iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 03.07.2024 14:19
raimondsm 03.07.2024 13:18

To sauc par projekciju, pie tam, pats projicētājs ir šo vārdu iemācījies, pats projicē savus šitos te un piedēvē šito visu,l ka to dara tas otrs. Tāda riņķa kvadratūra.

Šo labi pieprot plakanās Zemes piekritēji un Mēness Kosmonautu apmeklējuma noliedzēji. Viņiem ir tādas teorijas!

raimondsm 03.07.2024 13:13

Kārtējās projekcijas un piedēvēšanas?

Vissmalkākais, protams, bija piekasīties jebkādiem skaitļiem un aprēķiniem un pēc tam izlikties par īsteno skaitļotāju un rēķinātāju.

--------------------- Daļēji tā ir bērnu spēle - tu tāds, nē, tu pats tāds. Vēl tam var atrast līdzības skolu programmu diskusiju klubos, kad skolotājs sadala tēmas, ko katrs aizstāv, nevis diksutē par to, ko katrs pats domā. Es pat dabā esmu klausījies vienu tādu diskusiju, kur ekoloģijas nozarei tuvu studiju programmu studenti nopietni strīdējās par dabazgāzes un ogļu CO2 uz saražotās enerģijas apjomu. Ogles kā enerģijas avots visādiem aktīvistiem patīk, to parasti piesauc kā bezmaz vai halveno enerģijas avotu arī valstīm, kurām vispār ogļu staciju nav.

------------------------

Bet nu rezultāts ir panākts. Tā vietā lai meklētu un atrastu materiālus par ogļūdeņražu ķīmiju, sintēzi, šķelšanu, biodegvielu apstrādi, reālu lejamu sintētisko degvielu, nekā tāda nav. Tomēr tur ir tik daudz visa kā.

raimondsm 03.07.2024 12:07

Tur laikam aizņemtā platība jāparēķina. Pie tam tāds HES lieliski darbojas kā enerģijas akumulators, kas piesedz pārējo enerģijas avotu enerģijas nevienmērīgumu.

raimondsm 03.07.2024 12:04

Nu ja. Kā jau teicu, pats piedēvēs citiem to, ko dara pats. Arī šo teikumu, protams.

raimondsm 03.07.2024 6:43

Šādi strīdi ne pie kā nenoved. Strīdēties ar profesionālu strīdnieku, kurš strīdās paša strīda dēļ, nozīmē jebkuru tēmu sabojāt.

Enerģētikas, ekoloģijas, dažādu tehnoloģijas, skolas pamatu atgādināšana ir svarīgāki labākai tēmas saprašanai.

Pie tam jebkāda kritika tiek pārstrādāta, salikti citi akcenti un pēc kāda laika, izrādās, ka ar savu kritiku esi pateicis priekšā, kādus argumentus vēl var sačakarēt un iepīt strīdnieka pseidoargumentu plūsmā.

Laiku pa laikam tekstā atrodamie it kā loģiskie apgalvojumi patiesībā ir Gebelsa cienīga tehnoloģija jaucot patiesību ar meliem.

--------------------

Tagad LTV7 6.30 - 7.00 par Saules paneļu pārstrādi.

iauto.lv/zinas/pasaule/47731-igaunij-sk-bvt-lielko-akumulatoru-parku-kontinentlaj-eirop

raimondsm 02.07.2024 12:23

Jā. Nokuurināt metānu. Lai netaisa siltumnīcas efektu 2024.gadā.

hydrogen from methane, methane pyrolysis, steam methane reforming process for hydrogen production, 4 basic methods of producing hydrogen, hydrogen production from natural gas, hydrogen production from bio gas, hydrogenation of co2 to methanol

raimondsm 02.07.2024 7:07

Patērētājam ir prasības pret auto izskatu.

Ja tas nav jauns, tad pērk lietotu, kas izskatās labi.

Tik problēma tā, ka jau jaunākiem auto ir sarežģītāki motori, elektronika un to remontējamība visos sevisos jau nav iespējama.

Par to rūsu - būtībā katrs var auto spārna rūsas pleķi nopucēt ar smilšpapīru, uzziest to speciālo rūsas pārveidotāju un tajā vietā tas spārns labu laiku nerūsēs.

Bet tad nebūs smuki, jo pareizi piekrāsot ne katrs pratīs.

raimondsm 02.07.2024 6:54

Tā sintēze un pārveidošana jau notiek. Cik daudz un kādas ir izmaksas. Kamēr mēreni ....patērētājs bļaustās par grētu un elektroauto, kas neesot labi, iekšdedzes dzinēju faniem vajadzētu rīkot mītiņu par tēmu - kur? Kur ir lēta sintētiska degviela, ko var liet bākā? Kur ir?

Tā vietā mediji un visādi viedokļu līderi viņiem piegādā kaut ko citu, par ko var labi pabļaut.

www.sciencedirect.com/topics/earth-and-planetary-sciences/synthetic-fuel

Lai ražotu sintētisko degvielu, parasti ir nepieciešama dabā sastopamo izejvielu hidrogenēšana vai oglekļa atdalīšana, jo parastajām degvielām, piemēram, benzīnam un dabasgāzei, ir lielāks ūdeņraža saturs nekā izejvielās. Pievienotā ūdeņraža avots ir ūdens. Elektrolīze vai citas metodes. Metānam, kas ir galvenā dabasgāzes sastāvdaļa, oglekļa un ūdeņraža satura attiecība ir 3. Atbilstošā attiecība jēlnaftai. ir aptuveni 9, bet benzīnam 6.

Jebkurā pārveidē, lai ražotu degvielu ar zemāku oglekļa un ūdeņraža attiecību, neapstrādāta fosilā kurināmā hidrogenēšana var būt tieša, netieša vai ar pirolīzi, atsevišķi vai kombinācijā. Tiešā hidrogenēšana ietver izejmateriāla pakļaušanu ūdeņradim ar augstu spiedienu. Netiešā hidrogenēšana ietver izejmateriāla reakciju ar tvaiku ar ūdeņradi, kas rodas sistēmā. Pirolīzē oglekļa saturu samazina, karsējot neapstrādātu ogļūdeņradi, līdz tas termiski sadalās.

Hidrogenēšanas procesā. Zema CV, vidēja CV un augsta CV gāze. Zema CV gāze - 3,5 līdz 10 miljoni (MJ/m3)  Turbīnu degviela. Vidēja CV gāze ir brīvi definēta kā tāda, kuras siltumspēja ir aptuveni 10–20 cMJ/m3 Sintēzes gāze. To var izmantot kā deggāzi, kā ūdeņraža avotu tiešai sašķidrināšanai vai metanola un citu šķidro degvielu sintēzei. Vidēja CV gāzi var izmantot arī augstas CV gāzes ražošanai, kuras siltumspēja ir aptuveni 35–38 MJ/m3 un kas parasti sastāv no vairāk nekā 90%. metāna. Šī gāze ir dabasgāzes aizvietotājs.

synhelion.com/news/synthetic-fuels-explained

raimondsm 01.07.2024 20:39

Kaut kā no vidējā mediju patērētāja tiek sargātas idejas par to, ka ne viens vien zinātnieks strādā, lai uztaisītu jauku, sintētisku, pietiekami lētu bākā lejamu degvielu.

raimondsm 01.07.2024 12:15

Pie vienas tēmas - 20 plus gadus vecs Audi A4. Tika nomainīts kondicioniera kompresors. Mainītājs izteicās, ka tie, kas to kompresoru iepriekšējam auto ņēmuši nost, bijuši diezgan nevīžīgi ar vadiem. Tad nu pēc remonta tas kondicionieris pēc aukstumaģenta uzpildīšanas nestrādā. Tas savukārt teica, ka tur esot tam kompresora sūknim kaut kādas plāksnītes, kamdēļ tur tas elektromagnētiskais sajūgs vai kā viņu tur, īsti neslēdzas un tur varot ko piekoriģēt.

Un tad atnāca riktīgs kartsums un ats kondicionieris brīnumainā kartā pašsalabojas, riktīgi pūš auksto gaisu, attiecīgā truba zem kapota tādā, kadais tai8j jābūt un viss notiek.

Ko darīt! Pirkt jaunu kondicioniera sūkni? Elektronika apjukusi? Kaut kādi sensori, te iepriekš jau minēja?

raimondsm 01.07.2024 12:00

Neka fizikāli un matemātiski nepareiza tur nav. No kalna braucot pareizā pārnesumā un ātrumā, kas ir pietiekams, lai UZKRĀTU ENERĢIJU un tiktu kalnā, motors darbojas optimālākā režīmā, nekā ar daudz mazāku uzkrāto inerces enerģiju kārtīgi gandrīz tikai ar motora spēku braucot kalnā.

raimondsm 26.06.2024 10:45

Nātrija jonu akumulatori (NIB) kļūst par daudzsološu alternatīvu Izmanto lētus materiālus, piemēram, nātriju, dzelzi, mangānu un oglekli, kas varētu vienkāršot un samazināt otrreizējās pārstrādes izmaksas. Pārstrādes metodes:

 Lai gan īpaši NIB pārstrādes procesi joprojām tiek izstrādāti, tie, visticamāk, ievēros līdzīgus principus kā tie, ko izmanto litija jonu akumulatoriem, potenciāli vairāk koncentrējoties uz hidrometalurģijas metodēm, jo ​​nātrija ekonomiskā vērtība ir zemāka nekā litijam.

 Tomēr NIB zemākās materiālu izmaksas un potenciāli mazākā ietekme uz vidi padara tos pievilcīgus efektīvu pārstrādes procesu attīstībai.

 Augstvērtīgi metāli, piemēram, kobalts un niķelis, veicina litija jonu akumulatoru pārstrādes ekonomisko dzīvotspēju.

Vides faktori:

Nātrija jonu akumulatori:

 NIB var piedāvāt ilgtspējīgāku un lētāku pārstrādes ceļu, jo tiek izmantoti lēti materiāli.

 Otrreizējās pārstrādes infrastruktūras attīstība NIB ir būtiska, lai pilnībā izmantotu savu potenciālu.

Kopsavilkums

 Litija jonu akumulatori:

 Iedibinātās pārstrādes metodes (pirometalurģiskā, hidrometalurģiskā, tiešā pārstrāde).

 Izmaksas svārstās no USD 1 līdz USD 3 par kg, ko ietekmē reģenerēto materiālu vērtība.

 Augsts otrreizējās pārstrādes potenciāls, pateicoties vērtīgiem metāliem, piemēram, kobaltam un niķelim.

 Nātrija jonu akumulatori:

 Jauna tehnoloģija ar nepārtrauktu pārstrādes procesu attīstību.

 Iespēja samazināt otrreizējās pārstrādes izmaksas, pateicoties zemu izmaksu materiāliem.

 Nepieciešama īpašas pārstrādes infrastruktūras izveide.

Visbeidzot, lai gan litija jonu akumulatoriem ir labi izveidoti pārstrādes procesi, nākotne sola nātrija jonu akumulatorus kā rentablu un ilgtspējīgu alternatīvu, ja tiek izstrādātas efektīvas pārstrādes metodes un infrastruktūra.

raimondsm 23.06.2024 17:44

Man ir jautājums - mīnusu daudzumu.

Vai nevarētu ieviest kaut kādu sistēmu, lai visāi aktīvisti nesataisa piecpadsmit profilus un no visiem sāk mīnusot?

raimondsm 23.06.2024 17:41

Tur bija pēc tā visa tādas idejas - vipirms pats materiāls un rad - vai nav jāliek kaut kāda cita materiāla joslas.

raimondsm 21.06.2024 15:23

Nevajag aizmirst, ka sauklis - liksim kretīnus amatos ir diezgan skaļi izteikts tepat Latvijā. Tādējādi to koncentrācija nav parasta matemātiska procentuāla parādība, bet gan atlases raedīta.

www.gzeromedia.com/gzero-world-clips/yuval-noah-harari-on-protecting-the-right-to-be-stupid

www.quora.com/Is-stupidity-a-fundamental-human-right

www.reddit.com/r/AskLibertarians/comments/13zjz7z/why_do_we_have_the_right_to_be_stupid/

www.youtube.com/watch?v=c__UYLHV81Y  Kerry: Americans have a "right to be stupid"

raimondsm 21.06.2024 15:08

Ekoloģijai jau var loģiski pieskaitīt daudz ko, arī transportam, resursu patēriņam un piesārņojumam. To pašu lāzerravēšanu. Šitaki, austersēņu, inoki audzēšanu tepat uz vietas pie patērētāju tirgus, Tāpat frigo zemenes. Nebūs jāved no citurienes.

Eko pasākums.  Ja tagad iestādīs, pēc 2 mēnešiem būs.

raimondsm 20.06.2024 22:26

ZZZZ rakstīja: Negribu te reklamēt ko, bet Biķernieku ielā lej čuguna detaļas RR automobīļiem. Patreiz vēl to dara/ne.zinu. Pirms dažiem gadiem vēl lēja, elektriski kausējot.

Šāda veida darbībai, kad ir diezgan daudz visādu citu darbu un čuguna detaļu liešana notiek reizi pa reizei, nevis notiek regulāra ražošana, ir diezgan piemērota tāda veida neregulārai viena vai otra darba darīšanai.

WALA rakstīja:Te atkal potenciāli interesants MIT atklājums par ūdens iztvaikošanu ... un tehniski varbūt pat ļoti noderīgs, ja mēs tā turpināsim pasaulē aizdirst ūdens resursus.

Skatījos video un atradu vēl šo

www.youtube.com/watch?v=P6k7Qire06k

www.youtube.com/watch?v=TZ0j6kr4ZJ0

news-pacific.churchofjesuschrist.org/article/kiribati-islands-to-benefit-from-desalination-project-partnership

raimondsm 19.06.2024 8:15
raimondsm 18.06.2024 10:29

Nu, šis atrisina vismaz daļu sausuma radīto problēmu - dzeramo ūdeni, ražas lauksaimnīecībā, mežu kalšanu un ugunsdrošību.

Te gan ir viena tāda problēma - plaši ieviešot to visos problemātiskajos Zemes rajonos, vietējiem šķiet, ka ja jau viss tik labi, tad vajag vēl labāk.

raimondsm 17.06.2024 21:42

www.dw.com/en/who-nearly-36-million-in-europe-suffering-from-long-covid/a-66047330

PVO - gandrīz 36 miljoni Eiropā cieš no “ilgā COVID”

27.06.2023. 2023. gada 27. jūnijs

Saskaņā ar ANO Veselības aģentūras datiem COVID-19 joprojām ir atbildīgs par vairāk nekā 1000 nāves gadījumiem nedēļā Eiropas reģionā. Tomēr tas var būt par zemu novērtēts, jo daudzas valstis vairs neuztur pareizus datus.

raimondsm 17.06.2024 21:38

No tā, ka ir tāds īpatnējais kušanas siltums, kas papildu JĀPIEVADA, lai izkausētu cietu vielu, nonākam pie tā, ka tad jau ir arī tāds kristalizācijas siltums, kas IZDALĀS, kad izkususi viela kristalizējas par cietu vielu.

Tas atkal ir ekoloģiski. Var izmantot siltuma uzkrāšanai un pārnesei. 

parafīns un Saule www.researchgate.net/publication/355586477_EXPERIMENTAL_STUDY_OF_SOLIDIFICATION_OF_PARAFFIN_WAX_IN_SOLAR_BASED_TRIPLE_CONCENTRIC_TUBE_THERMAL_ENERGY_STORAGE_SYSTEM

www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0306261922017871

raimondsm 17.06.2024 20:40
raimondsm 17.06.2024 7:35

Kas attiecas uz to garo klepu un manu komentāru par to - te nav nekādas inovācijas, tā ir banāla, zināma, oficiāli apstiprināta informācija, pie tam visā Eiropā. Kopējais te ir tas, ka šī informācija ir un es tajā topikā vai nu par to uzrakstu, vai neuzrakstu un konkrētam Jānim vai Mildai var būt konkrēts labums, ja tas paskatīsies, kā tad viņu radu jaunā māmiņa ir vai nav sapotējusies. Tā nav nekāda teorētiska, kaitinoša prātuļošana par zaļā čuguna liešanu! Par to tiešām labāk tajā tēmā. Stāsts par derīgas informācijas apriti.

Gan ekoloģijas tēmā, gan COVIDa tēmā ir derīga informācija. iauto.lv/forums/topic/40954-kas-ir-koronaviruss-covid-19-kadas-pazimes-ka-izsargaties-tagad-ari-latvija?pnr=170

Lasītākie raksti

Jaunie raksti