Ticiet vai nē, bet savulaik iegādājoties auto galvenais nosacījums bija, lai tam ir priekšējie miglas lukturi un klimata kontrole.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ticiet vai nē, bet savulaik iegādājoties auto galvenais nosacījums bija, lai tam ir priekšējie miglas lukturi un klimata kontrole.
Sestdien nācās pabūt kaimiņos LT uz Lielās ķīnas gaismas festivālu. Kā parasti sanāca arī iepirkties. Bet degvielas cenas patīkami pārsteidza. Vietējais benzīntans E95 - 1,04 DD1,04
Neste E95 -1,156 un Staoil -1,159.
Kā var būt tāda cenu atsķirība.
Atradu šādu eksemplāru standarta shēma nepareizais VIN
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/civic/aobig.html
te ir saite uz izsoli
Viņaprāt kaut kāds kārbas gļuks esot. Iespējams, ja sajūgu ilgāk patur auto pats uzdod apgriezienus dēļ tā arī dažreiz nevar ielikt robā. Dīlers uz ko jāgaida nedēļat eica, ka tā ir gudrā fīča, lai nenoslāptu braucot kalnā. Es un lietotājs apšauba šādu varbūtību, jo cilvēks visu laiku ir braucis parastajām kārbām.
Kolēģis, pēc 2 mēnešu lietošanas jau domā atdot atpakaļ
jjjj rakstīja: Pats sliktākais autoservis no visiem oficiālajiem autodīleriem Latvijā ir SIA AUTOBRAVA!!! Par cik puse vienai no manām automašīnām atbilst šim dīlerim, es reiz pierakstījos un sīku remontu pie šī savas automašīnas dīlera. Kad ierados pierakstā noteiktajā laikā, es pajautāju pieņēmējiem, vai viņi uzņemas kaut kādu atbildību par iespējamajiem negadījumiem remonta laikā? Nedomāju, ka jautājums būtu neloģisks, jo KASKO apdrošināšanas noteikumos ir teikts "neapmaksājam bojājumus, kas radušies remonta laikā". Bet Autobravas meistariem šāds jautājums, acīm redzot, izklausījās pārāk lecīgs un bezkaunīgs vai arī par savu atbildību viņi ir tik ļoti pārliecināti, ka par to nedrīkst pat ieminēties? Es no šī servisa par savu bezkaunību tiku padzīts. Turpmāk vienmēr izvēlos citus servisus vai arī remontēju pats.
Interesanti sanāk - ja es nomas kantorī vēlos iznomāt urbmašīnu par 20 eur, es esmu spiests iemaksāt drošības naudu un parakstīt līgumu uz 10 lapām par to, ka es apņemos saudzīgi apieties ar šo urbmašīnu un kas notiks, ja es to salauzīšu. Bet nododot savas automašīnas atslēgas autoservisam, KASKO neuzņemas nekādu atbildību un arī autoserviss par kaut kādu atbildības uzņemšanos negrib ne dzirdēt!!!
Man gan bija mazliet savādāk ar Autobrava. Nevērās no ārpuses durvis. Aizvedu, lai konstatē defektu un saremontē. Pēc stundas zvanīja un teica, ka beigta ir viena no trosēm, uz vietas nav un ir jāpasūta. Neko darīt samaksāju 38 eur un pasūtīju trosi. Uz jautājumu vai trosei atnākot man atkal būs jāmaksā 38 EUR par defektāciju + uzlikšanu, atbilde bija apstiprinoša. Sagaidīju trosi 12 EUR, beigās pats garažā uzliku. Vienīgais labums pie šiem toreiz bez maksas varēja dabūt nr. palikņus.
Aliexpress.com var sameklēt.
Moš kāda sakarība šodien Jauns mēness.
Bet, lai vai kā braucam prātīgi.
Kārtējais atsaukums
www.db.lv/zinas/toyota-pasaule-atsauc-24-miljonus-hibridautomobilu-479749
Darbā bija Espace tur sanāca tā ka vienam no diviem 2 gadā nācās mainīt kārbu tiesa gan par garantiju.
Jip savādāks. Tas variators iet komplektā tikai ar hibrīda motoru.
Bērniem vietas pietiek. Ja tiešām grib normālas sēdvietas, tad Multivans, Voyagers vai ari Vivaro, Primastar un vēl kā viņus tur sauc. Bet kārbas nevienam na tik labas kā Priusa variators.
Nu nu 5 normālas + 2 atlokamās arī tīri ok.
Ko esat uzlabojuši pēdējās nedēļas laikā iauto portālā man šobrīd šādi rāda ekrāna izkārtojumu. Portāla sadaļas parādās stipri zemāk.
Varbūt tev ir zagļu iecienīts auto. Vienam autiņam tieši tāpat bija nomainīja bateriju, kas pēc nedēļas attaicās strādāt. Pirms tam čakarējos ar iedarbināšanu liku atslēgu pat pie vadības bloka, beigās ieliku jaunu Duracel bateriju un viss štokos.
Te jau stāsts ir par to kāpēc tika pikrti lētākie pieejamie elektromobīļi VW eUP personā. Skopais maksā divreiz, vajadzēja piemest malziet naudiņas un nopirkt Leaf nevis tagad teikt, ka nevar nobraukt tik cik solīts. Tas pats tāc ir ar mistiskajiem rūpnīcas degvielas patēriņiem - dzīvē viss ir savādāk.
7 litrus ar P+ es dabūju pie konstanta ātruma 140 km/h. Tiklīdz samazinājās līdz atļautajiem 100 tā uzreiz nokritās līdz 5.3.
Bet, jā 7 litri ir diezgan fantastiski, jo agresīvi braucot vairāk par 5.8 nevarēju dabūt.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/prius/gdehc.html
"Laps eksemplārs" izskatās pēc ex-taxi, noskrējiens +- 550 t, + vēl sludinājumā kā parasti neesošs VIN.