rudens68 rakstīja: VWfan
Šito nesapratu .......Par citām lietām nepilni 3,2 tūkstoši latu jeb 4,1 santīms uz kilometru. .................
Kas par 3,2 tukstoši???
Kur auto cena nu kādi 9000 vai cik tur LS
Tas ir, neskaitot auto cenu, jo auto mūsdienās vidusmēra vīrietim ir neatkarīgi no tā, vai viņš to izmanto darba vajadzībām vai nē. Tā lieta, ko darba devējam vajadzētu segt, ir summa, kādu darbinieks saņems mazāk sakarā ar lielāku auto nolietojumu tad, kad viņš auto pēc vairākiem gadiem pārdos.


















rudens68 rakstīja:
VWfans rakstīja:
Shiirs rakstīja: normalas lielas firmas parasti maksaa benzins X2. parasti tas ir 2eiro par 10 km. tas ir standarta izcenojums. nezinu cik tas ir izdeviigi gadiijumaa, ja jaabrauc ar sameeraa jaunu auto. man viens pazistams ar pavecaaku auto saka ka pat var normaali uzvaariities, pie nosaciijuma, ja jaabrauc taalie gabali pa shoseju.
Dabīgi, ka var uzvārīties, un no darba devēja puses tādā gadījumā ir pārmaksāts. Ņemam 2005.gada Opel-Astra ar 1,4 litru benzīnnieku - īstu auto-darbarūķi. Maršruts Rīga - Krāslava un atpakaļ, kopā 550 km. Sanāk, ka darbinieks saņem 110 eiro jeb 77 latus, bet benzīna izmaksas no tā veido tikai 6 * 5,5 * 0,72 = nepilni 24 lati.
Fan tu spītīgi turies tikai pie degvielas patēriņa
Nē, es neturos pie patēriņa. Runa ir par proporcijām. Ja 24 lati no 77 latiem nosedz benzīna izmaksas, tad atliek vēl pāri 53 lati. Vienkāršam automobilim Opel-Astra braucienā Rīga - Krāslava - Rīga tik liels nojājiens naudas izteiksmē, ja tā drīkst izteikties, nebūs gan...