Es ieteiktu šādu Chevrolet-Aveo:
... vai šādu Opel-Corsa:
... vai šādu Opel-Meriva:
Es ieteiktu šādu Chevrolet-Aveo:
... vai šādu Opel-Corsa:
... vai šādu Opel-Meriva:
Vienā šīs vasaras nedēļas nogalē izbraucu 370 kilometrus ar nepilnu gadu jaunu Honda FR-V ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru un automātisko ātrumkārbu. Automobilis bija patīkams, benzīna patēriņš atbilda instrukcijā norādītajam - 6,6 litri uz 100 km pa šoseju un 10,6 litri pilsētā. Bija ļoti ērti sēdēt pie stūres, pateicoties elkoņa balstam, ko veido priekšējais vidējais sēdeklis atlaistā stāvoklī.
Pabrīnījos, cik šādai Hondai ir zemi motora apgriezieni piektajā pārnesumā - tikai 2200 minūtē pie 90 km/h. Manai Merivai 1,3 CDTI, kurai nobraukums tagad sasniedzis 54831 km, ir vairāk - apmēram 2300-2400.
Uz citādi visai pozitīvā fona Hondā nepatika dažas lietas - stipri dzirdamā akmentiņu sišanās pret riteņu arkām, braucot ceļa posmā Taurene-Skujene-Nītaure, kā arī automātiskās ātrumkārbas biežā pārslēgšanās no ceturtā uz piekto pārnesumu, braucot pa šoseju un sastopoties ar katru nelielu pakalniņu pie ātruma 85-90 km/h, kā arī no trešā uz ceturto pārnesumu, braucot pa grants ceļu ar ātrumu ap 50 km/h.
Vakar Jelgavā redzēju stāvam Nippon Auto pārdotu svaigu Honda-FR-V. Tam auto pilnai laimei trūka tikai automātiskās ātrumkārbas.
Šodien vismaz Jelgavā Statoils nolaida pussantīmu gan bendžam, gan dīzelim. ![]()
Ir vēl viens jauks auto - Suzuki-SX4, kurš pat ar pilnpiedziņu ir nopērkams par patīkamām naudiņām:
Palaidniex rakstīja:
Es nekā nesaku, ja to pērk privāts uzņēmums vai privātpersona. Piekritīšu, ka tas 3-litru diesels ir gan tehniski labs, gan visādi citādi lielisks, bet... Šeit iet runa par to, ka to pašvaldības pakaļu par nodokļu maksātāju naudu var pārvietot arī krietni lētāk, pārvietošanas ātrumu un nokļūšanu galapunktā tas nemaz neietekmētu, bet krietni sataupītu budžeta līzekļus un tos cilvēki varētu sajust sakārtotākā infrastruktūrā, salabotākās ielās, uzlabotākā siltummezglā - dajebkādā veidā, kas sniegtu lielāku ieguvumu pašvaldības teritorijā dzīvojošajiem...
Tieši tā. Ja bija nepieciešamība pēc vieglā auto ar paaugstinātu klīrensu, tad vajadzēja ņemt Nissan-Qashqai ar 1,5 litru 105 zirgspēku dīzeļmotoru knapākajā Visia komplektācijā par 13550 latiem. Tomēr kondicionieris tam auto būtu, bet dīzeļdegvielas patēriņš - pašvaldības maciņam draudzīgs, jo šis auto tērē mazāk par 6 litriem dīzeļdegvielas uz 100 km.
mundinsh rakstīja: ta 2.0 diizelis ir diezgan vaajsh ???
izstasti ka ir vinjam ar paterinju ???
Nav vājš, jo tam ir 136 zirgspēki. Bet vēl izdevīgāks motors ir 1,6 litru 109 zirgspēku dīzelis, kurš ir par 830 latiem lētāks:
Ja man būtu jāpērk BMW-X3, tad par 38360 eiro (26960 latiem) pirktu šo auto ar 2 litru 177 zirgspēku dīzeļmotoru. Maksāt 7000 eiro (4920 latus) vairāk, lai iegūtu BMW-X3 ar 3 litru 218 zirgspēku dīzeļmotoru, manuprāt, nav vērts:
vmartini rakstīja:
Izmēģināju šinīs brīvdienās mierīgo braukšanas stilu - kruīzā uz 95-100. Ideāli, patēriņš normāls, stresa nekāda, ir laiks novērtēt citu ālēšanos utt. Aizbraucot galamēºķī ir labs garastāvoklis, jo brauciens ir izbaudīts, nevis izspiests no kaut kurienes...
+1
Bams rakstīja:
Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!
Nepiekrītu. Manai Merivai tagad 2 gadi un 5 mēneši, nobraukums 51253 km. Šad tad gadās dienā braukt 6-7 stundas (vairāk nav vajadzības), un vienalga pēc brauciena jūtos pavisam svaigs. Ķermenī nav stīva neviena vietiņa, gaisa kondicionieris vienmēr nodrošina komfortu, bet degvielas patēriņš ar 1,3 CDTI dzinēju ir minimāls:
Velomens rakstīja: Man gan vairāk interesē cik kilometru cilvēks var ar savu auto 24h nobraukt!
Tiko atgriezos no Grieķijas. 24h nobraucu 1900km (bez vadītāja maiņas un ar vairākiem kašķīgiem ceļabiedriem,tipa ēstdzertmīzt )
Un Meriva 1,7 CDTI šo smago režīmu godam izturēja, vai ne?
Man brālēna ģimenē ar 1993.gada Audi-80 B4 4 gados un 3 mēnešos ir nobraukti 65 tūkstoši km.
Subaru Tribeca Latvijā tiek pārdota diezgan gausi - šā gada pirmajā pusgadā nieka 14 jaunas mašīnas.
Vai nobraukums jau sasniedzis miljonu kilometru?
mansotraises rakstīja: jā, biju domājis, klasiskā izpratnē "jaunu" - mazlietotu ar garantiju vēl pusgads. tā kaut kā. pat šos mazlietotos lielākoties pārdot nejau tāpēc ka vienkārši neder pie jaunā gucci uzvalka vai nesapas krāsa ar nagulaku. drīzāk kaut kas drīz beigsies vai jau beidzies.
paziņam paveicās - paspēja divas dienas pirms garantijas beigām radiatoru un vēl šo to pa dārgo nomainīt.
Man Merivai tagad 2 gadi un 4 mēneši, nobraukums 50296 km, nekas neplīst, un par pārdošanu pat nedomāju.
msh rakstīja:
Fan, neaizmirsti, ka ir mīkstākas mašīnas, un ir cietākas mašīnas, un tehniskais stāvoklis ir atsevišķa opera - tavu merivu ātri vien varētu nokaut līdz līganas kastes stāvoklim
Pēc 50 tūkstošu km nobraukuma savas Merivas uzvedībā nemanu pilnīgi nekādas pārmaiņas - tā kustas kā jauna, vienīgi ir drusku piegružota...
Man radinieks, kravas pašizgāzēja SCANIA šoferis, pagājušajos kapu svētkos iedeva izbraukt ar savu personīgo 2003.gada SAAB 9-5 Aero... Bija baudāms...
3A3
Prieks, ka Škoda-Octavia ir tik jauka!
msh rakstīja: P.S. Iesaki sievasmātei apmeklēt servisu
P.P.S. Kā tu zini, ka piekare izļurkāta?
Zinu tāpēc, ka nesen saistībā ar sievas māsas kāzām izbraucu ar sievasmātes Passatu ap 500 kilometriem pa dažāda seguma ceļiem. Passatam uz skaitītāja ir 213 tūkstoši km, par kuru patiesumu pārliecības nav, manai Merivai ir 50 tūkstoši km, par ko ir pārliecība. Mana 2006.gada Meriva turas uz ceļa daudz pārliecinošāk nekā 1996.gada Passats.
msh
RAV4 ir normālas jaudas auto, vienkārši vadītājs nepietiekami spieda gāzes pedāli.
George rakstīja: Īstenībā žel, ka tā, jo visas negatīvās informācijas grauj biznesu kopumā.
Nu ko būs jāaizbrauc līdz Pērnavai patestēt jauno Accord.
Man atširība laika ziņā Pārdaugava vai EE 45min.
Nomikam braukt apkopt Hondu-CR-V nenāksies pārmērīgi tālu -nieka 115 km līdz Šauļiem (no Olaines).
msh rakstīja: Otrais, ko arī šodien gadījās pieredzēt - kaut kāds pensis velkas pa šoseju uz 70, aiz tā viens RAV4 sagaida brīvu ceļu un dzen nost - es nesaprašanā - nafig jams tik lēni to sēni apdzen - man lai tik lēni apdzītu, viegli jāpieskaras pedālim
Droši vien RAV4 vadītājs nepārlika no piektā pārnesuma ceturtajā, lai būtu labāks uzrāviens.
Manai Merivai šajā pirmdienā bija jubileja - sasniegts 50 tūkstošu km nobraukums. Braukšana ar to ir daudz patīkamāka nekā ar sievasmātes 1996.gada Passatu ar 2 litru 115 zirgspēku benzīna motoru, kuram viss ir kaut kāds nepatīkami izļurkāts - ātruma pārslēgšanas kloķis, piekare...
Bams rakstīja: Nu es esmu divreiz laidies no mentiem un abas reizes bija man par labu. Turklāt tas bija jau sen, vēl ar veco huļiganku
Ja ir doma mukt, galvenais ir pirmais brīdis, kamēr ments tiek līdz savam auto. Ja pa to laiku paspēj nozust, tad menti atsūkā
Tad jau sanāk, ka Tu esi kretīns un nelietis !
Šis izskatās jauks auto:
WALA rakstīja: Toyota Yaris ar nav ne vainas ( izbraukāju LT ar tādu pat ātrumos līdz 150 km/h) tiesa panelis paciets un pasažieri sūdzējās ka nevarot uzstutēt ērti kājas uz priekšas paneļa. Focusam ar ne vaines, labāks par manu 200kkm nogājušo pirmo Avensi utt. Respektīvi jebkurš pēdējo gadu auto būs krietni pārāks par 10 un vairāk gadu vecu auto, izņemot varbūt cilvēkus kas kolekcionē vecos auto
Tāpat var teikt, ka 2006.gada Opel-Meriva ir patīkamāka par 1992.gada Volkswagen-Vento ar parasto 1,8 litru benzīna motoru. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6, ja labā stāvoklī uzturēts, gan neatpaliek no Opel-Merivas.
Bet no visiem auto, ar kuriem esmu braucis vismaz 100 km, viskomfortablākais bija 2007.gada Mercedes C-200 Kompressor ar automātisko ātrumkārbu un 40 tūkstošu km nobraukumu. Nedaudz mazāks komforts - 2007.gada Hondai-FR-V ar automātisko ātrumkārbu un 25 tūkstošu km nobraukumu.