iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
VWfans 08.02.2007 22:23

TDI rakstīja:

es izdariju otraadi , peec ilgaam paardomaam , bet taa gan . Jo za ye bal mani AR , jau ar 'veco' A6 un kameer nebuus otra diilera + paardaugavas pusee , tikaam nepirkshu es OOOO ne jaunu ne lietotu , rovno arii Chrysleru . A Bensons mani neza..bal , vot i fsja xistorija .

Man kolēģe arī nesen nopirka jaunu Honda-CR-V, un viņa ļoti atzinīgi izteicās par apkalpošanas kultūru iekš Bensona veikala. Pirms tam bija skatījusies arī Toyota-RAV4, taču rezultātā svaru kausi nosvērās par labu Hondai.

VWfans 08.02.2007 22:17

deksters rakstīja: Nebija runa par cenu kategoriju. Neticu,ka,ja vwfanam būtu 100 000 gada ienākumi,viņš pirktu merivu...A tagad ir tā- kāda ola izdējusies,tāda ir jāliela.

Ja man būtu tik lieli ienākumi, tad es, protams, pirktu auto, kas dārgāks par 10 tūkstošiem latu. Sāksim ar to, ko es nepirktu. Noteikti neiegādātos nekādus zemos sporta auto, kabrioletus, rodsterus, kupejas, kā, piemēram, Audi-TT, Nissan-350Z, BMW 6.sēriju. Parastos sedanus vai universālus arī neņemtu. Pirktu es lielu, varenu džipu ar automātisko ātrumkārbu, lai tas būtu maksimāli baudāms gaitā.

Kā iespējamie kandidāti, kurus pamēģinātu testa braucienā vispirms, varētu būt Volkswagen-Touareg ar V6 TDI motoru vai arī Hyundai-SantaFe ar 2,7-V6 benzīna motoru vai 2,2 CRDI dīzeli. Ja šajos auto man kaut kas nepatiktu, tad lūkotos Audi-Q7 virzienā - ceru, ka mani savaldzinātu vai nu Audi-Q7 3,6 FSI Quattro par 37254 latiem vai arī Audi-Q7 3,0 TDI Quattro par 36727 latiem.

VWfans 08.02.2007 7:28

TDIOTS rakstīja: 2VWfans , CR-V aut.,patreiz eed~12-12,5l/100km , Tew gan warbuut sanaaktu iekljauties razjotaaja dotajos datos muusu gjimenee taa nenotiek CR-V diizelis , braucot gana 'agresiivi', taadaa pat marshrutaa , eed 7,4-7,7l/100km . pilseeta min 60km/h , Juurmalene 120-140km/h , salu tilc min.2x dienaa . tas taa infai saloons tieshaam liels , telpas pieteisk 5pieaugushiem (visi 'daudz latviesha ' ~100kg, 185cm ) un bagaazjniekaa 'maati aiz kaajas' var ielociit +apkopju izmaksas 'patiikamaakaas' starp parketniekiem .

P.S. Santiima 'draziienu' var apluukot manaa galerijaa

Pareizi - ne jau velti, lai iegūtu jauno CR-V, ir jāgaida pusgadu ilgā rindā...

VWfans 07.02.2007 22:27

Uggga

Nu labi, ar A6 es neesmu braucis, neņemšos apgalvot. Bet jaunākā modeļa BMW-320d ar 163 zirgspēku dzinēju, ar kuru esmu pie stūres braucis, nu gan man nelikās pārāk baudāms - nu tā, nekas sevišķs. Dīzelim tukšgaitā bija paliela vibrācija - ne mazāka kā manai Merivai 1,3 CDTI. Bet maksā gan tāds BMW universāls ar automātu gandrīz 35 tūkstošus eiro (nedaudz virs 24 tūkstošiem latu). Manuprāt, nav vērts tādu BMW pirkt - nu nekā sevišķa tur nav... Noteikti labāk Hondu-CR-V...

VWfans 07.02.2007 21:51

Dzonijs_007

CR-V ir baudāmāks par Audi-A6, jo ir ar plašāku un ērtāku salonu. Katrā ziņā maksāt 26150 latus, cik maksā lētākais Audi-A6 Avant ar automātisko ātrumkārbu, nav vērts. Labāk par 17550 latiem nopirkt Honda-CR-V ar automātisko ātrumkārbu.

VWfans 07.02.2007 19:02

A6 rakstīja:

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par \"nullīti\" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

Par 25 tūkstošiem eiro sanāk jauna, lieliska Honda CR-V ar automātisko ātrumkārbu, dalīto klimatkontroli un pietiekamas jaudas 150 zirgspēku benzīna motoru, kurš priekš šāda liela auto nemaz nav ēdelīgs, jo tērē 6,7 litrus benzīna pa šoseju un 10,9 litrus pilsētā.

www.bensonsauto.lv/...

Nopērkot šādu CR-V, pilnai laimei vairs neko citu nevajag, un tad var ar tādu bez raizēm braukt 6-7 gadus līdz 150 tūkstošu km nobraukumam.

VWfans 06.02.2007 20:49

Un par braukšanas stilu man nav ko pārmest, jo tagad es braucu ātrāk nekā pirms 5-10 gadiem, lielākā mērā iekļaujos plūsmā, bet sava prieka pēc pasēņoju vietās ar mazu satiksmes intensitāti.

VWfans 06.02.2007 20:47

A6 rakstīja:

Zini man liekas, ka Tev tomēr ir iztrūkums... galvā. Kāda jēga visu gadu un pēc tam vēl dažus kaut ko taupīt lai iztērētu ietaupīto piemēram īrējot pasātu... nesaprotu. Pieliekot drusku vairāk naudas Tu varēji nopirkt normālu mašīnu, un nebūtu nekas jāīrē... un tas teksts par Tavu braukšanas stilu... dēļ tādiem kā Tu arī rodas bīstamība uz šosejām.

Passatu noīrēt ir vērts dzīves krāšņuma dēļ - šāds pasākums ir Notikums ar lielo burtu. Un arī, ja man būtu, piemēram, 2003.gada Volvo-Cross Country, tad es Passatu tāpat kādu reizi noīrētu intereses pēc, lai justu, kāds ir šis auto gaitā.

VWfans 06.02.2007 20:41

Dzonijs_007 rakstīja: Manupraat! Ja jau par aautinu ir nolikta diezgan soliida un apala summa tad tam ir jaasniedz arii ne tikai paarvietosanaas prieks bet arii brauksanas prieks un ir vienkaarsi diezgan smiekliigi lasiit te es ieekonomeeju 30LVL gadaa te 3 pie apkopeem ietaupiiju un te veel 49 sani iepisu. uz 100KM nu pisec! taa masiina tacu maksaa nezinu cik tieši bet daudz nu pienemsim 15 K EUR nu un tagad paskataamies kas ir tie paaris lati vai pardesmit pret šo summu. Un veel cik ir ieekenomeets bet cik ir zaudeets? Gada laikaa tie ir vairaaki tuukstoši eiro uz veertiibas krituma un taapeec es uzskatu ir ļooti stulbi un tizli te baarsstiit savu paaris ieekonomeetuss latus un santiimus.

Paskaidrošu pa punktiem.

1. Mašīna braukšanas prieku man sniedz. Iespējams, ka daudziem šāds auto nesniegtu braukšanas prieku, bet man sniedz, jo cilvēki ir dažādi. 2006.gada Meriva ir liels solis uz priekšu, salīdzinot ar manām iepriekšējām mašīnām - 1988.gada Golf-2, 1992.gada Vento un 1993.gada Vento-VR6.

2. Mašīna gan maksāja 14,1 tūkst.eiro, tomēr visi ietaupījumi, pērkot 1,3 CDTI, nevis 1,7 CDTI, nesastāv no degvielas tēriņu starpības.

Pirmkārt, 1,3 CDTI ir par 455 latiem lētāks nekā 1,7 CDTI. Ja ar auto braukšu astoņus gadus, tad 2014.gadā starpība starp 1,3 CDTI un 1,7 CDTI cenu būs minimāla.

Otrkārt, mazāku degvielas tēriņu radītā starpība 35 lati gadā reizināti ar astoņiem gadiem veido 280 latus.

Treškārt, KASKO prēmiju rēķina no auto vērtības. Ar 1,3 CDTI KASKO izmaksas astoņu gadu periodā veidos ap 100 latiem.

Ceturtkārt, 1,3 CDTI ir lētākas apkopes, kas astoņu gadu periodā veido kādu 100-150 latu ietaupījumu.

Kopā astoņos gados ietaupījums, ja izvēlas 1,3 CDTI niknā 1,7 CDTI vietā, salasās ap 900 latiem, kas, manuprāt, ir nebūt ne maza summa.

VWfans 06.02.2007 19:03

Kaspersky rakstīja: Šoreiz es arī kujeju no tā teksta. Gada laikā 30 latus ietaupīt degvielā... VWFan, tu krustojumos pie sarkanās gaismas dzinēju neslapē? Ja tā paskaita, gada laikā varētu kādu piečuku ietaupīt. Ja daudz brauc, tad varbūt pat 10.

Bet vienalga - kāpēc lieki maksāt par to, kas nav vajadzīgs????

VWfans 06.02.2007 18:41

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

Kolumbam taisnība. Neesmu no tiem, kas taupa uz riepām. Runa bija tikai par to, ka man nevajadzēja pirkt 1,7 CDTI, ja lētākais 1,3 CDTI pilnībā apmierina manas vajadzības. Tāpat es nepi$u santīmu ekstrēmi, piemēram, atsakoties no kondicioniera. Man to gribējās, un es to pasūtīju.

Šeit var redzēt, ka Merivai tieši mazajam dīzelītim ir viszemākās apkopes izmaksas starp visiem Merivas motoriem:

company.adamauto.lv/...

Turklāt dažādiem cilvēkiem ir atšķirīgs temperaments, un es piederu pie mierīgiem braucējiem, kuri nav noskaņoti uz šosejām pārkāpt ātrumu. Tādējādi man tās apdzīšanas reizes sanāk reti, un tādos ātruma diapazonos, kādos man vajadzīgs paātrinājums, Opel-Meriva ar 1,3 litru dīzeļmotoru ir pietiekami žiperīga. Piemēram, manam auto, ja pārslēdz no piektā pārnesuma ceturtajā, ir labs paātrinājums no 65 līdz 100 km/h, no 75 līdz 110 km/h un tamlīdzīgi. Savukārt tās mašīnas, kas brauc ar 85 km/h un ātrāk, es nesaskatu vajadzību apdzīt.

Savukārt pilsētā ātrumos līdz 60-70 km/h uzrāviens daudz neatpaliek no pārējiem vidēji dinamiskiem auto. Vajag tikai enerģiski darboties ar pedāļiem un štepselēt ātrumus, un braukšana izdodas pavisam normāli. Galu galā dažādiem ,,bulku vāģiem,, tiek piedāvāti vēl pieticīgāki dzinēji attiecībā pret šo auto masu. Un neko - šie auto tāpat kust un nogādā cilvēkus un kravu tur, kur nepieciešams. Piemēram, palielajam Fiat-Doblo kuslākais benzīnnieks ir 1,4 litru ar 77 zirgspēku jaudu, vājākais dīzelis 1,3 litru ar 85 zirgspēkiem. Masīvajam Volkswagen-Caddy citu motoru starpā tiek piedāvāts benzīnnieks ar 75 zirgspēkiem un dīzelis ar 69 zirgspēkiem.

Man nevajadzēja pirkt Merivu ar niknāko 1,7 litru 100 zirgspēku dīzeli, jo šāds auto ir par 455 latiem dārgāks un tērē par 6% vairāk dīzeļdegvielas nekā 1,3 CDTI. Ja līdz šim es par degvielu esmu iztērējis ap 500 latiem, tad ar Merivu 1,7 CDTI tie būtu 530 lati. Esmu ietaupījis 30 latus, par kuriem tagad varēšu nopirkt kaut ko citu, piemēram, noīrēt uz diennakti lielisko Volkswagen-Passat 1,9 TDI.

Katrā ziņā man un citiem ,,opjiem,, Meriva ar 1,3 CDTI motoru ir īstā izvēle. Savukārt, tie kas grib regulāri paātrināties no 90 km/h līdz 130 km/h, lai ņem Merivu 1,7 CDTI.

VWfans 05.02.2007 18:41

Manā skatījumā priekš Latvijas apstākļiem Opel-Meriva 1,7 CDTI ir pietiekami nikns auto, jo tā motors attīsta 100 zirgspēku maksimālo jaudu un cienījamu 240 ņūtonmetrus lielu maksimālo griezes momentu. Savukārt priekš Latvijas V10 TDI ir izvirtība. Ja runājam par Touaregu, tad tam pilnīgi pietiek ar R5 174 zirgspēku TDI.

VWfans 05.02.2007 17:12

Ja būtu auto ar 1,7 CDTI nikno dīzeļmotoru, tad vajadzētu 1 litru vairāk eļļas, kas maksātu 5,90 latus...

VWfans 05.02.2007 17:08

pedaalis rakstīja: vwfans - tad jau pirma apkope jau bijusi. cik ta nopiķoji un ko ta paveica, un kads rezumē....?

Apkope maksāja Ls 53,11:

- par darbu 1,3 stundas x Ls 18,88 = Ls 24,54;

- par 3,5 litriem 5W-40 sintētiskās eļļas = Ls 20,65;

- par eļļas filtru Ls 7,92.

VWfans 03.02.2007 23:43

deguns rakstīja: tad jau drīz iesi TA

Jā, trešdien, 7.martā iešu gan.

VWfans 03.02.2007 23:36

Gnoms rakstīja:

VWfans rakstīja: Es esmu viens no tiem 222 Adam Auto klientiem, kas izvēlējušies Opel-Meriva. Nobraukums sasniedzis 16280 km, auto aizvien ir baudāms.

tie 16280 km uz visiem 222iem klientiem?

Rādās tā, ka pa gadu sanāks 17-18 tūkst.km nobraukums, jo 7.martā svinēšu auto 1 gada dzimšanas dienu.

VWfans 03.02.2007 23:32

Es esmu viens no tiem 222 Adam Auto klientiem, kas izvēlējušies Opel-Meriva. Nobraukums sasniedzis 16280 km, auto aizvien ir baudāms.

VWfans 03.02.2007 23:29

Tikko, atverot Adam Auto lapu, mani ļoti iepriecināja šī ziņa:

_________________________________________________

Opel Meriva- TÜV ziņojuma uzlecošā zvaigzne

Viena no Adam Auto vispārdotākajām automašīnām Opel Meriva nu ir guvusi pārliecinošus panākumus- labākais rezultāts TÜV 2007. gada ziņojumā. Šim 2003. gadā tirgū ienākušajam modelim trīs gadus pēc pirmās reģistrācijas tika veikta pirmā tehniskā apskate. Kopumā tika pārbaudīta 113 modeļu kvalitāte un Opel Meriva uzreiz nokļuva saraksta augšgalā. No visām Meriva automašīnām defektus uzrādīja tikai 1,8%, kas ir krietni augstāks rezultāts par vidusmēru- 5,9%.

Meriva uzvara ir jo vērtīgāka tāpēc, ka reti kāda automašīna sasniedz rezultātu, kad defektu skaits ir zemāks par 2%. TÜV 2007. gada ziņojumā apkopoti visu Vācijā veikto tehnisko apskašu rezultāti no 2005. gada jūlija līdz 2006. gada jūnijam. Šajā laika posmā tika veiktas apskates 7 miljoniem automobiļu.

„Mums ir prieks par šiem Meriva panākumiem- tas ir patiesi augstvērtīgs automobilis, kura priekšrocības ir novērtējuši arī mūsu klienti- līdz šim esam pārdevuši 222 šī modeļa automašīnas,” stāsta Adam Auto Opel tirdzniecības vadītājs Zigurds Liepa.

________________________________________________

www.adamauto.lv/...

VWfans 28.01.2007 22:30

Ja cilvēks ir turīgs, tad var atļauties Chrysler-Voyager komfortu. Ja mazāk turīgs, tad jāiztiek ar Touran, Zafiru, Mazdu-5 vai Honda-FR-V. Bet, ja cilvēku gluži par turīgu nevar dēvēt, taču gribas daudz telpas iekš automašīnas, tad nekas cits neatliek, kā ņemt Opel-Meriva, Nissan-Note, Hyundai-Matrix vai Škoda-Roomster.

VWfans 28.01.2007 13:16

viagris rakstīja: Un tie zirgi jau neko nedod. Veicot nelielus aprēķinus, Nissan Note ar 86zs ir 73,82zs/1000kg, Meriva ar 1,7 100zs ir 68,73zs/1000kg. Lūk tā.

Merivai ar 75 zirgspēku 1,3 CDTI motoru sanāk 54 zirgspēki uz 1 tonnu pašmasas. Nez, kāpēc Meriva, salīdzinot ar Note un Roomster, ir tik smaga?

Master_D

Tevis piedāvātajam Chrysler-Voyager 2,8 CRD vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 8,4 litri uz 100 km - par gandrīz 70% vairāk nekā manai Merivai vai Roomster 1,4 TDI. Tādējādi, ja tagad mēnesī par dīzeļdegvielu tērēju 43 latus, tad ar Chrysler-Voyager 2,8 CRD tie būtu 73 lati mēnesī. Bez tam Chrysler-Voyageram arī pārējās lietas ir dārgākas - riepas, rezerves daļas...

Dzonijs_007

Paldies par padomu! Varbūt kādreiz uzstādīšu kruīzkontroli...

VWfans 27.01.2007 23:55

Bez tam jaunajās Corsās liek 1,3 CDTI motorus gan ar 75 zirgiem, gan ar 90 zirgiem, kā arī ,,nikno,, 1,7 CDTI ar 125 zirgiem. Vispār Opeļiem tie dīzeļmotori tagad ir dafiga visdažādākajos variantos.

VWfans 27.01.2007 23:52

viagris rakstīja: Interesanti, Hansa Auto nav teh datu, Adam Auto nav 1.3 dzinēja?!?!

Noņēma defektu dēļ no ražošanas to dzinēju, vai es nevaru atrast?

Man instrukcijā par šo dzinēju ir visi dati.

Es gan esmu lasījis, ka Merivām 1,3 CDTI motoru izvēlas pavisam reti - Vācijā mazāk par 1% Merivu pircēju. Visi 1,3 CDTI nav ar vienādu jaudu - jaunajās Astrās liek 90 zirgspēku stiprus 1,3 CDTI motorus.

VWfans 27.01.2007 23:36

viagris rakstīja:

VWfans rakstīja:

viagris rakstīja: A kāpēc gan neieliec kruīzu, ja jau plaano 7 gadus braukt un skatos brauc taalos gabalus, moshka atmaksaajas, cit tad vinja tur maksaa, ap latiem 300

Merivai visās versijās par kruīzkontroli jāpiemaksā 255 eiro (179 lati), un es šo summu neizšķīros piemaksāt. Nožēlas par šo soli man nav, kaut gan nākamajā auto kruīzkontroli gribētu.

viagri, bet Meriva 1,3 CDTI gan varētu dragreisā ,,kosties,, ar Nissan-Note 1,5 dCi un Škoda-Roomster 1,4 TDI.

Cik zirgu ir tai Tavai Merivai?

75 lopiņi un maksimālais griezes moments 170 ņūtonmetri.

VWfans 27.01.2007 23:35

nomiks rakstīja: Es ik pa laikam mēģinu pierunāt sievastēvu, lai šamējais savu Astra nomaina uz jauno Zafira nevis uz jauno Astra Caravan.

Vai sievastēvs aizvien turpina rullēt ar lielisko iepriekšējās paaudzes Opel-Astra 1,7 DTI?

VWfans 27.01.2007 23:31

garausis rakstīja:

VWfans rakstīja:

garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?

Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.

pokuij ka svārstās tev. ja min no punkta A uz punktu B un zin, cik laiku pavadīji ceļā, tad var arī aprēķināt vidējo ātrumu. kāpēc to tu nedari? man tā šķiet, ka tu haltūrē te aprēķinos. visu neizrēķini tomēr.

Varu arī parēķināt. Šodien no Juglas RIMI līdz Valmieras slimnīcai 95 km nobraucu 1 stundā un 26 minūtēs, vidējais ātrums - 66 km/h.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti