Tagad manai Merivai izdevumi par dīzeļdegvielu sasnieguši Ls 1142,51.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad manai Merivai izdevumi par dīzeļdegvielu sasnieguši Ls 1142,51.
Vakar braucu no Valgas uz Rīgu un secināju, ka braucēji bija visai mierīgi. Starp Valku un Valmieru turēju 82-85 km/h un mani apdzina tikai divi auto. Starp Valmieru un Straupi braucot, bija vēl gaišs, turēju 90 km/h un mani apdzina tikai divas mašīnas. Straupē biju apstājies, un tālākais ceļš aizritēja tumsā. Dažus kilometrus aiz Straupes, braucot ar kādiem 85 km/h, panācu citu lēnāk braucošu auto. Tā izrādījās 2006.gada aprīļa-maija Mazda-6 universāls, kuras vadītājs brauca nevienmērīgi, bailīgi, dažbrīd piebremzējot ar 70-85 km/h. Tā es viņam noturējos aizmugurē līdz Sēnītei, bet aiz Sēnītes, kur sākās divas joslas katrā virzienā, apsteidzu.
Velomens rakstīja: Pašlaik nobraukums ir ap 38 tūkstošiem.
Vienīgie remonti bija decembra sākumā,kad nedēļas laikā izdega te viena un tad otra tuvo gaismu lampiņa.
Tā kā pašam negribējās ķēpāties,tad lampiņas tika nomainītas iekš Hansa auto vienai pusei 9,5ls un tad pēc pāris dienām otrai pusei 9,5ls (lampiņa un darbs) iekš adamauto tas izmaksātu ap 14 ls
Un labi vien ir ka nedarīju pats. Labās puses lampiņas nomaiņai tika iesaistīti divi servisa cilvēki kuri krietni vien izjauca auto.
Man tagad nobraukums 35330 km. Priekšā tuvās gaismas lampiņas ir izdegušas 2 reizes: labās puses lampiņu nomainīju 26.kilometru tūkstotī, bet kreisās puses lampiņu - 27.kilometru tūkstotī. Darbus veicu iekš ,,Adam Auto,, . 2 reizes pats mainīju aizmugurējās gabarītu uguņu lampiņas - 8.kilometru tūkstotī kreisajā pusē un 27.kilometru tūkstotī atkal kreisajā pusē.
Velomens
Oktobrī Tu rakstīji, ka Tavai Merivai 1,7 CDTI nobraukums ir 34 tūkstoši km. Vai tagad ir sasniegti 40 tūkstoši km? Vai kaut kādi remonti ir bijuši?
Šodien, esot Valgā, iegāju šinī Peugeot veikalā apskatīt jauno Peugeot-308 modeli.
Izskatās jau tas jaunais Peugeot-308 visai glīts. Patika salona apdare, vispār tā šķita esam labākā līmenī nekā priekšgājējam Peugeot-307. Tomēr nepatika sajūga pedāļa izvietojums un telpa ap to - kaut kā ziemas zābakos šķita par šauru... Manējā Merivā gan pedāļi ir ļoti ērti. Bet varbūt vienkārši pierasts?
Piefiksēju, kādas Valgā bija benzīna un dīzeļdegvielas cenas. Statoilā 95.benzīns maksāja 14,45 kronas (67,6 santīmus), bet dīzeļdegviela 15,75 kronas (73,7 santīmus). Aprēķins veikts, pieņemot, ka maksā ar Parex bankas maksājumu karti.
Master_D rakstīja: nu lab - 1320kg
Paskatījos sava auto reģistrācijas apliecību. Opel-Merivai 1,3 CDTI pašmasa ir 1393 kg, bet pilna masa 1895 kg.
Šodien pārliecinājos par priekšrocībām, kas radušās, pievienojoties Šengenas zonai - šķērsoju Latvijas-Igaunijas robežu pa septiņpadsmit gadus slēgto Gaujienas - Tahevas lielceļu.
Vasarā tajos apvidos varēs ērti braukt gailenēs. ![]()
TDI rakstīja: plkst 16:31 braukshu piepildiit savu baudaamo Honda CR-V 2,2iCTDI liidz \'\'luupai\'\' , iisajos braucienos , pilseetaa , pateerinjsh nostaajies uz~8,5l/100km
Baigi labs rādītājs, jo pēc ražotāja datiem jābūt 8,1 litram uz 100 km.
ibio rakstīja:
Master_D rakstīja: + visticamāk, ka 1,4 benzīns ietu štruntīgāk.
bleķis.
pie tam 330Ls fans ir ieekonomējis 33k km laikā, tā ka lai pa nullē izietu jānobrauc 80k km
2010.gadā iziešu pa nullēm. Bet, ja salīdzina ar 1,6 litru benzīnnieku, tad pa nullēm esmu jau tagad.
Master_D rakstīja: + visticamāk, ka 1,4 benzīns ietu štruntīgāk.
Redz, kur viens anglis arī ir mierā ar Merivas 1,3 CDTI gaitas īpašībām:
Fred Jones, Flintshire
1.3 CDTi Club 5 dr
,, I have just changed to this model from the 1.4 petrol version and I am very impressed.
The performance is noticeably superior to the 1.4 petrol. I have driven diesels for many years and this is by far the quietest and smoothest. I cannot yet comment on the fuel efficiency, but I can say it is better than the 1.4 petrol, which at best was 38mpg.
Do not be put off by the performance figures or top speed because in real-world driving I think they are not a true representation of the car\'s abilities.
One or two negative points remain, such as the forward vision obstructed by the offside pillar, the indicators are far too quiet, and to be honest not much else.
If you want a practical family car with a surprisingly amount of space, look no further. For a great deal, buy a six-month-old one when the initial high cost has been reduced by depreciation. ,,
Pilna saite:
Bet tā kā tēma ir par Merivu, tad jāteic, ka mašīna iet visnotaļ labi, tagad to lietojam gandrīz katru dienu. Šorīt no rīta nobraukums bija 34881 km. Pēdējā gada laikā vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,2 litri uz 100 km. Ziemas sezonā, kad gaisa temperatūra ap nulli un ir daudz īso braucienu, tad patēriņš ir tuvu 5,5 litriem, ja daudz tālo braucienu - tad 5 litri vai drusku mazāk. Ja ir vasara un lietojam kondicionieri vai ir stiprs sals, tad sanāk par kādiem 0,3 litriem uz 100 km vairāk.
Ja es būtu pircis Merivu ar 1,4 litru benzīna motoru, tad par pašu auto samaksātu par 840 latiem mazāk, bet uz degvielas patēriņa rēķina līdz šim esmu ieekonomējis 331 latu.
TDI rakstīja:
nomiks rakstīja: VWfan!!!
DAUDZ LAIMES DZIMŠANAS DIENĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaa , suminaac , Tu -muusu baudaamais saulesstars , shai nezjeeligajaa bummeristu pasaulee
Paldies! ![]()
![]()
Neaizmirstiet brīvdienās pieliet pilnas bākas ar degvielu, jo, kā šorīt novēroju Nestē Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā, benzīna cena ir pazemināta par 2,5 santīmiem līdz 64,2 santīmiem, bet dīzeļdegvielas cena - par 3 santīmiem līdz 67,2 santīmiem. Turklāt no Jaunā gada cenas sakarā ar akcīzes nodokļa paaugstināšanos augs.
Bet par bembistiem man jāsaka, ka es ar viņiem sadzīvoju ļoti labi un ar prieku noskatos, kad redzu vienu graciozu E39 sedanu.
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja: Šorīt Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā degvielai supercena - benzīns par 2,2 , bet dīzeļdegviela - par 1,7 santīmiem lētāka nekā citur. Nespēju pabraukt garām, ielēju 17,62 litrus dīzeļdegvielas un ietaupīju 30 santīmus.
Vajadzēja vēl kannās saliet.
Kannas es nelietoju.
Šorīt Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā degvielai supercena - benzīns par 2,2 , bet dīzeļdegviela - par 1,7 santīmiem lētāka nekā citur. Nespēju pabraukt garām, ielēju 17,62 litrus dīzeļdegvielas un ietaupīju 30 santīmus. ![]()
edzulis rakstīja:
Nu tu man te atsevišķus piemērus izvilki. Pieļauju, ka tās kundzes neatšķir santa fe no piemēram X3. Tipa 4 riteņi ir 5 durvis ir abiem, značit labs auto ghgh Nav ne vainas protams jaunajam santa fe. Cilvēkam bez īpašām prasībām tieši laikā.
Jaunais Santa-Fe ar 2,2 litru dīzeli un automātu man liekas varen baudāms. Pavasarī ar to izbraucu testa braucienā.
Izteikšu ķecerīgu domu - Santa-Fe man patīk tikpat labi kā Audi-Q7, ar kuru mani vasarā vienās viesībās izvizināja, kā arī labāk nekā jaunais BMW-320d, ar kuru es pats esmu izbraucis testa braucienu.
marrutkis rakstīja: Ja tie smerdeļi (dalnobojšiki) ietur normālu distanci savā starpā un pašam labs, jaudzīgs motors nevis kaut kāds korejiešu izpļūtīta parodija, mierīgi var dzīt un nekādu problēmu. Bet šad tad tādi uºodi uzrodas, ka gribas raķeti palaist. Reāls piemērs no dzīves uz Vidzemes šosejas - divas joslas un abās pa fūrei, kas brauc viena otrai blakus un pat ne 1km/h ātruma starpība Un piļī mu daki uz 90, neskatoties uz to, ka aizmugurē jau mašīnu kolonā un visi psiho. Pēc minūtēm piecām, kas aizmugurē visi sāka taurēt, viens piebremzēja. Bet kā gribējās apstādināt un sadot pa jebli
Nu ārkārtīgi nervozs cilvēks... Grūti Tev, marrutki...
siamriP rakstīja: ziniet manai mašīnītei ir tāda problēmiņa.... sāka snigt sniedziņš un pamanīju, ka nesilda kreisais spogulītis.... varbūt kāds var palīdzēt? ja ne finansiāli, tad vismaz ar padomu... varbūt kāds drošinātājs izdedzis vai cita šaizīte?
tikai lūdzu gan bez tā deīblā spama...
Cik lielu nobraukumu esi sasniedzis ar savu lielisko Renault-Megane 1,9 dCi ?
Redz, kur labs raksts - Rīgas Domes nejēdzīgo kravas auto pārvietošanās ierobežojumu konstruktīva kritika un atbalsts kravas auto šoferiem:
Man nāk prātā šāda alternatīva:
onkuls rakstīja: A Nomiks ir vienīgaios FR-V lieottājs? Varbūt te vēl kāds kurš lieto vai maz ticami \"ir dzirdējis un viedoklis imejetsa\"!
onkuls
Lasītāju pieredzē bija visnotaļ pozitīvs apraksts par Honda-FR-V:
Šeit arī var palasīties par dažu cilvēku pieredzi:
www.calis.lv/...
:6476623
Savukārt šeit var palasīties par angļu pieredzi ar Honda-FR-V:
Un visbeidzot - te dažus vārdus saka igauņi:
nomiks rakstīja:
niekalbis rakstīja:
... LV cenas FRV ir nez kāpēc zemas. neesmu īpaši pētījis, bet, kad pirku savu, mobile.de gadu vecas lētākās maksāja tikpat,cik šeit jaunas
Mani vairāk pārsteidz tas, ka Krievijas tirgū FR-V vispār netiek piedāvāts. Tāpat arī Vācijā FR-V nav īpaši populārs.
Vai tad Krievijā netiek piedāvāts? Redz, kur apraksts un ir pieminēta arī cena:
nomiks rakstīja: niekalbi
Starp citu, pirms kāda mēneša - diviem visām Honda cenas ir pieaugušas par aptuveni 5%. Mājaslapā gan cenas vēl nav izmainītas (laikam speciāli nemaina).
Ja arī Hondai FR-V ar automātisko ātrumkārbu cenu palielinās par 5% no 14440 latiem līdz 15162 latiem, šis auto tāpat būs iekārojams.
Viss autotirgus (gan jauniem, gan lietotiem auto) bremzējas gan:
nomiks rakstīja: niekalbi
Lai arī patiešām pretinflācijas pasākumi ietekmē jaunu auto tirgu kopumā, taču pēc Bensons darbības rezultātiem tā gluži vis nevarētu teikt. Pārdoto Honda skaits visu laiku turas vienā līmenī un pat mazliet pieaug.
Honda CR-V gada pirmajos septiņos mēnešos tika pārdota 604 eksemplāros jeb vidēji 86 auto mēnesī, tālāk augustā 74, septembrī 39, bet oktobrī 70 mašīnas.
Honda Civic gada pirmajos 7 mēnešos tika pārdota 432 eksemplāros jeb vidēji 62 auto mēnesī, augustā 146, septembrī 84, oktobrī 58 mašīnas.
Honda Accord gada pirmajos 7 mēnešos tika pārdota 293 eksemplāros jeb vidēji 42 auto mēnesī, tālāk augustā 26, septembrī 31, bet oktobrī 36 mašīnas.
Honda FR-V gada pirmajos 7 mēnešos tika pārdota 122 eksemplāros jeb vidēji 17 auto mēnesī, tālāk augustā 31, septembrī 15, bet oktobrī 14 mašīnas.
Honda Jazz gada pirmajos 7 mēnešos tika pārdota 84 eksemplāros jeb vidēji 12 auto mēnesī, tālāk augustā 14, septembrī 15, bet oktobrī 11 mašīnas.
Lūk, pierādījums Nissan-Qashqai 1,5 dCi (105 zirgspēki) neticamajam ekonomiskumam:
Man iekš Adam Auto teica, ka Merivas 1,3 CDTI 75 zirgspēku motoram tas EGR vārsts kaut kā pats attīroties, kad piesārņojums sasniedzis zināmu pakāpi. Tad motora elektronika paceļot tukšgaitas apgriezienus, un tie sārņi izsvilstot apmēram 20-30 minūšu laikā. Šitā ,,pašattīrīšanās,, notiekot vidēji reizi 1-2 tūkstošos km. Tagad manai Merivai nobraukums 33346 km, auto ripo lieliski. Turklāt mašīna tagad ir kļuvusi par manu īpašumu.
Baisulis rakstīja: VWfans joprojām rullē 82 viņš brauc,sakrāj aiz sevis strīpu ar ātrāk braukt spējīgiem kalnainā avidū,tad sākas visādas apdzīšanas. Kretīnisks braukšanas stils.
Es neuzskatīju par lietderīgu apdzīt Mazdu-6, ja mans vēlamais braukšanas ātrums bija tikai par kādiem 5 km/h lielāks. Ieturēju normālu 60-80 metru distanci, lai apdzīt gribētāji var iekārtoties starp Mazdu un mani. Un to apdzenosho auto bija pamaz. Laikam garo briivdienu saakumaa cilveekiem nebija masveidiigas gribeeshanas aatri braukt...