iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 21.05.2007 10:29

nomiks rakstīja: Tomēr domāju, ka vislielākā visatļautība ir novērojama galvaspilētas ielās, sevišķi sastrēgumstundās, nevis uz šosejām.

Jā, bet sastrēgumstundās, ja nu kas notiks, tad sekas nebūs smagas. Savukārt uz šosejas viena kļūda var maksāt ļoti dārgi.

Stulbums tas, ka vakar uz Ventspils šosejas nācās visu laiku uzmanīt, kādus brīnumus izstrādās aizmugurē braucošie un rūpēties, lai apdzenošie, kaut arī plūsma brauca uz 95 km/h, tiktu normāli atpakaļ savā joslā. Kad mani apdzina, es tanī brīdī nometu uz 85-90 km/h, bet tad, kad apdzinējs garām, īslaicīgi ieskrējos līdz 100-110 km/h, lai atjaunotu distanci. Kāpēc mēs nevaram braukt mierīgi tā kā igauņi?

VWfans 21.05.2007 10:08

Ideots rakstīja:

drosme ir laba lieta......bet muļķīga pārgalvība ne visai.....

Nu visvairāk vakar izcēlās sudrabkrāsas Honda-CR-V, kas apdzina kalnā pirms Pūres, kā arī Subaru-Impreza, kas apdzina kalnā aiz Pūres, pretī Pūres skolai. Vispār uz ralliju bija saradušies nejēgā daudz skatītāju ar Imprezām.

VWfans 18.05.2007 17:14

deksters rakstīja: fan, tu vēl aizmirsi piebilst, ka tas ir viens baudāms auto...

saules mūžs viņam...

Ar to auto vēl var ar augstu apmierinātības pakāpi, paretam kaut ko pieremontējot, braukt līdz 2017.gadam skaistus 350 tūkstošus km.

VWfans 18.05.2007 17:07

Ksneps rakstīja: Mashiic

VO VO!!! 101% Pilnībā Tev piekrītu!!! Man tieši tas pats variants. Uz aizmugurējā paklājiņa atstāj detaļas... Un to, ka visu tāpat nesataisa arī skaidra lietas. Piemēram, manam auto aizmirsa sataisīt priekšējo plastmasu.

Bet tā visā visumā normāls kantoris. Attieksme servisa džekiem varēja būt mazliet normālāka. Vnk. tur jāpaplašina serviss un jāpaņem klāt jauni darbinieki.

Ksneps

Cik lielu nobraukumu ar C3 1,4 HDI esi sasniedzis? Nesen Tevi redzēju braucam pa Rīgu.

VWfans 18.05.2007 16:59

LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.

Nemet tik ātri plinti krūmos - sataisi Pasātu un brauc vismaz 3 gadus! Tam auto taču vēl ir labs potenciāls, saules mūžs priekšā. Pērkot citu auto, Tu tāpat neatradīsi tādu auto, kuram nekas nebūs jāremontē.

VWfans 18.05.2007 14:16

taxman rakstīja: VWfanam drošivien bija ekonomiskais VR6 variants.

Nē, galīgi neekonomisks - ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli.

VWfans 18.05.2007 14:09

Uggga rakstīja:

VWfans rakstīja:

Man kādreiz bija Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru,

Vai tad Tev nebija V6? Vai tas bija cits Vento?

Jā, cits. Man bija divi Vento - 1,8 benzīnnieks un pēc tam VR6.

VWfans 18.05.2007 13:55

Dzonijs_007 rakstīja:

Vot kaa tu incanti vari zinaat ka Meriva ar 1.4 benziinieku buutu aprijusi tiesi 56.14litrus vot nu ir ģēniji mums gan bet varbuut buutu tomeer 56.1399999liri tas nav ienaacis praataa?

Man gan liekas ka braucot pa šosejaam diez vai vareetu buutu 28% lielaaks pateerins Merivai ar benzinieku atceros ka man bija ford Mondeo ar 1.6 benzinieku un pateerinss bija videeji 5l/100KM braucot pa soseju tiesa gan videji uz 90 braucot.

Merivai ar 1,3 CDTI motoru pēc grāmatiņas patēriņš vidēji ir 5,0 litri uz 100 km, bet ar 1,4 litru benzīnnieku - 6,4 litri, tātad par 28% vairāk.

opel.adamauto.lv/...

Neticu, ka Mondeo benzīnniekam tik mazs patēriņš. Man kādreiz bija Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru, tam pie 90 km/h patēriņš bija 6,0 litri uz 100 km, bet 5,3 litrus uz 100 km varēja sasniegt pie 75 km/h.

VWfans 18.05.2007 12:10

casuss rakstīja: Hmm....stūres pastiprinātājs darbojās normāli. No jauna diagnosticēt varēšu tikai tad, kad parādīsies atkal gļuki. Runāju ar vienu sābistu, kuram kaut kādas problēmas ar atpakaļgaitas signālgaismu elektoniku, šis saka, ka vispār jau tā diagnostika esot viens liels fufels, jo reāli servisos varot tikai pieslēgties pie "atmiņas" un piefiksēt, kāda problēmlampiņa kaut kad, kaut ko ir pazībsnījusi. Bet to jau es pats redzēju..... Citu neko kā vadu apsūbējuma notīrīšanu mehāniskā veidā (piemēram ar lupatu.. virāk palīdzēt nevar..

Jā, tā viņš ir... Ar tām elektronikām nekad neko nevar zināt...

Manai Merivai arī grūti diagnosticējamas ķibeles nav gājušas secen... Par to jau rakstīju ,,Lasītāju pieredzē,, marta mēnesī. Neatkārtošos, bet citēšu:

,, Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas. ,,

Šitā vaina nelika sevi manīt mēneša garumā līdz Lieldienām. Tad vairākas reizes tā atkārtojās, 15.aprīlī pat četrās epizodēs, un es atkal biju spiests pieteikties uz servisu. Maija sākumā biju Adam Auto. Pēc trīsarpus stundām, kas pagāja kopš auto atstāšanas tur, saņēmu paskaidrojumu, ka esot mašīnas dzinēju diagnosticējuši, neko neesot atraduši, tamdēļ neko nevarot izdarīt - lai tik es braucot līdz nākamajai apkopei, varbūt vaina ,,izlīdīs ārā,, nopietnāk... Pēdējo reizi vaina parādījās 1.maijā, pēc tam nav atkārtojusies...

VWfans 18.05.2007 9:23

Mani satrauc aģentūras ,,Standard&Poor's,, veiktā Latvijas ilgtermiņa kredītreitinga pazemināšana...

VWfans 17.05.2007 17:03

viagris rakstīja:

VWfans rakstīja: Piedevām vēl 5 gadu garantija.

Kam?

Nezinu, sīkāk nepainteresējos.

VWfans 17.05.2007 16:58

ibio

Patīkams dīzelis ir Hyundai-SantaFe 2,2 CRDi ar automātisko ātrumkārbu, gluži grīdā nespiež, bet uzrāviens no 80 līdz 115 km/h ir labs. Teicama skaņas izolācija, augsta sēdēšana, lieliska pārredzamība, ātrumu nejūt. Piedevām vēl 5 gadu garantija.

VWfans 17.05.2007 16:34

Jauns Chrysler-300C sedans ar 5,7 litru benzīnmotoru maksā 40439 eiro - apmēram 2,7 reizes dārgāk nekā Meriva. Degvielas patēriņš arī ir apmēram tikpat reizes lielāks.

www.chrysler.lv/...

VWfans 17.05.2007 14:46

Uggga rakstīja:

VWfans rakstīja:

. Pašlaik uzkrātais ietaupījums ir 189 lati - salīdzinot ar degvielas izmaksām, ja būtu pircis 1,4 litru benzīnnieku.

Tu, tad kad uzpildies, pieraksti arī, cik benzīns tajā dienā maksā, nevis tikai DD?

Tanī brīdī atceros abas cenas un vēlāk mājās datorā Excel tabuliņā ierakstu ciparus. Piemēram, pēdējo reizi uzpildījos 11.maijā, ielēju 43,86 litrus DD par Ls 26,62 (1 litra cena 60,7 santīmi). Tālākais aprēķins tāds - ja būtu Meriva ar 1,4 litru benzīnnieku, tad vajadzētu par 28% vairāk degvielas jeb 56,14 litrus 95.benzīna. Tas piektdien maksāja 65,3 santīmus. 56,14 litri tātad maksātu Ls 36,66. Starpība par labu 1,3 CDTI = 36,66 - 26,62 = Ls 10,04. 10 lati vienā uzpildes reizē, 8 lati citreiz, piecītis citreiz - tā tas ietaupījums palēnām salasās...

VWfans 17.05.2007 14:36

kolumbs rakstīja:

batka rakstīja: Ja man butu tik mazi nobraukumi ka fanam,es vispar brauktu ar pieclitrigu amerikani.Kam vajag dizeli ja gada nobrauc mazak par 30000km

Kāda jēga izgāzt par transportlīdzekli milzu naudu, ja maz brauc?

Pa astoņiem gadiem gan salasīsies savi 130-140 tūkstoši km. Un tad jau 1,3 CDTI būs atmaksājies, salīdzinot pat ar 1,4 litru benzīnnieku, kurš tad, kad es pirku auto, bija par 1200 eiro (840 latus) lētāks nekā 1,3 CDTI. Pašlaik uzkrātais ietaupījums ir 189 lati - salīdzinot ar degvielas izmaksām, ja būtu pircis 1,4 litru benzīnnieku.

VWfans 17.05.2007 11:40

casuss rakstīja:

Te nu būs taisnība tiem, kas saka, ka pe Merivas lampiņām var tikt caur "dibenu". Divas reizes ir bijis prieks tās mainīt, neparocīgi ! Ne tik skarbi kā šeit kaut kur parādītajā vācu mājas lapā, bet zināma līdzība ir. Ja vēl tas būtu jādara naktī, tad murgs !

Es pagaidām esmu mainījis tikai vienu aizmugurējo kreisās puses gabarītu lampiņu. Izdevās to izdarīt pašam, un lampiņa maksāja tikai 20 santīmus.

VWfans 17.05.2007 9:56

casuss rakstīja:

Ikdienā lietoju divas mašīnas. Meriva vairāk domāta ģimenes izbraucieniem, sīcim patīk augstāka sedēšana un labāka pārredzamība ...kopā ar bagāžnieku un jumta kasti ir baigi lielā vieta bagāžai, saiet gan rati, gulta, teltis u.t.t.. Tā kā lietota tā tiek neregulāri.

Es arī savu Merivu kustinu ne katru dienu. Šonedēļ vēl neesmu braucis - nebija vajadzības. Par lielo ietilpību piekrītu. Mums nav jumta kastes, tomēr, rudenī braucot no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām.

VWfans 17.05.2007 9:39

casuss rakstīja: Savādāk paņemu diagnostikas lapu, bet tur rakstīts .."neobhadima zamena datcika". Pēc atkātoti izteiktas vēlmes tomēr kaut ko redzēt lapā dabūju..."bojāts devējs, kurš atrodas statnē. Defekts ir pašā blokā". Nu ko, labāk tas, nekā nekas .. Interesanti, ko teiks citā diagnostikā ?

Kad būsi izgājis diagnostiku citā vietā, tad pastāsti par rezultātiem!

Es tā secinu, ka Tu ar savu Merivu brauc diezgan pamaz - 32 tūkstošus km 26 mēnešos (vidēji 1230 km mēnesī). Man ir 20 tūkstoši km 14 mēnešos (vidēji 1430 km mēnesī). Vai Tu brauc katru dienu? Vai pārsvarā pa Rīgu vai kur citur arī?

Vai tad, kad nestrādā stūres pastiprinātājs, var ciešami pabraukt? Es tā iztēlojos, ka sajūta varētu būt apmēram kā ar 80.gadu Volgu GAZ-24... Braukt ar to varēja tīri ciešami, ja pierod...

VWfans 17.05.2007 7:54

deksters rakstīja: Tikko atbraucu no Bauskas. Fan, zini, vietām braucu uz 160, jā jā, neģībsti...un tas ir BAUDĪJUMS. Protams tur, kur biju viens uz ceļa. Tālumā auto, pretī nenāk mašīnas, spiežam. Man patīk. Sabiezinās satiksme-atmetam uz 110-120, braucam mierīgi. Ja kāds var pateikt, ka 110 ir ātri, tad nezinu pat, ko viņam ieteikt. Jā, uz līkumaina un bedraina ceļa tas ir ātri, varbūt, n=bet ne uz jaunā 'platā ceļa' posmā Ķekava-Iecava.

Ja par 160 km/h dotu sodu septiņu mēnešu iztikas minimuma apmērā, tas ir, 903 latu apmērā, un Tevis pieķeršanas varbūtība rekonstruētajā Iecavas-Ķekavas posmā būtu būtiska, tad tādi kā Tu ātri taptu ārstēti no bīstamās ātruma pārkāpšanas.

VWfans 16.05.2007 19:14

stogram rakstīja: nu taa ir iespeeja kopaa par velti pacelot, ja taa to var nosaukt. vinam taa ir lv firma??

Jā.

VWfans 16.05.2007 19:07

stogram rakstīja: cik ilgi vins dziivos kabiinee?? pa to1000 uz rokas veel japaed, kas eiropaa nav diezko leets prieks. katram protams savs prieks , bet mans tevs pec 1.5 gadu blandiisanaas pa eiropu un saliidzinosi maz atalgojumu atteicaas no taa .

Viņš bieži ņem braucienos līdzi sievu.

VWfans 16.05.2007 18:55

turbopiile rakstīja: VWfans kā no trešā reiha.. papēti statistiku, sū*u tie lielākie sodi dod.. es nedomāju, ka galvenā satiksmes problēma ir 104 vai pat nedoddies 116..

Sodiem jābūt riktīgi bargiem, lai atsistu vēlmi pārkāpt noteikumus!

104 km/h vai 116 km/h ir problēma tamdēļ, ka pārkāpējs pierod pie šāda ātruma un sāk uzskatīt to par normu, kaut arī tā nepavisam nav norma. Kad intensīvākas satiksmes apstākļos nav iespējas uzturēt šo ātrumu, tad cilvēks sāk kļūt nepacietīgs un iziet uz apdzīšanām vietās un reizēs, kad tas nav droši. Savukārt, ja cilvēks būtu radināts braukt ar 90 km/h, tad viņš panāktu reti kuru auto, nebūtu vairs pamata nervozitātei un neapdomīgiem apdzīšanas manevriem.

VWfans 16.05.2007 18:49

kerglis rakstīja: unloco, ir jabut vel stulbakam un pie tam aklam, lai neredzetu, ka furu kolonnas liek karstgalvigiem vaditajiem pienemt biezi nepardomatus lemumus. pasi sev liekamies baigi gudrie, tikai kaut ka dziveslimenis galigi par to neliecina. interesanti, kapec tas valstis, kuram rup savu cilveku dzivibas uz celiem, ir aizliegusas furu parvietosanos brivdienas pa dienam.

Mūsu valstij līdz Eiropas bagāto valstu turības līmenim vēl ļoti tālu. Labāk lai šoferi strādā bez ierobežojumiem, bet sprukstiņi vieglo auto vadītāji vienkārši lai neapdzen, ja nav tādas iespējas! Piemēram, manas sievasmātes brālēns 50 gadu vecumā nesen dabūja darbu uz fūres, braukā ar jaunu Volvo-FH16 uz Itāliju, Spāniju, pelna štuku uz rokas, ir apmierināts ar darbu. Tas taču ir labi, ka cilvēkiem provincē ir darbs!

VWfans 16.05.2007 18:34

Braucu ar 90 km/h, jo ātrāk braukt nav baudījuma. Varbūt ar jauno Hyundai-SantaFe arī tiektos braukt ātrāk, jo tajā tiešām ātrumu nejūt un ir lieliska skaņas izolācija. Dažreiz atvelku arī līdz 120 km/h, bet secinu, ka kaifa tur nekāda nav - tāds ir mans temperaments... Un, protams, degvielas ekonomija arī ir no svara - ir patīkami pēc 800 kilometru nobraukšanas bākā iepildīt nevis 43 litrus, bet gan 41 litru dīzeļdegvielas! Ne velti dīzelīti pērk, lai iepi$$tu santīmu.

VWfans 16.05.2007 18:26

Yukki rakstīja:

Master_D rakstīja:

BTW šādi defekti rx65 esot diezgan izplatīti

Exactly! Zinu cilvēku, kam 2 gadu laikā noklājās jau otrais RX65!

Totāls lohs! Tā vietā, lai brauktu normāli, izgāž naudu par radardetektoru!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti