Sold????
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja nemaldos, tad tavējais ir zilas krāsas
Pārsēdos uz Prius+ tagad lietoju 2 vēl nevaru piešauties, bet tā reāli augstāk sēžu ir jūtams ka auto ir par 200 kg smagāks un patēriņš ir ap 5 - 5,5 jāpabrauc vairāk, tad varēšu vairāk pastāstīt.
Hečbeks vai universāls.
Cik priusam +- ir Kasko
Un atkal panesās....
Šis jepoška mierīgi kalpo arī 500t. pie tam piekare viņam ir daudz izturīgāka nekā "lepnajiem auto".
8 un 9 litru patēriņu nesaprotu, kā var dabūt lielākais ir bijis 7 liti pie -27 C. Bet tad arī visi citi auto ēd.
Šobrīd vidējais 4,3 - 4,4 ar pavecām nobraucamām ziemas riepām, domāju ar vasaras riepām būtu kādi 4.
Par tanti prieks mans pirmais prius ievestais no ASV jau būs noripojis vairāk par 300t uz pēdējo TA bija 299 un joprojām teicamā tehniskā stāvoklī.
Sludinājumos ir salīdzinoši daudz tādu auto ar kārbas defektiem. Nezinu, kā ar USA tirgum paredzēto, bet VW 2.dīzelis ar aut. kārbu galīgi ņe aļo.
Ja tas ir tas melnais taksis ko domāju, tad tam bija jau pari 400 t. Tas gan nerisina problēmu. Arī sveču nomaiņa šim auto nebūs tik vienkārša tur bišķi būs jāpačakarējas pie tam ir tikai 2 sveču ražotāji šim motoram NGK un Denso.
Principā nav nekādas atšķirības starp motora pieslēgšanos varētu teikt ka kaut kas līdzīgs Start - stop tikai hibrīdiem tas notiek maigāk.
Cerams, ka kolēģis ieveda no aramzemēm, jo LV piedāvājums skops un arī tikai takši.
Nevajag pat kameru dažreiz pa dienas vidu sanāk braukt ar tramvaju. No 10 auto vismaz 7 brauc runājot telefonu.
Savulaik, kad nebija vienmērīga bremze bija tikai jānomaina abas trosītes un jāpoieregulē (jāpievelk) pašas rocenes mehānisms .
Mans ar piedalās.
Tagad vajadzētu uzmanīties arī SAAB īpašniekiem, sākuši spert spoguļu stikliņus pie tam ļooooti nekulturālā veidā nokniebjot ar ašenēm visus vadus un nolaužot motoriņus tā kā skāde paliela.
Vel ideālākā varinatā, ja būtu bildes no apdrošināšanas pārstāvja.
Ir arī šāds veids nezinu kur tādu brīnumu var nopirkt.
Tas kā paveicās, bet oriģinālie aķi pie normālas auto lietošanas tik tiešām vajadzētu turēt ap 10 gadiem. Šomēnes nomainīju savējam tikai 9 gadus izturēja.
Tas tiesa. Ir jābūt video, kur šis spečuks sev nopirka auto, kurš bija i bit i so skručenim probegom.
Drošinātāji.
Otram auto BM 8 uz gadu bija 120 paņēmu uz 3 mēnešiem pa 42. Pēc 15.septembra OCTAS sistēmas īpatnību dēļ nākošajā apdrošināšanas reizē jau BM bija 7 un cipars lētākais uz gadu 180 EUR dažiem par 600 EUR if un seesam.
Nomainīju nr zīmi uz citu ikdienas un OCTA cena samazinājās līdz 125 uz gadu
BAN un BTA atšķirība par centiem.
Agresīvais braucējs Man sievas Priusam ar 12 BM uz gadu 97 EUR. Tiesa soda punktu nav.
Vēl nesen devu auto taisīšanai elektronisks gļuks. Veči 3 dienas čakarējās nesataisīja. Naudu neprasīja.