Turklāt Meriva ir pasmaga - pašmasa gandrīz 1,4 tonnas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Turklāt Meriva ir pasmaga - pašmasa gandrīz 1,4 tonnas.
"Subaru Impreza" pa Latviju norullējusi pusmiljonu kilometru
Neticami, bet fakts. Šis auto, kuru jau deviņus gadus pa Latvijas maģistrālēm un citiem bezceļiem vada Ziemeļkurzemes virsmežniecības virsmežziņa vietnieks Dainis Blūmentāls, ar tādu nobraukto kilometrāžu būtu jau 12 reizes apripojis ap zemeslodi (40 000 km) vai aizmaucis krietni tālāk par Mēnesi (384 400 km).
– Daini, iepazīstini, lūdzu, ar savu tālskrējēju japāni tuvāk!
– Tā ir visparastākā "Subaru Impreza", kas ražota vēl pagājušajā gadsimtā – 1998. gadā un man dienesta lietošanai tika nodota 2000. gadā. Tai ir divu litru benzīna dzinējs, taču – cik zirgspēku vai kilovatu, man nav ne jausmas. Manām vajadzībām autiņam spēka ir gana, iet kā zvērs. Aprīkojumā ir elektriskie logi, apsildāmie sēdekļi, regulējamie spoguļi un priekšējie lukturi, viens airbag stūrē. Pat visaukstākajā ziemas rītā autiņš ir pielecis uz sitiena, salonā ir patīkami silts. Tur, kur var izbraukt ar "Ņivu", arī šis iet cauri. Jāmāk tikai braukt.
Visu mūžu esmu braucis ar krievu bobikiem, ar "GAZ–69", "UAZ–452", bija viens tāds ar plastmasas jumtu, taču japānis ir vislabākais no visiem. Caurejamības ziņā nepārspējams bija gaziks, ar to pat Jaunbērziņa džipu esmu vilcis ārā.
– Kādas "Imprezai" ir gaitas īpašības, kā turas uz ceļa?
– "Subaru" ir pastāvīga visu četru riteņu piedziņa, domāju, ka uz ceļa, arī zemes neviens autiņš neturas tik labi. Reiz, skrienot uz meža ugunsgrēku pa Talsu–Jūrmalas šoseju, uzspiedu uz 160 km stundā, un nebija ne vainas. Droši vien varētu 200 un vēl vairāk, bet mūsu ceļi nav tā taisīti, lai tik ātri lidotu. Janvārī Talsu pusē uzsniga dziļš sniegs, ceļu malās stāvēja mašīnas, bet es visur tiku cauri, spied tik virsū. Sniegs nāca pāri motora pārsegam, knapi cauri varēja redzēt. Tādos gadījumos nedrīkst nomest ātrumu un apstāties.
– Pusmiljons kilometru ir ievērojams nobraukums. Kas autiņam darīts, kas labots un mainīts?
– Dzinējs nav aiztikts, nesen nomainīju aizdedzes sveces. Servisā teica, ka derētu iztīrīt arī smidzinātājus, bet pagaidām par dzinēja jaudas kritumu nevaru sūdzēties. Ir mainīti aizmugurē pusasu gultņi, visādas bukses, tas arī viss.
– Gandrīz vai ideāls spēkrats?
– Varētu mazāk rūsēt. Arī motoram apetīte laba – ziemā savus 10 litrus uz 100 kilometriem vajag, vasarā var izbraukt zem deviņiem. Jaunajiem "Subaru" dīzeļdzinējiem degvielas patēriņš esot mazāk par sešiem litriem. Tumsā braucot, vēlētos labākas gaismas. Bagāžas nodalījums pamazs, paskaļš salonā, bet nu jau vāģis ir pavecs, neatceros, varbūt sākumā bija klusāks.
Tomēr kopumā "Impreza" man ir kalpojusi godam.
Lūk, apliecinājums Subaru izturībai - mežzinis pa Latviju ar Imprezu nobraucis pusmiljonu kilometru:
Pirmais rakstīja: tikai vēvēfans domā,ka mazie dīzeļi ēd mazāk, sevišķi pilsētā
Mazāk jau ēd, bet tikai nedaudz mazāk kā lieliskajam 2005.gada Volvo-S80 D5. Manai Merivai pilsētas patēriņš varētu būt tuvāk 7 litriem uz 100 km, nevis 6 litriem uz 100 km. Precīzi nepateikšu, jo nekad starp uzpildes reizēm nebraucu tikai pa pilsētu.
niekalbis rakstīja:
Pagājušovasar nopirku Aprangas Mexx (unītī) kreklu. Jūnijā. Atlaide no 40ls uz ~22ls. Ieteicamā Eiropas mazumtirdzniecības cena EUR 60(cipari aptuveni). Divas nedēļas vēlāk Nirnbergā Karstadt vai Galeria Kaufhof tieši tāds pats krekls- arī ar atlaidi no rekomendētajiem EUR 60 nocenots uz EUR 40.
Šogad februārī Zalcburgā Zārā uzvalku krekli bija tieši tādi paši, kā Rīgas Zārās. Gan lētāk, Rīgā tobrīd cena 12ls no 26, tur 10 Eur no 40.
Tas pats ar NewYorkeru. Piedevām tam ir gan cenas Eur, gan latos uz cenrāžiem. Piedāvājums gan tur vairāk tāds- pokemonu stilā un lupatains. Kas būtiski- NewYorker nav starpnieks, bet gan Eiropas bodes filiāle Rīgā. Ar tieši to pašu sortimentu.
Necenšos nevienu pārliecināt par savu taisnību, bet es vienkārši neeju uz veikaliem, kuros čakarē pircēju Un ieteiktu tā darīt visiem.
Cik esi nobraucis ar lielisko divarpus gadus jauno Honda-FR-V ? Nesen redzēju to pie viena no Rīgas lielveikaliem...
PTCruiser rakstīja:
Protams, ka auto ir savi mīnusi (virsbūvē dzelžu vietā skārdene, cietā plastmasa), bet, atkārtošu tagad un vienmēr atkārtošu, par 11 000 EUR neko labāku 2004.gada beigās jaunu, nelietotu dabūt nevarēja!
Turklāt šim Getz ar dīzeļmotoru ir krīzes laikiem patīkami mazs degvielas patēriņš...
Svētdien, 29.martā, ap plkst.14 Ceļu policija bija pie iebraukšanas Dobelē no Jelgavas puses, stāvēja pagriezienā uz Jaunbērzi.
batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada
Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kādan nahren, krīze ?? Pilnas ielas ar močiem un rolleriem, smukiem auto un visko citu pupīgu
Topika autors ir lohs.
Šodien Rīgā pirmo reizi dabā redzēju Audi-Q5. Izskatījās baudāms...
vai nav bišķi žēl, ka tajā neliek opeļa 1.3 tdci dzinēju?
1,3 CDTI ar 75 zirgspēkiem priekš Audi-Q5 būtu par īsu... No Opel dīzeļmotoriem šajā auto varētu likt 1,9 CDTI ar 150 zirgspēkiem (Zafiras niknāko dīzeli) vai 2,0 CDTI ar 130 vai 160 zirgspēkiem (tos, kurus liek Insignia).
Velomens rakstīja:
RLaguna rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja: Kādan nahren, krīze ?? Pilnas ielas ar močiem un rolleriem, smukiem auto un visko citu pupīgu
Topika autors ir lohs.
Šodien Rīgā pirmo reizi dabā redzēju Audi-Q5. Izskatījās baudāms...
Kādā tirsā tu dzīvo ka tik tagad ieraudzīji Rīgā Q5
Visi jau nestrādā par preču piegādātājiem un nepavada visu savu darba dienu grozot baranku un blenžot uz jaunajiem auto!
Es dzīvoju Jelgavā, un pie mums nav tik daudz dārgu auto... Rīgu šad tad apmeklēju kā galvaspilsētas viesis...
Atvainojos, neprecīzi citēju.
Velomens rakstīja:
Šodien Rīgā pirmo reizi dabā redzēju Audi-Q5. Izskatījās baudāms...
Kādā tirsā tu dzīvo ka tik tagad ieraudzīji Rīgā Q5
Visi jau nestrādā par preču piegādātājiem un nepavada visu savu darba dienu grozot baranku un blenžot uz jaunajiem auto!
Es tak dzīvoju Jelgavā - šeit nav tik daudz biezu auto...
Sretsked rakstīja: Kādan nahren, krīze ?? Pilnas ielas ar močiem un rolleriem, smukiem auto un visko citu pupīgu
Topika autors ir lohs.
Šodien Rīgā pirmo reizi dabā redzēju Audi-Q5. Izskatījās baudāms...
scope rakstīja: Uz Rīga - Jelgava 3 ekipāžas.
2 ap Dalbi un viena posmā apvadceļš - Rīga(kontrolē netālu no 70 km/h zīmes, hwz kā to krustojumu sauc), pie tam radarists paslēpies malkas grēdā
Piekrītu. Šodien plkst. 18.25 uz Rīgas - Jelgavas šosejas starp apvedceļu un Rīgu policisti ar netrafarētu Subaru-Impreza bija nolikuši mierā un drātēja kādu Voyagera vadītāju.
DeaDMoroZZZ rakstīja:
VWfans rakstīja: Atskatoties uz vairāk kā trim ar Merivu pavadītajiem gadiem un 67 nobrauktajiem kilometru tūkstošiem, jāatzīst, ka ,,santīma mīlēšana,, , no plašā dzinēju klāsta izvēloties tieši auto ar 1,3 CDTI motoru, bija prātīga rīcība.
izveeloties 1.4 vai 1.6 vai 2.0 tavaa dziivee kaut kas kardinaali mainiitos ?????
ja atbilde ir JAA, tad jaasaka, ka auto pirkshana vispaar bija liela kljuuda......
Nē, nemainītos gan. Bet, ja būtu lēcis pāri savai pakaļai un pircis Hyundai-SantaFe 2,2 CRDi, tad mainītos gan...
Atskatoties uz vairāk kā trim ar Merivu pavadītajiem gadiem un 67 nobrauktajiem kilometru tūkstošiem, jāatzīst, ka ,,santīma mīlēšana,, , no plašā dzinēju klāsta izvēloties tieši auto ar 1,3 CDTI motoru, bija prātīga rīcība.
Sretsked rakstīja:
VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...
Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??
Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.
Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...
Tagad vēl izdevīgāks par Hyundai-Getz ir KIA-Cee\'d universāls ar 1,6 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un kondicionieri, kurš nopērkams par nieka 13264 eiro jeb 9322 latiem:
Tas maksā tikpat, cik mēreni palietots 2005.-2006.gada Passats:
Redz, kur viens vācietis ar 2004.gada Zafiru ar 2,2 litru dīzeļmotoru jau nobraucis 182 tūkstošus km ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,6 litri uz 100 km:
FOCUS rakstīja: Varu piedavat par labu cenu ZAFIRA 2003.g. 2.2Dti jaunais motors. 7 vietas. klimatkontrole. kruizs, multisture, stereo CD, R16 u.c.
5800euro!!!
pm vai focus@inbox.lv
Šķiet, ka šī Zafira ir baudāma...
Nekādas dižās domas man nebija... Vienkārši acīmredzami, ka jaunu, acis priecējošu, tikko pirktu auto uz ielām ir mazāk... Tautai ir tendence turpināt braukt ar jau esošajiem automobiļiem...
Lūk, kur kādam vācietim 2008.gada Citroen-C4 Picasso ar sprigano 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru kalpo varen labi, jo 13 mēnešos nobraukti 126 tūkstoši kilometru ar vidējo dīzeļdegvielas patēriņu 7,8 litri uz 100 km:
Slinkais rakstīja: auto dzinejs tik tieshaam skaneeja kaa dizelis, atbildiigi varu par to liecinaat , citi tuudi bija smukaa stuuriite (tiesa man arii patiik), mistiskaas ledus kastes, liels displeis kas ir apshaubaama fiicha. koroch mans Town.country par 6 reiz mazaaku ciparu izraisija vinjam skaudiibas leekmi
Bet tad jau Tavs Town&Country ir pavecs, ja jau apmēram 2500 latu jeb 3500 eiro vērts...
Man Merivai pēdējā gada laikā 5,27 litri uz 100 km, braucam gan pa pilsētu, gan laukiem.