Visi komentāri - SEAT modernizējis Arona (+ FOTO)

SEAT modernizējis Arona (+ FOTO)

 

Foto: SEAT

iAuto.lv | 30.oktobris 2025 14:22

Spānijas autoražotājs modernizējis Arona – vienu no saviem pieprasītākajiem modeļiem, kas modeļu piedāvājumā ir kopš 2017. gada

Kopš tā laika SEAT ir pārdevis vairāk kā 750 000 Arona eksemplāru, tādēļ var uzskatīt, ka Ibiza tuvākais radinieks SUV veidolā ir viens no ražotāja pamatakmeņiem. 2026. gadā tas dosies ar svaigu izskatu, uzlabotām tehnoloģijām un vēl lielāku uzmanību komfortam un drošībai.

Modernizācijas gaitā tas ieguvis jaunas formas radiatora režģi ar īpaši lielām un trīs rindās sakārtotām šūnām, jaunus LED lukturus un pārveidotu priekšējo bamperi ar apakšējā restē integrētiem miglas lukturiem.

Līdztekus melnajiem aizsargelementiem, piešķir tam stingru, sportisku stāju, labi iederas arī jaunie 16–18 collu diski un jumts, ko iespējams pasūtīt pusnakts melnā vai Manhetenas pelēkā krāsā.

Atverot durvis, atklājas pilnībā atjaunots salons. Jauni reljefa auduma sēdekļi, mīkstas virsmas un perforētas ādas stūre rada sajūtu, ka katra detaļa ir rūpīgi pārdomāta. FR versijā šo iespaidu pastiprina sportiski kausveida sēdekļi un tumši akcenti, kas rada dinamisku, gandrīz vai sacīkšu automobiļa noskaņu.

Jāpiemin LED salona apgaismojums, kas pielāgojas izvēlētajam aprīkojuma līmenim, radot individuālu atmosfēru, kā arī 8,25 collu skārienekrāns standarta versijā (9,2 collas par piemaksu), ko papildina līdz 10,25 collu digitālais instrumentu panelis.

Savienojamība ir kļuvusi vēl ērtāka: bezvadu Android Auto un Apple CarPlay, SEAT Connect funkcijas, USB-C porti un 15 vatu bezvadu uzlādes paliktnis ar dzesēšanu padara ikdienas braucienus vēl vienkāršākus. Un tiem, kas novērtē skaņu, pieejama SEAT Sound System ar sešiem skaļruņiem, zemfrekvences skaļruni un 300 vatu pastiprinātāju.

Arona paliek uzticīgs saviem benzīna TSI dzinējiem: 1,0 litru trīscilindru 95 ZS agregāts apvienojumā ar 5 pakāpju manuālo kārbu, tas pats dzinējs ar 115 ZS, kas pieejams ar 6 pakāpju manuālo vai 7 pakāpju DSG pārnesumkārbu, kā arī 1,5 litru četrcilindru 150 ZS motors tandēmā ar 7 pakāpju DSG.

Degvielas patēriņš ir starp 5,3 un 5,9 litriem uz 100 km, bet CO₂ emisijas — no 120 līdz 134 g/km. Turklāt SEAT Drive Profile ļauj izvēlēties starp Eco, Normal, Sport un Individual režīmiem, mainot auto raksturu atbilstoši noskaņojumam.

Drošībai un vadītāja palīdzībai Arona piedāvā adaptīvo kruīza kontroli, avārijas bremzēšanas sistēmu, vadītāja miegainības noteikšanu un ceļa zīmju atpazīšanu. Ar Travel Assist funkciju automobilis spēj daļēji autonomi sekot joslai un uzturēt ātrumu atbilstoši plūsmai. Sānu palīgsistēma uzrauga aklās zonas, bet tālās gaismas palīgs automātiski pārslēdz starp režīmiem. Jaunie pilnībā LED lukturi spēj sasniegt līdz 1510 lūmeniem, nodrošinot skaidru redzamību arī naktī.

Modelis tiek piedāvāts trīs aprīkojuma līmeņos: Arona, Style un FR.

Ar šīm pārmaiņām 2026. gada SEAT Arona kļūst ne tikai modernāks un tehnoloģiski bagātāks, bet arī emocionāli pievilcīgāks. Tā ir automašīna, kas saglabā kompaktā SUV priekšrocības, vienlaikus ienesot tajā jaunu pārliecības un stila devu — ideāls sabiedrotais mūsdienu pilsētas ritmā.

 

Foto: SEAT

Foto: SEAT

Foto: SEAT

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti