Velomens rakstīja: 2009. gadā ar Merivu obraukti 19 680 km
savukārt ar velosipēdu 9 732 km
Man 2009.gadā ar Merivu nobraukti 30302 km, ar velosipēdu 369 km. Ar kājām noieti 1664 km.
Velomens rakstīja: 2009. gadā ar Merivu obraukti 19 680 km
savukārt ar velosipēdu 9 732 km
Man 2009.gadā ar Merivu nobraukti 30302 km, ar velosipēdu 369 km. Ar kājām noieti 1664 km.
tadsjautues rakstīja:
VWfans rakstīja:
VWfans rakstīja: Šeit Ziemeļaustrumvidzemē, kur esmu, pašlaik ir mīnus 14, un es drīz iešu ārā darbināt savu dīzeļauto.
Pieleca ļoti labi.
cik tad tev vinjam tagad nobraukums, gan jau necik nav
Nobraukums ir 91788 km.
VWfans rakstīja: Šeit Ziemeļaustrumvidzemē, kur esmu, pašlaik ir mīnus 14, un es drīz iešu ārā darbināt savu dīzeļauto.
Pieleca ļoti labi. ![]()
Seene rakstīja:
??? Tu par ko? Kāds manevrēt? Atrodi plūsmas ātrumu (kas noteikti nav 130) un jāmanevrē praktiski nebūs vispār. Drīzāk jau pie tava 130 - fūres iet lēnāk, bet lielākā daļa vieglo ātrāk - un tad nu tik spēj lēkāt starp joslām.
Mans stils, braucot pa Vācijas un Lielbritānijas bāņiem bija šāds - turēju ap 100-110 km/h, ik pa brīdim panācu kādu fūri vai vieglo ar piekabi (piemēram, tādu, kas veda zirgu), tad vai nu bēru virsū līdz kādiem 120 km/h, Vācijā drusku vairāk, un pārvietojos uz otro joslu, ja tā bija pietiekami brīva, lai citiem netraucētu. Apsteidzu lēnākos un pēc tam atgriezos pirmajā joslā un nometu līdz 100-110 km/h. Vai arī, ja otrā josla nebija brīva pietiekami, tad nometu līdz 90 km/h atbilstoši priekšā braucošā lēnākā ātrumam un sagaidīju momentu, kad otrā josla kļūst pietiekami brīva apsteigšanai.
jugasvilli rakstīja:
Velomens rakstīja:
Seene rakstīja:
Velomens rakstīja:
Savukārt braucot pa bāņiem ilgstoši noturēt ātrumu virs 160km/h ir grūti - sākas ātruma nogurums.
Varbūt sauc to pareizā vārdā? Merivas nogurums... Man 180 ar kruīzkontroli nerada nekādu nogurumu
Neuztraucies, Meriva brīvi iet 180.
Ne jau ar 1.3 CDTi 75 ZS.
OPC modifikācija ar 1,6 litru 180 zirgspēku turbomotoru iet līdz 220 km/h.
Šeit Ziemeļaustrumvidzemē, kur esmu, pašlaik ir mīnus 14, un es drīz iešu ārā darbināt savu dīzeļauto.
Atpakaļceļā ļoti patika viesnīca ,,Hotel Baranowski,, pilsētā Slubice 2 km no Vācijas robežas.
Slinkais rakstīja: pashiem kauns nav? apdzivotaa vietaa labi ja +20, ben ne jau ar simtu
Man sanāca pārsniegt ātrumu tikai apdzīvotu vietu sākumos, jo bieži tajās ripinājos iekšā neitrālajā pārnesumā, ļaujot ātrumam kristies pašam.
Seene rakstīja:
Braukājot pa nabadzīgajiem atpalikušākajiem poļu lauku miestiem (ziemeļpolija) tā varētu būt patiesība. bet ne jau Varšavā vai uz galvenajiem ceļiem. Esmu čehijā "bēdzis" no poļu divstāvu neoplāna, kam mans 90km/h apdzīvotā vietā šaurā kalnainā ceļā (starp Cesky Tesin un Frydek) likās par lēnu, kā rezultātā sēdēja kā pielipis pie aizmugurējā bampera. Pie pirmās izdevības apdzina un aizlaidās tālēs zilajās. Jāatzīst, ka sajūta nebija pārāk omulīga
Kaut kā nelikās tie ziemeļi nedz nabadzīgi, nedz atpalikuši. Izskatījās bez ārējās spozmes, bet saimnieciski tādi rosīgi. Daudz ceļu remontu - darbs cilvēkiem un infrastruktūras saglabāšana. Automašīnu vidējais vecums mazāks kā Latvijā - pamaz auto, kas jaunāki par 5 gadiem, bet daudz 5-10 gadus vecu un maz vecāku šrotu.
Tās leģendas par it kā traki ātro braukšanu Polijā manā braucienā neapstiprinājās. Braucu es gan pa Polijas ziemeļiem, turp un atpakaļ pa dažādiem ceļiem. Man radās iespaids, ka satiksme Polijā neko ātrāka par Latvijā esošo nebija. Tos mazos Malych redzēju tikai 1 gabalu, un to pašu es panācu, jo brauca pa šoseju ar 60 km/h. Taisījos jau šo apdzīt, bet tad šis nogriezās pa mazāk svarīgu ceļu. Vēl reiz panācu pavecu Mersi (W-124 modelis). Nesanāca apdzīt, jo drīz iebraucām pilsētā, un tad šis kaut kur nogriezās. Vēl Gorzow Wielkopolski tuvumā panācu un apdzinu kādu pajaunu un nelielu auto (Fiestu, Corsu vai ko tamlīdzīgu). Mani, protams, apdzina vairāk, taču ne milzum daudz. Spogulī redzēju daudz tādus auto, kas kaut kur aizmugurē turējās pieklājīgā attālumā, nemaz netuvojoties manai Merivai un nemēģinot apdzīt.
Bolzens rakstīja:
Tā arī ir, ka Opel neparedz kvēlsveču maiņu atkarībā no nobraukuma. To man teica Opel autorizētajā servisā. Kvēlsveces jāmaina pēc nepieciešamības, kas elektronika sāķ "lamāties".
Jā, un man elektronika sāka lamāties pie 91 tūkst.km nobraukuma - šad tad dega dzinēja elektronikas kļūmes lampiņa. Pēc nomaiņas nedēļas laikā nobraukti 450 km, un lampiņa vairs nedeg.
Sretsked rakstīja: Tajā zemē nevar ierīkot sprāgušu zivju kapsētu ?
Nē, nevar.
jugasvilli rakstīja:
RLaguna rakstīja:
jugasvilli rakstīja: Nekas nav jāmoka. Mazie benzīna motoreļi virs 3k apgriezieniem ne to vien rādīs.
esi braucis ar Jazzu??? vai atkal kņigu ne čital no mnenije imeju?
Ne tikai ar Jazu, bet arī ar daudziem līdzīgiem nemotou mazautiņiem - Corsu, Fiestu, Merivu, Clio, Polo, Mazda2, Getzu u.c. varoņiem, tak što arī kņigu čital.
Es esmu braucis ar veco Jazzu, jauno Jazzu, jauno Corsu, jauno Fiestu, Mitsubishi-Colt, Renault-Clio, Renault-Twingo, Citroen-C2, Citroen-C3. Vairums no šiem auto ir baudāmi.
Ozz rakstīja: Vajadzēja visas 3 nomainīt.
Bet manai Merivai ir četri cilindri.
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.
fanam ir krīze
ja viņš būtu braucis uz apkopēm pie dīlera, tad visas kvēlsveces jau sen būtu mainītas "pēc grāmatas"
Man servisa grāmatiņa neparedz periodisku kvēlsveču nomaiņu. Tad laikam jāmaina, kad kāda izput.
Nē, šad tad dega motora elektronikas kļūdas lampiņa.
Manu zemi viens potenciālais pircējs jau apskatīja. Aicinu to darīt arī pārējos gribētājus!
Manai Merivai tikko tika nomainītas divas kvēlsveces. Nobraukums 91397 km.
12.decembrī izbraucu ar atjaunināto Toyota-RAV4 ar 2 litru benzīna motoru un variatoru. Ļoti patika. Līdz gada beigām Toyotai-RAV4 ir 10% atlaide, tādējādi benzīnnieks ar variatoru nopērkams par nieka 16 tūkstošiem latu. ![]()
kalfonso rakstīja:
bet nu - ir citi laiki, autiņu pa mēnešalgu var dabūt, un, ja nobliež, nav bēda. tik vien pabļaut, ka ceļš sūdīgs
Taisnība. Es, savu Merivu sapelnījis 34 gadu vecumā, pret to izturos ļoti saudzīgi un rūpīgi.
Es šajās sniegainajās dienās ar savu Merivu braucu ar baudu - nobraukums jau 91391 km.
Bet šeit, lūk, 2008.gada Lexus-IS vadītājs gan pieļāva smagu kļūdu:
Varbūt tad labāk par nepilniem 10 tūkstošiem latu paņemt šādu spriganu 2007.gada Touran ar 2,0 TDI un DSG ?
Tad jau laikam labāk izmantot neatvairāmo Mazdas Ziemassvētku piedāvājumu un iegādāties Touranam līdzvērtīgo Mazda-5 par kārdinošiem 12490 latiem:
Tikko sakomplektēju savu sapņu Volkswagen-Touran. Tātad tas būtu ar 1,9 litru 105 zirgspēku TDI motoru - pārbaudīta vērtība. Ņemtu mašīnu knapākajā Conceptline komplektācijā (cena 22118 EUR). Klāt no papildaprīkojuma izvēlētos:
1) sesto un septīto sēdvietu par 709 EUR;
2) paketi sliktiem ceļiem plus dzinēja aizsargu par 558 EUR;
3) metālisku krāsu par 428 EUR;
4) klimatkontroli par 326 EUR;
5) miglas lukturus par 234 EUR;
6) bagāžas nodalījuma pārsegu par 219 EUR;
7) elkoņa balstu par 133 EUR;
riepu spiediena kontroli par 46 EUR.
Kopējā cena šādam baudāmam auto būtu 24771 EUR jeb 17409 lati.
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
16
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
34
Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)
1
rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Velomens rakstīja: 2009. gadā ar Merivu obraukti 19 680 km
savukārt ar velosipēdu 9 732 km
Man 2009.gadā ar Merivu nobraukti 30302 km, ar velosipēdu 369 km. Ar kājām noieti 1664 km.
Tev sporta pulkstenis ar satelītu , vai pedometrs ?
Nav ne viens, ne otrs.