iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 25.06.2008 0:44

Yetti

Paldies, ielikšu tur arī.

Gregers

Tas, vai Tavam auto derēs, ir atkarīgs no jumta šķērsstieņiem. Nopirku savai Merivai šķērsstieņus, domāju likt virsū velosipēdu turētājus Barracuda, bet izrādījās, ka neder. Tad nu tagad tos velosipēdu turētājus pārdodu un sev gādāšu citus turētājus.

VWfans 22.06.2008 9:50

Man dizainiski krietni labāk patīk iepriekšējā modeļa Volvo-S80. Jaunais šķiet nu tāds - nekāds no skata, bet 2005.gada - elegants, graciozs auto.

Nedomāju, ka 120 tūkst.km nobraukums trijos gados būtu kas nereāls. 40 tūkstoši km gadā ir samērā daudz.

Ja man būtu jāizvēlas, tad es censtos maksimāli pārbaudīt 2005.gada auto un, ja neatklātos kaut kādi būtiski apstākļi, kas attur no pirkuma, tad pirktu 2005.gada mašīnu.

VWfans 18.06.2008 20:23

Ideots rakstīja: tas Lidostas Lido ir pajoļi gatavie.....

šnicele+kartoška+mērce+balandas salāti= Ls 6,50 bez deserta

kefīrs 0,20 Ml glāze-Ls 65

nenormālie

Pareizi ir - vajag no tiem britu un īru izvirtuļiem noplēst naudu!

VWfans 18.06.2008 20:20

nomiks rakstīja: 6.ātrumā pie 3000 apgr./min. ātrums ir aptuveni 115 km/h. Vairāk par minētajiem apgriezieniem cenšos nespiest!

Te izskanēja jautājums par to, cik lieli Hondai FR-V ir apgriezieni. Nomika pagājušajā gadā rakstītais vieš skaidrību šajā lietā.

Es papildināšu, ka ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru un automātu tipiska situācija, braucot posmā Sigulda - Ieriķi - Bērzkrogs - Taurene, bija tāda, ka motors darbojās ar 2100-2200 apgriezieniem piektajā pārnesumā un ejot pret kalnu tas izdomāja, ka spēka par maz un pārmeta ceturtajā pārnesumā ar 2600-2700 apgriezieniem pie tā paša kustības ātruma. Kā kalnā augšā, tā naski atpakaļ piektajā pārnesumā.

VWfans 17.06.2008 20:20

Brīvdienās izbraucu 370 kilometrus ar nepilnu gadu jaunu Honda FR-V ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru un automātisko ātrumkārbu. Automobilis bija patīkams, benzīna patēriņš atbilda instrukcijā norādītajam - 6,6 litri uz 100 km pa šoseju un 10,6 litri pilsētā. Bija ļoti ērti sēdēt pie stūres, pateicoties elkoņa balstam, ko veido priekšējais vidējais sēdeklis atlaistā stāvoklī.

Pabrīnījos, cik šādai Hondai ir zemi motora apgriezieni piektajā pārnesumā - tikai 2200 minūtē pie 90 km/h. Manai Merivai ir vairāk - apmēram 2300-2400.

Hondā nepatika dažas lietas - stipri dzirdamā akmentiņu sišanās pret riteņu arkām, braucot ceļa posmā Taurene-Skujene-Nītaure, kā arī automātiskās ātrumkārbas biežā pārslēgšanās no ceturtā uz piekto pārnesumu, braucot pa šoseju un sastopoties ar katru nelielu pakalniņu pie ātruma 85-90 km/h, kā arī no trešā uz ceturto pārnesumu, braucot pa grants ceļu ar ātrumu ap 50 km/h.

VWfans 12.06.2008 19:50

Gregers rakstīja:

UUSA rakstīja:

Andrik rakstīja:

Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā

nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds

D5 var būt divas dažādas jaudas-163 vai 185 zs,bet pašmasa S60 ir mazāka nekā S80.

Ar to D5 interesanti, gadījās pabraukt Rīga-Aluksne-Rīga, nekur nesteidzos, braucu kruīzā tā ap 100 un biju pārsteigts, ka tā lielā govs beigās parādija 3.7l uz sotaku vidējo.

Uz šādu ekonomiju pat mana Meriva nav spējīga.

VWfans 09.06.2008 21:49

Gregers rakstīja:

Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.

Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?

Visu!

Nebūt nē. 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI uz ceļa turas ne sliktāk kā 1993.gada Volkswagen-Vento VR6, labāk nekā 2004.gada Toyota-RAV4 un daudz labāk nekā parastais Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru. Opel-Meriva salīdzinājumā ar Volkswagen-Vento ir daudz ietilpīgāka un praktiskāka ģimenes vajadzībām.

VWfans 09.06.2008 21:37

nomiks rakstīja:

Gregers rakstīja:

Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.

Reiz VWfanam līdzīgs auto (VW Vento) jau bija, pie tam, ja nemaldos, arī ar 2,8 l benzīnmotoru.

Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.

VWfans 25.05.2008 22:17

Gregers rakstīja:

Kautgan ja darba braucieniem nopirkt Vision tad tādu variantu varētu izskatīt.

Mana Meriva uz 100 km pa šoseju tērē 4,5 litrus dīzeļdegvielas, tas sanāk 4,5 * 0,847 = Ls 3,81 izmaksas uz 100 km.

Tavs Chrysler-Vision - vismaz 7 litrus benzīna, tas sanāk 7 * 0,757 = Ls 5,30. Ar Merivu par Ls 1,49 uz 100 km lētāk! Pa pilsētu starpība būs vēl lielāka.

VWfans 25.05.2008 21:41

Gregers rakstīja:

VWfans rakstīja:

EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.

paldies.

Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.

Šoreiz neņirgājos, patiesībā vispār par tevi neņirdzu, jo pieņemu, ka ir cilvēki kuriem sagādā fizisku baudu iesipts sanis, bet vēlos izprast kā tava smadzene reāģē uz šādām parādībam-auto kurš ir ērtāks un drošāk, kā arī lētāks apkopē nujau arī tērē mazāk naudas braucot.

Vai Tu to domā par Chrysler-300M ar gāzes iekārtu?

VWfans 24.05.2008 23:11

EDMUNDSS rakstīja: vai kāds nezin pēdējās cenas 95 zupai poļos un slovākijā baigi vajag.

paldies.

Nezinu gan, bet trešdien Šauļos bija par 3-4 santīmiem dārgāk nekā Rīgā.

VWfans 23.05.2008 19:19

Graberis rakstīja: Tante tukši tirš. Gribi mazu patēriņu, pērc 1.3 litru CDTI merivu (VWFANS zinās labāk), kas no kalna pa vējam var ieskrieties līdz cienījamiem 95 kmh.

Tieši tā. Redz, kur dati par mana auto niecīgo dīzeļdegvielas patēriņu:

www.spritmonitor.de/...

Vienīgi jāpiebilst, ka maksimālais ātrums manam auto ir cienījami 157 km/h.

Šodien, sēdot zobārsta krēslā, drusku prātoju par šo tēmu un secināju, ka pie tagadējās benzīna un dīzeļdegvielas cenas attiecības varbūt labāk pirkt ekonomisku benzīnnieku, nevis Meriva 1,3 CDTI. Labs kandidāts varētu būt Hyundai-i30 ar 1,4 litru benzīna motoru, kura cena sākas no patīkamiem 13800 EUR (9699 latiem).

www.skandimotors.lv/...

Degvielas izmaksas uz 100 km:

- Hyundai-i30 1,4 benzīns - 0,757 * 6,1 = Ls 4,62;

- Meriva 1,3 CDTI - 0,847 * 5,0 = Ls 4,24.

Starpība nieka 38 santīmi uz 100 km, par ko pat piena litrs nesanāk...

VWfans 22.05.2008 11:43

Velomens rakstīja: Varētu mēs te ar prognozēm nodarboties. Kad (mēnesis datums) dīzelis Statoilā maksās 1,00 Ls ?

Mana prognoze - 15 decembris ! (2008.gads)

Mana prognoze - 2009.gada 21.februāris.

VWfans 22.05.2008 11:25

Kārtējais motociklistu bezatbildīgais gājiens:

,,Bauskas rajona policija 18.maijā, īsi pēc pusnakts, uz maģistrāles A-7 posmā no Iecavas līdz Codei dzinās pakaļ motociklistu, kurš bēgot, traucās pat ar 200 kilometru stundā lielu ātrumu.

Bauskas rajona Policijas pārvaldes (RPP) Ceļu policijas priekšnieks Aleksandrs Sidorčiks stāsta, ka dežūrekipāža Iecavā pamanījusi kādu motociklistu, kuram galvā nav bijusi aizsargķivere. Bez tās bijis arī vadītājam aizmugurē sēdošais pasažieris. Ceļu policisti aicinājuši motociklistu apstāties, taču tas ignorējis kārtības sargu prasības un turpinājis braukt.

Nokļūstot uz ceļa A-7, motocikls uzņēmis ātrumu - līdz pat 200 kilometriem stundā. Ieslēdzot skaņas signālu un bākugunis, policijas ekipāža bēglim sekojusi, aicinot to apstāties: \"Tas bija ļoti atbildīgs un bīstams darbs, ko policisti veica. Viņiem bija jāseko bēglim pa ceļu, domājot gan par savu, gan pārējo braucēju drošību,\" stāsta Sidorčiks.

Codes pagastā motocikls nogriezās no A-7 un pa grantsceļu turpināja doties Jelgavas rajona virzienā. Motocikla riteņa pacelts, kāds no lidojošajiem akmeņiem sabojāja policijas automobiļa stiklu. Kad bēgli beidzot izdevās izturēt, noskaidrojās, ka vadītājs jau ir reiz sodīts par ceļu satiksmes noteikumu neievērošanu. Viņam nebija tiesību vadīt transporta līdzekli, motociklists bija arī alkohola reibumā.

Aizturētais bija 1981. gadā dzimis Bauskas rajona iedzīvotājs, kura asinīs policija konstatēja 1,3 promiles alkohola. ,,

_______________________________________

Ziņa ir no šī avota:

www.delfi.lv/...

VWfans 22.05.2008 10:57

anonimikis rakstīja: tagad varētu liktu uz to, kad dīzelis maksās 1ls/litrā.

Izskatās, ka jau vasaras vidū tas varētu notikt.

Nafta jau 135 dolāri par barelu:

www.financenet.lv/...

VWfans 22.05.2008 10:55

anonimikis rakstīja: Izskatās, ka tie laiki nav tālu. Pāris mēnešu un ok.

Ko saka ekonomisko dīzeļmotoru lietotāji?

Braukšu tāpat. Manam auto tagad 44676 km 26 mēnešos.

VWfans 21.05.2008 23:44

jaunais rakstīja: kur jeega pirkt jaunu auto uz tik mazu periodu? ja veel lizingaa, tad kaads ir baigi bagaats vai mulkjis

Varbūt cilvēkam strauji uzlabojies materiālais stāvoklis un viņš taisās Seat-Leon vietā pirkt Hyundai-SantaFe 2,2 CRDi...

VWfans 21.05.2008 23:41

McJanis rakstīja: Tiem rallijfaniem, kuri gatavojas braukt uz Neste rally Somijā... No drošiem avotiem zināms, ka prognozējamā cena beņam, augustā, būs 2eur/l!

Nu un ko lai tagad dara? Vai iepirkt benzīna krājumus kanniņās?

Atceros, kā es atmodas laikā, kad benzīns bija deficīts, ar velosipēdu braucu no Jelgavas uz Dobeli pakaļ benzīnam lielajā 20 litru kannā, jo ienācās informācija, ka tur benzīnu varot nopirkt. Toreiz 76.benzīns maksāja 30 kapeikas litrā, bet 93.benzīns - 40 kapeikas litrā.

VWfans 21.05.2008 23:26

Izrādās, ka jau 132 dolāri par barelu:

www.delfi.lv/...

VWfans 21.05.2008 23:19

anonimikis rakstīja: šodien bij 130

Tieši tā - 130,47 dolāri par barelu:

www.financenet.lv/...

VWfans 21.05.2008 23:00

msh rakstīja:

VWfans rakstīja:

Uh_ti rakstīja: He, he, a manam 3,8l drapakam 100 km degvielā= 6,30 Ls.

Bet manai 1,3 litru bitītei 100 km degvielā = Ls 4,35.

Ar manu divlitrīgo šrotu braukšana mošk sanāk par kādu latu dārgaka, bet tas vismaz [salīdzinot ar 1.3 ķīseļšujmašīnu] ir ar baudu Piedevām tev ziemā jāraustās, kādu ķīseli ieliet, vai pie lielākiem mīnusiem tas nepārvērtīsies par želeju, bet man tāda problēma nepastāv

Man sievasmāte tikko nopirka 1996.gada Passatu ar 2 litru 115 zirgspēku benzīna motoru. Esmu ar to diezgan daudz pabraucis un secinu, ka nekas baudāmāks tur nav.

VWfans 21.05.2008 22:53

nafigators rakstīja: Eu fan tu saviem zirgiem sienu jau esi sapļāvis?

Jā, drīzumā iešu 45 tūkstošu km apkopi.

VWfans 21.05.2008 22:52

Bet Šauļos šodien divos dažādos Statoilos redzēju šādas cenas:

- 95.benzīns - 80,5 santīmi (3,92 LTL);

- dīzeļdegviela - 88,1 santīms (4,29 LTL).

VWfans 21.05.2008 22:48

Uh_ti rakstīja:

VWfans rakstīja:

Uh_ti rakstīja: He, he, a manam 3,8l drapakam 100 km degvielā= 6,30 Ls.

Bet manai 1,3 litru bitītei 100 km degvielā = Ls 4,35.

Ja jau staipām, tad manam trolejbusam ir: 3 joslu klima, ādas beņķi, ~218 zirgi(+ 1 ēzelis), u.c. labumi.

Manējai bitītei ir parastais kondicionieris, parastie auduma beņķi, 75 stipri dīzeļa zirgi.

Šodien biju Lietuvā un konstatēju, ka viņiem ļoti lēta autogāze - tikai 38,0 santīmi litrā (1,85 LTL).

VWfans 21.05.2008 21:26

Uh_ti rakstīja: He, he, a manam 3,8l drapakam 100 km degvielā= 6,30 Ls.

Bet manai 1,3 litru bitītei 100 km degvielā = Ls 4,35.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti