iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 14.08.2009 11:25

Sandis_UR rakstīja:

Augustow-Olzstyn celjsh ir super, pilns ar bremzigiem polju fiatiem un un zemu lidojosham fureem, un tad veel tie celja serpentiini

Apriinoju uz taas straashes ritenjbrauceejus=pashnaavniekus.

Vai Augustow - Olzstyn ceļš ir līdzīgs Raganas - Limbažu šosejai vai drīzāk baudāmajai Smiltenes - Gulbenes maģistrālei ?

VWfans 13.08.2009 22:32

schizo rakstīja: Atkarīgs no tā, ko sagaidi no Polijas. Ja nesteidzies uz Vāciju, var braukt pa to maršrutu. Ceļš līkumains, jābrauc diezgan lēni, ganās autobusi un smagie. Maršruts Ščecina - Augustova - Rīga nepārtraukta lietus laikā aizņēma 16 stundas.

Tad jau 5.30 izbraucot no Jelgavas, Ščecinu var sasniegt 20.00.

VWfans 13.08.2009 21:28

Ideots rakstīja: maksas bānis sākas AIZ Varšavas, un nonākam pie Frankfurt Oder. Tālāk jau lasam Berlin un maucam.Saprotams, ka pa bāni būs ātrāk.

es parasti izbraucu no LV ap 04.00 naktô, lai PL iebrauktu ap 8.00-tāpēc lai to vella PL pa dienu izbrauktu, ne pa nakti....

Vai maršruts caur Suvalkiem, Augustovu, Elku, Olštinu, Grudziadzu, Bidgošču, Pilu, Ščecinu ir baudāms?

VWfans 07.08.2009 18:05

Turklāt šodien veicu testa braucienu ar jauno Nissan-Tiida sedanu, kuram bija 1,6 litru 110 zirgspēku benzīna motors, mehāniskā ātrumkārba un klimatkontrole. Iespaidi pozitīvi, vienīgi varētu vēlēties iespēju noregulēt zemāku sēdpozīciju.

VWfans 07.08.2009 18:01

turbopiile rakstīja:

VWfans rakstīja:

VWfans rakstīja: Cena tiek pazemināta no 4850 līdz 4840 latiem.

Atnācis ir augusts ar kārtējo mana zemes gabala cenas pazeminājumu - šoreiz par 40 latiem no 4840 līdz 4800 latiem.

bet vispār interese ir? kāds zvana, prasa?

Viens zvans ir bijis, bet vēlēšanās apskatīt zemi manā pavadībā neizskanēja. Nesen saliku sludinājumus portālos ss.lv un nams24.lv, taču nočakarējos ar tekstu, jo iztaisīju Copy-Paste no šī foruma teksta, bet tur sākotnējā cena ir norādīta 5500 lati. Būs pēc kāda laika jāizdzēš sludinājumus un jāieliek ar jaunu, zemāku cenu. Manējais sludinājums te otrais no augšas. Kartē var redzēt arī zemes gabala atrašanās vietu:

www.ss.lv/...

VWfans 06.08.2009 15:18

VWfans rakstīja: Cena tiek pazemināta no 4850 līdz 4840 latiem.

Atnācis ir augusts ar kārtējo mana zemes gabala cenas pazeminājumu - šoreiz par 40 latiem no 4840 līdz 4800 latiem.

VWfans 30.07.2009 17:06

Manai Merivai pie 77 tūkst. km nobraukuma pirmā saplīsusī detaļa, kura nav no dabīgi dilstošajām detaļām. Nomainīju signāltauri (Signalhorn), jo tā skanēja ļoti klusu - tā, ka knapi varēja dzirdēt. Taures cena 21 lats.

VWfans 23.07.2009 15:47

turbopiile rakstīja: ja ir iespēja nepārdot, nepārdod!

Tad jau labāk Merivu, ja baigi naudu vajag

Tiešām labāk nepārdošu. Bet, ja nu kādam dikti sagribas zemi tieši tanī vietā, tad par 4840 latiem būšu gatavs šķirties no sava zemes gabaliņa. Bonusā laimīgajam pircējam - aizvešana izrādīt zemes gabalu ar 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI ar kondicionieri, ieturot stabilu ātrumu 93 km/h (97 km/h pēc spidometra).

VWfans 23.07.2009 14:13

Sunis

Zāli nenopļāvu, kopš 3.maija neesmu Salacgrīvā bijis...

VWfans 23.07.2009 11:48

Redz, kur igauņi pārdod par 4487 latiem tādu Merivu kā manējo, tikai 3 mēnešus jaunāku ar krietni lielāku nobraukumu, bet bez kondicioniera un pretmiglas lukturiem, toties ar piekabes āķi:

rus.auto24.ee/...

VWfans 23.07.2009 11:23

Maija_Eskuella rakstīja: Tomēr ir starpība starp auto vērtību un cenu par kādu to var konkrētajā laikā konkrētajā vietā pārdot. Kaut kur Āfrikā arī par 300 lašiem "tev neviens pat nepiezvanīs".

Pašreizējā situācijā vnk nebūtu normāli, ja kāds vēlētos tikt vaļā no tik jauna auto ar tik mazu nobraukumu un vēl ekonomisku dīzeļa dzinēju. Ja nu vienīgi galējā izmisumā, vai arī ja nauda galīgi nav svarīgākais un konkrētā tačka ir pavisam lieka.

Par 3000Ls, varbūt, atradīsi 3-gadīgu dīzeli ar reālo nobraukumu 300kkm, kas nokruķīts uz pieņemamiem 60kkm.

Tajā pašā mobile.de šādi auto ir ar cenu 7-8kEUR; nav gan teikts, ka tie par tādu naudu arī tiks pārdoti, bet skaidrs ir, ka Vācijā ir daudz vairāk maksātspējīgu potenciālo pircēju, taču no otras puses- arī tur auto pārdošanai nav labākais laiks, kā dēļ auto var tikt pārdoti par zemāku cenu nekā tie ir vērti.

Runājot par "vērtību" un kā to būtu iespējams visobjektīvāk noteikt, domāju, ka jāmēģina kaut kā vidējot līdzīgu auto pārdošanas cenas par n-tiem gadiem, tādejādi izlīdzinot ekonomisko ciklu izraisītos efektus uz tirgus darījumu cenām.

Ārkārtīgi spēcīgs un prātīgs komentārs. Dabīgi, ka ir atšķirība starp cenu un vērtību. Savu Merivu, kurai nobraukums tagad ir 76596 km un vecums 3 gadi un 4 mēneši, es netaisos pārdot. Ja nu vienīgi kāds trakais piedāvātu vismaz 6000 latus, tad es varētu pārdomāt, pārdot Merivu un par to naudu izvēlēties ko niknāku, piemēram, ne mazāk svaigu Škoda-Octavia Combi 1,9 TDI.

VWfans 23.07.2009 9:54

Sretsked rakstīja: Fans var pielikt par to cenu klāt Merivu.

Manai Merivai vēl krīzes laikā saules mūžs priekšā, un tās vērtība tagad ir ap 5200-5300 latiem...

VWfans 22.07.2009 22:28

Nē. Vienkārši, ja tautu neinteresē zemes gabals par 4850 latiem, tad cenšos cilvēkus ieinteresēt, nolaižot cenu par 10 latiem.

VWfans 22.07.2009 22:03

Cena tiek pazemināta no 4850 līdz 4840 latiem.

VWfans 21.07.2009 10:04

VWfans rakstīja: Cena tiek nolaista no 5450 līdz 5000 latiem.

Cena tiek pazemināta no 5000 latiem līdz 4850 latiem.

VWfans 16.07.2009 11:28

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Velomens

Vai piekarē esi kaut ko remontējis? Es nē.

Vai dzinējā esi kaut ko remontējis? Es nē.

a kur tu esi kautko remontējis?

Ir šad tad mainītas dažādas lampiņas. Pavasarī tika tīrīti bremžu diski un uzlikas, berzta nost rūsa no tiem, lai gan pašas uzlikas un diski vēl jāmaina nav. Rudenī vajadzēs ziemas riepas. Sīka vaina, kas nav sataisīta - dažreiz šofera pusē netaisās normāli ciet elektriskais logs, var aiztaisīt to tikai ar sīkiem solīšiem. Vēl pirms dažām dienām konstatēju, ka taure strādā ļoti klusi, knapi dzirdami. Nez, kas tur varētu būt par vainu?

VWfans 16.07.2009 11:05

Velomens

Vai piekarē esi kaut ko remontējis? Es nē.

Vai dzinējā esi kaut ko remontējis? Es nē.

VWfans 15.07.2009 20:07

VWfans rakstīja:

Šo pirmdien 204 km distancē no turienes atpakaļ uz Jelgavu, braucot caur Rīgu, tīrais laiks bija 3 stundas un 14 minūtes.

... un ap plkst. 5.30 netālu aiz Bērzkroga mani apdzina citas Merivas vadītājs.

VWfans 15.07.2009 20:02

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kā ripo VWfaņa mikrovens?

Meriva ripo tālāk ideāli. Nobraukums 76082 km, gan maijā, gan jūnijā tuvu 3 tūkstošiem km.

Tik daudz? Regulāri braukā pļaut zāli uz savas sapņu zemes ?

Bieži braucu uz Ziemeļvidzemi pie sievas, bērniņiem un sievasmātes. Šo pirmdien 204 km distancē no turienes atpakaļ uz Jelgavu, braucot caur Rīgu, tīrais laiks bija 3 stundas un 14 minūtes.

VWfans 15.07.2009 17:06

Sretsked rakstīja: Kā ripo VWfaņa mikrovens?

Meriva ripo tālāk ideāli. Nobraukums 76082 km, gan maijā, gan jūnijā tuvu 3 tūkstošiem km.

VWfans 07.07.2009 22:49

Bucefals rakstīja: Jēkabpilī pirms nedēļas vai divām "pik stundās" ir braukts cauri, nu nekādas stāvēšanas. Viss kustās. Lēni, bet kustās.

Jāņu brīvdienu vidū 22.jūnijā viss kustējās pat ne lēni, bet raiti...

VWfans 07.07.2009 16:56

nomiks rakstīja: Jāpiebilst, ka jēkabpilī šobrīd noris ievērojami ceļu remontdarbi, ilgāka stāvēšana tur ir neizbēgama

Bet, ja Jēkabpils ir maršruta sākuma punkts, tad no ceļu remonta neizvairīties...

VWfans 07.07.2009 16:10

Jēkabpils - Pļaviņas - Koknese - Skrīveri - Madliena - Ķeipene - Zaube - Nītaure

VWfans 28.06.2009 19:38

Seene rakstīja:

Conqueror rakstīja: khe, kāds sakars tai zemei centrā ar iAuto portālu? gadījumā neesi apmaldījies ar šito sludekli? šeit ir tikai bazars par un ap auto, ja tev ir aizmirsies, atgādināšu. ej ar savu zemi centrā biki citur, piemēram, ss.lv

Tak nevar uz to zemi bez auto aizbraukt.

Un patīkami, ja uz zemi var braukt ar šādu burvīgu SAAB:

rus.auto24.ee/...

VWfans 26.06.2009 16:53

Un šo zemes gabalu cena nav pārāk liela - par to pašu naudu sanāk tikai viens trekno gadu simbols Toyota-Land Cruiser.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti