Skatos, ka jaunā modeļa Citroen-C3 būs velnišķīģi skaists:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skatos, ka jaunā modeļa Citroen-C3 būs velnišķīģi skaists:
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Es netaisos tik labu auto tagad pārdot. Zemes gabalu gan varat nopirkt:
Arsmens rakstīja:
VWfans rakstīja:
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
78666km... 3 sešinieki beigās... Plus vēl kreisais stūres pirksts jau bija jāmaina... pārdo labāk nost!
Bet auto tiek daudz braukts pa sliktiem, izsistiem ceļiem... Nav brīnums, ka sajāj piekari... Vispār šis bija pirmais piekares remonts, lai gan mašīnai jau rit 42. ekspluatācijas mēnesis.
rudens68 rakstīja: VW fan
RUS autožurnālisti arī parēķinājuši 1 km izmaksas un meriva ar 1,4 motoru , pie nosacījuma ,ka nobraukti 30 000 km gadā ,izmaksā 0,049 LS/ km
Viņiem benzīns lētāks. Tamdēļ mums būs vairāk - 6-7 santīmi par kilometru. Vakar Merivai nomainīju kreiso stūres pirkstu. Nobraukums 78666 km tagad - pirmā jaunība automobilim ir garām.
msh rakstīja: Fans, kāpēc tu vispār mēģini tādus iepirkumu ratiņus uz četriem riteņiem? Tev tā tarataika tāpat neder. Tur aizmugurē vispār kāds cilvēks var iekāpt arī, jeb vai tāpat, kā klarksons teica par g-wiz "...un dievs vēl nav radījis radību, kas varētu apsēsties aizmugurē"?
Ja tas, kurš vēlas sēdēt aizmugurē, ir 180 cm garš un labi sarunā ar to 180 cm garo, jauko cilvēku, kurš apsēdies priekšā, ka tas salieks kājas un pabrauks krēslu kādus 10-15 cm uz priekšu, tad aizmugurē ar ciešamām ērtībām apsēsties var. Bet nebūs ērti braukt tālus gabalus ! Aiz 180 cm gara vadītāja apsēsties nevar. varbūt aiz maziņas 155-160 cm garas sievietes var...
Šodien izbraucu testa braucienu ar Toyota-iQ ar 1 litra 3 cilindru 68 zirgspēku benzīna motoru. Mašīnai bija automātiskā ātrumkārba - variators. Biju patīkami pārsteigts un sapratu, par ko tiek prasīti 10510 lati. Skaņas izolācija teicama! Neskatoties uz īso 2 metru bāzi (Merivai tā ir 263 cm), nemaz dikti kratelīgs tas auto nebija. Braukšanas sajūtas krietni patīkamākas nekā iekš Mitsubishi-Colt vai Renault-Twingo.
msh rakstīja: Vai tad testā ietilpa pārbrauciens pāri latvijai un sekojošs DUS apmeklējums? Skaties ka visa bauda neizbeidzas pie uzpildes automāta
Nē, vidējais benzīna patēriņš Fiestai ar 1,25 litru 82 zirgspēku benzīna motoru pa šoseju ir nieka 4,6 litri uz 100 km, bet pilsētā - 7,5 litri uz 100 km.
msh rakstīja: Paga paga, cik gadus tu vēl ar merivu brauksi? Un tu domā ka tā fiesta būtu tik ļoti baudāma kā meriva?
Ir ne mazāk baudāma - par to pārliecinājos piektdien.
Piektdien izbraucu testa braucienu ar jauno Ford-Fiesta. Ļoti patika! Trakoti ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres un plašuma sajūta priekšā. Labprāt par 9339 latiem iegādātos 5 durvju Fiestu sarkanā krāsā ar 1,25 litru 82 zirgspēku benzīna motoru, klimatkontroli, borta kompjūteru un pretmiglas lukturiem.
i_edgars rakstīja: Maz ir auto kas braukājot pa Rīgas korķiem iztērēs mazāk kā 10 litri degvielas uz 100 km. Viena litra cena vislētākās degvielas ir 67 santīmi. Respektīvi t.i. 6,7 santīmi uz 1 km!!! Nu dien idioti... un vēl mēģina kādam iestāstīt ka 0,3 santīmi ir vairāk kā pietiekami lai segtu visus auto izdevumus, ieskaitot amortizāciju.
Šādi lieliski Škoda-Roomster ar dīzeļmotoriem pilsētā nekādi netērēs vairāk par 8 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km:
Es Jums pastāstīšu, kādus nosacījumus tagad piedāvā darba devēji.
1. Darba ņēmējam ar savu auto jāvadā darba devēju ar viņa paunām pa dažādām tirdzniecības vietām 3-4 dienas nedēļā. Piemēram, no Jelgavas uz Bausku, Tukumu, Limbažiem. Samaksa 10 lati dienā plus degvielas izdevumu segšana. Turklāt prasa, lai auto būtu ekonomisks, vislabāk dīzelis.
2. Darba ņēmējam kā šoferim jāvadā darba devēju ar viņa auto visur, kur nepieciešams. Darba laiks neregulārs, bet var būt no pirmdienas līdz sestdienai. Daudz gaidīšanas, kad nokļūts galamērķī. Darba ņēmējam jādzīvo tuvu darba devējam, lai nepieciešamības gadījumā varētu ātri ierasties darbā. Garantēti brīva tikai svētdiena. Alga 80 līdz 120 lati pārbaudes laikā.
juha rakstīja: i_edgars, principā šobrīd spēka pozīcijās ir darba devēji, lai arī cik tas nebūtu bēdīgi darba ņēmējam. Pie valstī valdošā bezdarba Tu kā darba ņēmējs ar savām prasībām (iespējams, ka nedaudz tās pat ir pamatotas) darba devējam esi vajadzīgs tieši tikpat daudz, cik zaķim stopsignāls. Diktēt, cik par km gribi no darba devēja, varēja pirms 1,5 gadiem. Šobrīd avīzes raksta, ka tāds diktāts neizies cauri.
Jā, vīriešu vidū darba meklētāju īpatsvars jau pārsniedzis 20%.
Satraukumu rada šis teksts:
Apsekojuma rezultāti liecina, ka 2009.gada 2.ceturksnī Latvijā bija 199,7 tūkst. darba meklētāju jeb 16,7% no ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem (nodarbinātajiem un darba meklētājiem). Darba meklētāju skaits un īpatsvars ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaitā šajā periodā palielinājies gan, salīdzinot ar iepriekšējā gada atbilstošo periodu, kad darbu meklēja 76,5 tūkst. cilvēku, to īpatsvars bija 6,3%, gan 2009.gada 1.ceturksni (attiecīgi 168,8 tūkst. cilvēku un 13,9%). Darba meklētāju vīriešu īpatsvars ekonomiski aktīvo vīriešu skaitā valstī bija augstāks nekā sievietēm (attiecīgi ekonomiski aktīvo sieviešu skaitā), veidojot 19,9% un 13,4%.
Centis_Nuudele rakstīja:
VWfans rakstīja:
Es uz Rēzekni un atpakaļ (480 km) labprāt dotos, ja man segtu 7 santīmus uz km jeb kopā atlīdzinātu par auto izmantošanu Ls 33,60.
Es uz Rēzekni nebrauktu ne par kādu naudu.
Kāpēc ne? Rēzekne - Latgales sirds.
ValdisM rakstīja: Tā kā lūk piem.komandējuma Rīga-Rēzekne-Rīga ir iespējami trīs varianti:
1. Tavs variants-20 santīmi par km - jeb 100Ls
2. Mans variants 9-10 sant. par km -jeb 45-50Ls
3. Autobuss/vilciens - 18Ls.
Mini trīs reizes kurš būs viens tas variants, kuru darba devējs viennozīmīgi NEIZVĒLĒSIES.
Es uz Rēzekni un atpakaļ (480 km) labprāt dotos, ja man segtu 7 santīmus uz km jeb kopā atlīdzinātu par auto izmantošanu Ls 33,60.
Labs auto ģimenei ir Dacia-Logan MCV ar septiņām vietām un burvīgo 1,5 litru dīzeļmotoru:
ursis rakstīja:
VWfans rakstīja: Mersis izskatās baudāms, Opelis nu tā - nothing special...
klau apskati MB cenu un tad tirs
Apskatīju. 8786 lati šķiet adekvāta cena tik baudāmam auto. Ja man būtu brīvi kādi 30-40 tūkstoši, tad labprāt to Mersi nopirktu.
Mersis izskatās baudāms, Opelis nu tā - nothing special...
ValdisM rakstīja:
cilvēcīgs DARBA auto - nevis 12 tk Ls bet 10tk eiro.(kabluks)
Riepas par ļoti labas (R14 185 platuma riepām) -100 Ls ar montāžu , nevis 200+montāža.
Eļļas maiņa -priekš kabluka 1,6dzinēja -20Ls ne vairāk, te pat rīgā servisos ir akcijas, kad visādiem 1,6 benzīna auto maina visus filtrus un eļļu pa 12-15-18 Ls.
Un tā var turpināt.
kamēr darbinieki greibēs braukt ar 18000 eiro vērtiem auto, Ne Polijas ne Lietuvas pārtiku un pārējās preces mums neizkonkurēt. Mūsu ekonomika nebūs konkure\'tspējīhga ar 18000 eiro darba auto.
Aizbrauc paskaties kā poļi rukā, viņi strādā (un brauc ar 80-gadu fiatiem ,skodām,labākajā gadījumā escort un vciem peugeot206) nevis sapņo par 18000 eiro vērtiem darba auto.
Kā zelta vidusceļu var izvēlēties Opel-Meriva par nepilniem 7 tūkstošiem latu:
VWfans rakstīja:
Secinu, ka godīga samaksa par Opel-Meriva 1,3 CDTI izmantošanu darba vajadzībām būtu 7,25 santīmi uz 100 km.
Šinī vietā aiz neuzmanības kļūdījos. Atvainojos... Jābūt 7,25 santīmi uz kilometru vai 7,25 lati uz 100 km.
modena rakstīja: jau ilgo laiku - pēc maršruta lapas degvielas čekus + 5 saņi par katru nobraukto maršruta lapas km...
PS. 5 saņi uz rokas pēc nodokļu nomaksas...
Izskatās taisnīga samaksa.
rudens68 rakstīja:
Degviela tkpat cik tev , vasarā ap 6 , ziemā drusku zem 7
Nē, man vidējais ir 5,2 litri uz 100 km.
rudens68 rakstīja: Vispar pareizi .
Manā gadījumā neviens km neskaitīs un čekus neprasīs , tik pašam jāizdomā ( jāizskaitļo) vai pēc tik un tik latiem ir vērts braukt .
Ja Tev aizvien ir lieliskais Toyota-RAV4 ar dīzeļmotoru, tad jāņem vērā, ka:
- degviela Tev tērējas par 30% vairāk kā man;
- riepas Tavējam auto ir 2 reizes dārgākas nekā manējam;
- dažādas rezerves daļas ir droši vien kādus 30, 40, 50, varbūt 60% dārgākas.
Tamdēļ domāju, ka Tu par sava auto izmantošanu darba vajadzībām varētu prasīt par kādiem 50% lielāku summu, lai nepaliktu zaudētājos. Un tie būtu nevis 7,25 santīmi par kilometru kā man, bet kādi 11 santīmi par kilometru.
Redz, kur informācija, ka ar 1,4 litru benzīnnieku tāda Astra pie 90 km/h tērē tikai 4,8 litrus uz 100 km.
Fartuks rakstīja:
VWfans rakstīja:
Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.
Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.
Ar kādu ātrumu ir jābrauc, lai tas nemotors rītu 6l/100km ?
80?
Tad darba devējs tevi izdrāzīs par pārtērēto laiku...
Jo šitādai šņagai ir kā minimums 3000apgr/min pie 100km/h un patēriņš toč nav 6l...
Ar 95-97 km/h braucot, 2005.gada Opel-Astra Classic pa šoseju tērēs 5,7 - 5,8 litrus uz 100 km. Apdzīvotās vietas, kas ir pa ceļam, pacels vidējo patēriņu līdz 6 litriem uz 100 km.
Kāpēc 90-gadīgs auto īpašnieks, kurš nolēma automašīnu nogādāt metāllūžņos, saņēma par to sodu? (+ VIDEO)
17
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
34
Centis_Nuudele rakstīja: Pareizi tev teica - vajadzēja mainīt abus, pie vienām ģeometrijas regulēšanas izmaksām.
Bet priekš pārdošanas būs jau labi kā ir.
Bet, ja nu labais stūres pirksts (tas, kuru nenomainīju) izrādīsies dzīvelīgs un taisās nokalpot skaistus 140 tūkstošus kilometru?