iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 24.08.2009 19:34

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja:

Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.

Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.

Fan tu spītīgi turies tikai pie degvielas patēriņa

Nē, es neturos pie patēriņa. Runa ir par proporcijām. Ja 24 lati no 77 latiem nosedz benzīna izmaksas, tad atliek vēl pāri 53 lati. Vienkāršam automobilim Opel-Astra braucienā Rīga - Krāslava - Rīga tik liels nojājiens naudas izteiksmē, ja tā drīkst izteikties, nebūs gan...

VWfans 24.08.2009 19:19

rudens68 rakstīja: VWfan

Šito nesapratu .......Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru. .................

Kas par 3,2 tukstoši???

Kur auto cena nu kādi 9000 vai cik tur LS

Tas ir, neskaitot auto cenu, jo auto mūsdienās vidusmēra vīrietim ir neatkarīgi no tā, vai viņš to izmanto darba vajadzībām vai nē. Tā lieta, ko darba devējam vajadzētu segt, ir summa, kādu darbinieks saņems mazāk sakarā ar lielāku auto nolietojumu tad, kad viņš auto pēc vairākiem gadiem pārdos.

VWfans 24.08.2009 19:13

Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.

Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.

VWfans 24.08.2009 18:58

Tātad nonākam pie tā, ka degviela maksā 3,5 santīmus uz kilometru, citi izdevumi 3,5 santīmus uz kilometru. Vēl jāpieskaita trešā lieta - tas, par cik palielinās izdevumi uz kilometru sakarā ar to, ka darba devēja uzdevumā braukts auto tā pārdošanas reizē maksās mazāk nekā tikai savām vajadzībām braukts auto. Piemēram, deviņus gadus veca Meriva ar 377 tūkstošu km nobraukumu, kas lietota darbam, maksās 700 latus. Bet tikai savām vajadzībām braukta deviņus gadus veca Meriva ar 177 tūkstošu km nobraukumu maksās 1200 latus. Tātad papildu izmaksas jeb vērtības kritums būs 500 lati uz 200 tūkstošiem darba vajadzībām nobrauktiem kilometriem. Sanāk 0,25 santīmi uz kilometru.

Secinu, ka godīga samaksa par Opel-Meriva 1,3 CDTI izmantošanu darba vajadzībām būtu 7,25 santīmi uz 100 km.

VWfans 24.08.2009 18:48

Varu sniegt savu viedokli šajā jautājumā, par piemēru minot statistiku attiecībā uz manu automobili Opel-Meriva 1,3 CDTI. Nobraukums tagad ir 78389 km. Par dīzeļdegvielu iztērēti 2726 lati jeb 3,5 santīmi uz kilometru. Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru.

Tomēr jāņem vērā, ka ir izdevumi, kurus autoīpašnieks veic neatkarīgi no tā, vai ar auto brauc arī darba devēja uzdevumā vai tikai savām vajadzībām. Tamdēļ šādi izdevumi (apdrošināšanas, tehniskās apskates, gada nodeva, garāžas īre) jāskaita laukā. Ja es tos izskaitu laukā, tad sanāk, ka esmu iztērējis 1100 latus jeb 1,4 santīmus uz kilometru. Tomēr ar laiku remonti būs vairāk nepieciešami un izmaksas visā automobiļa ekspluatācijas periodā (līdz 300-500 tūkstošu km nobraukumam) varētu sasniegt kādus 3-4 santīmus uz kilometru.

VWfans 20.08.2009 10:07

turbopiile rakstīja: vispār jau atgādinu, ka fana zeme maksā 3500 LVL.. tikai kaut kā tās ābeles jāuzziedina

Vēl jau nemaksā, bet maksās nākamgad maijā, ja vispār gribēšu tad pārdot.

VWfans 19.08.2009 14:51

Pirmais rakstīja: tas, ka fana zeme nevienam par tādu naudu nav un tuvākos 200 gadus nebūs vajadzīga, tas ir acīmredzams visiem, izņemot pašu fanu.....

saderam, ka pat deksters tā domā

Ja Latvijas tautsaimniecība neieies L veida ilgstošas stagnācijas fāzē, tad būs vajadzīga gan...

VWfans 19.08.2009 11:23

Vēl par agru tā pasludināt. Tādu cenu varbūt sagaidīsiet nākamgad ap ābeļu ziedēšanas laiku.

VWfans 19.08.2009 11:22

turbopiile rakstīja:

VWfans rakstīja:

Ozz rakstīja: pašlaik fana zemi banka vareetu noveerteet par max 2 eur m2

respektiivi- neveertee nekaa, jo bankaam nav piķa ko kaisiit virs rajona

un bankas veerteejums ir atkariigs no situaacijas- kad viņiem tas ir izdeviigi

Tad jau sanāk, ka manu zemi varētu novērtēt par 2 EUR * 2500 m2 = 5000 EUR = 3500 lati. Tas mani priecē !

Vēl par agru tā pasludināt. Tādu cenu varbūt sagaidīsiet nākamgad ap ābeļu ziedēšanas laiku.

līdz ar to pasludinām jauno baudāmo cenu: 3500 LVL

VWfans 19.08.2009 11:17

Ozz rakstīja: pašlaik fana zemi banka vareetu noveerteet par max 2 eur m2

respektiivi- neveertee nekaa, jo bankaam nav piķa ko kaisiit virs rajona

un bankas veerteejums ir atkariigs no situaacijas- kad viņiem tas ir izdeviigi

Tad jau sanāk, ka manu zemi varētu novērtēt par 2 EUR * 2500 m2 = 5000 EUR = 3500 lati. Tas mani priecē !

VWfans 18.08.2009 18:55

Seene

Saprotu tā, ka uz Horvātiju braucāt ar šādu baudāmu SAAB:

rus.auto24.ee/...

VWfans 18.08.2009 17:47

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: kas patīk manai Merivai, kuras nobraukums sasniedzis 78 tūkstošus km.

Šodien līst, jo vakar nelija.

Kāds sakars šitam visam ar tavas klaburkastes nobraukumu ??

Sakars tāds, ka gribēju palielīties ar savas Merivas nobraukumu, kurš nu jau ir 78139 km.

VWfans 18.08.2009 15:29

turbopiile rakstīja: <

drīzak ik pa brīdim piedomā kādu argumentu kāpēc tā zeme kādam būtu interesanta..

nezinu.. laba augsne agļukokiem.. zaķu maz.. laba novada vara.. Roja roņi jūra sprāgst, Salacgrīvā veselīgi dzīvo.. utt

nu tās tik manas domas..

Tūlīt būs viens arguments. Un tas būs - bagātās Igaunijas tuvums. Līdz Pērnavai nieka stundas brauciens.

VWfans 18.08.2009 13:12

turbopiile rakstīja: tikai, lai saprastu "merivistu" domāju gājienu.. tad kur ir merivas priekšrocības pret to pašu astru

Merivai ir daudz plašāks salons un nedaudz zemāka cena nekā Astras universālam.

VWfans 18.08.2009 12:15

turbopiile rakstīja: VWfans, starpcitu, pirmo reizi kaut ko tirgo?

Zemi pirmo reizi. Vieglās automašīnas esmu pārdevis trīs reizes. Vienreiz lietos diskus, vienreiz jumta veloturētājus.

VWfans 18.08.2009 12:11

Mani fascinē Anglijas ātruma ierobežojums uz autobāņiem - 70 jūdzes jeb 113 km stundā. Tas ir tieši tas, kas patīk manai Merivai, kuras nobraukums sasniedzis 78 tūkstošus km.

VWfans 18.08.2009 12:01

Nē, Biķernieku trase neskaitās.

VWfans 18.08.2009 11:59

Seene rakstīja:

Velomens rakstīja:

Pirms diviem gadiem biju ar merivu Dubrovņikos. Bijām četri cilvēki un visas mantas varēja salikt (saspiest) bagāžniekā.

Nu redz - mantu daudzums mēdz atšķirties. Un nebūt nav runa par nepieciešamo minimumu - mums bija līdzi arī tāda lieta, kā niršanas ekipējums. Un to visu nekādi savā Merivā nedabūsi.

Labi, Merivā nadabūsi, bet šādā jaukā Zafirā gan:

rus.auto24.ee/...

VWfans 18.08.2009 11:40

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: ....

Bet Meriva 1,3 CDTI pie 157 km/h noteikti tērē virs 10 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km.

....

vai ir jēga iesipr sani pērkot bezmotoru, ja pirmkārt ņiuhjā neiet un otrkārt degvielas patēriņš ir lielāks ?

Ir jēga, jo Latvijā tāpat nav vietu, kur braukt ātrāk par 90 km/h.

VWfans 18.08.2009 11:38

Zemes gabala cenu pazeminu no 4800 līdz 4750 latiem.

VWfans 18.08.2009 11:05

UUSA rakstīja: Te www.autobild.de/... vari palasīt par cīņu ar fūriniekiem Vācijā

Palasīju. Un, kā saprotu, ierobežotāji lielajiem kravas auto ir, lai gan šoferi vēlētos, lai tādi nebūtu:

Sein Vorschlag: "Der Geschwindigkeitsbegrenzer muss weg, dann stören wir nicht beim Überholen."

Fernfahrer Jürgen Bennewitz hofft, dass der Geschwindigkeitsbegrenzer wegfällt.

Tādā gadījumā kādas problēmas ar Merivu pa bāni rullēt ar 100 -105 km/h, ik pa laikam apsteidzot pa kādai fūrei ?

VWfans 18.08.2009 8:39

UUSA rakstīja: Braucot ar šādu ātrumu, Tu,cienījamais,BAUDĪTU savā joslā(t.i.-pirmajā) fūres gan priekšā gan pakaļā gan kreisajā kad tās Tevi apdzītu.

Vai tad fūrēm nav ierobežotāji, kas neļauj braukt virs 90 km/h ?

Labi, atzīstu, ka jumta bagāžnieku vajadzētu. Tas ātrumos virs 100 km/h palielinātu degvielas patēriņu par apmēram 1 litru uz 100 km.

Bet Meriva 1,3 CDTI pie 157 km/h noteikti tērē virs 10 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km.

Skatos, ka no Rīgas līdz Splitai ir 2149 km:

www.viamichelin.com/...

VWfans 17.08.2009 22:43

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

VWfans rakstīja: Es uz Horvātiju aizbrauktu, sasniedzot vidējo degvielas patēriņu 4,8 litri uz 100 km...

Nefig neaizbrauktu. Jo tavai kastei vajadzētu jumta bagāžnieku, lai ietilpinātu četrus cilvēkus ar visām mantām. Un ari vilkšanās uz 90 pa bāņiem lai paliek tavam un citu santīmjājēju priekam. Painteresējies labāk par sava auto patēriņu pie 130-150km/h - ir cilvēki, kas to ir pamēģinājuši.

1.9 renaults spēj braukt uz 160 tērējot nieka 8 litrus uz simta

man domāt, ka 1.3 merivas patēriņš būtu lielāks

Mana Meriva uz 160 nemaz neiet... Maksimālais ātrums ir 157 km/h... Bet jumta bagāžnieks nebūtu nepieciešams, un pa bāni varētu braukt ar baudu un 100-105 km/h...

VWfans 17.08.2009 22:15

Es uz Horvātiju aizbrauktu, sasniedzot vidējo degvielas patēriņu 4,8 litri uz 100 km...

VWfans 14.08.2009 11:32

Seene rakstīja:

Visi planotaji piedava braukt caur Kaliningradu. Tadel plano braucienu no Suwalki. Lidz turienei ipasi variantu nav.

Uz Suvalkiem saredzu arī variantu gar Jelgavu, pa Jonišķu apvedceļu, pa baudāmo Šauļu apvedceļu, gar Kelmi, Skaudvili, Jurbarkas, pa baudāmo Šakiai apvedceļu, gar Griškabūdis, caur Pilviškiai un gar Marijampoli.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti