2023.gada sākumā dīleri sāks saņemt modernizēto Corolla, bet gada otrajā pusē – arī jaunāko saimes pārstāvi - Cross modeli.
Tāpat kā Corolla saimes pārējie pārstāvji (sedans, hečbeks, universāls), arī Cross modelis iegūs vizuālās atpazīstamību jaunas radiatora restes, bamperu un miglas lukturu ietvaru izskatā, uzlabotu salonu ar jauniem apdares materiāliem un jaunu 10,5 collu multimediju sistēmas ekrānu, kas iepriecinās ar pretatspīduma displeju un augstākas izšķirtspējas grafiku. Dārgākām komplektācijām būs pieejami jaunie 12,3 collu mērinstrumenti ar vairākām konfigurācijas iespējām.
Abas 1,8 un 2,0 litru hibrīda versijas iegūst mazāku, bet jaudīgāku akumulatoru. 1,8 litru iekārtas kopējā jauda ir 140 ZS (103 kW), sprints no nulles līdz 100 km/h iespējams 9,2 sekundēs – par 1,7 sekundēm ātrāk nekā priekšgājējam, bet CO2 izmešu līmenis nemainīsies un paliks tāds pats - 102 g/km. Divlitru sistēmas kopējā jauda palielinās līdz 196 ZS (144 kW), un standarta sprints tiek samazināts par gandrīz pussekundi līdz 7,5 sekundēm. Paredzams, ka CO2 izmešu daudzums samazināsies par simboliskiem trim gramiem līdz 107 gramiem uz kilometru.
Piebildīsim, ka Cross versija jeb Corolla krosovers būs jaunākais japāņu ražotāja kompaktā modeļa saimes pārstāvis.