iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 22.05.2010 23:51

Sajaucu - tas nebija Volvo-XC70, bet gan Volvo-V70. Bet baudāms vienalga...

VWfans 22.05.2010 23:49

shmurger rakstīja: fan, pasaki godīgi, tu esi baigais jokupēteris un visus nes cauri?

Nē, nenesu cauri. Priekš kam man tādu Mitsubishi-Lancer Ralliart ar neērtu sēdēšanas pozīciju pie stūres, cietu gaitu, mazu un neērtu bagāžnieku, nevajadzīgi jaudīgu un rijīgu motoru? Tad jau labāk nopirkt šādu mazlietotu Volvo-XC70 universālu:

www.ss.lv/...

VWfans 22.05.2010 23:24

Mitsubishi-Lancer Ralliart 2 litru 240 zirgspēku turbo benzīna dzinēja lielā jauda nav vajadzīga, bet 10,0 litru benzīna patēriņš uz 100 km ir pārmērīgs.

VWfans 22.05.2010 23:16

arba rakstīja:

WALA rakstīja: Lancers un sportisks :

Sportisks ir Evo, nevis Lancers lai arī izskatās gana agresīvs un man tādi patīk !!!

LAncers Ralliart izpildījumā ir ļoti līdzīgs Evolūcijai

Lancers Ralliart izpildījumā ir nevajadzīgi jaudīgs un dārgs - 25900 eiro. Ja man būtu tāda nauda, tad labāk pirktu Volkswagen-Tiguan ar vājāko 110 zirgspēku 2,0 TDI par 22900 eiro.

www.skandimotors.lv/...

www.volkswagen.lv/...

VWfans 22.05.2010 22:11

Kļūda, vajadzēja rakstīt - par 15990 eiro jeb 11238 latiem...

VWfans 22.05.2010 16:44

Šodien lasīju jauno Auto Bild, un tur bija raksts par jauno Opel-Merivu salīdzinājumā ar KIA-Venga. Man patīk KIA-Venga. Apskatījos KIA mājas lapā un konstatēju, ka šis burvīgais mikrovens jau ir pārdošanā:

www.kiamotors.lv/...

Mana izvēle būtu auto ar 1,4 CRDi dīzelīti par 15990 jeb 11238 latiem, kuram dīzeļdegvielas patēriņš ir nieka 4,7 litri uz 100 km:

www.kiamotors.lv/...

VWfans 21.05.2010 23:29

arba rakstīja:

18000 jau maksā Micuks Lancers Ralliart izpildījumā

Mitsubishi-Lancer ir tāds auto, pie kura pie stūres nespēju labi iekārtoties. Un vispār sportiski auto mani nesaista.

VWfans 21.05.2010 22:30

Un tā starp maniem nākamā auto kandidātiem izkristalizējas trīs kandidāti:

1) jaunā modeļa Opel-Meriva 1,3 CDTI;

www.whatcar.lv/...

2) Škoda-Yeti 1,6 TDI;

www.autoreview.ru/...

www.autoreview.ru/...

3) Dacia-Duster 1,5 dCi;

auto.delfi.lv/...

www.youtube.com/...

VWfans 21.05.2010 21:09

Patiesībā būs jāmaksā par 300 eiro vairāk, jo bez šīs paketes nu nekā:

Modularitäts-Paket (Rücksitzbank, Lehne asymmetrisch 1/3-2/3 umklappbar; Fahrersitz, Lenkrad und Sicherheitsgurte vorne höhenverstellbar)

VWfans 21.05.2010 21:06

Atradu aktuālāku informāciju. Mans sapņu Duster ar 85 zirgu dīzelīti maksā 1475o eiro jeb 10366 latus:

www.dacia.de/...

VWfans 21.05.2010 20:57

Redz, kur atradu par Dacia-Duster cenām Vācijā:

auto.delfi.lv/...

VWfans 21.05.2010 19:52

Noskatījos šo video un secināju, ka labprāt pirkšu Dacia-Duster. Kā jau teicu - ja vien sēdēšana pie stūres būs ērta:

www.youtube.com/...

VWfans 21.05.2010 19:43

Ja jautājums ir par Dacia-Duster iegādi, tad jāsaka, ka šo auto kā iegādes vērtu es apsvēršu tikai gadījumā, ja pie stūres būs laba sēdēšanas pozīcija - ja stūre un pedāļi attiecībā pret ķermeni būs optimāli novietoti un stūres augšmala neaizsegs mērinstrumentus. Un vēl gribēšu, lai Duster ar mazāko 1,5 dCi dīzeļmotoru un kondicionieri nemaksā virs 10500 latiem (15000 eiro).

VWfans 20.05.2010 19:47

Tagad tirgū parādījies ārkārtīgi kārdinošs piedāvājums - jaunais pilnpiedziņas Hyundai-ix35, kuru es vislabprātāk izvēlētos ar vājāko 136 zirgspēku dīzeļmotoru par 17781 latu:

www.skandimotors.lv/...

Vai arī labprāt ņemtu šādu lietotu Hyundai-Tucson par 7730 latiem:

www.ss.lv/...

VWfans 15.05.2010 22:34

Rudens68

Par dīzeļdegvielu savai Merivai (nobraukums pašlaik 100771 km) esmu iztērējis 3494 latus jeb 3,47 santīmus uz kilometru.

VWfans 14.05.2010 6:01

DeaDMoroZZZ rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sanāk, ka turpināt braukt ar Merivu otru simtu kilometru tūkstoti ir izdevīgi.

uzrakstiji jau skaisti, tikai jaapatur praataa, ka tieshi starp 100 un 200 shtukaam tai merivai, visticamaak, arii gadiises visaadas shaizes, kuru noveershana izmaksaas krietni virs plaanotiem izdevumiem...

Labi - dzīvosim un apskatīsimies, vai tā būs.

VWfans 13.05.2010 22:48

Pirmais, Tu to lietu ar citiem vārdiem skaidro pareizi. Nomiks gan grib viena veida izdevumus skaitīt divreiz. No lielās apkopes izmaksām es nebaidos, zinu, ka būs daži simti latu.

VWfans 13.05.2010 22:07

Nav taču viens un tas pats postenis jāiekļauj izmaksās divreiz. Pieņemsim, ka mana Meriva tagad ietu bojā. Tad iegādes izmaksas būtu vienādas ar vērtības kritumu un būtu 10 tūkstoši latu, kas attiektos uz 100 tūkstošu kilometru nobraukumu.

Savukārt, ja mašīnu pārdotu, tad no savulaik par mašīnu samaksātajiem 10 tūkstošiem latu atgūtu 3,5 tūkstošus. Par iegādes jeb paša auto nopirkšanas izmaksām, kas attiektos uz 100 tūkstošu km nobraukumu, būtu jāuzskata 6,5 tūkstoši latu.

Savukārt ekspluatācijas izmaksas (degviela, apkopes, remonti, apdrošināšanas, nodokļi) šobrīd veido 7,6 tūkstošus latu jeb 7,6 santīmus uz kilometru. Kopā 14,1 santīms uz km.

Ja turpināšu braukt ar Merivu līdz kādiem 200 tūkst.km, tad iegādes izmaksas varētu sanākt kādi 8,6 tūkstoši latu uz 200 tūkst. km jeb 4,3 santīmi uz km. Savukārt pārējās izmaksas biežāku remontu dēļ varētu nedaudz palielināties un veidot kādus 8,6 santīmus uz km posmā no 100 tūkst.km nobraukuma līdz 200 tūkst.km nobraukumam. Vidēji tad ekspluatācijas izmaksas visā laikā no 0 līdz 200 tūkst.km būtu 8,1 santīms uz km, bet visas izmaksas kopā 8,1 + 4,3 = 12,4 santīmi uz km. Sanāk, ka turpināt braukt ar Merivu otru simtu kilometru tūkstoti ir izdevīgi.

VWfans 13.05.2010 21:25

Pirku Merivu par 10 tūkstošiem latu, tagad, lai gan ar grūtībām, bet varētu pārdot par 3,5 - 4 tūkstošiem latu. Tātad 6 - 6,5 tūkstoši latu ir vērtības kritums. Tā kā tagad nobraukums ir 100 tūkstoši km, tad vērtības kritums ir 650 000 santīmu uz 100 000 km, kas ir 6,5 santīmi uz kilometru.

VWfans 13.05.2010 20:53

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

cik Tava meriva maksāja, ja nav noslēpums?

10 štukas latu.

VWfans 13.05.2010 19:52

Manai Merivai izmaksas sanāk 14 santīmi uz km: 7,5 santīmi ekspluatācijas izmaksas un 6,5 santīmi vērtības kritums. Krietni izdevīgāk nekā ar taksometru. Un taksometrs man no Salacgrīvas novada nevedīs pustonnu malkas, nolaižot aizmugurējos sēdekļus. To nedarīs Rīgas taksometru parka Ford-S-Max, nemaz nerunājot par Baltic Taxi lieliskajām Toyota-Corolla Verso.

VWfans 13.05.2010 6:11

Pirmais rakstīja: vo vo, rekur ir tas saits.... vaidzētu vēsturi paskatīt.... pirms pāris gadiem tiekrita acīs tas patēriņš....

vo, kur ir tās par ko runāju...

06.04.2007 18.926 549,0 21,46

Sommerreifen

Landstraßen

sparsam

18,23 3,91

Toreiz, 2007.gada Lieldienās, devos ekobraucienā uz Pilvu Igaunijā un sasniedzu vidējo patēriņu 3,91 litrs uz 100 km.

VWfans 12.05.2010 20:27

Pirmais rakstīja:

nomiks rakstīja: nezinu ka citiem. Manam pilsētā vidēji ap 11 litriem sanāk.

fans ar 1800+ klases merivu ar 1.3 dīzeļdzinēju esot braukājis ar patēriņu ap 4 litriem

vismaz sākumā tā lielījās, bija pat piereģistrējies kautkādā saitā....

Manai Merivai vidējais patēriņš ir 5,2o litri dīzeļdegvielas uz 100 km. Šeit var apskatīt datus:

www.spritmonitor.de/...

Kad rudenī biju Lielajā Eiropas Braucienā, tad patēriņš kritās līdz cienījamiem 4,73 litriem uz 100 km.

VWfans 11.05.2010 21:18

Jaunajai Merivai tiks piedāvāti arī pietiekami spēcīgi turbomotori - 140 zirgspēku benzīnnieks un 130 zirgspēku dīzelis. Iespējams, pēc pāris gadiem apdomāšu iespēju pirkt jauno Merivu.

VWfans 09.05.2010 22:36

Manai Merivai jubileja - šodien sasniegts 100 tūkstošu km nobraukums. Auto vecums - 4 gadi, 2 mēneši un 3 dienas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti