iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 14.10.2009 18:16

farruhs rakstīja: <

Atmet kādas bildes uz mailu: fartuks AT inbox.lv

Aizsūtīju 3 bildes.

VWfans 14.10.2009 14:59

VWfans rakstīja:

VWfans rakstīja: Zemes gabala cenu pazeminu no 4800 līdz 4750 latiem.

Zemes gabala cenu pazeminu no 4750 līdz 4650 latiem.

Zemes gabala cenu pazeminu no 4650 līdz 4550 latiem. Varat maksāt man arī 101336 EEK.

VWfans 28.09.2009 9:04

Ja Daciai-Logan nav stūres regulēšanas iespējas, tad man stūre aizsedz spidometra un tahometra augšpusi. Ja stūri var pacelt uz augšu, tad kļūst labi, jo varu redzēt rādītājus pilnībā.

VWfans 27.09.2009 22:51

A6 rakstīja:

Klau, joprojām man ir jautājums kā šos 900 LVL Tu esi iztērējis??? Jo ja tiešām neesi neko sakrājis un piemēram aizbraucis ceļojumā, tad neredzu jēgu šādam pirkumam. Pieļauju, ka auto esi pircis līzingā, un tad jau pērkot uz 5 gadiem starpība mēneša maksājumā ir stipri neliela, pie tam domāju, ka būs grūti atrast pircēju šādam auto ar teiksim 200 t. km nobraukumu.

Par loganu gan labāk ne vārda, jo nu tas nu ir murgs ne auto. Depresija pārņem iekāpjot iekšā un nemaz nesākot braukt. Man te bija iespēja patestēt... paldies Dievam, ka man tāda nav, un ļoti ceru, ka nekad nebūšu spiests ar tādu braukt. Salīdzinoši Mervia ir daudz tā teikt baudāmāks auto.

Neiztērēju un jūtos tamdēļ labi.

Kāpēc man būtu jāpārdod tik labu auto kā Meriva pie nieka 200 tūkstošiem km? Pieļauju, ka nobraukšu to līdz kliņķim, sasniedzot cienījamus 400 tūkstošus km.

Dacia-Logan MCV pēc feislifta ir ieguvusi vienu jauku īpašību - niknākajā Laureate komplektācijā tagad pieejama stūres regulēšana uz augšu un leju. Tādā gadījumā sēdēšanas pozīcija pie stūres mana auguma (181 cm) cilvēkam kļūst ērta. Tā kā pārējās īpašības šim auto ir baudāmas, tad viss auto ar to arī kļūst baudāms. Citādi iepriekš gan bija slikti - visiem ērti (arī trešajā sēdekļu rindā), vienīgi vadītājam nē...

VWfans 27.09.2009 22:44

Biideklis rakstīja: Cipari, ko nosauc veefans ir vienk briesmiigi. Nesaprotu, kapeec nav ar likumu noteikta kaada jaudas/masas attieciiba, kuru arii uz leju nedriiksteetu paarkaapt. Ar ekologjiju tur nav nekaada sakara - kameer tas perdapljots saniedz 90km/h aatrumu, shams ir atmosfeeru piegaaniijis vairaak nekaa motors ar triisreiz lielaaku tilpumu un jaudu. Un taadaa paardabiigaa slodzee tak shams iet visu muuzhu... Nerunaajot par sabiedrisko biistamiibu apkaarteejiem, kad tiek izdomaats kaadu apdziit.

Priekš kam noteikti apdzīt uzreiz? Var taču sagaidīt piemērotu brīdi un tad darīt to. Turklāt komerctransportam dinamiskie rādītāji ir sliktāki. Piemēram, iekš Opel-Vivaro liek arī 2,0 CDTI ar 90 zirgspēkiem, kam maksimālais ātrums ir 145 km/h, un 1,9 CDTI ar 100 zirgspēkiem un maksimālo ātrumu 155 km/h:

opel.adamauto.lv/...

VWfans 27.09.2009 20:44

Nav jau tā, ka speciāli krātu, tomēr jāatzīst, ka vidējā Enjoy komplektācijā 1,3 CDTI ir iespaidīgus 1400 eiro (984 latus) lētāks nekā 1,7 CDTI:

opel.adamauto.lv/...

Turklāt atjauninātajam Dacia-Logan-MCV dinamiskie rādītāji septiņvietīgajā izpildījumā ar 1,5 litru 68 zirgspēku dīzeļmotoru ir pieticīgāki. Maksimālais ātrums šādai Dacia 150 km/h (Merivai 157 km/h), ieskrējiens līdz 100 km/h 18,0 sekundes (Merivai 17,8 sekundes):

opel.adamauto.lv/...

VWfans 26.09.2009 23:19

Žiguļa sedanā tak ne velna nevar iekraut - ļoti sekls bagāžnieks. Un salons, salīdzinot ar Merivu, ir ārkārtīgi mazs...

VWfans 26.09.2009 14:37

1,3 CDTI katrā ziņā būs vairākus simtus latu lētāks par 1,7 CDTI.

VWfans 26.09.2009 13:12

Tātad sanāk, ka no dīzeļmotoriem jaunajai Merivai būs 1,3 CDTI ar 95 zirgspēkiem, 1,7 CDTI ar 100 vai 125 zirgspēkiem, kā arī niknais 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem:

www.autoreview.ru/...

VWfans 26.09.2009 13:07

rudens68 rakstīja: auto.newsru.com/...

Rādās, ka būs baudāma... It sevišķi ar vājāko 95 zirgspēku dīzeļmotoru.

Manai Merivai tagad nobraukums 79986 km.

VWfans 22.09.2009 16:12
VWfans 22.09.2009 16:10

Pērnavā ir burvīga pludmale...

VWfans 21.09.2009 18:37

HIPPY rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Es arī varu gaidīt. Nav man noteikti šogad to zemi jāpārdod.

Tad ko laid cenu lejā kā tāds kreklu pakaļā ierāvis māklerītis ??

Bet es laižu ļoti pakāpeniski - pa 50-100 latiem mēnesī tikai...

Tad jau pec 3 gadiem vares sakt domat par pirksanu

Bet vienā vietā būs sarkanā līnija, pēc kuras cena vairs nekritīsies...

VWfans 21.09.2009 17:29

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Es arī varu gaidīt. Nav man noteikti šogad to zemi jāpārdod.

Tad ko laid cenu lejā kā tāds kreklu pakaļā ierāvis māklerītis ??

Bet es laižu ļoti pakāpeniski - pa 50-100 latiem mēnesī tikai...

VWfans 21.09.2009 16:53

Es arī varu gaidīt. Nav man noteikti šogad to zemi jāpārdod.

VWfans 21.09.2009 8:43

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:...Jau divi cilvēki man ir zvanījuši.

abi gaida atbildi no bankas?

Par savām attiecībām ar bankām viņi man nestāstīja.

VWfans 20.09.2009 22:20

Sretsked rakstīja: Zvanījuši,saki ? Kas tas par atskaites punktu-Pērnava ???? Tu esi ko, bļinus saēdies?? Ak jā, tak ierēdnīc izbijušais...tie mums tādi...nu, tādi ar ir, Pērnava viņam

Pērnava taču ir varen skaista, sakopta un bagāta Igaunijas pilsēta, kur krīzi jūt daudz mazāk nekā Latvijā. Uz turienes kūrortiem lieliem bariem atgūt un nostiprināt veselību dodas pat ļaudis no Somijas.

www.estnet.info/...

VWfans 20.09.2009 21:02

Sretsked rakstīja:

Yetti rakstīja: P.S. un atrada īsto laiku, kad zemi tirgot...

Šajā laikā var tīri labi pārdot...tikai nu tā zeme iatrodas ānusā un tas ānuss ir ļoti mazs. Tādā vietā jāpērk vismaz pushektārs....ja ne viss ha.

Nav nekāds ānuss - līdz Pērnavai nieka 75 km, stundas laikā var bez steigas aizbraukt.

Un pārdot var, vajag tikai pacietību. Jau divi cilvēki man ir zvanījuši.

VWfans 18.09.2009 17:38

Sretsked rakstīja: Tu, ierēdnīt, strādā, nespamo.

Sen vairs neesmu ierēdnis.

VWfans 18.09.2009 11:53

VWfans rakstīja: Zemes gabala cenu pazeminu no 4800 līdz 4750 latiem.

Zemes gabala cenu pazeminu no 4750 līdz 4650 latiem.

VWfans 11.09.2009 22:10

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šodien ap plkst. 17 posmā Rīga - Sigulda apmēram 1 km pirms Aerodium Ceļu policija bija apturējusi un drātēja kādu iepriekšējā modeļa Honda-Accord vadītāju.

Ap plkst. 18 posmā Bērzkrogs - Smiltenes pagrieziens cita policijas ekipāža bija apturējusi kādu busiņa vadītāju.

Kāpēc akorda vadītāju drātēja, bet busiņa ne ?

Fan, tu gan esi prasts...

Tāpēc, ka Accorda vadītājs bija noliecies pie policijas Volvo loga, atstiepis pakaļu un vilka parakstu uz kaut kāda papīra, acīmredzot administratīvā pārkāpuma protokola. Savukārt busiņa vadītāju es neredzēju.

VWfans 11.09.2009 22:07

Šis 2006.gada Volvo-S80 man liekas trakoti baudāms:

www.lizings.lv/...

VWfans 11.09.2009 21:54

Šodien ap plkst. 17 posmā Rīga - Sigulda apmēram 1 km pirms Aerodium Ceļu policija bija apturējusi un drātēja kādu iepriekšējā modeļa Honda-Accord vadītāju.

Ap plkst. 18 posmā Bērzkrogs - Smiltenes pagrieziens cita policijas ekipāža bija apturējusi kādu busiņa vadītāju.

VWfans 02.09.2009 14:34

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja:

Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.

Kāds ir tava auto VIN (vari izlasīt tehniskajā pasē) 11. cipars?

Tas cipars ir 4.

VWfans 02.09.2009 13:11

Centis_Nuudele rakstīja:

VWfans rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.

Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.

Bet, ja nu labais stūres pirksts (tas, kuru nenomainīju) izrādīsies dzīvelīgs un taisās nokalpot skaistus 140 tūkstošus kilometru?

Tad secināsim, ka Merivai kreisais stūres pirksts jau no rūpnīcas ir kreisais.

Kur tās Merivas komplektē? Polijā ,Turcijā vai Viļņā?

Merivas ražo Spānijā, skaistajā Saragosā, netālu no Barselonas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti