iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 06.12.2010 16:46

argis rakstīja: Man astrai tas filtrs tīrās videeji ik pēc 1000km. Ja vairāk braukā pa pilsētu, tad ik pēc ~700km, ja pa šoseju, tad retāk.

Servisā teica, ka nevajag slāpēt motoru nost, ja notiek tīrīšanās process.

Cik esmu novērjis, tad tīrīšanās process ilgst, kamēr tiek nosvilināts 1l degvielas.

Man arī apmēram tikpat bieži. Redz, kur šī mašīna ar DPF ir laikam braukusi lielus gabalus - nepilnos trīs gados jau 148 tūkst.km:

suchen.mobile.de/...

VWfans 06.12.2010 8:41

Ir jāmaina tikai tad, ja aiziet ciet. Nav jāmaina kaut kādos noteiktos intervālos, skatoties pēc nobraukuma.

VWfans 05.12.2010 15:08

rudens68 rakstīja: VWfan

Skaidrs ,palasīju tēmu ...mazda 6 kvēpu filtrs...Vispār jāpaintresējas kā ravam ar to filtru kad parasti jāsāk mainīt ?

Painteresējies gan! Kvēpu filtrs gan neesot jāmaina periodiski, bet tikai tad, kad ir tiktāl piesārņots, ka vairs nepalīdz ne periodiskā pašattīrīšanās braukšanas laikā, ne servisā veikta tīrīšana ar kaut kādas speciālas programmas palīdzību. Un galvenā sāpe ir tā, ka maksā kvēpu filtrs ļoti dārgi - ap 700-1000 latiem. Sakarā ar šo apstākli es tagad sliecos par labu benzīnniekiem.

VWfans 05.12.2010 15:04

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.

Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:

www.ss.lv/...

Padalies kas Tev pret dīzeli un kvēpu filtru ?

Man to lietu servisā skaidroja tā: kvēpu filtrs periodiski pats automātiski attīrās, tanī tad tiek padota papildu dīzeļdegviela, kas sadeg, ja šis 15-20 minūtes garais process netiek pārtraukts (netiek izslēgts dzinējs). Ja šis process tiek pārtraukts, tas ir neveselīgi dzinējam, jo pie motoreļļas tiek piejaukta degviela. Turklāt šis attīrīšanās process tiek datorā reģistrēts, un, ja process tiek pārtraukts 3 reizes, tad kompis met ārā kļūdu ,,Izplūdes gāzes'. Tad atliek griezties servisā un rodas neērtības. Sanāk auto lietotājam nedraudzīgs risinājums. Iedomājieties situāciju: brauciens uz darbu 20 minūšu garumā. 15.minūtē ieslēdzas kvēpu filtra attīrīšanās, kuru ir kaitīgi pārtraukt. 20.minūtē cilvēks atbraucis galamērķī un ir gatavs iet iekšā darbā. Tomēr, tā kā kvēpu filtra attīrīšanās vēl turpināsies 10 minūtes, tad ir jāsēž uz vietas un jāgaida. Vai nav sviestaina situācija?

VWfans 05.12.2010 13:48

brmbrmm rakstīja: Diez vai opels būtu pelnījis otru iespēju.

Tikai Opel benzīnmotori būtu pelnījuši otru iespēju. Varbūt šāda Meriva ar benzīnmotoru nebūtu peļama, jo vispār jau Meriva ir lielisks auto, tikai dīzeļmotori ar kvēpu filtriem bojā visu baudījumu:

www.ss.lv/...

VWfans 04.12.2010 22:33

Biideklis rakstīja:

Fanam - ja gribi saliidzinoshi bezprobleemu auto - njem 3 mazdu, savukaart, ja esi no cilveekiem, kursh kriit gjiibonii ieraugot mazu ruusas plekjiiti uz arkas - nenjem.

Tad jau var Mazdu ņemt - sēdēšanas pozīcija tur ir super ērta.

VWfans 04.12.2010 19:39

rudens68 rakstīja: VWfan

Skatos esi tuvumā , cik jau noripojusi meriva , vai ir kas remontēts ?

Un varbūt jau pamanīji manu uzsākto diskusiju par auto stikla atbrīvošanu no ledus . Vai savai merivai atkausē vai skrāpē , ja skrāpē vai nav švīkas ?

Nobraukums ir 114 tūkst.km, un tagad esmu pieteicies uz servisu, jo diemžēl brīžiem deg lampiņa ,,Dzinēja elektronika,, , bet pagājušajā nedēļā dega lampiņa ,,Izplūdes gāzes'. Vakar man servisā teica, ka uzrādot trīs kļūdas: 1) gaisa masas mērītājs; 2) EGR vārsts; 3) dzinēja vadības bloks. Nākamnedēļ diagnosticēs tālāk...

Man stiklu atkausēšana nav diez ko aktuāla, jo auto stāv garāžā pa nakti. Darba dienās pēc darba sieviņa mēdz ar skrāpīti skrāpēt, švīkas nav radušās...

VWfans 04.12.2010 18:44

Kontaktu zudums, protams, nekāds brīnums nebūtu...

VWfans 04.12.2010 16:30

TDIOTS rakstīja:

VWfans rakstīja:

Man Merivai 1,3 CDTI tagad pie šādi degošas lampiņas trīs kļūdu varianti: gaisa masas mērītājs, EGR vārsts, motora vadības bloks...

nebūtu izbrīns ,ja izrādītos vienk.'zaļais' kontaktos

Ko nozīmē - ,,zaļais'' kontaktos? Vai kontakta trūkums, pazušana?

VWfans 04.12.2010 12:59

TDIOTS rakstīja: spešel msh:

98gada Camry (origin.Japan),nu jau 300+kkm pa LV,viss no DENSO , joprojām bez elektrogļukiem ,čekendžins nau iededzies itinnekad!

a ūberkrutais A6q 00' gada , bik jau zajepall ar saviem čekendžiniem ,to viņam lambda nejaļo ,to barība pa liesu/treknu utt. ckujņas no 'zaļumiem'' pravodkā

labi ka aiz taupīguma netiek skriec un mainīts ,wiss ko čekošanā paziņo

Man Merivai 1,3 CDTI tagad pie šādi degošas lampiņas trīs kļūdu varianti: gaisa masas mērītājs, EGR vārsts, motora vadības bloks...

VWfans 03.12.2010 17:02

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja:

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

Varianti ir daudz un dažādi - izdomā pats, kā panākt, lai motors ilgāku laiku strādātu pilnā slodzē un sasniegtu max darba temperatūru. Manam auto arī 110 uz šosejas nav risnājums, ja vien neiedomājos, ka to jāizveic ar, piemēram, trešo ātrumu.

Kādi 1000km bāņu ar CC uz 150 gan palīdz

Varbūt vest no laukiem malku ar mērenu kravnesības pārsniegumu ir OK?

VWfans 03.12.2010 16:25

Kļūda - 150-200 km no dzīvesvietas.

VWfans 03.12.2010 16:24

Nav jau tā, ka es maz brauktu tālākus gabalus. Katru mēnesi vidēji 2-3 reizes braucu 150-100 km tālu prom no dzīvesvietas. Turklāt pagājušajā rudenī biju aizbraucis uz Lielbritāniju. Šad tad braucu arī virs 100 km/h.

VWfans 03.12.2010 16:20

jugasvilli rakstīja: Ne jau motorā ir vaina, bet tavā paurī. Nez kāpēc man vairāki paziņas brauc ar opeļiem (corsām, combo, astrām, jā - arī viens ar merivu), kurām ir šis pats dzinējs un neviens nesūdzas. Atļauj 3 minēt - varbūt tāpēc, ka viņu pašmērķis nav katru dienu blociņā pierakstīt un mēģināt uzstādīt degvielas patēriņa rekordus.

Mans pašmērķis nav uzstādīt rekordus, bet vienkārši patīk sarēķināt.

Kas būtu saprotams ar gāšanu? Vai izgriezt katrā pārnesumā lielākus apgriezienus vai arī pa šoseju braukt nevis ar 90, bet 110-120 km/h? Vai varbūt vajadzīgi abi minētie pasākumi?

VWfans 02.12.2010 20:33

Sretsked rakstīja: interesanta tauta. Ir mašīnā kompis,kurš parāda defektu. Nodzēš kļūdu,mazums-gļuks. Nē, atkārtoti parādās. Un tad sākās- a varbūt tomēr nav beigts, varbūt paurķēt degunu un viss būs labi.

Tak nomaini un brauc tālāk ar veselu,nejāj prātu sev un citiem.

Konstatēju, ka gaisa masas mērītājiem cenu diapazons ir no 70 līdz 250 latiem. Ar ko atšķiras tie, kas maksā 70 latus, no tiem, kas maksā 250.

VWfans 02.12.2010 20:26

Jautājums par Opel Meriva 1,3 CDTI. Deg dzeltenā lampiņa ,,Izplūdes gāzes\'\'. Krievu Opelistu forumā atradu, ka esot iespējams nolasīt kļūdu šādi.

forum.opel-club.ru/...

Veicot šo procedūru, noteicu, ka kļūdas kods ir 0100. Tam atbilst šādi defektu apraksti.

Низкое напряжение датчика массового

расхода воздуха

Высокое напряжение датчика

массового расхода воздуха

Низкий входной сигнал цепи датчика

массового расхода воздуха

Высокий входной сигнал цепи датчика

массового расхода воздуха

Vai tas liecina, ka varētu būt beigts gaisa masas mērītājs?

VWfans 02.12.2010 17:52

Es ņemtu Focus 1,6 benzīnnieku, jo dīzeļa gadījumā mani baida dārgā kvēpu filtra esamība.

VWfans 02.12.2010 17:06

Atradu krievu forumā, ka kļūdas pie degošas dzeltenās lampiņas ,,Izplūdes gāzes\'\' var būt ļoti dažādas:

forum.opel-club.ru/...

Attiecībā uz kvēpu filtru tās var būt šādas:

Ограниченный режим работы -

Ограниченный рабочий режим

сажевого фильтра

Цикл регенерации сажевого фильтра

прерывался несколько раз

Высокое напряжение датчика

давления сажевого фильтра

Низкое напряжение датчика давления

сажевого фильтра

Сигнал датчика давления сажевого

фильтра вне диапазона/рабочих

характеристик

Сигнал дифференциального давления

сажевого фильтра не соответствует

массовому расходу воздуха

Высокое дифференциальное

давление датчика давления сажевого

фильтра

Kādi ir Jūsu komentāri par šo lietu?

VWfans 02.12.2010 6:29

Sretsked rakstīja: Vo vo,tā meriva tak visa ir aizkvēpusi. Nopērk šitāds tormozs mašīnu,bet pabraukt nejēdz. Lūk rezultāts.

Bet nobraukums jau ir cienījami 114 tūkstoši km.

VWfans 02.12.2010 6:27

Kanibaals rakstīja: Derētu tagad no vwfana aprēķins vai sēņošana un mūsdienīga mazmotora dīzeļauto iegāde atmaksājās, ierēķinot galvas blīves un kvēpu filtra maiņu, kā arī jauna auto cenas starpību ar benzīnmotoru.

Neatmaksājas. Bet vēl jau nav teikts, ka kvēpu filtrs jāmaina. Varbūt pie vainas ir desmit reizes lētākais EGR vārsts.

VWfans 01.12.2010 23:39

Johaidī, vajadzēja ņemt benzīnnieku, nevis 1,3 CDTI...

VWfans 01.12.2010 22:59

feciic rakstīja:

VWfans rakstīja: Vai ir tā, ka kaut kādā ne tik lielā auto vecumā kvēpu filtru var iztīrīt, pieslēdzot servisā pie aparātiem un palaižot filtra iztīrīšanas programmu, bet, ja auto vecāks, tad tas vairs nepalīdz un kvēpu filtrs jāmaina? Cik vispār ilgi tie kvēpu filtri kalpo? Vai 200 tūkst.km vidēji iztur?

Fordam ir tāda attīrīšanas programma -40minūtes tiek dots trekns degmaisījums un motors apgriezieni turēti tuvu 4000rpm. Lielākie kvēpu filtra ienaidnieki ir īsi pārbraucieni un sēņošana, bet tas viss jau te kautkur atrunāts. Angļu forumos cilvēki tamos filtrus tā arī ir mainījuši ap 100-150k km

Bet vai braucieni 150-200 km attālumā ir jau uzskatāmi par gariem? Tādus es veicu regulāri, vairākas reizes mēnesī parasti. Vienreiz pat biju uz Angliju 2500 km no mājām aizbraucis.

VWfans 01.12.2010 22:57

feciic rakstīja:

VWfans rakstīja: Vai ir tā, ka kaut kādā ne tik lielā auto vecumā kvēpu filtru var iztīrīt, pieslēdzot servisā pie aparātiem un palaižot filtra iztīrīšanas programmu, bet, ja auto vecāks, tad tas vairs nepalīdz un kvēpu filtrs jāmaina? Cik vispār ilgi tie kvēpu filtri kalpo? Vai 200 tūkst.km vidēji iztur?

Fordam ir tāda attīrīšanas programma -40minūtes tiek dots trekns degmaisījums un motors apgriezieni turēti tuvu 4000rpm. Lielākie kvēpu filtra ienaidnieki ir īsi pārbraucieni un sēņošana, bet tas viss jau te kautkur atrunāts. Angļu forumos cilvēki tamos filtrus tā arī ir mainījuši ap 100-150k km

Kādos angļu forumos esat to lasījis?

VWfans 01.12.2010 22:55

feciic rakstīja:

VWfans rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja: koroch esmu zemgalda shokaa par juusu lieliskiem auto, kas katru nedelju klepo, un dedzina pa velti degvielu......

Cik varētu maksāt kvēpu filtrs Opel-Merivai ???

4,99

Neticu, ka tik maz!

Te www.handler.lv/...

iemet šito kodu 5854443

un ja te parts.autoxp.ru/...

visu esmu salicis pareizi tad dabūsi kvēpu filtra cenu

Pirms tam gan labāk apsēsties

Paldies. Cena nav baudāma - 1001 lats.

VWfans 01.12.2010 16:57

jugasvilli rakstīja:

VWfans rakstīja:

Slinkais rakstīja: koroch esmu zemgalda shokaa par juusu lieliskiem auto, kas katru nedelju klepo, un dedzina pa velti degvielu......

Cik varētu maksāt kvēpu filtrs Opel-Merivai ???

4,99

Neticu, ka tik maz!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti