msh rakstīja: Ir, protams, daži labi ķīseļi, bet nu tomēr - ja nejauši iestāsies ziema - es pa nakti mierīgi gulēšu, a tu ne un stresosi "a ja nu man no rīta bākā želeja"
Nē, man auto pa nakti stāv garāžā. Patīkami - nekad neaizsalst stikls.
msh rakstīja: Ir, protams, daži labi ķīseļi, bet nu tomēr - ja nejauši iestāsies ziema - es pa nakti mierīgi gulēšu, a tu ne un stresosi "a ja nu man no rīta bākā želeja"
Nē, man auto pa nakti stāv garāžā. Patīkami - nekad neaizsalst stikls.
TDI rakstīja:
VWfans rakstīja: Nu jau benzīnam pavisam laba cena - tikai 62,7 santīmi litrā. Un uz valsts svētkiem varētu vēl samazināties līdz 60 santīmiem.
da pencīns ira pilnīga ģešofka- bomāriem
viss spēks ira dīzelīī-o,687
Jā, man Merivai dīzeļmotors tagad atmaksājas palēnām... Tomēr 514 lati jau ir ietaupīti salīdzinājumā ar to, ja būtu pircis Merivu ar 1,4 litru benzīna motoru... Nobraukums 57841 km.
Nu jau benzīnam pavisam laba cena - tikai 62,7 santīmi litrā. Un uz valsts svētkiem varētu vēl samazināties līdz 60 santīmiem. ![]()
Vēl ir Dacia-Logan MCV 1,5 dCi...
Nesen izbraucu testa braucienu ar Nissan-Qashqai + 2 ar 2 litru benzīna motoru un mehānisko ātrumkārbu. Ļoti ātri pieradu pie šā auto vadīšanas. Secinājums - baudāms auto par 14900 latiem. ![]()
Pirmais
Bet cik aptuveni Tavai Renault-Megane 1,9 dCi ir nobraukums? 80 tūkstoši km ? Varbūt 100 tūkstoši ?
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
7000 eiriku par nodzītu mazizmēra mizu ????
148 tūkstoši km vēl nenozīmē, ka auto ir nodzīts. Mana Meriva pie tagadējiem 57543 km vēl ir kā jauna, piekare neprasa remontu. Motors strādā teicami, bremžu uzlikas vēl nav jāmaina.
kolumbs rakstīja:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
Tā jau ir Meriva ar lielo 1.7 dīzeļdzinēju. Nav par jaudīgu tik mazai mašīnai?
Merivai pirms feislifta lika vecākas paaudzes 1,7 DTI dzinējus, kam jauda bija tikpat, cik tagadējam 1,3 CDTI - 75 zirgspēki.
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
Aivitis rakstīja:
Auto nomas cenas arī kritušās. Jūnijā es vienu diennakti īrēju 2007.gada Honda FR-V ar automātisko ātrumkārbu par 40 latiem, bet tagad to pašu auto var izbaudīt par 30 latiem diennaktī.
Uz kāzām jūlijā radinieki īrēja gandrīz jaunu C klases Mersi par 80 latiem diennaktī, bet tagad šis pats auto tiek piedāvāts par 65 latiem.
TDI rakstīja: secinājums - nu kā var fanot par 1,3
ja gribās sipt zantīmu , moš ikdienia ari neko , bet xunaj jūsma 'po žizņi' ?????
Tāpēc, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš braucienā uz laukiem pa šoseju un nedaudz pabraukājot tur provincē uz vietas, bija nieka 4,75 litri uz 100 km.
Pabiju drusku Igaunijā. Atpakaļceļā pa nomaļu grantētu ceļu, kurš starpvalstu satiksmei tika atvērts pagājušā ziemā, pārsimt metrus aiz robežas Latvijas pusē mani apturēja robežsargs, kurš izkāpa no ceļmalā stāvoša auto. Pārbaudīja pasi, auto reģistrācijas apliecību, vadītāja tiesības, tehniskās apskates esamību. Lūrēja pa logiem iekšā salonā, bet bagāžnieku nelika atvērt.
Ford C-Maxim ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru sestajā pārnesumā pie 90 km/h ir tikai 1600 motora apgriezienu. Motoru nedzird... Merivai 1,3 CDTI gan piektajā pārnesumā pie 90 km/h ir 2350 apgriezienu, un motoru nedaudz dzird. Šodien pārliecinājos, ka Meriva pa šoseju labi uztur ātrumu, teicami velk augšā pakalnos, bet švaki paātrinās. Starp Raunu un Bērzkrogu ar stipri piekrautu mašīnu ņēmos apdzīt kādu ar 85 km/h braucošu fūri. Pārliku no piektā pārnesuma ceturtajā, sekoja stiprs rūciens, bet ātrums pieauga gausi. Secinājums - ar maziem motoriem nevajag apdzīt saspringtās situācijās, kad ir šaubas, vai var paspēt !
Nē, komfortabls auto ģimenei. Brīvdienās satikos ar radiem, šie nopirkuši 2004.gada C-Max ar 2 litru 136 zirgspēku dīzeļmotoru un 144 tūkstošu km nobraukumu. Iedeva man izbraukt apmēram 20 kilometrus, un auto man iepatikās.
Redz, kur lielisks Ford C-Max ar spriganu 1,8 litru turbodīzeli un vairāk kā 3 tūkstošu latu atlaidi:
gastello rakstīja: vasarā tiku pie GETZ niknās versijas 1.6 2007gada neko daudz sliktu nevaru pateikt iet labi ,nerij daudz vidējo patēriņu rādīja 6.3,bet vienu - minēšu pārāk mīksta amortizacija īpaši jūtams tas pagriezienos virs 100km/h
Tad brauc tos pagriezienus ar 88 km/h un būs labi !
Pirmais rakstīja: vispatīkamākais tomēr ir un paliek konkrētās mašīnas pats lielākais un jaudīgākais dīzelis....
merivai tas točno nav 1.3 šujmašīnas motorītis, kas (dīzelim!!!!) braucot uz 100km/h jau griežās virs 3000 abarotiem....
Nav tiesa - manai Merivai pie 100 km/h motora apgriezieni ir ap 2700. Pašlaik nobraukums 56210 km.
Hyundai-i20 būs četru veidu dīzeļi - 1.4 litru ar 75 vai 90 zirgspēkiem, kā arī 1,6 litru ar 115 vai 128 zirgspēkiem.
Būs jau labi. Ņemot vērā vairumtirdzniecības cenu krišanos, drīzumā benzīnam jāmaksā zem 65 santīmiem, bet dīzeļdegvielai zem 70 santīmiem litrā.
gastello rakstīja: vispār te ir tēma par GETZ
Laiks iet... Viss plūst un mainās... Un, skat, jaukajam Getzam drīzumā būs cienīga maiņa - jaunais Hyundai-i20 modelis... Tam jau bāzes komplektācijā būs klimatkontrole.
Vispatīkamākais dzinējs būs 1,4 litru 75 zirgspēku dīzelītis.
Vai motors 2 litru vai 2,4 litru benzīnnieks ?
Pēc numura zīmes spriežot - 2006.gada maija - jūnija auto. Ja tikai 44 tūkst. km nobraukums, tad jāsecina, ka baudāms auto.
![]()
Šorīt jau visās Nestēs 95.benzīns 68,7 santīmi. Dīzeļdegvielas cena gan atstāta 73,7 santīmu līmenī.
SEMSS rakstīja: Nezinu, man laikam ir kaut kā paveicies ar tiem OPEL dīzeļiem. Nekādus tipiskus defektus nosaukt nevaru,kur nu vēl runājot par tādu šaizi kā augstspiediena sūkņa maiņa utt. Pirmā bija 1999.gada ASTRA ar 1.7TD.Tas bija dienesta auto, kuru darba vieta iegādājās pilnīgi jaunu no ADAM AUTO. Tātad biju šā auto pirmais lietotājs. Trīs gadu laikā ar šo ASTRU nobraucu ~110000 km. Teikšu godīgi-šo trīs gadu laikā nekādu vērā ņemamu defektu nebija ne dzinējam, ne arī ritošajai daļai. Jāatzīst, ka dzinējs gan varēja būt mazliet atsaucīgāks/jaudīgāks(precīzi neatceros cik tam tur bija to zs 68 vai 70zs). Pēc tam šo auto nomainījām pret 2001.gada ASTRU, bet jau ar jauno 1.7 DTI dīzeļdzinēju. Šis jau bija krietni ņiprāks. It kā jaudas starpība salīdzinājumā ar veco bija smieklīga (1.7 DTI bija 74zs), bet šķiet, ka griezes moments tam jau bija pavisam cits. Nu un protams 16v darīja savu - degvielas patēriņš arī mazāks (uz štrāses 4.5l/100km, pilsētā 5.5l...6.0l/100km).
Jā, 1,7 DTI dzinējs ir ekonomiskāks par veco 1,7 TD. Man radiniekam ir darba auto 2003.gada Astra 1,7 DTI ar 255 tūkstošu km nobraukumu, uzņēmums to Latvijā bija pircis jaunu. Vasarā radinieks bija atbraucis ciemos. Aizbraucām uz netālo bodi un es secināju, ka tā Astra ir vēl stipri svaiga un nenojāta.
Mana Meriva šodien sasniedza 56 tūkst. km nobraukumu. Pamanīju šeit igauņu lapā, ka Tallinā tiek par 10162 EUR (7142 latiem) piedāvāta manējai stipri līdzīga mašīna:
Pamanīju tikai piecas atšķirības:
1) manējā mašīna ir piecus mēnešus vecāka (2006.gada marts);
2) manējai mašīnai mazāks nobraukums (56 tūkst.km, nevis 84 tūkst.km);
3) manējai ir miglas lukturi;
4) manējai spoguļi nav elektriski regulējami un apsildāmi;
5) manējai cita krāsa.
krabuchio rakstīja: Negaidot banku uzbrukumu, atdodu kompanijas auto 2007.gada Skoda Superb 2.0 TDI labās rokas. 6robu atrumkarba, aada, apsildami benkji utt utjp 60 000km (jauns bija pa 26400 eur)
Lizinga atlikumu neceru sagaidit, bet nu atpirceju murgu pagaidam negribu pienjemt Ja kadam ir interese, tad kodec@gmail.com" target="_new">skodec@gmail.com
Šodien, būdams Valmierā, salonā apskatīju jaunā modeļa Škoda-SuperB. No skata man tas ne visai patika, taču ērts šis auto ir bezgala - aizmugurē plašums lielāks nekā 7.sērijas BMW. Tādu plašumu nevienā sedanā līdz šim neesmu sastapis. Bagāžnieks, protams, liels. Paņēmu cenu lapu un konstatēju, ka mans sapņu SuperB ir ar 1,9 litru 105 zirgspēku dīzeļmotoru. Ja knapākās komplektācijas auto piemaksā par dalīto klimatkontroli, pretmiglas lukturiem un metālisko krāsu, tad šāds auto ar Audi-A6 cienīgu komforta līmeni maksā tikai 20600 eiro jeb 14478 latus.