Ir diezgan daudz redzēti arī balti Corolla-Verso kā taksometri. Savukārt Rīgas taksometru parks sācis iepirkt sarkanus Ford S-MAX. ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir diezgan daudz redzēti arī balti Corolla-Verso kā taksometri. Savukārt Rīgas taksometru parks sācis iepirkt sarkanus Ford S-MAX. ![]()
nomiks rakstīja: Paldies visiem par viedoklļiem! Gaidu vēl!
Apbrīnojami, ka neviens vēl nav paspējis iespamot!
Šā gada pirmajā ceturksnī Latvijā pārdotas 61 jaunas Toyota Corolla Verso un 29 jaunas Honda FR-V.
Savukārt 2006.gadā - 176 Corolla Verso un 134 FR-V.
Savukārt 2005.gadā - 106 Corolla Verso un 76 FR-V.
Tā kā Rīgā ir manītas daudzas Corolla Verso kā taksometri, bet Hondas FR-V kā taksometri nav redzētas, tad secinu, ka, neskaitot taksometrus, Toyota Corolla Verso tiek tirgota apmēram līdzīgā skaitā ar Honda-FR-V.
Manuprāt, galvenā izšķiršanās, kas šeit ir jāizdara, ir par labu viena vai otra veida sēdekļu izvietojumam. Kā Jums labāk patiks - vadītājam sēdēt tuvu durvīm un kādreiz sesto pasažieri stūķēt sev blakus vai vadītājam sēdēt tradicionālā veidā un sesto vai septīto pasažieri stūķēt trešajā rindā? Bez tam, ja iekš Corollas būs arī septītais pasažieris, tad no bagāžnieka pāri nepaliks gandrīz nekas.
Kindzulis
Tā kā te ir auto portāls, tad es izmantoju iespēju cildināt tos auto, kurus uzskatu par uzslavas cienīgiem: Opel-Meriva, Škoda-Roomster, Nissan-Qashqai, Mazda-5, Honda-FR-V, Honda-CR-V.
Uggga rakstīja:
VWfans rakstīja:
nuhajs rakstīja:
VWfans rakstīja: Bet ziniet, es pamanīju tādu tendenci, ka jaunās, veiksmīgās sievietes pamazām kratās vaļā no saviem 2005.gada Getziem, lai pirktu jaunas Sonātes. Par to var palasīt šeit:
hyundaiclub.lv/...
Tu to tā kā uz sevi attiecini?
Es nē, man taču nav mazauto Getz, bet minivens Meriva.
Mazgātuvēs (ja tur iegriezies) arī plēš kā no minivena?
Varat mani saukt par santīmu pi$$ēju, taču ar savu Merivu auto mazgātuvju pakalpojumus vēl neesmu izmantojis - auto parasti nomazgāju pie vecākiem Jelgavā vai sievas vecākiem Gaujienā. Tāpēc nezinu teikt, kādu cenu ņemtu automazgātuvēs.
Kindzulis rakstīja: kashkjis taa ar tiek pozicioneets: ne apvidus auto...
meeris.. tb meriva: varbuut esi sajaucis ar mikroveniem
Uzskatu, ka līdz ar Nissan-Qashqai ienākšanu Latvijas autotirgū cenu grupā no 12 līdz 15 tūkstošiem latu ir iespīdējusi spoža, silta saulīte šā burvīgā auto izskatā.
Kindzulis rakstīja:
VWfans rakstīja:
nuhajs rakstīja:
VWfans rakstīja: Bet ziniet, es pamanīju tādu tendenci, ka jaunās, veiksmīgās sievietes pamazām kratās vaļā no saviem 2005.gada Getziem, lai pirktu jaunas Sonātes. Par to var palasīt šeit:
hyundaiclub.lv/...
Bet Latvijas pilnvaroto autotirgotāju mājas lapā sadaļā ,,Statistika,, Meriva tiek ierindota MPV klasē, tāpat kā apburošais Škoda-Roomster. Savukārt Nissan-Note gan tiek likts starp kompaktklases modeļiem:
Interesanti, ka izcilais Nissan-Qashqai tiek likts starp apvidus auto, bet žurnālā ,,What car,, , kuru man no Anglijas atveda sievas māsas vīrs, Nissan-Qashqai tiek testā likts kopā ar piekto Golfu, Ford-Focusu un Toyota-Auris ?
Tu to tā kā uz sevi attiecini?
Es nē, man taču nav mazauto Getz, bet minivens Meriva.
ujinivens tev tas ir psc.. lielummaaniju piekjeeris
nuhajs rakstīja:
VWfans rakstīja: Bet ziniet, es pamanīju tādu tendenci, ka jaunās, veiksmīgās sievietes pamazām kratās vaļā no saviem 2005.gada Getziem, lai pirktu jaunas Sonātes. Par to var palasīt šeit:
hyundaiclub.lv/...
Tu to tā kā uz sevi attiecini?
Es nē, man taču nav mazauto Getz, bet minivens Meriva.
Bet ziniet, es pamanīju tādu tendenci, ka jaunās, veiksmīgās sievietes pamazām kratās vaļā no saviem 2005.gada Getziem, lai pirktu jaunas Sonātes. Par to var palasīt šeit:
batka rakstīja: nu tad butu vel lielakas auzas ar to šķodku roomster
Nebūtu vis - ne velti Škoda-Roomster ir šā gada 1.ceturkšņa pirktākais minivens Latvijā:
batka rakstīja: kaut ka merivu neredzuLaikam beidzot sapratis savu muža lielako kļudu
Kad pirku Merivu, tad Roomster vēl nebija pārdošanā. Toreiz, Merivu pērkot, tā bija pareizā izvēle.
Es pateikšu, kādus auto es pirktu katrā cenu grupā:
- līdz 2 tūkstošiem latu - Volkswagen-Golf Variant (1994.-1996.gads);
- 2-4 tūkstoši latu - Audi-A6 Avant (1995.-1996.gads);
- 4-6 tūkstoši latu - Volkswagen-Passat Variant (1997-1999.gads);
- 6-8 tūkstoši latu - Volvo-V70 (ap 2000.gadu);
- 8-10 tūkstoši latu - Škoda-Roomster 1,4 benzīns;
- 10-13 tūkstoši latu - Nissan-Qashqai 1,5 dCi;
- 13-16 tūkstoši latu - Nissan-Qashqai 2,0 benzīns automāts;
- 16-20 tūkstoši latu - Honda-CR-V 2,0 benzīns automāts;
- 20-30 tūkstoši latu - Volkswagen-Touareg;
- 30-40 tūkstoši latu - Audi-Q7;
- virs 40 tūkstošiem latu - Range-Rover Sport.
batka rakstīja: Pat fans nopirka jaunu merivu lai gan vareja braukt ar otro golfu dizeli kas tere 5litrus,dzeks ari grib pazimeties ka ir jauna mašina
1. Otrais Golfs dīzelis visdrīzāk būs pagalam nojāts, jo nevar būt jaunāks par 15 gadiem.
2. Otrais Golfs dīzelis ir samērā mazs auto.
3. Otrais Golfs dīzelis nepiedāvā kondicionieri.
Opel-Meriva šajos visos parametros sakauj otro Golfu dīzeli, tāpēc es izvēlos Opel-Merivu.
nafigators rakstīja:
VWfans rakstīja:
NAIK rakstīja: Jautajums VWfanam. Vai tu rekinaji visus izdevumus ari pirms Merivas pirkshanas? Atceros ka tu ieprieksh tirgoji VW Vento V6...Kads tam autinjam bija paterinjsh. Un ar V6 tu ari brauci uz ~70km/h?
Jā, rēķināju gan. Nobraucu ar 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu 2 gados un 5 mēnešos 42 tūkstošus km un nenožēloju, ka tas auto man bija. Patēriņš bija:
- pie 70 km/h - 7,0 litri uz 100 km;
- pie 80 km/h - 7,5 litri uz 100 km;
- pie 90 km/h - 8,0 litri uz 100 km;
- pie 100 km/h - 8,5 litri uz 100 km;
- pie 130 km/h - 10,0 litri uz 100 km.
- pilsētā - 12-18 litri uz 100 km atkarībā no apstākļiem.
Ar šo auto dažreiz arī sēņoju, taču vietās, kur tas citiem traucē, jau braucu ātrāk nekā jaunības gados.
Fan, nepūt pīlītes. Tev max speed esot 105km/h! Kā tad tu zini, cik rij pie 130km/h???
"Ar šo auto dažreiz arī sēņoju, taču vietās, kur tas citiem traucē" - a par šito tevi sist, sist un vēlreiz sist un tad vēl sist!!!
Pirmkārt. Ar 130 km/h man reiz nācās nobraukt labu gabalu pa lielisko Kauņas-Klaipēdas maģistrāli. Toreiz uzliku ,,uz nullēm,, borta datoru un nofiksēju patēriņu, un tas sanāca 10,0 litri uz 100 km. Savukārt ar ātrumiem 110-120 km/h man negadījās braukt, tamdēļ pie tādiem patēriņu nepateikšu.
Otrkārt. Lasi tekstu uzmanīgāk! Arī ar Vento-VR6 es sēņoju tur, kur citiem netraucēju. Taču, sabiedriskās domas spiediena vadīts, intensīvas satiksmes posmos uzsāku braukt ātrāk nekā agrāk jaunībā ar citiem auto.
NAIK rakstīja: Jautajums VWfanam. Vai tu rekinaji visus izdevumus ari pirms Merivas pirkshanas? Atceros ka tu ieprieksh tirgoji VW Vento V6...Kads tam autinjam bija paterinjsh. Un ar V6 tu ari brauci uz ~70km/h?
Jā, rēķināju gan. Nobraucu ar 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu 2 gados un 5 mēnešos 42 tūkstošus km un nenožēloju, ka tas auto man bija. Patēriņš bija:
- pie 70 km/h - 7,0 litri uz 100 km;
- pie 80 km/h - 7,5 litri uz 100 km;
- pie 90 km/h - 8,0 litri uz 100 km;
- pie 100 km/h - 8,5 litri uz 100 km;
- pie 130 km/h - 10,0 litri uz 100 km.
- pilsētā - 12-18 litri uz 100 km atkarībā no apstākļiem.
Ar šo auto dažreiz arī sēņoju, taču vietās, kur tas citiem traucē, jau braucu ātrāk nekā jaunības gados.
viagris
Es domāju, ka 3 štukas eiro man 2013.gadā liksies pieņemama summa.
viagris rakstīja: Jā ar tiem nobraukumiem ir kā ir. Ik pa laikam kāds grib dot pretī 3-4 gadīgas mašīnas irktas LV ar nobraukumu līdz 35tkm. Pēdējā bija Almera 3gadīga ar 14000km. Grib daudz par tādām a pārdot grūti, jo netic cilvēki tādam nobraukumam, bezmaz jākruķii uz 100tkkm. Būs Aveo gadiigs ar 11tkkm, ir Lexus gadiigs ar 6tkkm Moš kādam ko vajag?
Tas viengadīgais Lexus gan būs gards kumosiņš? Kāds modelis - IS, RX vai GS?
viagris
Kāds ir Tavs vērtējums - vai 2013.gadā man būs sarežģīti pārdot savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI, kurai būs 128 tūkstošu km nobraukums?
nomiks rakstīja:
Par dīzeļa patēriņu 3,5 pilsētā nav ko brīnīties. Arī manam Picasso, ja uz 55 km/h brauc pa Rīgu un ieliek 5.robā, tad patēriņu kompis rāda kaut kur tāpat ap 3,5 litriem. Tas, ko kādā brīdī kompis uzrāda, nav objektīvs rādītais vidējam patēriņam kopumā!
Pareizi - vajag aizbraukt lielu gabalu ekobraucienā (kādus 400-500 km) uz provinci un tad izmērīt patēriņu. Qashqai tas nebūs gan mazāks kā Merivai!
ibio rakstīja:
Fan jautājusm tev: Kāpēc neskatījies arī uz Honda Jazz. cena līdz 10k Ls. Vērtība krītas lēnak nekā opelim, vienīgi nav dīzeļa, bet patēriņš tāds pats kāds dīzelim
Skatījos arī uz Honda-Jazz un secināju, ka tajā man nav diez ko ērta sēdēšanas pozīcija pie stūres. Reiz izbraucu ar to Bensona auto salona un lidostas apkaimē. Prasījās vai nu stūri dabūt tuvāk sev vai arī pedāļus dabūt tālāk prom no sevis.
modena rakstīja: Līdz ar to jautājums - vai tu pirktu kefīru parastā stiklā iepākojumā pa 0.50Ls vai plastmasās par 2.50Ls? Šobrīd izskatās ka tu ja startā ieberzies uz lielu summu un tagad mēģini ieekonomēt uz katra sīkumā..... Kaut daudz reālāka ekonomija ir uz atsevišķiem auto modeļiem.... konkrēti - Volvo 940.... kurš tavu Merivu saliks vienos vārtos pēc ekonomiskiem aprēķiniem .....
Es tomēr sevi gribēju palutināt ar jaunu auto cenā līdz 10 tūkstošiem latu. Un tad spriedu tā:
Mazā klase (piemēram, Mitsubishi- Colt, Hyundai- Getz, Volkswagen- Polo), būdama nedaudz lētāka, bija dabūjama par 8-9 tūkstošiem latu, tomēr mūsu ģimenei ar diviem bērniem ir par mazu. Kompaktklases hečbeki (piemēram, Opel- Astra, Ford- Focus, Renault- Megane) par Merivai līdzīgu cenu piedāvā mazāk vietas salonā. Kompaktklases universāli piedāvā lielākus bagāžniekus nekā Merivai, mazākus salonus, taču ir dārgāki.
Sakarā ar to es aplūkoju nedaudzos tirgū pieejamos mikrovenus. Renault- Modus man neiepatikās tamdēļ, ka spidometrs un citi rādītāji ir salona centrā un bagāžnieks ir mazs. Hyundai- Matrix subjektīvi likās neglīts, un nepatika arī spidometra centrālais novietojums. Fiat- Idea, manuprāt, ir nedaudz mazāk kvalitatīvs par Merivu. Lieliskie Nissan- Note un Škoda- Roomster tolaik vēl nebija pārdošanā. Ja pirktu auto tagad, tad ņemtu izcilo Škoda-Roomster.
Tēlaini Šarānu var salīdzināt ar Merivu tā - Šarāns ir ģimenes paka kefīra (pusotrs litrs), bet Meriva - parastā litra paka. Vai ģimenes paka ir labāka par litra paku? Vai Jūs pērkat ģimenes paku, ja zināt, ka tik daudz nemaz neizdzersiet?
Daniels_Reebuss rakstīja: Eu, fan, tu ko, apdolbījies esi tajā savā skudru pārojamajā mašīna braukdams, ka šarānu pieskaiti vienā grupā ar savu lūzni?
Šarāns ne ar ko nav labāks par Merivu - abus saliek Spānijā. Šarāns ir tikai lielāks, dārgāks un attiecīgi septiņvietīgs.
batka rakstīja: tas jau ir praktiski ka pedejo jo ipaši vairak jau minivenu ar nav ,kadi 4 vel butu
Vēl ir gan:
Mazda-5 - pārdotas 30 mašīnas;
FR-V - 29;
Megane Scenic - 25;
Mercedes Viano - 22;
Sharan - 22;
Matrix - 20;
Grandis - 19 ...
utt...
Voyageri ir pārdoti 58 eksemplāros - nesaprotu, kāpēc tekstā ,,8,, vietā parādās smaidiņš...
Gan jau Nomiks savu Citroen-Xsara Picasso pārdos pats - tas auto ir makten ekonomisks. Lūk, ja paskatās šeit, kur dažādi autobraucēji reģistrē savu auto degvielas patēriņus, tad sanāk, ka Citroen-Xsara Picasso ar dīzeļmotoru salīdzinājumā ar Opel-Meriva dīzeli un Renault-Scenic dīzeli ir labs sniegums degvielas ekonomijas ziņā:
www.spritmonitor.de/...
www.spritmonitor.de/...
www.spritmonitor.de/...
Rezultāti:
- Merivai 6,13 litri uz 100 km
- Xsara Picasso 6,17 litri uz 100 km
- Scenic 6,30 litri uz 100 km.