0:5
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Marchiks_ rakstīja:
Zinot kā viņi tiek ekspluatēti, nav nekādas jēgas normāli taisīt. Sataisa tā lai iet un mauc līdz nākošajam crasham
bull$#|+, sataisa taa lai pilniigs koks, kas arii sapnjo par impreezu, nopirktu pilniigi liiku autinju par, piemeeram, 9K eur.
endr4 rakstīja: Asfaltam- Audi A6 2.7biT quattro, Audi S/RS 4
Grantij- Mitsu Evo, Subaru Impro
ir ljoti daudz taadu auto..
zinaataaji zina staastiit, ka normaalu subaaru atrast ir probleema ne tikai latvijaa. Skatoties uz dazhiem, skumji paliekot, jo sataisiits ir tik suudiigi, ka neviens ritenis taisni nestaav un spaarniem apaksheejaa kraasa spiidot cauri. Principaa nevarot saprast, vai meistari ir ar abaam kreisajaam rokaam, vai arii vienkaarshi P|DARI. Nu ja nejeedz taisiit, tad na#uj vispaar kjerties klaat?
principaa tiek mekleetc auto, ar ko var arii pa ielu braukt. Taatad taads, kuram VAR IZIET TA.
pilnpiedzinja - tas, protams, ir jauki...
emm... riktiigie arii naudu var pasmelt no sazin kurienes .
karoche man znatoki ieteica laushanai njemt kaut kaadu 3o golfu, vai opel astra. Salikt sporta amortizatorus, cietaas bukses un maukt pa grunti vizinaat.
VWfans rakstīja: Merivai ar 1,3 litru CDTI (patiesībā darba tilpums ir tikai 1248 kubikcentimetri) maksimālā jauda ir 70 zirgspēki - pilnīgi pietiekami Latvijas apstākļiem. Pie tam griezes moments ir lielāks nekā 1,6 litru benzīnniekam.
kopsh kura laika 1.6 litru benziinniekam vispaar ir griezes momentc?
un tam diizelim tas maksimaalais griezes moments, kas lielaaks par 1.6l benziinnieka griezes momentu, ir pie cik apgr./min. 30?
Magistrs rakstīja: Tipiskākais ir runāšana pa telefonu + vēl kautkāda noteikuma pārkāpšana. Jo sievietes vienlaicīgi nespēj darīt vairākus darbus.
Uzburiet aininju! Sieviete pie stuures pamana brauktuves malaa iespeeju apstaaties starp ielas garenvirzienaa noparkotaam automashiinaam. Vinjai ar 4to reizi (iebraucot un izbraucot) beidzot izdodas auto dabuut kaut cik paraleeli brauktuves malai (ap pus metru no ietves), tad vinja izkaapj un jau grasaas doties prom, kad pamana, ka noparkojusies pretii vaartiem . Dziivs piemeers tam, kaapeec sievietes meedz uz ielas uzvesties tik kokaini - vinjas vienkaarshi nespeej uztvert vairaakas apkaart notiekoshas lietas. Labaak tad dariit vienu bet KAARTIIGI
elbee rakstīja: vaacijaa, shveicee shtaabeljiem turboimprezu ir. njem shiiri un piljijat pakalj! ar 10~12k eur budzhetu 99~00. gada eksemplaarinjsh gan jau sanaaks tirii labs. un shitaam mashiinam ir viena patiikama lieta, ja vinju paaraak nevaako, tad peec 3~4 gadi taas veertiiba buus nokritusi labi ja par procentiem 20% un gribeetaaji joprojaam rindaas staavees.
shiiris nerubii no subaariem. Jams tik audi un astru slavee...
jupcis rakstīja:
Kuras tad ir tās "īstās" imprezas?
Piekrītu, ka atrast nenokautu
tev kaut kaa, heh, neizdevaas iepostot. Anyway, ar "iistajaam" domaaju turbo impreezas.
"iistaas" turbo impreezas nu jau saak iet kategorijaa "NAV ATRODAMAS" - arii daudz lielaaki entuziasti par mani gaida un meklee...
Palaidniex rakstīja: Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli
Protams kvatra, bet mīnuss - automāts
Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo
Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...
Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...
Bija jau savlaik viena melna. Vot uz automaatu neparakstiishos, kaut arii tam kaut kaadi tur elektroniskie blokji utt.
Znachit taa - kopsavilkums...
vieniigais, kas atbilst ir Subaru Impreza RS
Kadec vieniigi kaa ikdienas auto gandriiz nemaz nekvalificeejas.
nee , bet ziemaa ar nsnfieshiem uzskrieties gan...
kaut gan oi , tas tak tas pats...
decision rullii pilniigi noteikti ir jaanjem veeraa grunts moments, jo, ja ar grunts vaagji var braukt arii pa asfaltu, tad ar asfalta vaagji nevienmeer var pa grunti braukt...
offtopic: tam M coupes chaserim tas bachoks uz stuures ir dzeseezhanas shkjidrumam? T.i. kad saak vaariities un teceet uz rokaam, tad zin, ka pietiek gaazt??!
elbee rakstīja: gruntij? ar to vajadzeeja saakt! gruntij, manupraat, ir tikai divas mashiinas, no kuram viena atkriit, paliek tikai taa otra
neviens cits razhotaajs nerazho sporta mashiinas gruntij, vinjas visas izjuuk.
Edzhuli, vai tik jauns subaru nemaksaa arii leetaak kaa taa vecaa M5 speciaalaa piekare?
beidz Palaidniex, arii vinjsh censhas!!
Par taa M5 sportiskumu nevar nepiekrist... kaut kur jau tai jaudai ir jaapaliek. Bet ar taadu, liekas, no asfalta nost braukt toch nevajag.
Palaidniex rakstīja: WT - neesi domājis par Subaru Impro kupeju ar 2,5 motoru un mehānisko kārbu.
Nav jau īstais 2,0 ar turbo, bet turbobedres nav
hadenē isti neko salauzt nevar
un maksā arī uzreiz mazāk par to īsto wrx...?
un kaa veel domaaju, bet taadu gruutaa atrast kaa alfu 155 Q4 . Vaacijaa laiku pa laikam kaada uzpeld, bet arii aizpeld. Impreza ar legacy 2.5 motoru, viss daudz maz chiki piki. Nu ja vien buutu kaut kaadas iespeejas amerikaa taadu normaalu dabuut...
Juutu, ka jaapievieno veel kaads nosaciijums.
Autinjam, 1. kaart jaabuut braucamam pa grunti.
2.kaart, peec izbrauciena pa grunti tam nenokriit viss, kas origjinaali vai neorigjinaali piestiprinaats (neiet runa par superiigiem spoileriem vai arii zilaam gaisminjaam logu laistiitaaju sprauslaam ).
3. kaart, ja arii kaut kas nobirst, tad ir pieliekams atpakalj
4. kaart, ja kaut ko tomeer nevar piestiprinaat atpakalj, tad vismaz nav zheel.
Vai tieshaam vieniigais atbilstoshais auto buutu VAZ?
Balto alfu diez vai vareetu triekt pa granti. Driizaak jau kaadaa alfistu kluba sezonas nosleegumaa @ 333
Pirmais rakstīja:
tak redzi, kas taisīja topicu!!! wt! značit šim auta gāšanai būtu mans vecais auģiks pa 200ls
point taken! Ljoti iespeejams, ka prieksh gaashanas vajadziigs VAZ.
traktoristsvana rakstīja:
Par degvielas tēriņu.10 pa pilsētu tas ir daudz?
tad esmu dzirdeejis nepareizas atsauksmes. Atvainojos. Negribeetu izveerst sheit diskusiju par litru shurp, litru turp. Njemu savus vaardus atpakalj!
nee