādam cena ir 12430 lati. Ieskrējiens līdz 100 km/h 12,1 sekunde, maksimālais ātrums 175 km/h. Maksimālais griezes moments 205 ņūtonmetri pie 1800-2800 apgriezieniem. Vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 4,3 litri uz 100 km, tai skaitā pilsētā 5,0 litri, bet pa šoseju 3,9 litri uz 100 km.

www.toyota.lv/...

Toyota-Verso-S pēc izmēriem un iekārtojuma ir ļoti līdzīgs manai Merivai, tāpēc arī ir ļoti iekārojams.

VWfans 08.04.2011 8:00

Patiikami buutu, ja tagad vareetu jaunu nopirkt 1995.gada modelja Audi-A6 Avant ar veco, labo 1,9 TDI un tad baudiit to bez lieliem remontiem 15 gadus un 400 tuukst.km.

VWfans 08.04.2011 7:54

Mana teeva Mosiitim-2140 bija deforseets motors, lai vareetu lietot 76.benziinu, kursh 80.gados maksaaja 30 kapeikas, kameer 93.benziins 40 kapeikas. Jauda bija samazinaata no 75 liidz 68 zirgiem.

VWfans 07.04.2011 21:50

Seene rakstīja:

Ar Merivu nekur citur nevar aizbraukt?! :8

Var. Mana Meriva ir bijusi, piemēram, Suvalkos, Olštinā, Gorzow Wielkopolski, Dunkerque, Londonā, Derby, Sheffield, Rugby, Bradford, Rotherham, Wigan utt.

VWfans 07.04.2011 21:38

TDIOTS rakstīja:

VWfans rakstīja:

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.

115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?

Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.

labi saskrūvētam moxābičam nekas 'nerēca' arī pie ~150km/h nu nivajag tirst tukšu fļūzzu

ja tā ņem , tad dajebkurš 'iz3,14stenis' -nau svarīgi MB vaj Meriva , var rēkt un kratīties tikko no vietas izkustējies

Moskvičs bija konkrēts mēsls, kas uz 150 nemaz negāja. Griesti bija 130 km/h !

VWfans 07.04.2011 21:37

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja:

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.

115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?

Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.

Hmm... Kur tieši tev sanāk šie 25 km/h? Kad zemu lido gar kādu bērnudārzu, jeb uz vācu bāņa?

Uz parastas Latvijas šosejas posmā Vireši - Smiltene.

VWfans 07.04.2011 21:02

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.

115 ir kāds rādītājs, ko pieminēt ar "pat"?

Protams, jo tas ir LIELS ātrums, kas par 25 km/h pārsniedz atļauto.

VWfans 07.04.2011 7:52

Moskvicha motors pie 70 km/h jau reeca, bet tagadeejaa Meriva pat pie 115 km/h nav skalja un ideaali, ar paarlieciibu turas uz celja.

VWfans 07.04.2011 7:48

Pie 25 tuukst.km nobraukuma 5 gadu vecumaa Moskvicham paarruuseeja kaada no bremzhu cauruliiteem mashiinas apakshaa. Palika tikai viens no bremzhu kontuuriem, bijaam spiesti toreiz leenaa gaitaa vilkties no Madonas uz Jelgavu.

VWfans 07.04.2011 7:42

Es 80.gados iemaaciijos braukt ar teeva Moskvichu-2140. No shodienas viedoklja skatoties, suuds peedeejais. 12 gadu laikaa nobraucaam tikai 54 tuukst.km, bet bija arii remonti, kaadu muusdienaas liidz taadam nobraukumam nav, ja nopeerk jaunu auto. Jau pie 9 tuukst.km nobraukuma Moskvicham bija jaamaina stuures pirksti, servisaa tikt bija gruuti, labi, ka mums ar teevu tos mainiit paliidzeeja atsauciigs kaiminsh.

VWfans 02.04.2011 21:50

Ljoti jauks ir 2001.-2002.gada Volkswagen-Golf universaals, ja tam ir kondicionieris. Shajaa auto ir super eerta seedeeshana pie stuures.

VWfans 02.04.2011 13:33

STALIN, bet jaunajai Merivai citaadas kubatuuras kaa 1,4 litri benziinnieku nemaz nav. Ir tikai 100 zirgu bezturbo un 120 vai 140 zirgu turbo. Varbuut labaak orienteeties uz 1,7 CDTI ar 110 vai 130 zirgiem?

VWfans 02.04.2011 12:53

Labpraat 2015.gadaa nopirkshu 2011.gada Opel-Meriva 1,4 Turbo ar 120 zirgspeeku benziina motoru, kuram videejais degvielas pateerinsh ir tikai 6,1 litrs uz 100 km. Esmu prezentaacijaa braucis ar trim dazhaadaam jaunajaam Merivaam, un shaads variants bija visbaudaamaakais.

VWfans 02.04.2011 0:27

Es tā saprotu, ka I_Edgaram tas Skorpis ir šāds:

www.ss.lv/...

VWfans 02.04.2011 0:02

taaneko rakstīja:

VWfans rakstīja:

Varbūt līdz 12 gadu vecumam, kas to lai zin, kā mašīna kalpos...

Reku pēc tautas rakstītā sanāk ka esi "iegrābies"? krietni vecāki auto kalpo bez problemām. Galvenais ka ka tapēc arī kalpo bez problēmām ka ir krietni vecāki. Kad pagājušā gadsimta 90 gados sāka mainīties pieeja autobūvei un auto tika pielīdzināts kkādai sadzīves tehnikai tad arī īstie, drošie, ilgi kalpojošie autiņi beidzās.

Tā diemžēl ir, ka jaunāko paaudžu auto ir baigi kaprīzie. Un piekļuve daudzām detaļām diezgan apgrūtināta, jo motortelpa ir stipri piebāzta...

VWfans 01.04.2011 23:35

taaneko rakstīja:

VWfans rakstīja: . Bet pašreizējā situācijā izskatās, ka braukšu ar esošo Merivu līdz tās 8-10 gadu vecumam un 200-250 tūkst.km nobraukumam.

Nu lūk 8-10 gadi un... kapēc tieši 8-10? un galvenais ka patlaban mainītu pret tādu pašu... vienīgi mainītos dzinējs no ekonomiskāka uz mazāk ekonomisku...

Varbūt līdz 12 gadu vecumam, kas to lai zin, kā mašīna kalpos...

VWfans 01.04.2011 23:23

Lūk, lieliska mazlietota auto piemērs:

www.ss.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti